Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/14/20 in all areas

  1. Że tak powiem.. dobrze siadły te Sparco
    12 points
  2. Powiem Ci tak, znam Robcia od 7 lat (wiesz o tym ) , od ok 4 lat regularnie prywatnie się spotykamy, jeździmy na wspólne urlopy itd. Ten motorsport z wielką kasą jest generalnie okrutny ( myśle że każdy profesjonalny sport jest podobny ) i tu nie ma miękkiej gry. Robcio ma jedną wadę, dla mnie zaletę, jest za bardzo uczciwy i lojalny, to nie pomaga na pewno, ale uwielbiam go za to że jest naprawdę dobrym człowiekiem, i na równi traktuje jakiegoś prezesa firmy co go sponsoruje i takiego co pracuje na etacie za 800 euro. Naprawdę znam go dobrze i wiem jak ciężko pracuje, może nie widać tego w w
    5 points
  3. Całą noc leję. Jechałem na działkę i hamowanie troszkę się na trawie przedłużyło, a i mała mulda zmieniła tor jazdy. Dobrze, że subarowa brać mieszkała kilkaset metrów dalej i po 15 min po temacie.
    3 points
  4. Ciesz się że nie w olejowym...
    3 points
  5. imo tutaj zaczyna być problem. Niegdyś kiedy zima była zimą tzn. był mróz, śnieg i lód wtedy owszem różnica pomiędzy oponą zimową a letnią była kolosalna. Teraz kiedy zimy wyglądają jak jesień z dodatnimi temperaturami ta różnica gdzieś zaczyna się zatracać. Dlatego do łask wracają opony wielosezonowe. Wiadomo jak ktoś mieszka w górach gdzie jest jednak chłodniej to bez opony zimowej nie ma szans, natomiast na nizinach imo opona zimowa przy obecnych zimach powoli zaczyna tracić sens. Jeden komplet opon to całkiem spora oszczędność i dla portfela i dla środowiska ( wiele osób opony wyrzuca już
    3 points
  6. 10 lat temu nikt by mnie nie namówił na całoroczne opony. Zawsze kupowałem opony letnie i zimowe z górnej półki. Styl jazdy miałem jednak zupełnie odmienny od dzisiejszego. Ale zawsze najbardziej nerwowe były nie zimy i lata, ale wiosny i jesienie, kiedy opony jeszcze nie były zmienione, albo już były zmienione, a warunki pogodowe zaskakiwały i to mocno (vide: śnieg 1 maja parę lat temu, albo blisko 20 stopni w grudniu).
    2 points
  7. Ale nie taniej. Heble to masz jakieś 600 PLN gdyby nie regenerować zacisku i założyć od tak żeby był. Mówię o używce, ale tarcze i klocki nowe. A koła to najlepiej drugi komplet, więc dochodzą Ci opony i felgi więc ponad 1500 trzeba by dać.
    2 points
  8. Ale rozrusznik może kręcić a będą zurzyte szczotki na nim. U mnie tak było, winiłem akumulator, a wymiana szczotkotrzymacza rozwiązała problem. Ale ten temat o zamulaniu on dotyczy zamulania z powodu opóźniania zapłonu przez stukowiec. Jakbyś się czymś podłączył i zobaczył na kat wyprzedzenia zapłonu to będziesz widział o co chodzi. Albo korekty od stukowca.
    2 points
  9. Andrzejowi śnili się ostatnio jacyś murzyni z Kielc
    2 points
  10. No to co? Może jednak coś będzie Jak informuje francuski portal planetemarcus.com Robert Kubica oraz Valentino Rossi prowadzą negocjacje z zespołem WRC – M-Sport. Według francuskiego portalu negocjacje mają dotyczyć startu Roberta Kubicy oraz Valentino Rossiego w Rudzie WRC na Monzie. Valentino Rossi wygrywał Monza Rally Show aż siedmiokrotnie. Robert Kubica wystartował raz w tej imprezie. Było to w 2014 roku i ją wygrał właśnie z Valentino Rossim. Polak wtedy wystartował Fordem Fiestą WRC. https://rallypl.com/rajdy/kubica-prowadzi-negoc
    2 points
  11. kurde, nawet mocowania stelaża jakieś takie niepordzewiałe
    2 points
  12. Ah OK, kolejny wątek do przejrzenia
    2 points
  13. Zobaczymy, zobaczymy, a jeśli chodzi o tę część "Matrixa" to tego lubię słuchać, ale tylko głośno, bardzo głośno
    2 points
  14. w pracy cały dzień, ale... nadrabiam zatem zaległości... Niestety nie Raczej klasykę wziąłem - felgi z SUBARU Outback IV / Legacy 09-14 A foty? Proszę bardzo... JEDNA póki co musi wystarczyć
    2 points
  15. Moje doświadczenie w "wielosezonówkach " to kilka aut(jako drugie auto w gospodarstwie) i zużytych kilka kompletów opon różnych marek na przestrzeni ok 15 lat, wyjazdy w góry zaśnieżone też były. Wspomniane auta przednionapędowe. Dla mnie opona do jazdy to taka, która ma przynajmniej 4mm bieżnika. Mniej to wymiana. Jedyne wnioski to opony marek premium. Te tańsze to na "mokrym" od razu lub po roku pokazują różnice pomiędzy przyczepnością nawierzchni. A Blixtena spytałem o prędkość z jakiej hamowano bo różnica 21 m to dla mnie jest kompletnie niezrozumiała, 100km/h 80 km/h czy 40 km/h ? bo
