Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/26/20 in all areas

  1. Prosiaczek zabrał nas na strzelnicę. Jak tak dalej pójdzie, to będzie trzeba pomyśleć o pozwoleniu i swojej broni - będzie bardziej się opłacało
    5 points
  2. Owszem sa to proste czynnosci za ktore trzeba tam placic troche wiecej niz na wolnym rynku. Prawda jest ze taka ze to importer ustalil te zasady bo mogl:)Rownie dobrze mogl sie wypiac na wszystkich ktorym pyknelo 3 lata lub 100 tys i miec wszystko w powazaniu w razie awarii. Na ile kojarze to z tzw gesti handlowego skorzystalo sporo osob. Przy UPG w 2,5T nie bylo mowy o zadnej pomocy po gwarancji. Reasumujac po raz ostatni: nie zaplacilies swojej skladki w postaci przegladow w ASO pomoc sie nie nalezy. Sprawa jest prosta i nie ma co bic tu wiecej piany na temat.
    4 points
  3. Wam też się pochwalę. Zmieniłem lampy Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
    3 points
  4. jak się uda to w październiku będzie pewna nietypowa subarynka.
    3 points
  5. Wykonanie kolegi, projekt rodził się w bólach około pół roku, kolegą stwierdził że na emeryturze chętnie czegoś nowego się nauczy Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
    2 points
  6. Moja ulubiona generacja Corvette, poza tym świetny jest ten wzór felg.
    2 points
  7. Byłem nieraz Fajne bryki tam są. Ale własnie wylogowuje co chwila :/
    2 points
  8. I coś pieknego na koniec Type RA ver 1. Grade 4/b , przebieg 76tys km. Cena startuje z 16,5 kgbp czyli na nasze 81 600 pln. Później zaktualizuję cenę sprzedaży.
    2 points
  9. Integrale Evo w Jp. 19257km i pewnie fortuna do zapłacenia
    2 points
  10. 2 points
  11. I po chłopie [emoji16] Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
    2 points
  12. Jeśli jesteś pierwszym właścicielem auta to generalnie masz przez 10 lat roszczenie odszkodowawcze, oparte nie na ustawowej rękojmi, nie na umowie gwarancji a po prostu na zwykłej odpowiedzialności odszkodowawczej. Jest jednak małe ALE - tutaj to na żądającym odszkodowania spoczywa ciężar dowodu w zakresie wykazania, iż pomimo należytej i normalnej obsługi auta nastąpiło ponadnormatywne zużycie silnika skutkujące odpowiedzialnością sprzedawcy. Oczywiście przy aucie 10 letnim nie ma mowy o zwrocie za nowy silnik, tylko za 10 letni, działający. Tak więc Twoje roszczenie byłoby od razu (pod warun
    1 point
  13. 35-38.000 w PL 178.000km Raczej akcja typu 'szybko!'
    1 point
  14. Na czym polega serwis w ASO jeżeli chodzi o silnik? Wyłącznie na wymianie oleju. Niech nie robią sobie zatem żartów, że serwisowanie u nich cokolwiek by pomogło. To samo robiłem w niezależnym serwisie po 60 tys. serwisu w ASO.
