Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/02/20 in all areas

  1. W tym toku z przyczepką, Błędne skały - Góry Stołowe i Cisna - Bieszczady
    8 points
  2. Oj tam oj tam, od razu kaputt. Po prostu zasłabł na ulicy i trafił pod kroplówkę na diagnostykę. Wyliże się
    4 points
  3. Wychodzę z założenia ze znaki wyznaczają maksymalna DOPUSZCZALNA prędkość. Sam czasami jadę wolniej - np wioząc jakaś kanapę, meble, farby czy cokolwiek. I ja to rozumiem. Może jechać dziadek, ktoś z bagażem, czy niedoświadczony kierowca. Spoko. Tylko denerwuje się na innych użytkowników drogi (czytaj gamoni - spoko, minusujcie), którzy jadą z ta sama prędkością jadąc na zderzaku. KURCZĘ PIECZONE, jeśli nie macie zamiaru / boicie się wyprzedzić to zostawcie tyle miejsca innym żeby mogli zrobić taki manewr na raty. Jak się zbierze kółko wzajemnej adoracji w ilości 4-5 sztuk samochodów to n
    4 points
  4. Kup auto które nie męczy się przy przyspieszaniu do 90 i życie nabierze barw.
    4 points
  5. Cześć, Może już ktoś poruszał temat, ale nie znalazłem przez wyszukaj. Chciałem się podzielić wiedzą na temat dziennych do przedliftowego Forka SJ 2013-2015 co to ma niezbyt rozgarnięte światła dzienne w halogenach przeciwmgłowych. Bździ to nie świeci i tyle. Postanowiłem wymienić i wymieniłem na coś takiego: https://allegro.pl/oferta/halogen-led-swiatla-dzienne-drl-dodge-magnum-9018055340 Kosztuje rozsądnie jak na ledy i ma homologacje. Dzienne to ringi z pojedynczych diod, a przeciwmgłowe to soczewki świecące poziomym strumieniem światła. Montaż wymaga trochę zabawy z kos
    3 points
  6. Gripmax AT, Bieszczady, śniegu po kolana, na ruchliwszych drogach troszku odśnieżone gdzie nie gdzie ubity śnieg, ciśnienie 0,8 atm. i robiłem co chciałem.
    3 points
  7. Dupka prawie skończona Zostało oklejenie blendy i korekta tylnych lamp, i jak się uda, a gość mówił że się da po założeniu, zniwelowanie pęknięć blendy. No i wydech odpowiedni ale to można zrobić dopiero jak będzie silnik i napęd.
    3 points
  8. Z grubsza tak to wygląda, nad dużą szufladą udało się wcisnąć wysuwany blacik( na foto wysunięty tylko kawałek) [emoji1783] Taptane Tapatalkiem
    3 points
  9. lista na taki wyjazd zapełnia się szybciej jak rejestracja na Plejady
    3 points
  10. Gdybym sią pojawił u Jarcara i mówił że coś w Szuwarze trzeba poprawić. to znów bym usłyszał że mam "szlaban" a "pomarańczowa maska jest" a "anglik" zaraz przyjedzie. Nie ma świniopasa bez Panzera i Niezrównoważonej Ja ich zabiorę a ktoś z Was ich odstawi bo my z Renata wieczorem w sobotę musimy być w Wawie. Kumpel z LO "Galczyńskiego" z Otwocka ma okrągłe urodziny żony i nie możemy nie być. A ja z nim prawie świat dookoła objechaliśmy dwa lata temu i wypada nam być. Jak bedę miał Panzera na pokładzie to możemy nawet prowadzić kolumnę w sobote. Niech Sz
    2 points
  11. Się pochwalę Legacy z ej251. Przerobiony kolektor A tłumik końcowy oem przerobiłem na przelotowy. Wysłane z mojego mądrego telefonu
    2 points
  12. https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-1800-coupe-xt-turbo-4wd-mt-zabytek-ID6DftnS.html
    2 points
  13. Po ostatniej wyprawie i przekładaniu wszystkiego z miejsca na miejsce przyszedł czas na zabudowę. Priorytetowe miejsce na kuchenkę i kawiarkę, szuflady na resztę gratów i za fotelem skrzynia na lewarki, klucze, składane fotele i milion innych gratów. Oczywiście znalazło się miejsce na drugi akumulator 40Ah, do napędzania lodówki, ledów pod markizą i innych usb. Dzisiaj może uda się skończyć ostatnią szufladę i obić filcem, żeby miało jakiś wygląd
    2 points
  14. Tak. W instrukcji do auta masz zakres czynności serwisowych.
    1 point
  15. To się nazywa fart. Najpierw jeździsz japońską Dacią, a potem Ci dają oryginalną rumuńską Ale nie ma tego złego, przynajmniej masz możliwość skonfrontowania opinii kolegi @Karas o jakości XV
    1 point
  16. t szpary są żeby mogło się rozciągać jak się rozgrzeje
    1 point
  17. Przyczepka ma DMC 780kg więc dla samochodu jest mało wyczuwalna, bardziej trzeba uważać żeby nie przesadzać z prędkością i jej nie uszkodzić np. na nierównościach.
