Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/07/20 in all areas

  1. Wy tu se pitu pitu o najróżniejszych oponach, które nie są dostępne w rozmiarach Foresterowych, tylko dużo większych. Ja tymczasem zakończyłem 1 część zabudowy, oklejone filcem, podmalowane trochę farbką i już. Druga część będzie zamiast tylnych foteli, do szybkiego demontażu, bo fotele czasem się przydają Będzie to skrzynia na torby z ciuchami plus rozkładana część sypialna.
    11 points
  2. Witam po długiej przerwie ponownie, Skoda wraca na salony! Nie wiem, czy inni też to zauważyli, ale EyeSight z czasem staje się mniej... czujny? Myślę, że tak to można określić. Zauważyłem po tym, jak często "gubił" linie oddzielające pasy - wystarczyło, by droga mocniej skręciła (droga ekspresowa dodam - kręta, ale w normach przewidzianych dla drogi ekspresowej), i już asystent utrzymania pasa się poddawał. Poczytałem, pogrzebałem i okazało się, że to typowe - w końcu instrukcja zabrania dotykać elementów optycznych EyeSight, a one, jak wszystko w środku, z czasem się zwycza
    4 points
  3. Zaczynają docierać kolejne "zabawki" do DAILY, będzie zabawa (ostatni urlop i przejażdżki Blitzenem przekonały mnie, że Daily może być lepsze w zakrętach).
    4 points
  4. Najważniejsze to mieć plan
    4 points
  5. Na samych zdjęciach niewiele widać, czy to czarne pod osłoną progu to ruda czy błoto? Musisz wybebeszyć bagażnik z tapicerki i zobaczysz czy jest źle, jak wsadzisz rękę do nadkola i pod palcami będzie chrupać to znaczy że kielichy trzeba spawać. Nie ma się co bać, z doświadczeń własnych i forumowiczów wynika że jak chcesz mieć zadbanego forka SF lub SG to protokół KPN jest punktem obowiązkowym (KielichyProgiNadkola).
    3 points
  6. @Panzerpferd ze wszystkich piw @koziolek preferuje whisky.
    3 points
  7. Led bar zamontowany na dachu może świstać podczas jazdy, ale jak zamontujesz na zderzaku to powinno być cicho. Mam 4 ledowe halogeny na bagażniku dachowym i świeci to tak
    3 points
  8. Dokładnie tak. Podczas szarpnięcia w trójkącie, przednie podłużnice zejdą się do siebie i masz auto krzywe i w zasadzie do wyrzucenia. Musiała by być solidna rozpórka pomiędzy podłużnicami. Koszt prostowania podłużnic przekroczy wartość auta. Chcesz coś zrobić, to przyczep dwie syntetyczne liny, i w zależności w którą stronę będzie trzeba ciągnąć tą się weźmie. HAKI, to se do wiaderka przyczepiaj, one podczas zerwanego ucha, robią największe szkody, wybite szyby, nawet był przypadek śmierci. Szekle syntetyczne robią mniejsze szkody. https://linysyntetyczne.pl/miek
    3 points
  9. Testuj, Panzer, testuj offroadowe rozwiązania. Jak dobrze pójdzie, to w październiku na urodziny strzelę sobie drugie Subaru do daily/ offroad
    3 points
  10. Zamontowałem kompas z forka SF, pasuje idealnie
    3 points
  11. Panowie, przyszły weekend jest Nasz, oby pogoda dopisała, nie wiem jak u Was ale mnie już "trzęsie" (w pozytywnym znaczeniu tego słowa ), specjalnie zakupiłem nowe opony bo po ostatnim weekendzie w górach z Wami już pod koniec "uphill'u" na jednej z serpentyn trochę przegrzałem opony i po całym tamtejszym dniu stwierdziłem, że kolejny "rajd" z Wami musi być na nowych oponach, i oto są, świerze założone, dziś testowane w warunkach ciepłych, suchych jak i deszczowych, mokrych (akurat jednego dnia pogoda dopisała w obydwu wariantach ) mam nadzieję, że zdają egzamin (w głowie nadal mam ten nasz pi
    3 points
  12. Już chyba nie ma takich nie zgnitych. Są albo do zrobienia albo zrobione, lepiej lub gorzej. Ale warto ratować. Już takich porządnych aut nie robią.