    1 point
  15. Zobacz na silniki Mazdy skyactive X. One mają właśnie taki stopień sprężania.
    1 point
  16. U mnie w końcu gotowe, lampy wyrabiane małymi kroczkami od marca. Paski led przygasają do 30% przy światłach mijania, postojowych i długich. Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
    1 point
  17. No to wiemy już coś więcej. Sonda i tak zamówiona więc ją wymienię. Kat pójdzie na drugi ogień. Nie lubię jeździć autem, które wiem, że nie do końca jest sprawne. Natomiast u mnie błędu kata nie ma. Jest błąd wolnego działania sondy (slow responce) albo błąd grzałki. Więc wydaje mi się, że wymiany wymaga więcej niż jedna część niestety. Subarak ma przejechane 280 tys km więc może już się coś dziać. Natomiast mam ogromny sentyment do tego auta i zamierzam je uratować i doprowadzić do pełnej sprawności (tym bardziej że jest bez rdzy). W przyszłości zamierzam to auto przekazać córce, która równie
    1 point
  18. Pojmij prosze ze importer nie odpowiada za wady metrialowe po ustaniu gwarancji a tym bardziej w 10-11 letnim aucie. Mozesz smialo isc do sadu ale stracisz tam tylko nerwy czas i pieniadze. Do tego wszysktiego piszesz na forum importera ze jechales dluzsza trase z uszkodzonym silnikiem (a powinienes wezwac lawete) i oczekujesz 100% zwrotu kosztow kiedy Twoje dzialanie moglo sie przyczynic do poszerzenia zakresu uszkodzenia silnika? Brawo Ty! Tak jak sam napisales ze masa koncernow naprawia auta po gwarancji ale jest to obarczone pewnymi warunkami i limitami. Ty nie spelniles warunku
    1 point
  19. Znizka od SIP na czesci i robocizne byla przewidziania dla aut z przebiegiem do 200 tys km i wykonywaniem wszystkich przegladow w ASO Subaru. Nie spelniasz drugiego warunku wiec na pomoc nie masz co liczyc. Koniec gwarancji to koniec gwarancji a ze wada ujawnila sie teraz nie ma zadnego znaczenia. Wysylanie faktur jest totalnie bez sensu gdyz formalnie SIP nie ma obowiazku za nic Tobie zaplacic. Rozumiem rozgoryczenie i emocje ale kupujac to auto wiedziales ze jest ono obarczone ryzykiem pojawienia sie takiej awarii. Tu chyba mowa o aucie 10-11 letnim wiec wg mnie o zadnej opowi
    1 point
  20. To kto mnie zabierze, bo nie zdążę wyremontować mojego nowego, terenowego Subaru do tej pory
    1 point
  21. jednak nie czujnik Po prostu ten system działa w Subaru z takim lagiem że dopiero dzisiaj po wczorajszym dopompowaniu kół i przejechaniu dzisiaj z 10 km lampka zgasła...
    1 point
  22. Temat o 24h jest bo startowało tam subaru poszukaj
    1 point
  23. Dokładnie. Zrozumiałem to kiedy po obejrzeniu filmu Mr Subaru wymieniałem piastę... Odniosłem wtedy wrażenie, że te 4 śruby są zupełnie niepotrzebne.
    1 point
  24. Jak by nie było, na pytanie o prawie czarny samochód na ślubie, odpowiedzi nie dostałem.
    1 point
  25. 1 point
  26. Można, chyba @Infra, czas przenieść Twój wątek do odpowiedniego działu
    1 point
  27. Ja byłem w nielegalu wiele razy poczytać, a też wyświetla mi się, że nie mam dostępu. Niestety nie można być na stałe zalogowanym w nielegalu, żeby widzieć też odnośniki i ich zawartość.
    1 point
  28. 22b, 22kkm, 4 właścicieli, 170kgbp https://www.afnobleandson-subaru.co.uk/used/subaru/impreza/22b-sti/penicuik/midlothian/19602432/
    1 point
  29. Nie wiem czy ktoś zauważył ale ciekawy nr strony mamy dzisiaj w tym wątku
    1 point
  30. wejdz w Jade nielegale i wpisz „TAK”, a potem wlacz tę strone jeszcze raz
    1 point
  31. Wg mojej wiedzy druga sonda nie zmienia mieszanki. Wykres przynajmniej u mnie drugiej sondy był prosty nie oscylował tak jak pierwsza. Z tego co pamiętam. Nie mam już legacy. Jeżeli wykres oscyluje to znaczy że kat nie działa. Ale ręki mnie dam uciąć. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
    1 point
  32. Zgadzamy się. Jak znacznie przekracza normy, to trzeba to naprawić. Ja przez kilka lat użytkowania pojazdu łącznie z emulatorem, NIGDY nie miałem problemów ze składem spalin, mimo iż chyba od 5 lat jeżdżę z emulatorem. LPG ma też inne zalety (oprócz ceny ).
