Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/16/20 in all areas

  1. Zmiana kółeczek dzięki @abecer Sądzę że kontrast pospolity jak na Subaru przystało, ale siadły mimo to bardzo okazale
    12 points
  2. Przelot gotowy, teraz czas na IC do turbo. Będzie nietypowo jak na Subi bo FMIC od Turboworks
    4 points
  3. Usztywniłem jeszcze bardziej Forka . Po zmianie zawiasu na sztywniejszy, procedura konieczna.Potwierdzam "Obudowa" mniej trzeszczy, zwłaszcza z tyłu.
    3 points
  4. Jeszcze seria, catback Cobb i zawieszenie gwintowane tylko. Ale już niedługo coś tam pogrzebiemy
    3 points
  5. Ja tymczasem Skarlin w Polonii, wyjazd z jeziora
    3 points
  6. wg mnie o wiele lepiej niż na tym poprzednim felunku @Oktan to STI to seria czy już coś porobione?:) dyskretnie ”oświniaczyłem” moje nowe daily
    2 points
  7. Śledzę większość dostępnych źródeł informacji na temat Bałkanów, i niestety nie jest kolorowo. Węgry wczoraj zaostrzyły przepisy dotyczące przekraczania granic. Znajomy pojechał do Chorwacji z partyzanta i pomimo pustych kwater, nikt nie chciał gadać dopóki nie miał testu na Covid, więc koczowanie w aucie w oczekiwaniu na wynik płatnego testu. Sporo ludzi wraca niestety zarażonych z Albanii, Rumunii i Bułgarii, aktualnie jest tam duży wzrost zachorowań. W wielu krajach są zapisy na wyjście na plaże(rezerwacja leżaka), siedzisz w hotelu i czekasz aż się zwolni miejsce. W
    2 points
  8. Się zobaczy Teraz już wiem czemu sprzęgło się ślizgało i dlaczego tak śmierdziało u Bartka skoro dałbym sobie rękę i nogę odciąć, że nie leciałem na półsprzęgle.... Otóż, swego czasu miałem pękniętą gumę na przegubie i pluło smarem... tak pluło, że w jakiś sposób dostało się to do tarczy sprzęgła i cała smarem była uwalona, stąd dziwny smród i podślizgiwanie na 3 i 4 biegu. Okułem tarcze we włókna kevlarowe, do cywilnej jazdy lepsze niż kevlar bo nie będzie kangur. No i sonda coś ostatnio głupiała... miałem ją wymienić ale chyba się okaże, że pokazywała nieszczelności układu,
    2 points
  9. Bardzo fajny materiał do kawy.
    2 points
  10. Mówiłem, że złoto męsko siądzie!
    2 points
  11. Brałbym takiego XT jak bezrobotny zasiłek:
    2 points
  12. Bierz oem, będzie dobrze [emoji41] Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
    2 points
  13. Jakiś czas temu wydrukowałem sobie taki uchwyt do montażu w schowku, jak ktoś nie ma nawigacji to całkiem wygodne rozwiązanie.
    2 points
  14. @Dyrekcja nabrała wody w usta przypadek? Na pewno coś już wiadomo, może właśnie w tym roku...
    1 point
  15. Przedurlopowy wyjazd na Ponidzie: Manierystyczna Kaplica św. Anny XVI w Pińczowie Most kolei wąskotorowej w Skrzypiowie Sosna na szczudłach w okolicach Buska Zdroju Ogród na Rozstajach w Młodzawach Małych
    1 point
  16. Ja w środę wyjeżdżam do Chorwacji. Fakt że mamy wynajęty dom poza centrum Zadaru więc jesteśmy niezależni. Mimo możliwości w ostatnim czasie kupna tanich biletów samolotowych, odpuściłem temat i jedziemy wynajętym busem. Nie będziemy się pchali w tłumy, raczej jakieś małe plaże i tyle. Aczkolwiek gdybym miał jechać z biurem do hotelu to raczej bym się na to nie zdecydował. A tak to w sumie nie ma różnicy czy jestem w Gdańsku nad morzem czy w Chorwacji
    1 point
  17. W tym temacie istotne są pojęcia jak środek geometryczny, środek masy, środek ciężkości ciała. Mylenie tych pojęć prowadzi do nieporozumieia.