    1 point
  16. Prawdziwy rodzynek trafił mi się w niedzielne popołudnie Matra M530. Więcej fotek jak zwykle na FB i IG.
    1 point
  17. To może wtryskiwacze Ci puszczają gaz do kolektora, albo reduktor. Zakreć LPG na butli, wypal na wolnych LPG z przewodów, tak aby zgasł albo się przełączył na PB. I rano odpal, oczywiście z ciągle zakręconym zaworem na butli. Powinno być lepiej.
    1 point
  18. U mnie dziś wpadły tarcze Mikody gładkie, klocki ferodo. Wymieniony płyn hamulcowy, oraz obie manszety na przegubach w lewej przedniej półosi. Dzięki@skwaro za poradę żeby po prostu półoś wyjąć, ale wybiliśmy sworzeń zwrotnicy, śrub na amortyzatorze nie ruszałem.
    1 point
  19. To chyba standard w tych piecach. Czujnik spalania stukowego bodajże szaleje. Jest na to cały długi wątek na forum
    1 point
  20. średnio mi ten pojazd po prawej na Subaru wygląda
    1 point
  21. Oby. Wrócił zamknął niedokonczony rozdział pod tytułem F1, a teraz czas na jakiś solidny program, oby rajdowy i bez obracania się za siebie.
    1 point
  22. Pewnie chodzi o to (tabela na dole strony): https://www.oponeo.pl/artykul/wszystko-o-oporach-toczenia-opony A konkretniej: "Ocena wyrażona jest w klasach od "A" do "G" , przy czym "D" nie jest przypisana. Zwiększenie klasy o jedną oznacza oszczędność ok. 0,1 litra paliwa na 100 km. Pomiędzy klasą "G" i "A" ma miejsce obniżenie zużycia paliwa o ok. 7,5%." W opisywanym przypadku Coopery mają C, a Yokohamy E, czyli różnica, to 0,2 litra na 100km. Moim zdaniem większe znaczenie będzie miał styl jazdy i dbanie o właściwe ciśnienie w oponach Dlatego też ja wybieraj
    1 point
  23. A ja nie pomyślałem, żeby wyceniać. Leżą w garażu. Przebieg jakieś 5kkm. I mam pewność, że już nie wrócą na koła. Są chętni?
    1 point
  24. Tak, na Copart. Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka
    1 point
  25. Stanowczo odradzam kupno tych kart. Są awaryjne. Odmawiają posłuszeństwa nawet po krótkim czasie użytkowania. Padły mi takie trzy - i więcej dawać im szansy nie mam najmniejszego zamiaru
    1 point
  26. I papier. Nie zapominaj o papierze
    1 point
  27. dokładnie ! pamietajcie że to jego praca, zawód, on od dziecka nic robił tylko jeździł po kartingu, torach i oesach . On pewnie finansowo już do końca życia nie musi pracować, ale on nie usiedzi na dupie bez jazdy.
    1 point
  28. Nooo, niby wolnym ssakiem cicha woda, a tu brzegi rwie
    1 point
  29. Ma farta i to dużo, bez farta by już go nie było na tym świecie. Sytuacja w jakiej jest obecnie to nie kwesta pecha ale wynik podejmowanych decyzji.
