Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/14/20 in all areas

  1. Odmalowane brembusso + nowe tarcze + klocki. Umyta i nawoskowana soft99 KoG
    10 points
  2. 9 points
  3. Zamontowałem antenę OZ style [emoji41]
    7 points
  4. Cewka wymieniona i grają cztery gary video-1594659974.mp4
    7 points
  5. Umożliwiłem dżonie częstsze siadanie "za kółkiem"...
    6 points
  6. Niby czerwony oklepany ale jednak fajny, chyba też sobie przemaluję I żeby było w temacie co zrobiłem to nagrałem filmik z Subaru bez bulgotu
    4 points
  7. @radiolog nie przeginalem z obrotami, ja jestem przyzwyczajony ze czasem trzeba skorygowac bieg lopatkami, od 8 lat jezdze tylko cvt mysle ze kilka dni jazdy i ustawilbym auto pod siebie widze roznice w wadze na korzysc starego sj ale akurat w miescie pare razy pomogl elektryk i daje sie bardzo przyjemnie jezdzic masz dwa lata mlodsze auto i widac ze caly czas pracuja nad systemami @Jaca68 faktycznie fajne auto, ma troche wad (jak kazde) a najwieksza to cena tak przy okazji to ciekawe jest to twoje smetne pierdolamento w kazdym mozliwym watku o e-boxerze tapatalked
    3 points
  8. To jest najszybszy przejazd. Troszkę odważniej w lesie, chyba.
    3 points
  9. Jakby to powiedział majster: Aligancko.
    2 points
  10. w tym roku fia kontroluje tapatalked
    2 points
  11. Czyli kupiłeś auto z super systemami: ES, aktywny tempomat, automat... Ale ich nie używasz bo działa to słabo i kończysz jeżdżąc z nogą na gazie i na ręcznym przełączaniu biegów. Fajne auto. Trzeba było Dustera w manualu kupić, tez byś sobie na gaz naciskał i biegi zmieniał.
    2 points
  12. Generalnie mamy plany od 9 do 23 sierpnia a tak poza tym, to temat weekedowych planów jest otwarty Jak lubicie spartańskie warunki w domku angielskim (brak prądu i bieżącej wody - jest deszczówka, z udogodnień jest gaz ), to możemy zadekować się na działce, do górki z działki 4 km a w koło pełno dróg czekających na Prosiaki Domek jest mały ale dla chętnych - 2-3 namioty można postawić Mikołaj już zaczął odkurzać w salonie
    2 points
  13. Panowie ,co do świadomości ,to powiem wam jedno.na pokrywe nad paskiem dałem (odpadła z UAZa vel buchanka) tabliczkę ori radziecką "zdielano w cccp" i tym bardziej laikom mówię,że japonia korzystała też z innych myśli technicznych ,o ile budę w Imprezie zrobili sami o tyle silnik ,to 4 cylindrowa rozwinięta myśl techniczna na licencji Dniepra,i innych radzieckich motocykli dlatego boxer.
    2 points
  14. Kaszuby Jechałam wg nawigacji
    2 points
  15. Post informacyjny dla potomnych Zamontowana pompa wspomagania firmy NTY ma się dobrze. Alternatywa dla OEM (ok.2400 zł) za 640 zł. Jeździ już parę dni. Dam znać co będzie dalej, na razie kolega zadowolony Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka
    1 point
  16. jest stabilny...
    1 point
  17. I gdzie był pies pogrzebany? Bateria? Tak, ewidentnie bateria, wytrzymała prawie 5 lat, wcześniej bez zająknięcia, zwarło 4 cele, nie było gęstości w nich, co ciekawe bardzo było napięcie pokazywał ponad 14V już na zdemontowanym, natomiast nie miał ni krzty mocy. Ostatnio wychodzę z założenia że nie ma co szaleć i kupuję zawsze najtańsze i najdłużej działają. Miałęm centre futurę, padła 1 miesiąc po gwarancji, varta ledwo 3 lata, u mamy varta też nie wiem czy nawet 2 lata, teraz najtańsze i o wiele lepiej i lepsze parametry trzymają. Patriotycznie tym razem - ZAP
    1 point
  18. 1 point
  19. To tak dla potomnych u siebie w WRX zrobiłem jeszcze lepszy manewr. Kupiłem pompę od Suzuki Liany i przełożyłem całe bebechy (miałem KYB i do dopasowania było pełno). Została tylko obudowa od starej pompy. Koszt 100zł i działa idealnie :)
    1 point
  20. Ja jestem generalnie baaardzo na tak. Do dogadania tylko termin
    1 point
  21. Jakas Jira albo Bugzilla by sie przydala
    1 point
  22. Zgadzam się ostatnio pojechałem z wylanym amortyzatorem i wyszło 80% sprawności[emoji33] Dobrze ze już były nowe na półce[emoji6] Także te maszynki wcale nie pokazują prawdziwej sprawności Amortyzatorów bo połowa aut by nie jeździła. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 point
