Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/11/20 in all areas

  1. Kaszuby Jechałam wg nawigacji
    7 points
  2. 5 points
  3. Przepraszam ale nie przyłożyłem się odpowiednio do ustawienia kamery. Trzeba wrzucić na większy ekran i dźwięk podkręcić. Byłem cały mokry, nigdy jechałem w takiej ulewie. Film nie oddaje poczucia słabej przyczepności, ilości wody, intensywności opadów. Generalnie Udany dzień i wieczór. Posiedzieliśmy, pojedliśmy, troszkę wypiliśmy. Ale komfortu jazdy po Torze nie czułem. Powiedziałbym nawet, że wjeżdżając do lasu okropnie się bałem
    4 points
  4. Kamper moich marzeń. Mercedes Benz Sprinter 4x4 Adventure Van w teście „TERENWIZJA”.
    4 points
  5. "Ok Google, jedź w cholerę"
    4 points
  6. Czy przejście Sainza do Ferrari nadal można rozważać jako "awans"?
    2 points
  7. Obstawa weselna całkiem udana Pobulgotalismy
    2 points
  8. Zrobiłem u siebie w Forku dokładnie tak samo i działa bardzo dobrze. [emoji1320] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    2 points
  9. Prywatny import z US jakoś został zakazany? Może tylko Sciona FR-S? Zresztą teraz Toyota 86 jest tańsza od BRZ, pewnie Scion też był. Pamiętam swego czasu częściej na ulicach widywałem Sciona FR-S niż Subaru BRZ. Jak wszędzie, cena czyni cuda
    2 points
  10. A nie pomyślałem że uchwyt osłony silnika która wymaga teraz przeróbki może z powodzeniem robić za osłonę pasków
    2 points
  11. Jestem aktualnie w Toskanii,problemow na granicach brak.Przejechalismy bez problemu jak rok temu.Ludzi duzo mniej .Do sklepu tylko w masaczce i kolejka bo licza osob ustalona z gory.Cos jak u nas w marcu/kwietniu. Plaze pustawe.Duzo osob(włosi) wykupilo lekazki na dwa miesiace w przod oby tylko miec swoje miejsce bo nie wiedza kiedy przyjada. Ceny w sklepach delikatnie wyzsze niz rok temu,w knajpach lekko w dol. Poki co niespodzianek brak,mozna przyjezdzac. Pogoda dopisuje 34C dzien w dzien w okolicach Follonica.
    2 points
  12. 2 points
  13. Już pisałem w innym temacie, mój znajomy pracuje przy tym projekcie i opowiadał mi trochę szczegółów, szykuje się ciekawa maszyna, pracuje przy niej kupę ludzi, którzy robili m.in. G-klasę, tylko to auto ma być znacznie tańsze niż gelenda. A inwestor nie ma co robić z pieniędzmi więc finansowanie jest zapewnione na właściwym poziomie, więc projekt będzie doprowadzony do końca.
    2 points
  14. Pozdrowienia dla @Żeton z dzisiaj z Mostu Poniatowskiego w Warszawie Byłem incognito w nie-subaru. Machałem, ale moja narzeczona wyprowadziła mnie z błędu mówiąc "Nie pozna Cię, przecież nie jedziemy Subaru"
    1 point
  15. Mam nową teorię choć nie wiem czy słuszną. A może hydropopychacze/hydropopychacz? Na zimnym silniku olej jest gęsty i popychacz utrzymuje szczelność. Po rozgrzaniu olej robi się rzadki i popychacze puszczają olej bokiem przez co nie kasują luzu i zawory stukają na jałowym. Na obrotach mamy większe ciśnienie oleju które kompensuje nieszczelność popychaczy i luz się kasuje. A jeśli się nie kasuje w 100% to głośniejsza praca silnika zagłusza to co jeszcze mogło by stukać. Skoro korby to nie są, sworznie też nie, tłoki przy za dużym luzie by waliły już na zimnym więc może to to? Co my
    1 point
  16. STI to będzie jak dorośnie, na razie jeszcze jest WRX Dziękuję bardzo i odpozdrawiam! Dobrze zauważyłem, że jechałeś Levorgiem?
    1 point
  17. Jak dasz duże podkładki pod zderzakiem to nie ma się co majtać. Albo kawałek blachy, może nierdzewki. W formie podkładki, powinno odpowiednio usztywnić.
    1 point
  18. Eeeetam, zaraz osłona. To chyba raczej, żeby pot obfity z lica mechanika biedzącego się nad zagadkami awarii w Subaru nie kapał na paski.