    2 points
  13. To tylko Twoje zdanie. Zielona z 1.8T to temat zamknięty, Forester nie wykluczone, że na przyszły sezon dostanie lekki soft obecnie pakuje worki pieniędzy w "prawdziwe" turbo. Silniki to normalnie znoszą, po odprężeniu można łamać spokojnie 200km. Generalnie 200km to granica opłacalności, potem zaczyna się kombinowanie ze skrzynią, sprzęgłem, wydolnością zestawu wtryskiwacze/sterowanie ECU, hamulców też szybko zaczyna brakować. Fajny temat do zabawy i nauki - ja to robiłem z myślą o strojeniu i zabawie z Turbo DOHC. Teraz takie mam i z czasem pewnie zacznie się zabawa
    2 points
  14. 2 points
  15. Link do filmu już pojawił się w tym wątku
    2 points
  16. ponieważ w innym temacie wyszło 3 grosze o alternatywie dla OBK, to dopiszę, częśc poszła na PW do kolegi Tsunemoto, może się nie pogniewa za skopiowanie korespondencji. mam 220d, od niecałych 3 lat, nie jest to może typowo alternatywa dla OBK ze względu na różnicę cenową, ale jak się ponegocjuje i wychaczy poprzedni rocznik, to kuż róznica nie jest aż tak duża. All terrain ma też tą zaletę że silnik 2l diesel ma niską akcyzę, i w sumie jest jeszcze w miare sensownych pieniądzach. Dopłata do 3 litrów kiedy kupowałem wynosiła koło 80 tyś, przy tym samym wyposażeniu, więc tak.... Auto jest
    2 points
  17. już cieszy oczy innego właściciela- tego samego dnia jak poszedł, wszelakie ogłoszenia usunąłem.
    2 points
  18. Fakt, ale jak jest ciepło browaru chętnie się napiję, później łycha[emoji23] Taptane Tapatalkiem
    2 points
  19. A zawsze myślałem, żem prostak i cham Rację masz, piwa Ci podać
    2 points
  20. A kto ci każe oglądać ? Wrzucam tu wypowiedzi Roberta a jak ktos nietoleruje Gutowskiego to nie musi oglądać.
    2 points
  21. Panowie średnio przyjmuje 4 subaru dziennie do serwisu, czyli miesiecznie ok 80, rocznie ok 960 , przez 15 lat ok. 14 tys. , nie ma miesiąca aby ktoś nie przyjechał z awarią że właśnie kupił auto, pojechał go sprawdzić na autostradzie, bo chciał sprawdzić osiągi i silnik padł ...... statystyka . Rozmawiałem osobiście z @damiano16 bardzo rozsądny człowiek ! proszę nie skreślajcie go ! To że jest rozczarowany po zakupie..... każdy by był, wierzę że zostanie funem marki bo czuć u niego benzynę we krwi
    2 points
  22. @Simon WRC a ja mam dokładnie takie samo zdanie jak kolega @Luke Skywalker. Ten temat (o ile to nie jest bait) to moim zdaniem preludium do tragedii, której można było uniknąć. @damiano16 kupił okazyjnie gruza, grubo poniżej ceny rynkowej. Auto wysypało się po 500 kilometrach i nie widzę, żeby towarzyszyła temu refleksja, że kupiono zmęczone życiem 20 letnie auto o które ewidentnie nikt wcześniej nie dbał, natomiast są smaczki o niezawodności Hondy bo można nią przejechać 1600 km z padniętym UPG i narzekanie na niezrozumiałą drożyznę w Subaru, przecież to to samo co in
    2 points
  23. Dzięki za dziś. Bardzo fajnie było Dla reszty grupy - ustaliliśmy, że jak doczekamy pięknej zimy to pod OBI dużo miejsca na ślizgawkę jest
    2 points
  24. z tego co sie orienuje to Aga wystawila OBK na sprzedaz Tak, chciałabym go sprzedać, chociaż w sumie chyba nie chcę Zdjęcie naklejek z szyb to nie był problem, niestety nie wszystkie udało się uratować. Te, co przetrwały, nakleiłam na czarny karton, ale nie wiem co z tym zrobić, chyba w piwnicy se powieszę Tak wygląda teraz :
    2 points
  25. Amory ze sprężynami z sg i nic więcej nie musisz "dobierać". Wszystko normalnie do sf.
    1 point
  26. Matko córko i sąsiadko! Właśnie się zorientowałem, że siedziba sklepu Szekla4x4.pl znajduje się (werble) trzy rzuty beretem ode mnie, koło Jarcaru Oznacza to, że gdy wymyślę sposób zamocowania liny do miejsca koło emblematu subaru na atrapie chłodnicy (czy ten metalowy fallus za nią ma jakąś nazwę?) to po prostu pojadę do nich i na miejscu zakują mi wszystkie linowe elementy A wymiary spiszę i podam w świat
    1 point
  27. @Panzerpferd @koziolek Jeśli dobrze widzę to te fabryczne mocowania nie są na podłużnicach, tylko na przednich sankach. A sanki są elementem wymienialnym w razie czego. Ja takie rozwiązanie jak Panzer kombinuje widziałem i uważam że jest nieglupie bo w miare równomiernie rozprowadzi energię. Ale poszukałbym dla wszystkiego jakiegos magika od spawarki, konstrukcji stalowych czy coś zeby zrobił jakąś prostą rozpórkę (plyta pod silnik juz dziala trochę jak rozporka, ale przydałoby się coś jeszcze).
