Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/28/20 in all areas

  1. Mój ci on! Może i nie zupełnie hot-hatch, ale to jest autko, które bardzo mi przypadło do gustu i na które od dawna ostrzyłem zęby Udało się wyrwać jedną z ostatnich nie-hybrydowych sztuk, dostępnych w Polsce
    11 points
  2. Nowe końcówki wydechu STI Genome dzisiaj wpadły, jestem bardzo pozytywnie zaskoczony jak ciche mogą być na postoju, a jaki dźwięk wydostaje się w trakcie jazdy
    5 points
  3. Szczerze życzę żeby nic się z autem nie stało i żeby dawało frajdę i miło się jeździło... ...ale jakby się silnik jednak rozkraczył i poszło na części to szukam boczków drzwi w dobrym stanie.
    4 points
  4. rusza sie jak Ewa Sonnet w swoich "teledyskach" jak by mi tak szlifowała lakier na forku to bym ja pogonił ....
    3 points
  5. mnie rozwala ten filmik z Pania co tanczy wycierajac auto. estetyczny poziom wprost z rosji.
    3 points
  6. Podniosłem wartość przedniego grilla o ok 100zł montując go na oryginalnych spinkach
    2 points
  7. Wrzucone przez Ciebie fotki dość jednoznacznie wskazują na chamstwo parkujących. Podzielę się z Wami przypadkiem mojego zięcia, który w połowie czerwca wyjechał z rodziną na wczasy (firmowym busem) zostawiając swój samochód prawidłowo zaparkowany pod blokiem (równolegle do bloku, zgodnie z oznakowaniem, choć większość mieszkańców parkuje jednak ukośnie, jak wspomniała Aga). Po powrocie z wczasów zięciu miał ozdobione wszystkie szyby w aucie i lewe lusterko (składane). Jak się okazało usunięcie tych naklejek nie jest proste, ale największym problemem było lusterko - to wymagało wymiany, bo gośc
    2 points
  8. W zasadzie to świetnych decyzji było mnóstwo, a złe widzę 3, ale za to mocno rzutują z punktu widzenia kibica. Aż do 2011 kariera prowadzona tak, że lepiej się chyba nie dało, włącznie z kontraktem z Ferrari na 2012. Zła decyzja 1 - odrzucenie oferty fabrycznego Citroena na 2014; Zła decyzja 2 - decyzja o własnym teamie WRC na 2015 rok; Zła decyzja 3 - DTM w prywatnym BMW.... Inne decyzje i osiągnięcia RK w ostatnich latach oceniałbym raczej jako dobre lub wręcz wybitne, choć nie zawsze szczęśliwe. Z dzisiejszej perspektywy przyjmujemy już za oczywisty powr
    2 points
  9. akurat te ledy w Rollsie to też jest jakiś faux pas To pasuje może do limuzyn XXL wynajmowanych na kawalerskie/panieńskie
    2 points
  10. Diesel Subaru z 2008 roku za 10k. Co moze pojsc nie tak?
    2 points
  11. Słuchajcie, gdyby ktoś szukał rozwiązania podobnego problemu - po długich bojach udało mi się znaleźć sposób na podłączenie aftermarketowego radia z zachowaniem sterowania z kierownicy. Chciałem jednostkę najlepiej 2 din ale bez ekranu dotykowego - niestety wybór tu jest ograniczony. Ostatecznie skuteczne rozwiązanie wygląda tak: 1. Wcięcie się w wiązkę od kierownicy jak na filmie zamieszczonym poniżej: 2. Radio - można użyć Pioneera z opcją nauki sygnałów - niestety jednostki 2 DIN z tego co ustaliłem raczej tego nie oferują. Na pewno nie Pioneer FH-S720
    2 points
  12. Dokładnie, zawsze dobrze doradzisz
    2 points
  13. Kto nie ryzykuje, ten nie ma problemów To oficjalnie jest już Levorg z założonym LPG innym niż BRC. Po przesiadce z nudnej jak flaki z olejem Avensis Levorg bardzo mi się spodobał, natomiast szybko dał o sobie znać jego niewielki zasięg w trasie - Avensis robił 900 km na tankowaniu, Levorg po 500 km nie tak szybkiej jazdy miał już sucho w baku, a pauzy w trasie wolę robić przy jakichś widoczkach, a nie zwiedzać stacje paliw. Tak czy inaczej zacząłem szukać info o możliwym montażu LPG i byłem zdziwiony, bo większość firm mówi, że nie ma do tego schematów i się nie podejmie. Po jakimś czasi
