Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/20/21 in all areas

  1. Tak z własnego podwórka,fajne oryginalne zdjęcie mistrzów Teamu Lancii Martini Racing z czasów Delty integrale Evo i nigdy!!! nie ustawione zdjęcie z własnego placu.Kolega podesłał zestawienie zdjęć swoja drogą medal za spostrzegawczość.
    5 points
  2. Za 9 miesięcy będzie wiadomo
    5 points
  3. Jak to mówią. Im bardziej zmotany samochód tym dalej trzeba iść po traktor.
    3 points
  4. Lego ma bardzo dużo różnych patentów na całe zestawy i poszczególne elementy, część nadal ważna, część wygasła, ale Chinole podrabiają wszystko i mają w poważaniu patenty. Zresztą nie tylko oni, polskie Cobi też są podróbą Lego i jakoś wybronili się z tego w sądzie. Te co pokazuję to Lego Technic, można kupować na sztuki, sklepów jest sporo. Wrzucasz bezpośrednio z aplikacji projekt do sklepu i Ci z automatu robi zamówienie na wszystkie klocki, które potrzebujesz. Ja podrób z założenia nie kupuję, bo to nieuczciwe rozwalanie komuś biznesu.
    3 points
  5. Ostatnie co grałem (z resztą po to lapka zmieniłem ) to było Alien vs Predator (lubię klimat tych stworów), GTA V (szczerze to fabuła mnie jakoś nie porwała i cały czas z tyłu głowy miałem San Andreas - chyba trzeba do tego wrócić) i ostatnia trylogia Tomb Raider (szczerze polecam).
    3 points
  6. Ja wolę tak :-) Na razie tylko render, bo muszę skompletować potrzebne klocki, silniki i serwomotor Oczywiście model jest w pełni działający, ma silnik boxer z 4 poruszającymi się tłokami, napęd na 4 koła, działające światła, podnoszoną maskę i zdalne sterowanie
    3 points
  7. 2 points
  8. lego fajna zabawa, czasem siostrzeńcy chcą żeby im pomóc składać. Sam spróbowałem ostatnio swoich sił przy takim modelu. W planie jeszcze diorama
    2 points
  9. Przegiąłem z Forkiem. Trza Lift robić bo zawisł na brzuchu [emoji57] Ułańska fantazja się uruchomiła, na szczęście sztaplarka z toną piasku na widłach szarpnęła parę razy.
    2 points
  10. Kiedyś się dało zamawiać zestawy które zaprojektowaliśmy. Ale od ładnych paru lat już takiej możliwości nie ma, podobno. Nie sprawdzałem osobiście. Po zaprojektowaniu masz liste klocków i klepiesz klocek po klocku na stronie: https://www.lego.com/pl-pl/page/static/pick-a-brick. Fajna sprawa jak masz za dużo wolnego czasu. Jest też masa instrukcji do gotowych sprzedawanych zestawów. Czasem można wyrwać na OLX lego na kilogramy. Ostatnimi laty lego trochę podupadło, za dużo wypuścili serii a to starwarsy, jakieś friends itp. Za duża była róznorodność i to był strzał w kolano. W międzyczasie
    2 points
  11. Faktycznie na autostradzie latem miałem wskazanie 2,7, ale bez jakiejkolwiek sygnalizacji wizualnej, czy dźwiękowej. Mam manię kilkukrotnego (lub więcej) sprawdzania ciśnienia podczas jazdy, więc może dlatego system widząc, że na bieżąco kontroluję stan, nie wszczął alarmu
    2 points
  12. Były Łady w PL przygotowane ze zwykłych samochodów, zapewne taką VFTS nie jeden by chciał tylko chodzi o kasę, 126p, 125p, Polonez były bardziej dostępne i wszystkie sportowe części z tym związane. Skoro najlepsi jeździli 125p reszta też jeździła, Polonezami tak samo, Mazdami i tak dalej No dobra kolejna ciekawostka z naszego podwórka i też OBR miał w tym udział: Z jednej strony ciekawa historia, z drugiej kosztowało to potężne pieniądze w tamtych czasach, które OBR mógł przeznaczyć na rozwój rajdowego 125p i Poloneza.