    1 point
  28. "Im lepkość jest niższa, tym mniejszy jest opór oleju, a więc mniejsze są straty mocy silnika. Z kolei wyższa lepkość daje lepsze zabezpieczenie silnika przed zużyciem. Lepkość oleju musi zatem być pewnym kompromisem między tymi skrajnymi wymaganiami" No ale silnik samochodu to od jakiegoś czasu część zamienna, jak wycieraczka szyby czy klocki hamulcowe. W czym problem? Się wymienia i i będzie pan zadowolony. PS. Kompromis od kiedy pojawiły się oleje wielosezonowe. Bo kiedyś były oleje na zimę i na lato, jak teraz opony...
    1 point
  29. No proszę, cham i prostak a gust ma w kobietach, samochodach i jak się okazuje, alkoholu.
    1 point
  30. @Michał W. czyżbyś używał IE?
    1 point
  31. Wszystkie urywają głowę w czasie jazdy. Kup coś lepszego. Jakaś invidie np.
    1 point
  32. Może to kwestia rantu na tarczy, który trze o bok klocka? Nie mam zamienników, na oryginalnych zrobiłem prawie 56kkm. Teraz zaczynają powoli popiskiwać w niektórych zakrętach, zastanawiam się, czy dociągnę do przeglądu czy będę musiał szybciej pofatygować się na wymianę. Co ciekawe u mnie zjadło zarówno klocki jak i tarcze - pójdzie więc komplet do wymiany, na to co było fabrycznie.
    1 point
  33. Wiesz, chcę to mieć na wypadek utopienia. Wyobraź sobie sytuację. Jadę za Weizerem, on przejeżdża przez jakąś wodę, ja się w niej zatrzymuję. Jest snorkel, o silnik się nie martwimy, ale wody jest na tyle dużo, że zaraz zacznie wlewać się do środka. Jeśli w takim wypadku zacznę nurkować by szukać zaczepu holowniczego to stracę czas i upierniczę się w jakimś pachnącym bełchu. A tak rach, ciach lina zdjęta z ucha transportowego pod emblematem Subaru, zamontowana do liny do Weizera i rura!
    1 point
  34. Przekazuje pozdrowienia od brata
    1 point
  35. Szanowni Państwo, Absolutnie zgadzamy się, że pracownik ASO otwierając zlecenie na wykonanie przeglądu okresowego powinien z klientem uzgodnić czy ma być zastosowany olej 0W20 czy 5W30. Bardzo przepraszamy za to niedopatrzenie. Zgodnie z zapisem zamieszczonym w Instrukcji Obsługi oleje o obu tych lepkościach mogą być stosowane w naszej strefie klimatycznej w benzynowych silnikach wolnossących samochodów Subaru. W celu zminimalizowania emisji zanieczyszczeń, samochody opuszczają fabrykę z silnikami napełnionymi olejem 0W20 ale zastosowanie oleju 5W30 nie wpływa ujemnie na
    1 point
  36. Słuchaj, ale serio tak jest jak Kolega wcześniej napisał, rozmawialiśmy o tym lata temu w pracy w 3 osoby i każdy miał to samo spostrzeżenie: 80% oznakowania w zakresie ograniczeń prędkości jest robione tak, jakbyśmy nadal jeździli Fiatami 125p, Maluchami i Polonezami! Spokojnie można KAŻDYM współczesnym (nie starszym niż 25 lat) samochodem przejechać tam 20-30 km/h szybciej z ZEROWYM ryzykiem! Problem w tym, że pozostałe 20% ograniczeń jest "akuratne" i można się paskudnie naciąć, próbując jechać szybciej. Polskie drogi wymagają "wyzerowania": ściągnięcia wszystkich znaków i zrobienia ich od
    1 point
  37. Matko Boska z jakiegokolwiek kościoła, i Ty też?! Znaczy, mają ustawiać znaki ograniczenia prędkości z tabliczką: "nie dotyczy Subaru, Lamborghini, Ferrari, Lotus, Bugatti i Trabant GTI biturbo"?
    1 point
  38. Kto ogląda? Dawno takich emocji nie było
    1 point
  39. Ja się ciesze, że tej niekompetentnej Baby już nie zobaczymy w świecie F1 ! Biedny Frank... tyle lat pracy, było trzeba było dzieci na balet posyłać ...
    1 point
  40. A Robert jako ten który ostatni zdobył punkt dla rodziny Williams w F1
    1 point
  41. https://youtu.be/DgIVKgEI2A0
    1 point
  42. Pozdrowienia dla Forka i Outbacka z parkingu galerii Domar we Wrocławiu
    1 point
  43. Cześć. Bez darcia łacha, szydery, heheszków i innych. Napraw i pozbądź się tego samochodu. Albo pozbądź się bez naprawiania. Nie czuję, że nadajecie na tej samej częstotliwości. Zdrówka, powodzenia! Luke
    1 point
  44. Mniej więcej tylko jeszcze tył.
    1 point
  45. Podgrzać delikatnie opalarką lub nawet suszarką do włosów i delikatnie podważać czymś płaskim.
    1 point
  46. Przyznam, że ręczna klimatyzacja to mi się kojarzy z autami mającymi +15 lat albo segmentem A/B... A tu proszę, VAG potrafi
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...