    1 point
  18. Problem został rozwiązany. Okazało się, że warsztat który wcześniej wymieniał konwerter w skrzyni nie przykręcił porządnie jednego przewodu masowego na górze skrzyni.. Już ogarnięte i wszystko działa, dzięki za porady
    1 point
  19. 1 point
  20. zniszczenia nie były duże i pewnie śmiga do tej pory . Było mokro, zatrzymałem się przed światłami ( całe szczęście byłem 1 a auto wrzuciłem na luz) . Nagle słyszę szyyyyyyy i bum ... dzięki temu że XV był na luzie to uderzenie pchnęło mnie do przodu bo inaczej to pewnie skończyłoby się inaczej a tak to ISR wezwało mundurowych , spisaliśmy i każdy pojechał w swoją stronę... . U mnie uszkodzony tylny zderzak z belką i zarysowany tłumik, w Leone zderzak i lampka do wymiany...
    1 point
  21. To może ja się pochwale na prośbę@trzymek pojechałem na wielicką sholować auto jego kolegi. Na miejscu okazało się, że w miejscu ucha do holowania jest ukręcona śruba więc może za wahacz genialny plan działał do pierwszego zakrętu, jak zobaczyłem w lusterku, że lina okręca się wokół koła po odblokowaniu linki stanęło na tym, że podciągnąłem auto w miejsce dogodne dla właściciela nieszczęsnej 307ki (niestety nie do celu), a jeszcze przy skręcaniu na parking przez linkę urwało listwę zderzaka no chciałem dotrze. Za to druga interwencja na prośbę @LosioDriver przebiegła cudni
    1 point
  22. Nie ma w Polsce obowiązku używania opon 3PMSF (śnieżynka w trzech szczytach). Problem pojawi się z pewnością przy odszkodowaniu, bo firmy ubezpieczeniowe mogą odstąpić od wypłaty odszkodowania w przypadku ich braku w warunkach zimowych. Ja wybrałem Falkeny Wildpeak AT3WA, poza M+S maja również 3PMSF.
    1 point
  23. Niemożliwe... Kumho na mokrym zachowywało się jak na śniegu, na śniegu jak na lodzie.
    1 point
  24. Kumho KL71. Oczywiście na początku było znośnie ale wraz ze zużyciem opon hałas narastał. Przy BF Goodrich AT problem nie występuje. Bez blokad i na ATkach Land idzie w błocie jak zły. Dla mnie, wyprawowo MTki są bez sensu. W przeprawy się nie bawię. Każdy dobiera zbrojenia do auta i potrzeb. Umówmy się. Forek w przeprawie nie ma racji bytu więc rozpatrujemy go w lekkim terenie i wyprawowo raczej. Każdy robi jak chce.
    1 point
  25. Temat rzeka. Generalnie co Ci ma innego powiedzieć zakład szklarski, wolą skasować za wymianę szyby niż się brudzić z polerką. A takie gadanie to słyszę zawsze od osób które tego nigdy nie robiły. Pewnie usłyszałeś że soczewka Ci się zrobi
    1 point
  26. Przecież, to auto jest w dziale sprzedam:
    1 point
  27. 1 point
  28. skończyłem zmianę oleum i filtrów oraz jak na złość żarówek mijania bo padłą jedna..
    1 point
  29. Jeszcze dziś, rzutem na taśmę... Postanowiłem sobie zrobić prezent z okazji bycia 1 ROK na Forum SUBARU i dokonałem zakupu paru gadżetów w naszym sklepiku, m.in. parasol, koszulkę i świnkę brelok
    1 point
  30. Spytam naszego Hardego, a gdzie to tak waliło?
    1 point
  31. Nie kupuj używanej bo najprawdopodobniej będzie wymagała regeneracji. Maglownice to słaby punkt Subaru. Co do regeneracji to 5 lat temu regenerowałem magiel w Seacie Toledo. Przez ten czas przejechałem około 230.000km, maglownica nie cieknie, nie ma luzów. Po poprawnej regeneracji maglownica jest jak nowa. Najlepiej popytaj mechaników, gdzie wysyłają maglownice do regeneracji. Ja niestety nie pamiętam gdzie wysyłałem swoją. Regenerowałem też magiel w Subaru. Mój magiel nie ciekł, ale miał luzy. Po regeneracji luzów brak, wycieków też nie ma, ale od regeneracji przej
    1 point
  32. To nie temat na ten wątek, ale jestem przekonany, że mogło by się szybko okazać, że takimi autami jeżdżą bezdomni i bezrobotni
    1 point
  33. Tak Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka
    1 point
  34. Jak pisać to też tutaj Wpadły lampy po retroficie:)
    1 point
  35. Ja przez weekend odkurzyłem, wymieniłem olej i pomalowałem tylne błotniki
    1 point
  36. @Rozrabiara to i ja się pochwalę nawiedzoną okolicą Znów ROZTOCZE, znów Ruda Różaniecka, znów Dębowy Dwór UROCZE MIEJSCE na wypoczynek
    1 point
  37. Zalane OBK z forum w rękach handlarza https://www.wykop.pl/artykul/5672863/ostrzezenie-przed-subaru-legacy-outback-2007-z-otomoto-garwolin/ Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka
    1 point
  38. Polerka była pod naklejkę. Nie jestem fanem wlepek, ale wpadł mi do głowy pomysł że w tym miejscu fajnie by to wyglądało no i musiałem Jak już zrobiłem to mam mieszane uczucia i chyba to zdejmę... nie wiem, waham się Chętnie przyjmę jakieś upvoty/downvoty dla wybadania opinii publicznej P.S.: gdyby ktoś chciał taką naklejkę na szybę bo w trochę większym rozmiarze to mogę oddać w cenie przesyłki/listu- piszcie pw.