    1 point
  18. Po tym jak się dowiedziałem, że rama obniża środek ciężkości, może to i lepiej. Jestem w trakcie budowania terenowej wyprawówki. Celem jest komfort, niezawodność i dobre własności terenowe. Z racji tego, że baza nietypowa jak na nasze warunki, trochę to potrwa ale będę przynajmniej oryginalny
    1 point
  19. Nareszcie fotel wygląda jak trzeba. Przy okazji gdyby ktoś miał podobne pęknięcie i wpadł na pomysł przełożenia tapicerki z fotela manualnego do elektrycznego, to niestety, ale trzeba udać się do tapicera celem przeszycia boków, które zakłada się na stelarz, bo jednak się różnią. A jakby ktoś miał podobną sytuację i potrzebował skórki na wymianę, to mam jeszcze siedzisko z polifta, oparcie z przedlifta (to dostałem od @Tinuviel, jeszcze raz dzięki!), no i został mi stelarz z manuala + jakieś plastiki. Z chęcią się pozbędę
    1 point
  20. Dobrze powiedziane. Dokładnie dlatego nic już nie napisałem.
    1 point
  21. Mam Land Rovera od prawie 10 lat, przez ten czas byliśmy na niezliczonych spotkaniach offroadowych, wyprawach, wycieczkach i przeprawach, rajdach.... i nie mam siły się spierać. Masz racje.
    1 point
  22. Wydaje się, że nastąpiła nieco zmiana klienta docelowego. Do leśnictwa czy kopalni raczej tego sprzedawać już nie będą.
    1 point
  23. Niestety to nie jest już auto które można zabrać na wyprawę przez busz w Australii.
    1 point
  24. Wiele osób, które często, gęsto nie miały styczności z prawdziwą terenówką czy walką w terenie nie odróżni większego SUVa od terenówki. Jak buda przypomina Jeepa to znaczy że jest to Jeep, czyli terenówka. Mechanika, zdolności terenowe już nie są ważne, stąd też taka ilość wersji bulwarowych, z miernymi możliwościami terenowymi. Są jednak modele, od których wymaga się czegoś więcej. Defender, Discovery, Land Cruiser, Wrangler. Discovery trzyma swoją użyteczność terenową na założonym, średnim poziomie ale Defender swą bardzo wysoką dzielność w terenie utracił.
    1 point
  25. Fajnie, że znalazłeś, nie mogłem sie dokopać. Jeszcze istotne jakie przełożenia ma w dyfrach i jakie przełożenia generuje przekładnia. Ogólnie napęd jak w Jeepie Cherokee Trailhawk czy Grand Cherokee, przy takiej samej konstrukcji podwozia i zawieszenia- ogólnie w terenie bez szału, a na pewno nie na poziomie prawdziwej terernówki. Nie zapominajmy, że dyskusja jest o DEFENDERZE. Gdyby takie mozliwości miał Forester, czy nawet Land Cruiser -OK. Ale to jest następca DEFa
    1 point
  26. Tu się mylisz. Land Rover pogrzebał przodka, aby zarobić: "By the time the previous model went off sale, fewer than 5000 Defenders a year were delivered to retail buyers, with bulk business purchases taking that to around 15,000 cars. In order to be sustainable, the new model must sell close to five times that figure, according to insiders, joining the Discovery in taking the firm’s newest plant in Nitra, Slovakia up to its 150,000 annual production capacity."
    1 point
  27. Wydanie polecenia powoduje, że ostatnie kilka minut nagrania (które już zostało zapisane) i być może minuta do przodu zostaje zabezpieczone przed nadpisaniem. A, że polecenie głosowe to takie a nie inne słowa... Chińczycy
    1 point
  28. Hmmm... Może przy następnej tarczy
    1 point
  29. Nic nie mogę jeszcze konkretnego powiedzieć, gdyż - ze zrozumiałych względów - testy, meetingi etc. zostały odwołane. zakładam jednak, że niwy system X- mode będzie taki, jak w nowym Foresterze.
