Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/11/20 in all areas

  1. Pamiętam , tak było
    7 points
  2. Spontaniczny (w miarę), niedzielny zakup od sympatycznego forumowicza
    5 points
  3. Śladem Wierzb 16.0; chociaż wierzb nie znalazlem, a raczej brzozy, wiatraki i bunkry. Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
    3 points
  4. to tylko szuflada, wypisałem zasłyszane. Takie s60 2.0D 5 cyl i automat idzie jak jak zły ale cześć z pewnością majestatycznie zbiera sie do startu jak świeci zielone i to delikatnie... mnie tam większość nie wkurza bo wiadomo... (bmw - bez kierunków, fabia - ofiara losu całkowicie nie przewidywalne, hebel przy każdej okazji jakby lewa była zawsze w pogotowiu na hamulcu, audi zatrzyma się przed każdym progiem czyli na zakup było stać na serwis już nie itd jakoś trzeba z tym żyć...), nie licząc tych którzy hamują co zakręt i na prostych przyspieszają.... jadę do lasu forkiem r
    3 points
  5. Niedługo rynek konserwantów będzie jak rynek olejowy - nasrane gównolitów z otoczką magii i propagandy, działających sumarycznie dokładnie jak bitex czy bitgum.
    3 points
  6. Kolektor bierzesz z uturbionego 2.0, ja wziąłem z Forka XT SG przedlifta. Dalej jedziesz do gościa, który pospawa rurę ze stali (mi robił @Oktan), środkowy tłumik zmieniłem na przelot AWG, a końcowy na przelot Magnaflow. Zamknąłem się w poniżej 2000. Efekt poniżej:
    2 points
  7. Wczoraj wleciał kolektor + końcowy w forester sg 2.0 dohc właściciel b. zadowolony . Filmik słaby Ale obiecał że po powrocie nagra coś lepszego video-1602354345.mp4
    2 points
  8. Nie Opona jest wyprodukowana w dziewiątym tygodniu roku 2020. ponieważ jest kod 0920
    2 points
  9. Z oferty rynkowej dostałeś już radę - Geolandar G015 - super uniwersalna opona. @Michał Franczyk nie zastanawiaj się za dużo, nie ma co robić z tego tematu doktoratu. Nie czytaj zbyt wielu bzdurnych opinii w necie. Jeśli chcesz oponę idealną, to musisz kupić cztery zestawy : zimowe, letnie AT i MT. Wystarczy spojrzeć na tę oponę (Pirelli) - w ogoóle się w teren nie nadają . G015 to AT więc nadają się w łagodny teren/szuter i nie tyle radzą sobie, co są mniej (nieco) narażone na uszkodzenia (rozcięcia/przebicie) i tak jedynie należy rozumieć ich terenowość. Zwłaszcza,
    2 points
  10. Odebrałem Legasia. Detailing, wyciąganie wgniot i ceramika. Jestem zadowolony, jak na 15 letni lakier!
    2 points
  11. Uuu to będziesz musiał ponieść koszty licencji . Infra , niech się dobrze kręci !!!
    1 point
  12. Pełna zgoda, ale mogli to już porządnie zrobić, dać elektryka który ma z 50-60KM, trochę większe baterie. To co zrobili to tak jak piszesz, uciekli przed przekroczeniem norm emisji, bo pożytku z tego elektryka nie ma żadnego, tylko większa masa, gorsze osiągi i wyższa cena.
    1 point
  13. Też się zastanawiałem. Fajnie wygląda to obszycie. Za to ściągnę pomysł
    1 point
  14. Widziałem ją ostatni w dziale sprzedam. Nie zagrzała tam miejsca jak widzę
    1 point
  15. Absurdalny jest Twój wymysł. jako funkcjonariusz byłbyś pierwszym gorliwym stosującym przepis co do literki. Pytanie typu: Jak określić przejrzystość powietrza? Widoczność? Jaki promień ma niebezpieczny zakręt. Itd...Jakby tak dalej ciągnąć to by był materiał do brukowca fakt czy podobnego.
