Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/03/20 in all areas

  1. Jako przywołany do tablicy nieco się wypowiem 7 lat jeździłem Imprezą GT, teraz od 1,5 roku jeżdżę Focusem RS MK3. Gdy rozglądaliśmy się za czymś fajnym, z napędem na cztery koła, RS ma niewielu konkurentów. Najbliżej mu do typowej zabawki, tym bardziej, że ma manual, tryb drift, fabryczny launch control itd. Widać, że to auto zrobione pod kierowcę i frajdę z jazdy. Byłem RS'em na torze, bardzo chętnie zamiata tyłkiem przy dodaniu gazu - ogólnie prowadzenie zdecydowanie na plus. Na prostej RS nie jest tak szybki, jak mogłoby się wydawać - każde auto z DSG na prostej
    6 points
  2. Grosjean bez szału, ale stabilnie
    5 points
  3. Post informacyjny dla potomnych Zamontowana pompa wspomagania firmy NTY ma się dobrze. Alternatywa dla OEM (ok.2400 zł) za 640 zł. Jeździ już parę dni. Dam znać co będzie dalej, na razie kolega zadowolony Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka
    3 points
  4. Żona pchała ja kierowałem
    2 points
  5. Według stronyhttps://www.motortrend.com/cars/subaru/outback/2020/2020-subaru-outback-limited-2-5-liter-first-test/ 0-60 mil/h osiąga w 8,7 sek. nawet przyjmując że to nie jest "pełna setka" to widać poprawę.
    2 points
  6. Cóż za piękny dzień! Nowe górne mocowania amorków od Whiteline (KCA409)
    2 points
  7. Będzie jak to w nowoczesnym Subaru czyli dobre prowadzenia i wyposażenie ale więcej mocy Wam nie damy bo zrobicie sobie krzywdę:)
    2 points
  8. W ASO dostałeś zmodyfikowany shortblock, pozbawiony wady. Znajomy mechanik założyłbym takie same części jak miałeś wcześniej, bo zmodyfikowane panewki nie są dostępne w sprzedaży. Także nie ma co porównywać roboty z ASO do niezależnego warsztatu. Jest też duża szansa, tak na oko 80%, że Twój stary block nie nadawałby się do naprawy. Prawie wszystkie bloki po uszkodzeniu panewki są popękane i nadają się najwyżej na skup metali kolorowych. Wizyta w ASO była bardzo dobrą decyzją.
    2 points
  9. Co więcej, przy przebiegu 110 tys. miałem pęknięcie smoka olejowego, ale ponieważ zostało to w porę wykryte (później gasnąca lampka oleju przy rozruchu), nie przyniosło to żadnych szkód - jedyna możliwa tego drobna konsekwencja to lekko zarysowany jeden z wałków. Nawet gdy silnik brał prawie litr oleju na 1000 km, stopień sprężania na wszystkich cylindrach był powyżej 10. Koszt całej tej remontowej operacji razem z częściami to około 6 tys. PLN. Zrobiłem też małą rewizję turbiny i okazało się, że wymaga nieznacznej regeneracji, co oczywiście zleciłem i teraz WRX zasuwa lepiej niż p
    2 points
  10. Ja już przejechałem 218 tys. km i dopiero teraz zdecydowałem się na mały przegląd silnika, bo brał już litr oleju na 1000 km. Oej zawsze z górnej pólki, wymieniany co 7,5 tys. km, auto nigdy nieupalane, wychuchane. Po rozebraniu silnika i pomiarach (bez rozbiórki wału) okazało sie, że silnik jest w bardzo dobrym stanie, jedynie pierścienie są do wymiany (na dwóch tłokach zapieczone, a na pozostałych dwóch wszystkie 3 pierścienie ułożyły się tak niefortunnie, że zrównały się szczeliną...) i to w rozmiarze STD, bez konieczności nadwymiaru. Tuleje i tłoki nieporysowane. Po wymianie pierścieni i u
    2 points
  11. Nasz przyjaciel forumowy nagrał fajny materiał o foresterze i outbacku. Uważam że @raju nagrywając ten filmik rozwiał dużo wątpliwości, jeśli chodzi o awaryjność i serwis forestera. Są informacje na co zwrócić szczególną uwagę. Polecam zobaczyć. Dużo fajnych informacji dla ludzi zaczynających przygodę z marką subaru ale i nie tylko. Dla mnie materiał bardzo wartościowy.
    1 point
  12. Czego zazdroszczę to jasnej tapicerki. W następnym na pewno będzie.
    1 point
  13. A tu masz zupełnie inne kobiece podejście do Wranglera.
    1 point
  14. Dzięki. Nagrywająca koleżanka tak na prawdę nie oddała sytuacji. Na szczycie pierwszego wzniesienia był spadek i stromy podjazd pod kolejne wzniesienie z głębokimi muldami. Więc but w podłogę to nie był, bo na górze można było uszkodzić auto, a zbyt mała prędkość nie pozwalała na podjazd. Trochę techniczna próba tak na prawdę. Udało się za drugim razem. Gdyby dziewczyna podeszła wyżej z telefonem to byłoby wszystko widać, ale była pod wrażeniem, bo żona koleżankę zabrała pierwszy raz, więc wybaczam..