    1 point
  30. dla 5mt niby oem z exedy, ale są tam jakies roznice. podejrzewam, ze w 6mt jest podobnie, wiec bierz oem i bedziesz mial spokoj na lata.
    1 point
  31. @koziolek Tylko wiesz, to wrzesień, nie wiem czy Wam kwarantanna nie wypadnie, bo to będzie już czas
    1 point
  32. Cześć, do forum dołączyłem niedawno i szczerze nie spodziewałem się, że znajdę tutaj dział o HW Pochwalę się w takim razie swoim Plus: wygląda na prawdę fajnie Minus: kluczyki (jeszcze) nie od Subaru
    1 point
  33. myślała pewnie, że w STI są pedały odwrotnie i hamulec ciśnie
    1 point
  34. Nie wiem jaką mam tarczę (chyba exedy), ale na pewno mam docisk N-grupowy i przy codziennym użytku jest męczący nawet dla mnie. Koleżanka kiedyś wsiadła to powiedziała, że nie może wcisnąć sprzęgła bo jest czymś zablokowane Natomiast na torze ułatwia prawidłową obsługę sprzęgła. U mnie bodaj 340KM/550Nm. Z lektury forum kojarzę, że OEM przy Twoich parametrach wystarczy, a na pewno jest przyjemniejszy w obsłudze.
    1 point
  35. Karty pamięci musiałyby chyba z 1 TB mieć, żeby to obsłużyć.
    1 point
  36. na polski rynek to wogole powinni robic kamerki aktywujace zapis wideo po zdaniach 'o ku..wa' i 'o japie...le' a nie jakies rekord vidijoł
    1 point
  37. Lekko dłubnięta seria - OEM
    1 point
  38. ja mam przy 323/510 OEM i nie narzekam
    1 point
  39. Podstawowy błąd to przenoszenie wyposażenia i konfiguracji wersji US na rynek EU - to zupełnie dwie różne bajki. Do czasu aż nie pojawi się nowa wersja OBK u nas, nic nie wiemy na 100%.
    1 point
  40. Umożliwiłem dżonie częstsze siadanie "za kółkiem"...
    1 point
  41. Panowie!!! Jesteście zajebiści !!! Dzięki wielkie za uświetnienie Naszego wesela. Myślę, że ok 2500KM to było spokojnie... no i ten zapach i dźwięk! Sorry, że nie miałem okazji z Wami posiedzieć już na miejscu, ale wiadomo - rosół stygł Jeszcze raz dzięki w imieniu swoim i małżonki. Mam nadzieję, że jakiś spot się skręci i wtedy już na spokojnie pogadamy. STEFAN - zrobiłeś plejadową robotę - od przygotowania auta do ślubu - aż po skrzyknięcie ŚWIŃSKIEJ EKIPY. SzErOkOśCi !!! Scott IMG_8039.mov IMG_8040.mov
    1 point
  42. Odmalowane brembusso + nowe tarcze + klocki. Umyta i nawoskowana soft99 KoG
    1 point
  43. Cewka wymieniona i grają cztery gary video-1594659974.mp4
    1 point
  44. Słyszeliście może o takim wynalazku TOMEI przywracający bulgot w FA20 ? http://www.tomeiusa.com/?p=15773 Ciekawe jak to na dłuższą mete wpływa na silnik.
    1 point
  45. Cześć @betonos Co do dźwięku 2, sprawdź tu https://srt.subaru.pl/ Czy Twoje auto kwalifikuje się do akcji serwisowej polegającej na wymianie uszczelki kolektora wydechowego. U mnie w XT 2016 była wymieniana właśnie ze względu na podobny dźwięk przy przyspieszaniu (okazało się że to świst wydmuchiwanych spalin). Teraz czynność ta jest wykonywana w ramach akcji serwisowej, jednak auto nie musi być na gwarancji by tę czynności wykonano bezpłatnie. Co do dźwięku 1 jest to bardzo niepokojące i zgłoś się do ASO. Może to być związane z Twoim problemem nr 2, nawet całkiem możliwe.
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...