Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/16/20 in all areas

  1. 12 points
  2. Nie ma "letko z tą grupą... revenge_720p_1.mp4
    5 points
  3. Dzień trzeci. MRU - Międzyrzecki Rejon Umocniony
    5 points
  4. Zerknij sobie na załączony zrzut z manuala. Cała jednostka wiatraka trzyma się na czterech śrubach/nakrętkach 10mm. Dostęp do dwóch dolnych i lewej górnej jest łatwy. Problem pojawia się z prawą górną, która.wciśnięta jest wysoko i jest ciasne podejście. Znalezienie i odkręcenie utrudnia gruba wiązka, która dodatkowo przymocowana jest spinką do owej śruby. Spinkę również odkręca się dziesiątką. Po odkręceniu jednostki i odpięciu kabli pozostaje tylko wyjąć cały korpus. Nic nie trzyma go na podszybiu. Żeby zobaczyć parownik trzeba jeszcze odkręcić poniższą osłonę ale ja nie polecam. O ile d
    4 points
  5. tak mnie dziś na wspomnienia wzięło ...... ech to były czasy .... okrutnie mi brakuje tego
    3 points
  6. Wielkie oczy zrobiłem. SVX na okolicznych blachach? Sobota 15.08 ok. Godz. 18.
    2 points
  7. Jak by było z Lotosu kupione z forumową kartą Navigator to by był w TOP3
    2 points
  8. Chrzczone paliwo z Orlenu?
    2 points
  9. Zabrałem auto do@Oktan . Zrobiony upgrade do Brembo i odświeżenie tyłu. Kolor soczysta czereśnia.
    2 points
  10. Dzień pierwszy: Biskupin, Wenecja, Wapno i kurz
    2 points
  11. Panie to jest 2020 rok? Jak w nowym aucie
    1 point
  12. Pozdrowienia z autostrady A2.
    1 point
  13. Zazdrościsz, też byś chciał mieć taki wybór, chyba że już Ewie zakosiłeś
    1 point
  14. W obu moich wozach zawsze delikatnie maznę po gwincie i nigdy nie miałem problemu aby nakrętka sama sie poluzowała. Za to płynnie sie odkręca.
    1 point
  15. Nie opowiadaj bajek ;)
    1 point
  16. Nic nie uczynił, opony mu sie kończyły pod koniec wyścigu to go kazdy wyprzedzał i chyba na przekór glosowali na niego
    1 point
  17. No Miko sie pokazał na tym rajdzie tak trzymać. Brawa dla młodego Solberga solidne tempo cały rajd objeżdżając Østberga i Breena. Na tego drugiego trzeba wiać mała po rawke bo on jezdze na jakiś oponach wynalazkach ktore próbują wejść na rynek wiec to moze wpływać na tempo.
    1 point
  18. @aplam13wrzuć na nasze forum jakieś zdjęcia KKN. Na świecie istnieją też inne auta, niż Subaru.
    1 point
  19. U mnie z góry spinki, z dołu trytytka. Działa? Działa
    1 point
  20. J/w. Ale gdzieś po forum wędrują numery tych spinek.
    1 point
  21. 1 point
  22. Nie opłaca się, szkoda czasu, nie da się... z uturbianiem też tak wszyscy "pitolili" Obecnie jest kilku magików w Polsce, którzy wkładają EJ20/EJ22/EJ25 i nawet kilka H6 do Foresterów z Dieslem. Na ECU z EJ, czy na EMU/EMS i fabrycznej wiązce- co dusza zapragnie. Sądzę, że wstawienie silnika turbo w tym wypadku to kosmetyka.
    1 point
  23. Koncepcja "kontrolowania mapy" jest dla mnie absurdalna i brzmi jak naciąganie na kasę nieświadomego klienta. To tak jakby przeglądać raz do roku wszystkie zdjęcia na kompie, czy aby na pewno kolory poszczególnych pikseli się nie zmieniły...
    1 point
  24. Wziąłem na przejażdżkę: Górki Wielkie - Pag, Chorwacja 958km. Gacek łyknął trasę bez problemu, urlop rozpoczęty
    1 point
  25. Ja się w te świnie tak wkręciłam, że nawet swoją hondzinę oświniaczyłam, co by było wiadomo, że Subaru jest w rodzinie: tył (na zdjęciu) + klasycznie lewe lusterko.
    1 point
  26. Snickersy lubię to fakt, ale humorek mam przedni i dzięki spełnieniu marzenia i dzięki tym, którym zwieracz nie trzyma bo przecież ES TI JAJ som najszybszem Pozdro w sobotę, żeby nie było, że offtop - szybkie pucu pucu z synkiem <3
    1 point
  27. @trzymek Pozdrawiam, musiałem się zwinąć niestety, a chciałem jeszcze pogadać więcej, fajnie było Cie spotkać
    1 point
  28. Tak się właśnie zastanawiałem. Byłem kilka lat temu na północnym wschodzie Estonii w Saka - Ontika, gdzie są równie piękne widoki z klifów.
    1 point
  29. a fabryczne mapy jak często trzeba kontrolować?
    1 point
  30. Widzę że temat prowadzony jest już kilka lat. Opowiem swoja historię. Na różnych filmach widać przerabianie forestera. Ja postanowiłem przerobić legacy. Właśnie z uwagi że jest dłuższy i będzie służył jako samochód do lekkiej zabawy i ewentualnie wyjazdów wyprawowych. przy zakupie chodziło głównie żeby był tani, miał jak najmniej elektroniki i nie żal by było go trochę zmienić. Zawieszenie - zmiana amorków i sprężyn z foresterów w tej chwili nie pamiętam jakich czy sf czy sg, tył dystanse 2,5", opuszczenie tylnego zawieszenia 2". Z przodu jak dałem dystans 2" to trochę było za dużo i zrezygnow
    1 point
  31. Stare ale jare jak się mawia
    1 point
  32. Siema! Jestem Kinga, mam 24 lata, jestem fanką Subaru, posiadam Imprezkę 2.0 wolnossącą w kombi, pozdrawiam ze Śląska
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...