    1 point
  33. A ja bym mu chrzest bojowy zrobił i sprawdził co jest wart;):)
    1 point
  34. Strasznie mi się podoba nazwa tego "Emulator" Długo myślałem że to jakaś zaawansowana elektronika póki nie zobaczyłem jak to wygląda;) Moim skromnym zdaniem jak na stacji diagnostycznej auto przekracza znacznie normy to trzeba to naprawić. Nie wiem czy to cat czy ECU źle dobiera mieszankę ale to chyba nie tędy droga. Nie wiem jak u Was ale u mnie to prawie wszędzie już sprawdzają spaliny przy przeglądzie. Ja bym wolał to naprawić niż się później bujać po diagnostach czy coś ugadywać itp. A wracając do samej sondy... ona serio cokolwiek zmienia w mieszance? Przyznam si
    1 point
  35. Nie taki egzotyczny jak powyżej, ale nadal fajny gruchot
    1 point
  36. Ja w ten sposób "przeczytałem" przez 2 lata blisko 80 audiobooków
    1 point
  37. @Czarne_Koronkowe Wziąłem jednego z 10 ostatnich dostępnych na rynku w PL. Jesteśmy już razem 2 lata i jest to moje drugie auto. Podstawowe w rodzinie to Forek SJ. Przed STI jeździłem tylko oplem vectrą C i skodą octavią 2. generacji. Pół roku "nakręcałem" się na STI, zero jazd próbnych, tylko czysta i sucha teoria. Forum + Youtube. No i dzisiaj mogę jedynie podziękować kolegom i koleżankom z forum, że mnie namówili no i dla @raju - nie skreślał mnie nawet jak miewałem swoje wątpliwości podczas oczekiwania. Dzisiaj mam nadzieję, że STI
    1 point
  38. Mozna zapomniec o Golfie https://www.carscoops.com/2020/09/updated-hyundai-i30-n-goes-official-with-8-speed-dct-less-weight-and-better-safety-tech/
    1 point
  39. 1 point
  40. Generalizujesz, a wyraźnie pisałem, że opieram swoją wypowiedź na obserwacji ludzi, których znam. Wierzę, że są uczciwi i porządni bogacze/zamożni i wierzę też, że są biedaki-chamy, ale tak się składa, że wśród moich znajomych widzę odwrotną prawidłowość. Dlaczego statystycznie miałoby być w całości społeczeństwa całkowicie odmiennie niż wśród ludzi mi osobiście znanych? Zresztą nie wnikam w całą planetę: opieram się w życiu głównie na własnych doświadczeniach (najmniej mnie zawiodły ze wszystkiego, czego mnie nauczono i co znam) i z nich wychodzi to, co napisałem. Ty możesz mieć inne doświadc
    1 point
  41. Nowa platforma faktycznie lepiej się prowadzi od starej. Ale podany przykład nie świadczy o tym, że nowy Forek prowadzi się lepiej od współczesnych produktów cytowanych marek - zwłaszcza tych niżej zawieszonych. Chyba, że umawiałeś się z kierowcami tych samochodów, że pojadą na krawędzi możliwości maszyny. Jeżdżąc BMW bardzo często wyprzedzają mnie Fabie (jakiś fenomen) - na prostych, na zakrętach, na przejściach dla pieszych, podwójnych ciągłych, ograniczeniach itd. Jakie wnioski można na tej podstawie wyciągnąć o możliwościach samochodów? Fałszywe.
    1 point
  42. Ostatnio najlepiej za kółkiem słucha mi się audiobooków, i dla jazdy dobre i dla treści. Normalnie w domu nie mógłbym się skoncentrować na słuchaniu książki, nie lubię, ale w aucie jest najlepiej.
    1 point
  43. Zawsze mnie rozbraja jak ludzie mają taką dobrą poszlake i twardo ją ignorują, bo liczą że to będzie coś tańszego... Często jest tak, że poprzednia, zajechana pompa nasiała opiłków do układu i każda następna będzie miała skrócony żywot. Albo: wymieniamy pompe, płukanie, płyn, a 2 tyg później pada maglownica jeszcze jako pokłosie poprzedniej awarii pompy.... A najlepiej jak zdarza sie tak że klient chciałby stary płyn bo przecież JEST DOBRY. To są chwile gdy chciałbym żeby motoryzacja była reglamentowana... Kabaret. generalnie auta po wymianach podzespołu ukł. wspomagania
    1 point
  44. Fakturę wyślę, bo zamierzam domagać się od nich zwrotu kosztów związanych z tą awarią. Jest rzeczą oczywistą, że silniki z 2008 i 2009 mają wadę fabryczną. Skoro tak, niech SIP, jako przedstawiciel na Polskę , mi za to zapłaci. Wszyscy mówią, że po gwarancji. I co z tego? Wada ujawniła się teraz! Gdybym jeździł 30-40 tys rocznie ujawniłaby się MOŻE w trakcie gwarancji. Auto było serwisowane w ASO do 60 tys, potem w niezależnym serwisie w Sopocie (w którym pracują byli pracownicy serwisu Subaru w Gdańsku). Już jakieś 2 lata temu zaczął głośniej klekotać. Robię obecnie ok. 10 tys km rocznie (11
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...