    2 points
  13. Ja jeszcze grywam. Jak na wiosnę pojawiła się GTA V za frajer na epic'u to postanowiłem trochę komputer zmodernizować. W zasadzie też że było co robić przez tą całą pandemię. I tak już parę tytułów skończyłem. Teraz męczę wiedźmaka 3, zaczynam dodatki. Dodałem sobie ostatnio tego SW battlefront.
    2 points
  14. Właśnie stuknęło 23.000 km przebiegu. Auto prawie idealne. W zimowych warunkach prowadzi się genialnie. Wczoraj zrobiłem trasę w bardzo śnieżnych warunkach i trzymał się wyśmienicie. Śmiem stwierdzić, ze lepiej się prowadzi w takich warunkach niż audi S3 (a porównajcie gabaryty). Do jazdy po mieście (baaardzo komfortowej przez zawieszenie) i do spokojnego bujania się jest świetny. Ale nastaw się, ze jazda 140 km/h po autostradzie jest męcząca. Mam nadzieje ze się doczekam aktualizacji skrzyni biegów, ktora chyba tylko w zrozumiały dla siebie sposób pracuje na autostradzie
    2 points
  15. Ty dziaders, a auto dopasowane osiągami
    1 point
  16. Ja bym tam umówił auto do carfita skoro jesteś z nowego sącza, zamiast szukać wróżb na forumie.
    1 point
  17. Z racji że odszedłem od tematu w poprzednim poście to teraz coś na temat.Często jest tak że nasze najlepsze to te z młodości kiedy zafascynowani oglądaliśmy pędzące maszyny po rajdowych trasach.U mnie nie było inaczej sam zaczynałem od 125p ostatniego nadal mam,potem przesiadka na sierre 2.0 dohc i to był kosmos.Poniżej moje marzenia.
    1 point
  18. Szwedzi policzyli, że trzeba 112 tys km przejechać na prądzie by emisja CO2 z elektryka zaczęła być mniejsza niż ze spalinowego. https://e.autokult.pl/38845,polestar-pokazal-jak-to-jest-z-emisja-co2-i-elektrycznymi-autami Złomowanie nowych elektryków jest gorsze dla klimatu i emisji CO2 niż jazda czterystu konną V8. Dla globalnego ocieplenia nie ma to znaczenia, a poprawę jakości powietrza w PL to można osiągnąć wymianą pieców CO, a elektrykami.
    1 point
  19. 1 point
  20. Panie, tyle to ja dałem za FatBoy'a nówka sztuka
    1 point
  21. Ale w Polsce auta elektryczne to jest na razie pseudoekologia, jeżeli popatrzmy na źródła energii.
    1 point
  22. @DETTGTA warto ograć, zarówno IV jak i V. I polecam Far Cry 3 mocno, lepszy od 4
    1 point
  23. Bo to takie "ekologiczne" jest. Serio??? https://spidersweb.pl/autoblog/samochody-elektryczne-norwegia-naprawy/
    1 point
  24. Jeśli masz przelot, to raczej drugą sondę masz usuniętą. Prawdopodobnie nie masz jej wyprogramowanej. Pytanie czy samochód kupiłeś z accessportem Cooba, czy miał robiony remap w Stanach lub czy robiłeś mapę już w Polsce Jeśli na te pytania odpowiedź brzmi nie, to koniecznie podjedź do któregoś z polecanych tunerów i niech wyprogramują sondę i zrobią mapę. Jeśli jest jednak po remapie, to niech sprawdzą Ci parametry, wyprogramują sondę i ewentualnie zrobią korekty (o ile będzie taka potrzeba). Ten błąd jest częsty w US specach. Przy seryjnym wydechu to najczęściej usterka sondy. Sam
    1 point
  25. "Podrapiesz mnie po plecach?" "Jasne, tylko połż się tutaj i nie ruszaj"
    1 point
  26. Też dodałem i lubię serię GTA . Jak grałeś w Wiedźmina to spodoba Ci się The Elder Scrolls V: Skyrim . W Skyrim lepiej mi się grało niż w Wieśka. Możesz sprawdzić serię Assassin's Creed bo też RPG-i z otwartym światem.