    2 points
  14. Dawno mnie tu nie widzieli, to pozdrowię wszystkich, a co mi tam PS Fajne te nowe forki.
    2 points
  15. Z dobrych wieści dzisiaj był test elektryki. Nic nie wybuchło Ze złych to jeszcze to potrwa ale w tzw. zyskanym międzyczasie popracujemy nad pewnymi drobiazgami. I zdjęcie tylnego boczku, który dał tyle radości.
    2 points
  16. Ogłoszenie i propozycja spota 6 września o 14 pod OBI na wielickiej ekipa z kanału 4x4 Test on Rollers będzie nagrywała testy napędów na rolkach i zapraszają wszystkie Subaraki Możemy się przy okazji spotkać i pobawić na rolkach. Natomiast do filmów z testów są mega chętni na Autobunia @trzymek i Outbacka @elmot Imprez z tego co widziałem też jeszcze nie mają na kanale. Wklejam listę @Tutek @thomson0073 @Waldek Woźny @> raven < @Michał Krupa @KubaXT @Sławo @Kamyl @adish24 @jkarp
    2 points
  17. Pozdrawiam właściciela starszego brata Forestera, który dzisiaj zapewne spływał kajakiem Piaśnicą w rejonie jeziora Żarnowieckiego.
    2 points
  18. Kiedyś tu na forum czytałem temat kolegi który zmieniał między innymi przepustnice w swoim Forku. Ale z tego co pamiętam to zastąpił ecu Świnką. Był po tym na hamowni i coś mi świta 140 kuca wypluł [emoji6]
    1 point
  19. 1 point
  20. Nie. Wiedzialem, ze CHCEM, i wszystko
    1 point
  21. 1 point
  22. To chyba była miłość od pierwszego wejrzenia
    1 point
  23. No ładne cacko https://www.motorsportauctions.com/category/324/Group-A-and-Group-N/listings/44349/Ex-Works-Lancia-Delta-Integrale-Deltona-TO-353.html
    1 point
  24. Z nowym Outbackiem VI generacji (model 2020-) możesz mieć problem z częściami do naprawy. Nie ma jeszcze używanych części na polskim rynku do tego modelu. Konieczne w takim razie będzie sprowadzanie części na zamówienie z USA. Z najnowszym Foresterem jest trochę łatwiej , auto jest już od 1.5 roku w sprzedaży w USA . Chociaż i tak może być problem z niektórymi elementami . Są różnice pomiędzy wersjami produkowanymi w Japonii na Europę a autami wyjeżdżającymi z fabryki w Indianie. Poza tym w kwocie 90 tys zł możesz mieć problem aby kupić coś mniej uszkodzonego.
    1 point
  25. Rozebrać i łączenia okleić taśmą tapicerską robota żmudna ale daje świetne efekty Tutaj przykład jak można to zrobić w Volvo V70R https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=138&t=134846&start=100
    1 point
  26. Będziesz dbał o auto, to rdzy nie będzie i tyle. Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka
    1 point
  27. Filmik krótki ale można sobie zapętlić
    1 point
  28. Nie od dziś przytaczasz jakieś dziwne źródła
    1 point
  29. Królu złoty! Dzięki za foty - pomogło
    1 point
  30. na pewno będziesz po kupnie
    1 point
  31. Nie. Myślę że wyciągasz pochopne wnioski. Sądzę, że posiadanie kamerki na pokładzie, co niektórych utwierdza w przekonaniu, że skoro on zajechał, wymusił, jechał pod prąd, to mogę robić wszystko, bo zawsze będzie jego wina. Nie ukrywam, że kamerka jest przydatna, bo pozwala ustalić okoliczności wypadku, ale wykorzystujmy ją w sytuacjach wątpliwych, lub gdy przeciwnik (już po zdarzeniu) przedstawia własną wizję zdarzenia. Niejednokrotnie spotkałem się z przypadkami wymuszonych kolizji, gdzie posiadacz kamerki dostarcza dowód w postaci zarejestrowanego obrazu (czy to dla udowodnienia winy przeci
    1 point
  32. Przelew zrobi z każdego miejsca na świecie, a auto przecież już wielokrotnie oblukane przez takich fachowców jak my
    1 point