    1 point
  19. Odebrałem auto. Mam nadzieję, że wyciągnięcie podkładki rozwiązało problem
    1 point
  20. @elmot już odebrałem. Nawet mnie nie skasowali tragicznie. Dzięki @aplam13 za polecenie. Mam nadzieję, że bez tej podkładki będzie już dobrze
    1 point
  21. Lata świetności ma już dawno za sobą jak i właścicielka
    1 point
  22. Miałem okazję siedzieć w 911 Maryli Rodowicz. Niestety nie prezentował się wtedy już tak pięknie....
    1 point
  23. Coś dla posiadaczy mocnych nerwów nie wiem czy było tutaj szkota tej sztuki bardzo
    1 point
  24. Szyber możesz zasunąć manualnie za pomocą imbusa (lepiej i łatwiej się zamyka grzechotką z odpowiednią nasadką) , w bagażniku masz w podsufitce zaślepkę silniczka.
    1 point
  25. Tyle lat wieszania psów na SBD, a w moim jeszcze nic się nie popsuło z winy fabryki od nowości. Przejechałem 155 Mm, przeglądy w ASO co 15Mm (zawsze kawka z ekspresu), żadnych dodatków do paliwa i oleju nie stosuję. Kupiłem auto prawie dwuletnie, bo tyle stało w salonie, tak do oglądania. Dostałem na start nowy akumulator, który jeszcze żyje (6 lat). Cieszę się jazdą, a w razie "W" gest handlowy DPF 60% popiołu.
    1 point
  26. To jest akurat Twój tok rozumowania. Mój jest taki, że jak place 300k za samochód to kupuje ten, który mi się najbardziej podoba a nie ten, który pali litry czy dwa mniej ale reszta mi w nim mniej odpowiada. Tak jak kupując dom w górach za 2 mln kupuje ten z pięknym widokiem, a nie 150k tańszy z widokiem na sąsiada z każdej strony. Co innego jak ktoś bierze samochód np. na raty na milion lat to później może patrzy na każde 20zl wyane przy dystrybutorze.
    1 point
  27. A takie cuś większego wejszło....
    1 point
  28. Ok litr czy dwa w jedna czy druga stronę nie gra roli , ale fajnie jak widzi się ze samochód jest w stanie mało palić( w końcu zapłaciło się za technologie to czemu nie korzystać z niej) i tu nie chodzi o to ze jak spali litr więcej to nie będzie stać na jeżdżenie nim Obecnie jest trend na to żeby paliły jak najmniej a tym samym żeby generowały mniej zanieczyszczeń itp. Dlatego powstają wszelakiej maści hybrydy... i człowiek płynie z tym nurtem i patrzy na to spalanie ,żeby może rzeczywiście być Eco ,ale jak widzi się ze hybryda pali podobnie co stary 20 letni samochód to jaka w tym wszys
    1 point
  29. Tam byla mowa o obklejonym na kolor fuksji OBK.
    1 point
  30. Jak Robert pokaże ogień na treningu to zastąpi GIO przed końcem sezonu .Orlen dopłaci różnicę.
    1 point
  31. Belki dachowe Out. Zupełnie inna fura za to chlapacze dodały charakteru
    1 point
  32. Masz dwie opcje: grubsze okładziny albo tarcza 316mm pod mały ręczny 170mm. Pierwsza opcja jest tańsza, ale ręczny hamuje bardzo słabo,wręcz prawie wcale. Druga opcja działa ok, ale jesteś zdany na drogie tarcze DBA albo jeszcze droższe Stoptech. Ja mam u siebie drugą opcję.
    1 point
  33. Założone właściwe żarówki. Porównanie soczewka vs reflektor. Natężenie światła podobne. Ale soczewka daje o wiele szerszy strumień światła. Także na plus dla soczewek. Zdjęcia zrobione na sztywno ustawiona przesłona i ISO. Tak co by mniej więcej było podobnie. Te refleksy powyżej odcięcia na soczewce to wina braku maskownicy.
    1 point
  34. Założone: -magiel z STI 15+ (rewelacyjna zmiana) -top mounty Whitelinea (kąt wyprzedzenia -0,5 stopnia; kąt pochylenia +0,75stopnia) Teraz pora zrobić geometrię
    1 point
  35. @czekker, aleś kota ustrzelił
    1 point
  36. Nowy jutro muszę, najprawdopodobniej zwarcie celi, 5 lat to i tak nawet wytrzymał, gęstość praktycznie na zero w 4 celach i spadek napięcia przy rozruchu prawie do zera, nawet światłą nie odpalą
    0 points
  37. Pierwszy raz wpychałem swojego do garażu zostawiłbym na polu ale akumulator padł a szyber zostawiłem otwarty jak zaparkowałem pod domem
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...