Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/08/21 in all areas

  1. Jest specjalne miejsce w piekle dla robiących zdjęcia i filmujących w pionie.
    6 points
  2. Upolowane dziś w lesie
    5 points
  3. Naprawiony wybierak reduktora. Wyleciał trzpień blokujący linkę wybieraka przy skrzyni. Szybka akcja i śrubka plus nakrętka samokontrująca załatwiły sprawę
    4 points
  4. Różne ludzie mają kryteria. Aktualnie podstawowe wyposażenie wielu samochodów jest już w miarę kompletne. Jak dla mnie must have z wyposażenia to: - grzane przednie fotele (wole półskóry), - grzana przednia szyba lub jakiś inny system, który wspomaga jej odmarzanie/odparowywanie, - tempomat, - klimatyzacja automatyczna. Resztę uważam za zbędną, bo używa się tego zazwyczaj raz jeżeli jest tylko jeden kierowca. Technicznie na daily dla mnie wystarczające jest: Benzyna, +-300KM, automat, awd. Jak jest mniej to w trasie trochę brakuje, a jak więcej
    3 points
  5. Naprawione. Wypadł trzpień blokujący linkę w wybieraki przy skrzyni. Śrubka i nakrętka samokontrujaca załatwiły sprawę.
    3 points
  6. Dupka też niezła
    3 points
  7. Ja się tylko pocieszam że to kwestia rosnącego z roku na rok Peselu . Ale rzeczywiście jak się człowiek przyzwyczai do dobrego oświetlenia, to ciężko przełknąć zwykłe światła, nawet ksenony. To chyba jest tak, że jak masz w domu TV LED, a przyjdzie Ci oglądać TV na kineskopie typu rubin
    2 points
  8. zamontowałem końcówki magnaflow. Dźwięk zrobił się odrobinę głębszy, głośność prawie taka sama. Cichutko jest nadal.
    2 points
  9. Witam serdecznie forumowiczów. Outback IV 2.0 D (teraz już Żony), obecnie Forester II 2,5XT, wcześniej Forester IV 2,0 XT
    2 points
  10. Panowie kluczowe slowo nazywa sie waga. Jezeli wsadzi sie ten sam silnik i naped z auta o wadze 1200kg do ayta ktore bedzie wazyc 1500 kg w najbardziej sprzyjajacych wiatrach to nie bedzie to juz zadne auto sportowe.Koncepcja jak najbardzie OK ale czy to bedzie prawdziwy GR ? , chyba nie bardzo. Dlatego uwazam ze Corolla GR jak naj bardziej ale w moim rozumieniu jako FWD ma wikszy sens. Jezli ma byc AWD to misi dostac inny 2.0 litrowy motor o mocy przynajmniej 300 KM lub wiecej.I mawet wiem kto ma taki motor. Pewna marka produkujaca bobry
    2 points
  11. Nawet we Wrocławiu zima
    2 points
  12. I w końcu u mnie się śnieg pojawił.Dojazd do pracy musiał być bocznymi drogami bo to wymarzone drogi dla Subaru
    2 points
  13. To teraz czekamy na zjazd.
    1 point
  14. Pesel swoją droga nie pomaga
    1 point
  15. Przywidz, Trzepowo, Wieżyca Koszałkowo/Kotlinka. Każdy nieco inny, ale tak jak piszę Mechanik, w sobotę będzie tłum.. Wiezyca najwyższa, Przywidz najdłuższy ale płaski, Trzepowo... nie byłem:p podobno spoko do nauki i szansa na mniejszy tłum. Wysłane przy użyciu Tapatalka
    1 point
  16. Dziwne, ja mam cały czas ustawione na 19 stopni i jest ciepło w sam raz...
    1 point
  17. Znam Koszalkowo, jednak to są Kaszuby tylko, więc szału nie ma.
    1 point
  18. Dokładnie !!! wole nie mieć asystentów, headupów, navi, ale światła led muszą być ! Jak czasem wsiadam w Lanosa, gdzie mam mocniejsze żarówki, to mam wrażenie że jadę na postojówkach . dopiero jak odpalę ledową elektrownię jest git. Ale masz rację, Matrix w Audi póki co nie ma sobie równych. Mam też w Jaguarze, i Yarisie , i o dziwo w Toyocie lepsze jak w Jag. w A45 były naprawdę średnie.
    1 point
  19. Ja zamiast na połowy innych rożnych bajerow stawiam zawsze na światła. To tak niesamowicie poprawia bezpieczeństwo i komfort ze glowa mała. Obecna technologia matrix jest wręcz mega
    1 point
  20. Ten z tej naczepy??
    1 point
  21. Międzymordziem takim jak ELM albo VagKKL tak najprościej. Na korekty stroi się LPG właśnie. Albo jak nie mamy możliwości aby były widoczne te korekty dla stroiciela (np taki mój Forester albo starsze subaraki) to wtedy na tzw czasy wtrysków. Tutaj chyba z torque na androida.