  33. Temat jest napewno bardzo przykry i obarczony sporą dozą niewiadomych. Bo skąd pewność co jest pod maską i że masz oryginalny silnik ej207 w aucie. Silniki subaru serii ej20 wyglądają bardzo podobnie. Nie raz było tak że w leciwych sti siedziały jakieś dziwne przeszczepy z forestera czy inne kombinacje co tam pod ręką ktoś miał i akurat złożył. A że używanych silników od starych sti od lat nikt nie widział na rynku wtórnym to może być różnie z tym sercem. Szansa że oryginalny silnik przejechał ponad 200tys km oczywiście jest, ale może być równie prawdopodob
    1 point
  34. Dostosuje się, tam gdzie Wy tam i ja! , znam trochę tą okolice jak się okazuje i znam też jedną fajną przełęcz , przełęcz knurowska to się zwie , fajne zakręty byle dalej od A1 , słuchajcie ta droga doprowadzi mnie do szału w końcu! Najpierw ten pierdolony odcinek od Piekar ,tam już i 110km/h strach jechać , potem odcinek Częstochowa -Łódź - szekspirowski dramat w 5 aktach okraszony elementami greckiej tragedii ,następnie (moja wina) zle ustawiony tempomat aktywny -kiedyś go ustawiłem na sporą odległość bo jechałem w nocy pustą drogą ale na A1 jest co dzienny zlot Tirów a ja zapomniałem jak t
    1 point
  35. 1 point
  36. W Turbo Antyku przecież jest hydraulika na zaworach.
    1 point
  37. Sławku, jak przynajmniej lubisz tą dziewczynę, to jej wybij tego diesela. Poszukaj wątki o SBD
    1 point
  38. @Cherusek1 i ja pozdrawiamy z RODOS
    1 point
  39. Jeździłem raz w terenie z gościem, co ma taką naklejkę
    1 point
  40. Czy jest jakiś przepis mówiący, że musi być cały ? Jeśli nie to interpretacja raczej szła by w kierunku, że nie musi być cały, tak samo jak w przypadku zatrzymania lub przekroczenia linii przy wyprzedzaniu gdzie do ukarania wystarczy częściowe przekroczenie. Inna interpretacja rodziłaby kuriozalne sytuacje, np. w rzeczonym rondzie szybkie auto z prawej strony dałoby radę objechać rondo i pacnąć w Sprintera. Znam też takie ronda, że ciężarówka z przyczepą przodem zjeżdża z ronda a ostatnia oś jeszcze nie wjechała - co wtedy ? W ogóle go nie było na rondzie ?
    1 point
  41. W Krakowie to i w salonie Subaru można zaliczyć Street View.
    1 point
  42. Cześć, podzielę się przerobionym przeze mnie przypadkiem. Może komuś się przyda. W Forku SG dwa razy po intensywnym deszczu zalało mi fotel kierowcy. Ciekło z podsufitki z przodu po lewej stronie. Zatkane było odprowadzenie wody z szyberdachu (dwa otworki poniżej obudowy z przodu, w rogach). Auto wysuszyłem i próbowałem udrożnić odpływy: najpierw miękkim drutem miedzianym, później trochę twardszym. Z lewej strony pomogło, woda powoli odpłynęła. Z prawej bez zmian. Postanowiłem poszukać z drugiej strony. Zdemontowałem częściowo nadkola z przodu. Pod nimi, na dole, było trochę ziemi i bru
    1 point
  43. Na przedniej krawedzi maski jest nadcisnienie. Na calej niemal masce - podcisnienie. Dopiero tam gdzie maska przechodzi w podszybie (tam gdzie wlot powietrza) znow jest nadcisnienie. Kurnik umiejscowiony jest we wlasciwym miejscu, nadcisnienie wpycha przez niego powietrze pod maske. Dodatkowo jest tak wyprofilowany, ze zagarnia powietrze w czasie jazdy. Bez roznicy w ktora strone sie go da, powietrze bedzie wchodzilo przez niego pod maske. W ktorejs - i zakladam w klasycznej - pozycji bedzie to dzialalo lepiej. Prawdopodobnie przy odwroceniu kurnika zgodnie z prawami Bernoulliego (czy
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...