    1 point
  16. Nie no po tym wyścigu Robert powinien dopisać sobie drugi człon nazwiska - "Pechowiec". Napiszę dla tych co nie oglądali. Tempo miał w miarę ok, ładnie dbał o opony, przejechał ponad połowę dystansu i gdyby wyścig ułożył się normalnie to po pitstopie wyjechałby w okolicy 7-8 miejsca. Ale się wyścig nie ułożył. Jedno z Audi wyjeżdżając z pitlane poszło przodem w barierę i zatrzymało się kawałek dalej jeszcze w alei wyjazdowej. Efekt? SC i zamknięte pitlane. Cała stawka za SC się "zbiła", wszyscy którzy nie wymieniali jeszcze opon w tym RK stracili całą przewagę. Wiadome
    1 point
  17. https://wrcstream.live/#1600498665281-450aadd7-f8b5
    1 point
  18. Tak,dostaniesz mandat w wysokości 500 pln-ów,10 pkt karnych i rok prac społecznych A na koniec policjant zarządza żebyś zdjął gacie i założył na głowę bo nie masz maseczki,a po otwarciu szyby w drzwiach jesteś w przestrzeni publiczej. Przepraszam,nie mogłem się powstrzymać
    1 point
  19. Mi już komputerów brakuje bo od piątku oglądam WRC, F1, DTM , i jeszcze pisze na MS , i nie mam czasu dla żony
    1 point
  20. Na Power stage będzie walka nie tylko o dodatkowe punkty, ale też o miejsce. Szykują się 2 oesy jechane na maksa.
    1 point
  21. Kiedyś kupiłem opony, właśnie wielosezonowe miały 3 tygodnie od daty produkcji. A miały być z zeszłego roku, bo chciałem ciut tańsze
    1 point
  22. Aa to ty jechałem traficarem i nie chciałem zamieszania klaksonem robić Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
    1 point
  23. Widzę, że tu straszna cisza w temacie 2 kółek więc podbiję temat chwaląc się moją nową Włoszką ;-)
    1 point
  24. O ile w każdej marce auta znajdzie się kiepskich kierowników, o tyle te szufladki niestety nie wzięły się znikąd. Np. nie wiem czy są bardziej irytujący zachowaniem na drodze kierowcy, niż ci za sterami Skody. W mieście zamulają, na trasie muszą być zawsze najszybsi, koszmar. Chociaż i tak chyba najgorsze jest wysłuchiwanie opowieści, dlaczego to akurat Skodę kupili. Raczej nie wypada się już śmiać z BMW że kierunkowskazy nie są w wyposażeniu podstawowym - już chyba nigdzie nie są, bo to co ludzie odstawiają z brakiem ich używania w dowolnych markach, to przechodzi ludzkie pojęcie w ostat
    1 point
  25. Też tak mam. W zasadzie dopiero odkąd mam Forestera, to jest z tym trochę lepiej. Najgorzej było ok. roku 2000, gdy miałem Malucha: każdy, ale to absolutnie KAŻDY mi się wbijał przed maskę, spychał z pasa, wymuszał (chyba nie mieli pojęcia, jak Maluch miał słabe hamulce...) i to niezależnie od prędkości, jaką rozwijałem (chyba wg zasady, że Maluch nie osiąga nawet 40). Z Corsą było podobnie, trochę lepiej z Golfem, ze Skodą podobnie jak z Maluchem :-( Ale bezsprzecznie wypasione fury bardziej dają w kość niż auta starsze i tańsze. Jak mawiali zawsze moi Rodzice: "niektórzy po prostu nie doszli
    1 point
  26. Dobra, to liczym: z przodu 1 owiewce szyberdachu, 1 na przedniej szybie i 2 na masce = 4 z prawego boku 1 na tylnej bocznej szybie, 1 na klapce wlewu paliwa, 1 na lusterku = 3 z lewego boku 1 na lusterku (skromnie coś :D) z tyłu 1 na tylnej szybie, 1 na klapie = 2 w środku 1 na desce rozdzielczej TOTAL: 4+3+1+2+1=11
    1 point
  27. Tam są takie śruby jak na foto tylko zerwane łepki mają. Teraz albo rozwiercić trzeba lub użyć uniwersalnego klucza elektrycznego (czyt. szlifierka kątowa).