  23. A smaki odróżniasz jeszcze ? wiesz, bo to jeden z objawów ...
    1 point
  24. Pozdrawiam załoge 491 z XV zlotu Plejad [emoji41] Tomaszkowo pod Lewiatanem Załoga 444 [emoji41] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 point
  25. Oba przejazdy bardzo fajne, precyzyjne, widać, że miejscami zjeżdżałeś z liniii, bo szukałeś przyczepności. Drugi przejazd dokładniejszy, pojechany bardziej ciasno, bez gubienia apeksów. Gratulacje jeszcze raz!!! Cieszę się z Twojej wygranej
    1 point
  26. Fura bez boostu to jak baba bez biustu.
    1 point
  27. Gwarancje dali na naprawę, wymieniali sterownik. Jak mu tym razem pasek się rozleciał to nie uznają tego.
    1 point
  28. A to w 4 letnim aucie nie może się posypać? w rocznych zdarzają się przypadki, że są do wymiany ja bym poszukał prywatnie opcji naprawy bo pewnie wyjdzie taniej niż w ASO choć najpierw zapytałbym na co dali gwarancje przy poprzedniej naprawie.
    1 point
  29. To automat. Tego się nie da źle używać 82 tyś to jakieś nieporozumienie. Moje spostrzeżenie jest takie, że użytkownicy Subaru biorą odpowiedzialność za każdą usterkę na siebie. Później na forum się czyta że olej w silniku co 3000 km trzeba wymieniać.
    1 point
  30. te wyniki amorów z SKP można między bajki włożyć, z tego badania tylko różnica na strony jest względnie miarodajna.
    1 point
  31. Pozdrowienia dla czarnego hawka, który wczoraj przy stadionie jechał nieco szybciej niż dopuszczalna i miał pogawędkę z misiakami
    1 point
  32. Eeee twin chodzi kozacko taki bulgot na sterydach...
    1 point
  33. Jeśli chodzi o przednie zawieszenie to sprawdzić należy również przekładnie kierowniczą drążki oraz ich końcówki. elementy układu napędowego półosie-przeguby mogą wydawać dziwne dźwięki oraz mocowanie silnika-skrzyni biegów. Tylne zawieszenie najczęściej uszkodzeniu ulegają wahacz poprzeczny- gumy tego wahacza oraz tuleja wewnętrzna wahacza górnego(tutaj na samochodzie nie zawsze widać zerwaną tuleję) Tuleje w zwrotnicy trudniej wymienić i najczęściej niema potrzeby ich wymiany. Mechanik pewnie nie chciał ruszać tulei progowej, rzadko jest ona w tym układzie zawieszenia zerwana. Jakiej firmy tuleje montowaliście. Jeśli szły tuleje do wahacza poprzecznego w zamienniku(a nie cały wahacz bądź tuleje OM) to jest szansa że te tuleje nie siedzą właściwie w gnieździe wahacza.
    1 point
  34. Byłem parę dni temu na przeglądzie, na maszynie sprawność amorów była ok, żadnych wycieków diagnosta też nie zauważył, a chłop akurat zawieszenia i hamulców strasznie się czepia
    1 point
  35. Tak miało być, ale na razie tylko Forek jest w wersji hak-line, poza tym u mnie w najbliższej okolicy nie ma fajnych ścieżek rowerowych dla dzieci (tj. płaskich i bez ruchu aut), trzeba się kawałek ruszyć żeby dzieci bezpiecznie pojeździły.