    1 point
  30. A to na pewno, jeszcze do 2027 mają czas wyciskać kasę z tego biznesu (czytaj przekrętu)
    1 point
  31. Jako, że @niezrównowaŻonasiedzi na tym swoim strychu, @Panzerpferd bardzo zajęty robieniem dla niej kanapek i innych posiłków, postanowiłam, proszona zupełnie przez nikogo, podzielić się z wami planem sobotniej wycieczki. Plan dotychczas był tak tajny, że nawet organizatorzy o nim nie wiedzieli. Drodzy, droga będzie błotnista, śliska, mokra. Niebo będzie zasnute ciemnymi chmurami, w powietrzu wyczuwalna wilgoć, w ciągu dnia kilkukrotnie będzie padać. Samochody utknął w środku lasu, w czymś ciemnym, mokrym, kleistym. Okaże się ,że nikt nie ma łopaty. @weiserdozna halucynacji i widząc konwó
    1 point
  32. Kolega @VEC podjechał po makaron
    1 point
  33. Pisałem o tym już kilka razy, bloki są te same, ale reszta już inna. Tłoki korby i głowice są takie same jak w STI i na EU i US i jeszcze w Legacy GT na Stany MY-06-07. Wrzucałem też numery części na potwierdzenie. W WRXach i poliftowych forkach masz głowicę D25, w STI do 2006 i forkach przedliftach B25. Dlatego stopień kompresji w przedliftach jest mniejszy, przez co są odporniejsze na spalanie stukowe i przegrzewanie. W przedliftach przebiegi powyżej 200kkm bez remontu są normą, mimo że niektóre egzemplarze tego nie wytrzymują (zazwyczaj te dłubane). W poliftach przebieg 200kkm b
    1 point
  34. Dlaczego miałbym tak pisać o człowieku który od kilku lat jest najlepszy w swojej dziedzinie? Który nie szuka spełnienia zajmując ostatnie miejsca w inych sportach? Za 10, 30 czy 70 lat zostaną tylko wyniki. Czy teraz czytając wyniki meczy piłkarskich sprzed dekady czy dwóch zastanawiasz się czy padało albo czy murawa była nierówna? Jeszcze raz - największe co moim zdaniem można zarzucić Kubicy to rozdrabnianie się. Rozumiem oczywiście z czego to się bierze - i jak napisałem wcześniej - po części jest to chęc udowodnienia sobie (lub innym) że jeszcze można. A do tego do
    1 point
  35. A moim skromnym zdaniem nie model auta wpływa na zachowania na drodze a tablice rejestracyjne. Nie ma znaczenia czy to golf czy mondeo czy S90 jak jest EPA to wiadomo że będzie jechać jak żółw i minie pięć dni zanim wyjedzie z podporządkowanej na główną gdzie jest spory ruch. Natomiast po EZG można się spodziewać że będzie wyprzedzać na trzeciego bez kierunkowskazów oraz że będzie przyspieszać podczas wyprzedzania. A takie ELW to połączenie tych 2 stylów wyżej opisanych.
    1 point
  36. Dziś ukończone zostały kolejne zmotania do mojej pomarańczki Po pierwsze lift. Części zakupione od forumowicza. Motane w Jarcar w Józefowie. Po drugie tylny zaczep holowniczy. Tu było trochę zabawy. Chłopaki wzięli się na sposób i wstawili belkę odwrotnie i dospawali do niej mocowanie szekli. Nareszcie nie będę musiał nurkować w błoto by podczepić linę
    1 point
  37. ja właśnie zmieniam w forku SH na kierownice z STI GH. Plug n play
    1 point
  38. Odebrałem Legasia. Detailing, wyciąganie wgniot i ceramika. Jestem zadowolony, jak na 15 letni lakier!
    1 point
  39. Przymierzyłem dziś takie felgi, zwą się Speedline ST2. I sam nie wiem czy wygląda ciekawie czy marnie : )
    1 point
  40. Oraz śniadanie gdzieś za Spałą.
    1 point
  41. Tak, to UAZ 452 "Buchanka". Ja wczoraj przy okazji wizyty we Wrocławiu zabrałem OBK na przejażdżkę w Kocie Góry, czyli Wzgórza Trzebnickie. Akurat interesowało mnie fotografowanie pociągów na linii kolejowej 326, więc pojeździłem trochę polnymi drogami. Momentami bałem się, że się zakopię, ale wystarczyło omijać największe kałuże i się przejechało. Gorąco polecam miłośnikom pięknych krajobrazów i błota.
    1 point
  42. Tak, udało się. Było coś po prostu nie dokręcone. Wydaje mi się, że na takiej zasadzie, jak @BazaN pisał.
    1 point
  43. Szczerze, wyjęcie silnika to są 3h w tym dwie kawy, a pałowanie się z wałkami na aucie... ech. Wątpie żeby było taniej, a na pewno lepiej. Na aucie można sprawdzić luzy czy są ok, ale regulacja płytkami w moim subiektywnym odczuciu powinna być na wyjętym. No chyba, że za wyjęcie silnika krzyczą 1000PLN, ale w Subaru to zdecydowanie wygórowana cena, te auta są "stworzone" do wyciągania silnika.
    1 point
  44. Bo masz wersję Forka II gen. przed liftem z silnikiem SOHC? Ewentualnie kupiłeś strasznego rozbitka, maskę dobrano od innego, ale w pożarze spaliła się ta etykietka, więc po malowaniu przeklejono jakąś losową. Ale stawiam, że to pierwsze .
    1 point
  45. in 18-22 ex 23-27 podane masz na wewnętrznej stronie maski
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...