    1 point
  28. https://youtu.be/X3XU344D0SA
    1 point
  29. Wpadło oznaczenie od @Jurando Świnia w końcu jest go godna. Oznaczyłem też odpowiednio klapkę wlewu paliwa video-1602327219.mp4
    1 point
  30. Mam mieszane uczucia. Rozumiem serwis - przecież nie musza przeprowadzać jakichś szczegółowych analiz składu chemicznego, to nie ich broszka. A z drugiej strony ciekawe pytanie - jak to mogło przejść przez wszystkie filtry. Wczoraj odebrałem swoje Audi, także dziękuje za spierniczenie mi weekendu
    1 point
  31. Tutaj dostępne już w Europie, chyba w Holandii https://www.chargertech.net/exhaust-manifolds-subaru/1140-subaru-30-h6-headers.html
    1 point
  32. zupełnie nie potrzebnie bo te diesle bez problemu znoszą taką jazdę. A nawet jak padnie to skoro pachniało nowością to była na gwarancji a jak będzie po to naprawi w jakiejś szopie za grosze... Subaru niestety za grosze nie naprawisz i to jest problemem a nie awaryjność
    1 point
  33. skoro jest to swojego rodzaju "wyczyn" to raczej nie zachęca do zakupu tego auta. Co innego jakbyś napisał że zjeździłeś nim pół albo całą Europę bez żadnej awarii to już jest coś. 2,5t Subaru jest jakie jest. Plusem tego silnika jest to że trochę już tego padło i mechanicy mają spore doświadczenie w naprawach tzn. potrafią naprawić tak aby było bez awaryjne + masa gratów tuningowych. Na miejscu autora wątku zadzwoniłbym do Carsportu lub mts Dzierżoniów i tam mu wszystko powiedzą co i jak
    1 point
  34. Fajnie to brzmi
    1 point
  35. Pierwsze co mi przyszło do głowy, apropo drugiego zycia i Podlasia
    1 point
  36. Samochód Powstańca Warszawskiego
    1 point
  37. Są mieszalne DOT3, 4 i 5.1. Nie wolno stosować DOT5 bo rozpuści uszczelnienia, pod ten plyn jest inny układ. Ja u siebie leję DOT5.1 bo jest dużo bardziej odporny na przegrzanie,ale wymaga też częstszych wymian. Do zwykłego auta lepiej lać DOT4 dobrej firmy, np. ATE bo i tak na ulicy nie zagotujesz płynu a dłużej wytrzyma do kolejnej wymiany.
    1 point
  38. Przymierzyłem dziś takie felgi, zwą się Speedline ST2. I sam nie wiem czy wygląda ciekawie czy marnie : )
    1 point
  39. Trochę spędziłem dziś czasu w necie i przy telefonie i wyjaśniłem sobie temat opon Wybrałem w końcu wielosezonowe opony Yokohama GEOLANDAR AT G015 w rozmiarze 225/65 R17. Temat zakupowy mocno mnie zdziwił, gdyż rozbieżność cenowa pomiędzy poszczególnymi sklepami na tym konkretnym modelu przy zakupie 4 opon sięga obecnie nawet 300zł. Nie zawsze też te najdroższe są najlepsze, z produkcji z tego roku, etc. Dzięki za pomoc
    1 point
  40. Dziękuję bardzo za wyjaśnienia. Na razie mam 500 km na nowym shortblocku zrobione. Wszystko ok, tylko jakiś dźwięk się nietypowy wydobywa - jakby ocierania, może kwestia dotarcia shortblocka do reszty mechanizmów...
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...