    1 point
  39. Wypolerowałem owiewkę/deflektor okienka w dachu. Pierwszy raz polerowałem coś typu lakier i to bardzo fajna sprawa
    1 point
  40. Bo najwięcej kosztuje rozkręcanie tego 4x4. Czy Wy, chcecie startować w rajdzie "na kropelkę" ? Ile pali, tyle pali. Swoim starym STI 08 jak pisałem, od 8,7 do ponad 25 l/100. Tu mi się miernik skończył. Posiadanie mocnego Suba i liczenie spalania? Jakoś mnie to nie rajcuje. W nowym, limitowanym S209, w Stanach, podają w granicach 21 mil na galon. Po autostradzie. 340 kuni, zużycie ok. 18 l na autostradzie, 15 mil /galon w mieście. Chyba bym musiał w mieście cały czas slajdami jeździć. Kiedyś pogoniony za krytykę skrzyń biegów, odgryzam się.
    1 point
  41. Pozdro z wczoraj, piękność
    1 point
  42. To tak na szybko, 12-14 na setkę lpg, do Albanii masz 2,5 tyś. Terenówka pali 15diesla na setkę, we wrześniu lpg kosztowało 1,8 pln a diesel 6 zeta, ganiaj forkiem i ciesz się z taniości. Jeżdżę do Albanii co roku, w ubiegłym roku po takich drogach w górach jeździłem że podjazd 50 km zajął ponad 5 godz. Taptane Tapatalkiem
    1 point
  43. Opcja nr 3. Wiesz co masz + drobne doinwestowane i jazda.
    1 point
  44. Czytam większość Twoich wypowiedzi i widzę ze często starasz się tłumaczyć forumowiczom że decyzje FHI są racjonalne i logiczne. Podziwiam bez złośliwości mówiąc. Ja ich nie rozumiem. Jakoś w to nie wierze że nagle dostaniemy szeroką ofertę mogącą zaspokoić szerszą gamę użytkowników jak to miało miejsce kiedyś. Wiadomo że czasy mamy inne i jest trudniej ale bez przesady. Od grudnia mam OBK z jedynym słusznym silnikiem 2,5. Auto fajne ale kupiłem je przez przywiązanie do marki (5-te Subaru) i dobra cenę ok 170 kilka tyś. Dziś wchodząc do salonu widzę ze to samo auto cenę 195 tyś
    1 point
  45. Mowa tu o tylnej górnej? Bo chętnie bym taka STI "przytulił" i ja Co do feelingu po założeniu przedniej to muszę przyznać że dawno nic mnie tak nie zaskoczyło jak ta różnica jaką dała właśnie rozpórka. Zmiana zawieszenia na Bilstein i sprężyny STI pink z przodu nie zrobiła tak dużej różnicy jak właśnie ta rozpórka. Jeśli myślisz o usztywnieniu auta to najtańszą opcja i chyba najbardziej odczuwalna będzie właśnie rozpórka. Polecam od tego zacząć [emoji1]
    1 point
  46. Tak właśnie naszła mnie myśl, ze Subaru to marka, która naprawdę trzeba kochać... Obsługa przepustnicy e-Boxer wymaga niemal doktoratu, po roku XV rdzewieje, co użytkownicy poprawiają sami; rzeźba z cyklu „Adam Slodowy poleca” zeby wepchać zapas, choć na innych rynkach jest to standard, cenniki w Euro, jeden z droższych serwisów autoryzowanych... Nie sztuką jest kochać „za coś”, sztuką jest kochać „pomimo”.
    1 point
  47. po zdjeciu tapicerki masz na poziomie górnej krawędzi drzwi dwie blaszki na których zaczepiasz tapicerkę, pod nimi w strone szyby są takie szmaciane szczoteczki, mocowane ta sama śrubą co blaszki, odsuwasz je na maxa w strone szyby. trójkąt spod lusterka regulujesz na jego najnizszym miejscu, kręcąc śrubą która oddala lub przbliża trójkąt do uszczelki, w tm przypadku go przybliżasz. i teraz najważniejsze: prowadnice szyby, odpowiedzialne za docisk szyby do uszczelki w górnej części maja takie specjalne sruby regulacyjne, odkręcasz kontrę (klucz 12) krecisz srubokretem sama śrubę, zeby szyba wę
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...