    1 point
  36. Jeśli się nie mylę to blok z głowicami pasuje. Trzeba jedynie zmienić (na te z gt99) koło paska rozrządu na wale i wałku ssącym lewej głowicy (tam gdzie są czujniki położenia wału i wałka)
    1 point
  37. Potwierdzam uszkodzenie przewodu w peszlu. ewemarkam - wielkie podziękowania za bardzo ważne, praktyczne porady. Niby drobiazg, a jakie ma znaczenie
    1 point
  38. To się wtedy skręca szczęki na regulacji żeby się zeszły...
    1 point
  39. Wymieniłem dziś żarówkę mijania od strony aku w OBK '10, to tylko15 min roboty ale co się nakląłem to moje...
    1 point
  40. Mnie się wydaje, że raczej racjonalne dysponowanie pieniędzmi.
    1 point
  41. Obstawa weselna całkiem udana Pobulgotalismy
    1 point
  42. 1 point
  43. To jest akurat Twój tok rozumowania. Mój jest taki, że jak place 300k za samochód to kupuje ten, który mi się najbardziej podoba a nie ten, który pali litry czy dwa mniej ale reszta mi w nim mniej odpowiada. Tak jak kupując dom w górach za 2 mln kupuje ten z pięknym widokiem, a nie 150k tańszy z widokiem na sąsiada z każdej strony. Co innego jak ktoś bierze samochód np. na raty na milion lat to później może patrzy na każde 20zl wyane przy dystrybutorze.
    1 point
  44. Polecam Koch Chemie Motorplast, polej silnik wodą i spryskaj. Będzie wyglądał jeszcze lepiej - czerń gum i plastików wyjdzie jak poniżej. W temacie wątku jak widać poniżej wpadła rozpórka staff'a pod maskę. Mieści się idealnie.
    1 point
  45. Mój WRX 2.5T z przebiegiem 200 tysięcy km brał już 1 litr oleju na 1000 km. Po rozbiórce głowic i wyjęciu tłoków okazało się, że ani tuleje, ani tłoki nie są w ogóle porysowane, a wręcz przeciwnie - są w idealnym stanie (mimo awarii smoka olejowgo 100 tys. km wcześniej - w porę wykrytej). Jedynie pierścienie są zapieczone, a na dwóch cylindrach wszystkie trzy pierścienie ułożyły się tak niefortunnie, że zrównały się szczeliną.... Niektóre uszczelniacze zaworowe też już wymagały wymiany. Po pomiarach bloku okazało sie, że nie ma żadnej owalizacji i większego zużycia tulei, więc pierścienie zostały założone w rozmiarze STD, bez żadnego nadwymiaru. Po złożeniu wszystkiego auto nie bierze ANI GRAMA oleju, nawet po ostrzejszej trasie. NIe zawsze zatem spełnia się czarny scenariusz jeżeli chodzi o 2.5T...
    1 point
  46. 1 point
  47. Brałem goły słupek z legacy IV, miałem tam też prawie nowe sprzęgło. Turbo i wtryski wziąłem z imprezy, uszkodzony silnik z imprezy poszedł do ludzi wraz z budą legacy. W imprezie przebieg był niecałe 120k km, w misce olejowej spory kawał aluminium. Ogólnie sprawa bardzo prosta, w imprezie wszystko pasowało bez problemu, skrzynia 6 biegowa, komputer, osprzęt. Wszystko działa nawet lepiej niż w legacy. Legacy kopciło okrutnie, jak przy gazowałem to zostawiało czarne ślady na asfalcie, szarpało i między innymi dlatego zrobiłem tę przekładkę. Prawdopodobnie winowajcą było turbo, i jeszcze coś.. Wtryski z imprezy tylko wykręciłem, nie przekładałem jeszcze. W imprezie nie ma dymu, z innymi sprawami też problemu nie będzie.. Powinienem był wziąć rozrząd z imprezy, ale nie było czasu, jak będzie hajs to kupie nowe łańcuchy, napinacze, tak na wszelki wypadek.. póki co wymieniam węże od chłodnicy, na jedną rurkę muszę trochę poczekać. Najważniejsza informacja to że silnik 2.0D pasuje do skrzyni 5 i 6 biegowej (dieslowskiej), tak samo sprzęgło. Większych rzeczy poza wizualną stroną robić nie będę. (na zdjęciu żona, nie ja
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...