    1 point
  22. latem ci przewietrza trza zmienić mu nazwisko z Toyoda na Subarroo i pewnie łatwiej pójdzie
    1 point
  23. Oczywiście, może to być wina docisku, przy tych Twoich strzałach ze sprzęgła, must have kevlar
    1 point
  24. Kupowałem LUK do forka, na docisku była naklejona taka niby błyszcząca banderolka, po jej zerwaniu ukazał się wytłoczony napis EXEDY. Bardzo prawdopodobne, że u Ciebie jest podobnie, może po prostu tarcza jest słabsza(okładzina), obicie kewlarem to 2 stówki, na bank nie będzie się ślizgało, a już na pewno śmierdziało
    1 point
  25. Luk to i tak prawdopodobnie Exedy, obij tarczę kevlarem i będziesz zadowolony, koszta niższe.
    1 point
  26. 4 lata po mapie na 260 u siebie startowałem agresywnie i nic nie śmierdziało, było to ori sprzęgło, wymieniłem niedawno na Exedy bo tamto miało już 90 tyś nalotu i powoli zaczynało się ślizgać na 4, 5 biegu. Teraz jest lux.
    1 point
  27. Cześć, ja robiłem kevlar Maklandzie. Od tego czasu zrobiłem 5000 km, łapie fajnie chociaż troche brutalnie, docisk seryjny, koło zamachowe lekkie, jeszcze nie udało mi się spalić sprzęgła, a mam program na okolice 300 koni.
    1 point
  28. Pozdrowionka dla Kierownictwa tego Foresterka widzianego wczoraj na ul. Hożej w Otwocku. (bezświnkowy) GregorWOT
    1 point
  29. Bywam na różnych konfiguratorach dla sportu jak mnie się nudzi :-) Generalnie Japończycy mają ubogie konfiguratory, bo tak jak piszesz są opcje wyposażenia lub pakiety. Aktualnie Toyota ma wersje wyposażenia GR Sport, która w połączeniu z 2.0 Hybrydą jest niezłą opcją według tych co testowali na YT.
    1 point
  30. Rozumiem. Jeżeli chodzi o moje podejście do konfiguratora to raczej wybieram rzeczy, które mnie są potrzebne, a nie takie żeby cały konfigurator wyklikać... Poklikałem przed chwilą i wyszło bez zbędnych opcji 274077 zł.
    1 point
  31. Miałem tak w XT 14 nawet po rozgrzaniu silnika. Pomogła wymiana akumulatora, który teoretycznie był sprawny.
    1 point
  32. Słabsza Corolla GRMN, bezpośredni konkurent Golfa GTi też niczego sobie.
    1 point
  33. Tanie auta 4x4. Kombi do 15 000 zł, które poradzą sobie w śniegu i błocie https://autokult.pl/40212,tanie-auta-4x4-przeglad-kombi-do-15-000-zl-ktore-poradza-sobie-w-sniegu-i-blocie
    1 point
  34. Nie rozumiem skąd taki sceptycyzm. Nie chcielibyście 260 konnego „Levorga” ? Przy obecnej ofercie silnikowej Subaru? Społeczną kolejkę forumową trza by zrobić. Koncepcja szybkiego czteronapedowego kombi w normalnych pieniądzach jest na tyle fajna ze może znaczek Toyoty nie będzie tak przeszkadzal...[emoji6] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 point
  35. Do odkręcenia koła wystarczy 300 NM ale renomowanej firmy która trzyma standard jakościowy, ten ostatni z linka yato bym pominął bo możesz trafić egzemplarz któremu będzie brakować 50 NM do deklarowanego
    1 point
  36. Siemka, do Imprezy GD wagon spokojnie wózek wejdzie: Jak położysz siedzenie wejdzie coś dłuższego tak na 1,4 metra ale ograniczeniem są tylne kielichy bo pomiędzy nimi jest 60 cm.
    1 point
  37. No to robi się ciekawie. 2021 Toyota GR Corolla GR Four Silnik i napędy te same co w Yarisie.
    1 point
  38. No ta wtyczka, to rzeczywiście taka tajemnicza była
    1 point
  39. Pękły na długosci niecałego jednego zwoju, na dolnych gniazdach, nawet nie zauważyłem. Wrocilismy do kraju normalnie i dopiero przy wymianie olejów i filtrów chlopaki mnie uświadomili że są popękane.
    1 point
  40. Tyle białego, że syn igloo wybudował
    1 point
  41. Pozdro dla kolegi SFa dojeżdżaliśmy do Matecznego.
    1 point
  42. Naprawdę uważasz, że najpierw masz kilkanaście/kilkadziesiąt sytuacji podbramkowych a dopiero potem dzwon ? Obawiam się, że przy takich prędkościach z jakimi się poruszasz nie będziesz miał okazji poinformować forum o "zdarzeniu". Tak jak w pamiętniku japońskiego kamikadze w którym był jeden tylko wpis: "Dzień pierwszy. Lot próbny".
    1 point
  43. Wszystko zależy od tego jaki jest zakres naprawy. Naprawa skrzyni na częściach używanych z ekonomicznego punktu widzenia nie ma żadnego sensu. W takiej sytuacji kupuje się używaną skrzynię ze sprawdzonego źródła. W przypadku CVT najczęstszą jej awarią są łożyska objawiające się głośną pracą. W przypadku XV I generacji koszt wymiany wszystkich łożysk + robocizna w ASO to wydatek rzędu 8 tysięcy złotych (Subaru Koper). Poza tym w tych skrzyniach praktycznie nic więcej się nie dzieje. Rozciągnięte łańcuchy, prowadnice - słyszałem o sporadycznych przypadkach. Ale widziałem również użytkowników
    1 point
  44. Niestety dźwięk stożka się nie nagrał, został zagłuszony, za to lepiej nagrał się dźwięk wydechu.
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...