Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/17/20 in all areas

  1. Patusy, Patusiary, Patusiątka OGŁOSZENIE PATOKOLWKTYWNE Dzięki pomocy jednego z naszych Subarowych forumowiczów zostały przygotowane koszulki naszego zajebistego Patokolektywu Poniżej garść informacji Wszystkie koszulki mają taki sam kolor (nie ma wymyślania innych kolorów - nie i tyle ) Kolor lazurowy (dokładnie taki sam jak mają zajebiści modele na zdjęciach ) Na plecach logo Patokolektywu, z przodu znak Subaru i nick z forum. Dostępne koszulki męskie, damskie i dziecięce (tabela rozmiarowa poniżej) Koszulki super jakości
    5 points
  2. Przygotowania do październikowego RAJDu czas zacząć... Na pierwszy rzut PŁYTA pod silnik. Aluminiowa grubości 6mm.
    5 points
  3. 4 points
  4. To sobie poza... eś P. S. Powoli się tu robi jak w wątku z e-boxerem, jeszcze zaraz ktoś wyskoczy z wyścigami na ćwiartkę na reduktorze
    3 points
  5. Nowe amorki, odboje, górne mocowanie amortyzatora, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora. Niestety osłony amorka stare ale jare, źle dobrali w sklepie. Prze okazji wypiaskowane i pomalowane sprężyny. I w końcu założone podkładki lift 2 cm. Komfort jazdy niebo a ziemia.
    3 points
  6. Ostatni samuraj No i ładnie Lewisa pojechał
    3 points
  7. chłopaki siadli na zderzaku bo rezerwę mieli i chcieli w tunelu jechać za Tobą. A że Forek ma aerodynamikę tira...
    2 points
  8. XV i CX-5 to dwa różne auta i dwa różne światy pod wieloma względami. Zasadnicza różnica w kwestii napędu polega na tym, że XV ma napęd stały, a CX-5 dołączany. Przykładowo, w tych samych warunkach, jadąc tą samą drogą i z tą samą prędkością; Subaru pięknie wchodzi w zakręty, w których aż się prosi żeby przyspieszyć, natomiast w Maździe jest wrażenie jakby zaraz miała się przewrócić albo wypaść z zakrętu. W przypadku śliskiej nawierzchni czy na śniegu, XV jest przewidywalny, pewny, czujesz, że masz pełną kontrolę. Mazda niestety potrafiła mnie niemile zaskoczyć w zakręci
    2 points
  9. Syf kiła i mogiła Piękna sprawa, można śmiało po błotku brzusiem ciągać.
    2 points
  10. Ponoć z czasem zmatowieje Wiem co masz na myśli... Niebawem pierwszy poważny test... Rajd na Roztoczy Będzie długo służyła, gdyż po dwóch rajdach i kilku wycieczkach terenowych oryginalny plastik pozostał cały
    2 points
  11. Pierwsza mała zmotka Wyposażyłem autko w płytę aluminiową grubości 6mm pod silnik Sama robota jednego z forumowiczów. Dzięki @grzegorzp
    2 points
  12. @mattipk, w tamtym roku, końcówka marca, stąd nie pojechalimy na 1-go Świniopasa
    1 point
  13. Może rzeczywiście są odrobinę krótsze, ale miałem takie i w zielonym i teraz w żonowozie. Ze stabem z STI 20mm oem nie daje rady i szybko się rozlatuje, te działają jak złoto, nie trzeba kupować Whiteline za grubą kasę. A jak robicie lifta w teren to po co Wam stabilizator, psujący wykrzyż? To jest po to, żeby auto w szybkich zakrętach się za bardzo nie gięło, a to na lifcie dość rzadko spotykana sytuacja
    1 point
  14. Crosstrek SPORT 2021 od Redlinę Reviews.
    1 point
  15. Mam nawet w allegro schowane w schowku na kiedyś przyjdzie czas na robienie tyłu https://allegro.pl/oferta/2xlacznik-stabilizatora-audi-a4-a6-a8-vw-passat-b5-5617537715
    1 point
  16. Są takie same, było o tym milion razy. Aluminiowe łączniki przód z Audi A4 B5-7, A6 C5 i Passata B5 są identyczne jak łączniki z Forestera SF czy starszych Imprez. Kosztują połowę ceny i nie pękają jak OEMy czy jeszcze gorsze zamienniki.