    1 point
  15. Pod warunkiem, że jest prąd w baterii. Przy jeździe w terenie może się szybko skończyć.
    1 point
  16. Kupiłem ostatnio kilka chińskich drobiazgów do Leśnika. Subaru Ghost Shadow Lights już pokazywałem wcześniej. Siatkę do bagaznika. Ledowe żarówki do wnętrza, narazie wymieniłem tylko w bagażniku.
    1 point
  17. To filmik dorzucę z lajtowego offroadu w niedzielę. Żona jedzie. Nagrywająca tylko kiepsko się spisała. VID-20200629-WA0000.mp4
    1 point
  18. Ze specjalnymi pozdrowieniami dla @Lisek trzy zdjęcia Forka to w sam raz ale tylko jedno lasu więc sam rozumiesz.
    1 point
  19. Jak coś, wkrótce wrzucę fotki Wranglera za zgodą @Michał W.
    1 point
  20. Michał,tylko 3 zdjecia Twojego Forestera?:)Czuje sie zawiedziony:P
    1 point
  21. Dzisiejszy dzień rozpocząłem trasą z Radomska (łódzkie) do mojego rodzimego Wrocławia przyzwoitą i nudną ale dobrze wyposażoną Toyotą Corrola by w Subaru Wrocław zamienić ją na Leśnika po przeglądzie i lakierowaniu. Załatwiłem kilka spraw na mieście a następnie nadłożyłem trochę kilometrów by wrócić choćby na krótko do mojego lasu w Wielkopolsce.
    1 point
  22. @darecky nas tutaj coś ściemnia, że silnik, że remont, a moje przeszpiegi podpowiadają, że z auta będzie wurc bo jak widać już wpadła profesjonalna szutrowa konfiguracja! Spójrzcie tylko na wysokość zawieszenia!
    1 point
  23. Wygląda solidnie, dobrze by było sprawdzić przepuszczalność światła żeby nie stracić przypadkiem dowodu rejestracyjnego
    1 point
  24. Łatwiej Ci będzie jak sobie przypomnisz, że wiele zacnych JDM też miało kaganiec na 180km/h
    1 point
  25. Nic Ci to nie da, bo pozycje 1, 2 i 3 to tylko ograniczenie zmian biegów do max 1, 2 i 3 biegu, działa tak jak D. Niestety - albo próbujesz lać Trans-Fixa czy inny magiczny dodatek, albo czyścisz elektrozawory, albo wymieniasz skrzynię.
    1 point
  26. Przypadkiem znalezione. Z fajnym widoczkiem.
    1 point
  27. Tak brzmi mój jak się załączy. Też przyszło mi do głowy że to może być DPF. Normalnie słychać go jakoś dopiero powyżej 2 tys obrotów. WhatsApp Video 2020-07-03 at 10.23.51.mp4
    1 point
  28. Pewnie włączyła się regeneracja dpf. Pewnie masz remusa, bardzo pożądany i dosyć drogi wydech. Na forum-ogólne "jeszcze raz ten nieszczęsny 2.0d" możesz zobaczyć jak brzmi mój wydech Fatex peśla+full przelot.
    1 point
  29. Jak tam? Spakowani? Zapominałem pytać, bo nie wiem czy zabierać kalosze, trasa raczej turystyczna czy...
    1 point
  30. Jeśli będzie poniżej 10s to jeszcze nie dramat, ale fakt chciałoby się lepszej dynamiki. Gdyby nie pandemia jeździłbym już pewnie GLC, a teraz .... poczekam jeszcze z decyzją do kwietnia
    1 point
  31. Niestety dźwięk stożka się nie nagrał, został zagłuszony, za to lepiej nagrał się dźwięk wydechu.
    1 point
  32. Są alternatywne metody ratowania się w takich przypadkach...
    1 point
  33. Wczoraj odebrałam obk po wymianie chłodnicy, podpory wału, łożysk w dupce skrzyni i kilku pierdół jeszcze
    1 point
  34. Pięknie dziękujemy! Widać było nam to przeznaczone.....
    1 point
  35. O jeździe Focusem RS mogą napisać sporo @Offtza i @Leniwiec , także na ich blogu znajdziecie kilka artykułów o RS: http://antymoto.com/
    1 point
  36. Chłodnica klimy , olej + filtry lpg
    1 point
  37. btw, jedno z moich ulubiony klasycznych aut z USA: https://www.otomoto.pl/oferta/buick-riviera-boattail-ID6Dbiuw.html#538131eb5b btw; jedna firma, 30lat postępu w designie na jednym obrazku:
    1 point
  38. Jeździłem OBK XT MY20 w wersji Limited (?) w zeszłym roku przez prawie tydzień w USA - auto z wypożyczalni. Moim zdaniem dynamika bardzo zbliżona do Forestera XT. Może niewiele lepsza. Spalanie średnio 20 mil z galona przy miarę dynamicznej jeździe jak na warunki w USA. Dodam, że była zima wyjazd ski-tour, dwie osoby plus sprzęt, więc spalanie dodatkowo większe. Ogólnie jakość wnętrza zdecydowanie na PLUS w stosunku do poliftowego Forka XT. W czasie "oszałamiająco szybkiej jazdy autostradami - 75 mil/h " znacznie ciszej niż w Foresterze !! Specjalnie szukałem w Colorado wyp
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...