    1 point
  27. W legacy nie trzeba zdejmować zderzaka jedynie wydechy mogą przeszkadzać przy montażu Trzeba jeszcze sprytnie puścić wiązkę
    1 point
  28. Zamontowałem tego multum, raz się zdarzyło w Hyundai Atos, bo tam zaraz za zderzakiem jest wzmocnienie stalowe. Ale przeważnie jest tyle miejsca że da się to ładnie zrobić. Połóż się pod tyłem i zobacz, albo nawet ręką wymacaj. Najgorzej jak właśnie takie wzmocnienie się znajdzie. Wtedy albo pod nim, albo nad nim dajesz czujniki.
    1 point
  29. U nas znowu naparza śniegiem i cholernie się cieszę bo szwedzki długi kolec czeka Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 point
  30. jak masz palnik na propan butan, to zrób prosty test, włącz odczyt przedniej sondy AFR oraz tylnej sondy O2, na wolnych obrotach podaj do filtra powietrza propanu i obserwuj zachowanie sond, czy wykrywają jednakowo wzbogacenie się mieszanki. Oczywiście też sprawdź wskazania MAFa i temperatury z niego.
    1 point
  31. Fora amerykańskie polecają zacząć od wymiany na nową sondy lambda nr 2. Natomiast wskazania dodatkowego wskaźnika mogą być wynikiem jakiejś nieprawidłowości. Najlepiej podjechać do kogoś ogarniętego, kto podłączy diagnoskop i zrobić jazdę próbną z analizą parametrów pracy ecu. Ewentualnie sam zbadaj, za pomocą posiadanego sprzętu, czy poszczególne parametry podczas jazdy są takie jak powinny być.
    1 point
  32. Jest bardzo prosta. Strumień światła większy niż 2000 lm > wymagane spryskiwacze i samopoziomowanie. Tak mówią przepisy. Tu jest artykuł z 2015 roku - niewiele się od tego czasu zmieniło: https://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/porady/news-nowoczesne-swiatla-led-to-podpucha,nId,1872440
    1 point
  33. Tutaj info co było dostępne w PL: https://subaru.pl/archiwum_modele.html W skrócie to tak: Wyposażenie seryjne Sport - fotele z alcantarą, wysoki spojler, brak szyberdachu. Luxury - fotele pełna skóra (taka sobie jakby z węża, strażackiego, nie za dobrej jakości) , brak spojlera, szyberdach, audio Harman Kardon (bardziej Harhacz Karton bo to nie gra) No i wspaniały silnik EJ257 to też zarazem zaleta jak i wada. Ale auto świetne Reszta opisana na Forum w wielu tematach. Opcja szukaj i miłej lektury.
    1 point
  34. Progi siedzą, przód i tył trzeba dopieścić bo trochę ogryzione były.. ale zara finisz. jeszcze vinylki na bok i do tatusia. video-1611054287.mp4
