Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/14/20 in all areas

  1. 4 points
  2. Silnik umyty a potem pierwsze testy na doszlifowanej mapie. Wciąż nie są to finalne numery ale te okolice 5 sek do 100 robi video-1597408455.mp4
    4 points
  3. Relacja z Rajdu. Tym razem dłuższa bo Smoczycy zachciało się szaleć również drugiego dnia Zapraszam:
    4 points
  4. No a jak, człowieku - 5 sekund do 100! Dzięki temu objechałem dziś RS6 (chociaż on się chyba nie ścigał), także żadne Goebellso-szmelcwageny mi teraz nie straszne.
    3 points
  5. Po dogłębnej analizie wyposażenia każdego Subi ze zlotu doszedłem do jednego wniosku który muszę zrealizować (przed oponą która poległa na mini wąwozie [emoji2955]) to ... naklejka świnki [emoji23]
    2 points
  6. Zapowiada się wesoło
    2 points
  7. no niestety... ale chyba nie miał aż tak łatwo i walczyliśmy jak mogliśmy.. Jari to niesamowity kierowca i walka z nim była czystą przyjemnością, przyjechaliśmy 8 sekund za nim, wstydu myślę, że nie było, aczkolwiek niedosyt pozostał Co do R5tek.. i ogólnie przygód na rajdzie.. może niewiele osób pamięta, ale wcale nie tak dawno, Rajd Rzeszowski był eliminacją Mistrzostw Europy.. startowałem wtedy w RSMP w połowie stawki.. pierwszego dnia nie przejechaliśmy żadnego odcinka bo każdy był odwołany z powodu jakiegoś wypadku.. te odcinki po prostu takie są! Rajd nie należy do łatwych,
    2 points
  8. Dziś wpadły: - Chłodnica Mishimoto - Chłodzenie czwartego cylindra by Bady - nowe dokładki progów HTAutos - nowe sprzęgło klimy
    2 points
  9. 5 s.... mowi się że 4 do sety ! 4,999993
    1 point
  10. O stary jak ja nie cierpię tego typu spinek, zwłaszcza jak podejdzie jakiś kurz albo brud do nich, jak tylko jest możliwość to wymieniam na te co masz poniżej
    1 point
  11. Masz generalnie dwa tematy: Oraz lift kit: Co prawda do SF ale z tego co kojarze to są poruszane kwestie też nowszych generacji:
    1 point
  12. Ono ogólnie jakieś takie jęczące jest - szczególnie podczas upałów.
    1 point
  13. Przegląd techniczny zaliczony pozytywnie.
    1 point
  14. Masz kartę klubu Subaru? Wtedy koszty są sporo niższe. Szybko hamulce Ci zeszły jak na spokojny styl jazdy... Tuleje wahacza do wymiany? To chyba jakaś niezła dziura się trafiła. U mnie w 2,0i przebieg 54 kkm i szykuję się do wymiany hamulców z przodu - nie wiem jeszcze czy klocki same czy może jak u wielu klocki + tarcze, nie mierzyłem. Ogólnie poza kosztami przeglądów (z kartą Klubu Subaru dużo niższe) nic jeszcze nie musiałem robić ponad plan.
    1 point
  15. Dzisiaj znalezione na Reddicie. LINK Wideo w pierwszym komentarzu.
    1 point
  16. Umyłem, zamontowałem gniazdo zapalniczki w bagażniku, oświniłem tylna klapę i zapakowałem do pełna.
    1 point
  17. Lutek pomylił generacje, nie ty. Według katalogu kupiłeś odpowiednie.
    1 point
  18. Po 2012 roku ponoć są Ok. Jest parę osób na forum które sobie ten silnik mają i nie mają problemów. A ktoś na forum kiedyś napisał że "Jeździ jak XT a pali tyle co kot napłakał".
    1 point
  19. Każde leasing ma taka opłatę.
    1 point
  20. Kolektora Jak nie masz wycieków, kup bandaż i owiń. Jest jeszcze parę możliwości uzależnionych cenowo.
    1 point
  21. Zaprowadziłem cebrę na przegląd techniczny na kolejny rok, stała koło forka
    1 point
  22. jak pewniak, to kupuj.
    1 point
  23. No wg. tej grafiki to styl kierowcy BMW odpowiada mojemu - koszula z wywiniętymi rękawami w stylu wermacht/niemiecki biatlonista
    1 point
  24. A masz imprimatur na używanie słowa "black"? I to jeszcze w kontekście "pig"???
    1 point
  25. 1 point
  26. Sytuacja z Oconem to tylko czubek góry. Mnie bardzo chodzi o jego zachowanie i niektore wypowiedzi na konferencjach prasowych. Jezeli ktos odpowiada na pytanie w stylu ze jeszcze raz usłyszę to pytanie to kogoś pobije to ma ewidentne jakies emocjonalne problemy. To tylko jeden z wielu przykładów.
    1 point
  27. Proponuję sprawdzić hamulce. Mi tył nie równo łapał i tak właśnie zarzucało. Na stacji diagnostycznej to okolice 50zł i przy okazji obejrzysz sobie spód i sprawdzisz sprawność amorków.
    1 point
  28. 70% miasto, 30% trasa, drogi nieasfaltowe rzadko, lekki teren bardzo rzadko, sporo korków. Spokojny styl jazdy, autostrady do 120 km/h. Spalanie: 9,5 1. przegląd po 15K - bez uwag z mojej strony, bez uwag serwisu; koszt - 1 475 zł 2. przegląd po 30K - bez uwag z mojej strony, popękane tuleje wahacza z przodu, do wymiany klocki i tarcze hamulcowe z przodu; koszt - 1 900 zł przegląd, 1 000 zł wymiana tulei, 2 000 zł wymiana tarcz i klocków; koszt łączny 4 900 zł. Wszystko, co dobrego powiedziano i napisano o modelu - absolutnie potwierdzam. Prowadzenie, komfort jazdy (w tym E
    0 points
  29. Przekładnia kierownicza. Nierówności, lekki skręt i waliła jak przy wybitych sworzniach. Opisano to w biuletynie w USA. Przykręcili, lekko ciężej chodzi, ale tak nie wali. Podobno wróci [emoji52]
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...