    1 point
  17. No to ciesz się Panie, bo to stan całkiem przejściowy jest.
    1 point
  18. A co mam się pierdołami denerwować? Wszyscy zdrowi (nie na umyśle), jest co do gara włożyć, śłoniec świeci, piknie jest o Pani
    1 point
  19. 1 point
  20. mnie już banowali nie raz, kolejny spłynie jak po kaczce..ekhem, świni
    1 point
  21. mam turbo kit z SJ i wlasnie robie oslone na dol ale bedzie troche wietrzona
    1 point
  22. Już dawno napisane PW i wysłane
    1 point
  23. Kambol, będą OK btw, niedługo wystawię na sprzedaż BBK, oparty na 4-tłoczkowych zaciskach AP Racing i standardowych tarczach z STI (326x30 mm)
    1 point
  24. Spokojnie, nie ma takiej opcji Dobrze gadasz Każdy Forester różni się detalami. Zatem jesteś także szczęściarzem Takie rzeczy najlepiej robić na zamówienie. Wówczas uniknąć można ewentualnych problemów. Polecam @grzegorzp, wszystko można ustalić co i jak byś chciał. Gwarancja dożywotnia
    1 point
  25. tylko w przypadku SJ turbo jest na dole dlatego kazdy gada ze w SJ jest zaburzony balans cieplny jak zalozysz stal ja u Siebie jednak musze inaczej pomyslec o plycie bo ta stal co kupilem za blisko turbo siedzi i moge sobie kuku zrobic
    1 point
  26. Najpierw osłona na samym dole - nad stopami/pedalami, tu są 3 spinki. Tu jak dobrze kojarzę jest też port OBD2 do odpięcia (2 wkręty od wewnątrz osłony). Potem boczna osłona deski - podważasz lekko, ona jest na wcisk na 3 zapadkach. Jak te zdejmiesz to masz dostęp do tej właściwej osłony kiery, więc: - odkrecasz jeden wkręt w dolnej prawej stronie osłony - podważasz osłone najlepiej od tej strony gdzie zdejmowałes boczną osłonę deski, czyli od góry i jednocześnie masz dostęp do wiązki od przycisków regulacji lusterek etc Podważasz z każdej stron
    1 point
  27. Szanuję, ja za taki link dostałem nagrodę na 24h a wcale nie uważam tego za coś złego, wręcz zabawne wcinki są potrzebne
    1 point
  28. Dziesięć, jedenaście, dwanaście, forum się zmieniło okropniaście.
    1 point
  29. ... siedem, osiem, dziewięć świnek będzie ponad dziewięć
    1 point
  30. Cztery, pięć , sześć.. Świnki będą błoto jeść
    1 point
  31. Napisz jakie efekty. Jak będziesz mógł.
    1 point
  32. 1 point
  33. Czekaj aż otworzymy zakupy i się zaczną zwroty.
    1 point
  34. Ale filtr osuszający się montuje nowy , to mniej więcej jak by zamontować używany filtr od oleju silnika , robi ktoś tak ? to czemu tak robicie z osuszaczem ? Koszt nowego nie jest astronomiczny i za 60 zł się już kupi nowy fabrycznie.
    1 point
  35. Polska ekipa już na miejscu się rozkłada:
    1 point
  36. Pozdrawiam właściciela oświniaczonej Imprezy STI z parkingu przy Centrum Wędkarstwa Kilka minut później na tym samym miejscu zaparkowała czarna Blob Impreza
    1 point
  37. Potrzebujesz takie śruby na tył, z przodu są w oryginale. https://allegro.pl/oferta/sruby-regulacji-kata-pochylenia-kola-forester-8974081301
    1 point
  38. Co myślicie o tej metamorfozie:)
    1 point
  39. Tak, z forum. Chyba nawet opisywał sytuacje ze swojego punktu widzenia.
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...