    1 point
  35. Dzisiaj już nie ma śniegu na drogach, ale zdążyłem wczoraj zaliczyć parę slajdów.
    1 point
  36. Hołek zasiadł w OBR jak już kończyły się czasy ośrodka, gasił tam światło, a tekst z samochopodobnymi jest trochę krzywdzący gdyby nie szlify na 126p, 125p i fabrycznym Polonezie ciekawo gdzie dziś by był . Sporo ludzi może krytykować te auta, ale ilu obecnie naszych kierowców jeździ w fabrycznych zespołach? Sam Bubel mówił, że dostanie się do fabryki było jednym z kluczowych punktów jego kariery kierowcy rajdowego. Patrząc na zachód na pewno byliśmy daleko, ale patrząc na blok wschodni byliśmy w czołówce, auto z dwulitrowym silnikiem Turbo, wtryskiem Kugelfischer, skrzyniami kłowymi i dyframi
    1 point
  37. Ja się poddałem. Po założeniu z powrotem wymytego i nasmarowanego przegubu stuka rzadziej i na pewno ciszej. Póki co będę obserwował:)
    1 point
  38. Temat chyba zbyt błahy by się dalej spierać. Zostawmy to tak, że chyba faktycznie komentujemy 2 różne filmy. Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
    1 point
  39. Chyba faktycznie oglądasz coś innego. Ja tam widzę celowo wykonany manewr przez policjanta, tylko trochę nieudolnie. Zamiast puknąć tego pickupa zderzakiem/blotnikiem i się szybko odsunać/zwolnić to w niego wjechał i dalej już poszło spektakularnie. Swoją drogą nawet gdyby to dobrze zrobił to nie było to za bezpieczne w tym miejscu, bo coś jeszcze jechało z naprzeciwka i różnie mogło być. Niemniej nie sposób dać mniej niż 10/10 za wrażenie artystyczne. Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
    1 point
  40. Cześć wszystkim. Wstawiam tylko dla potomnych odkrycie. Wąż wysprzęglika, sprzęgła w sf. Jeżeli ktoś ma długi na 38 cm O taki: https://subarak.pl/pl/naped-sprzeglo/760-przewod-pompy-sprzegla-do-subaru-impreza-legacy-forester-37251ac001.html i nie chce płacić 120 zeta to pasuje od daewoo lanosa. - całe 35 złociszy. Dedykowany firmy ABE C80318ABE jest za którki - 25 cm.
    1 point
  41. 1 point
  42. Sprężyny powiedziały dość... Wyleciały z samochodu, było trochę walki z dolnymi śrubami amorów. Następnie czyszczenie rudej i mała konserwacja kielichów. Do rana suszenie, jutro montaż nowego zestawu amorków, sprężyn i mocowań.
    1 point
  43. Najwyżej wybiorę się do wujka kiviego na soft, zarżną mi silnik, ale przynajmniej przestanie się dławić
    1 point
  44. Jesteśmy z Forkiem już dwa lata, więc dostał nowiusieńki przegląd
    1 point
  45. Co do opon, to mam radę - jako użytkownik wielosezonowych. Jeżeli kogoś stać, niech kupi możliwie jak najlepsze. Jeżdżę teraz na Nexen N'PRIZ4'S, ale w starszej (lepszej) wersji: opory toczenia wyższe, za to odprowadzanie wody lepsze (wg etykietek). W lecie cud malina (szumy opon mnie nie interesują, więc się nie wypowiem - kto jeździł Maluchem, ten w każdym aucie ma cicho), na opory też mam wystukane (zaleta LPG), bardzo dobra przyczepność i świetne odprowadzanie wody. Dużo lepsze niż letnie Geolandary, Barum i inne znane mi (a więc raczej tańsze) letnie. Są też lepsze w zimie od najtańszych
    1 point
  46. Subaru nie jest samochodem z segmentu premium. Subaru potrafi wygenerować koszty z segmentu premium +. Subaru dawno, dawno temu, w odległej galaktyce było niezawodne. Subaru poprawiło nadmierną niezawodność gdzieś w okolicach roku 2000. Subaru za 13000 zł w znakomitej większości egzemplarzy będzie miało problemy z korozją. Subaru (zwłaszcza stare) jest dla osób zarażonych subaro-bakcylem, a nie dla zwykłego człowieka. Obecnie Subaru zmienia się - było marką dla ludzi nie idących w głównym nurcie, lubiących aktywne życie (możliwości wjechania tam gdzie inni nie mog
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...