Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/02/20 in all areas

  1. @RoadRunner, @Jaca68, @mechanik, @blejzu, @skwaro i reszta ekipy. Sorry, ale to chyba Wy w jakiś patologiczny sposób kochacie Subaru, a nie my - posiadacze e-boxera. Przecież ja kilk razy pisałem co mi się w nim nie podoba, ale najzwyczajniej w świecie spełnia moje oczekiwania. Odbyłem chyba 5 jazd testowych innym samochodami (m.in. NX300, Stelvio 280KM, RAV4 Hybrid i innymi) i świadomie wybrałem e-boxera. Nigdzie nie pisałem jak cudownie ze ma symetryczne AWD. Nigdzie nie pisałem ze jest bardzo dynamiczny itp, natomiast Wy za wszelka cenę chcecie mi udowodnić ze mam do dupy auto dziękuje za
    13 points
  2. Chłodnica klimy , olej + filtry lpg
    6 points
  3. Niby sa inne a ty dalej siedzisz na plocie przed domem bylej i krzyczysz "Gruba Baska" ;p
    4 points
  4. Wczoraj odebrałam obk po wymianie chłodnicy, podpory wału, łożysk w dupce skrzyni i kilku pierdół jeszcze
    3 points
  5. U @szubaruto by Hołek osobiście stał i trzymał ten plakat.
    3 points
  6. Roznica jest subtelna: ja siedze z Gruba Baska na kolanach i obgaduje inne panny, ty siedzisz u Grubej Baski na plocie i krzyczysz jej ze jest gruba.
    3 points
  7. Ja już przejechałem 218 tys. km i dopiero teraz zdecydowałem się na mały przegląd silnika, bo brał już litr oleju na 1000 km. Oej zawsze z górnej pólki, wymieniany co 7,5 tys. km, auto nigdy nieupalane, wychuchane. Po rozebraniu silnika i pomiarach (bez rozbiórki wału) okazało sie, że silnik jest w bardzo dobrym stanie, jedynie pierścienie są do wymiany (na dwóch tłokach zapieczone, a na pozostałych dwóch wszystkie 3 pierścienie ułożyły się tak niefortunnie, że zrównały się szczeliną...) i to w rozmiarze STD, bez konieczności nadwymiaru. Tuleje i tłoki nieporysowane. Po wymianie pierścieni i u
    3 points
  8. Nie mogąc nic zrozumieć z tego wątku (tak sprzeczne informacje), wczoraj zdecydowałem się na jazdę próbną tym cudem japońskiej myśli technicznej. Od razu zaznaczam, że przez ostatnie 12 lat, zawsze jakiś w miarę świeży Subarak parkuje na moim podwórku Czyli było 2x OBK SBD (MT i CVT), oraz obecny FXT. I nie jestem w stanie zrozumieć jednej rzeczy - o co chodzi z tą "subiektywną dynamiką" - dla mnie to jest największy problem. Miałem wrażenie, jakby silnik był połączony z kołami za pomocą gumy z majtek. Wyje i nie czuć, że jedzie, skrzynia zachowuje się jakby miała autyzm - ni cholery n
    3 points
  9. Ja bym dalej parkowała, żeby rdza nie przeszła
    2 points
  10. Mycie, wycieranie, glinka i wosk:) Przy okazji zauważyłem że ledwo się już trzymają literki U i B.
    2 points
  11. Przeczytałem cały dokładnie. I, jak napisałem - niewiele z tego konkretów wychwyciłem. M.in. przez niezrozumiały hejt. Mam wrażenie, że zebrały się tu 2 grupy osób - 1) miłośnicy marki - czasem fanatyczni, co w pełni rozumiem, bo też nie jest mi bardzo daleko do takich, oraz byli użytkownicy, którzy w Subaru widzieli przede wszystkim narzędzie do leczenia kompleksów, mając osiągi Porsche za ułamek ceny, a niedostrzegający, nieczujący i nierozumiejący innych cech tych samochodów. Oni, zamiast grzecznie opuścić TF, zamienili się w hejterów, na siłę wszystkim wciskających, że Subaru do niczego si
    2 points
  12. U Kolegi @Jaca68 to najpewniej stres pourazowy po sprzedaży XT połączony z syndromem odstawienia od marki. Będzie teraz zachwyt Lexem i obrzydzenie Subaru. Taki syndrom słodkich cytryn i gorzkich winogron. Też tak miałem po sprzedaży OBK i zakupie chińskiego Volvo udającego Szweda i Mercedesa udającego luksus. Na szczęście zaleczyłem kupując nie jedno, ale dwa Subaru - co prawda stare parchy (no niestety, w nowych póki co subiektywna dynamika jest dla mnie obiektywnie nie do przejścia), ale ból minął @Jaca68 nie martw się, przyjdzie jeszcze czas, że wrócisz do religii Tymczasem dużo
    2 points
  13. Napełniłem klimę po naprawie rurki, w końcu miły chłodek
    2 points
  14. Jakbyś przeczytał wątek to byś wiedział że nie 50% tylko 63,3% jest tu kluczem. I podobno Subaru pracuje nad nową generacją sterowania e-boxerem, nie trzeba będzie wcale dawać gazu, wystarczy pomyśleć "chce się rozpędzić do 90 km/h" i auto się rozpędzi, to samo będzie z kierownicą, wystarczy patrzeć tam gdzie chcesz jechać i auto tam pojedzie.
    2 points
  15. Miałem podobnie. Tam chodziło o FXT który też nie jechał tak jak trzeba, oczywiście skład narzekających był inny. Mam pewną roboczą hipotezę, po prostu aby wpaść na pomysł kupna Subaru (niezależnie takiego co jedzie i takiego co nie jedzie) trzeba mieć nieco szersze horyzonty myślowe. W związku z tym na tym forum nie widać sieczki debilnych wypowiedzi na jakie natknąłem się na forach Skody, Alfy czy nawet Fiata. Po prostu inny typ człowieka. Jak już to zobaczysz, niniejsze forum staje się bardziej portalem społecznościowym niż motoryzacyjnym, i byli właściciele Subaru z żalem opuszczają szacow
    2 points
  16. Moze to byc dla Ciebie szokiem... ale czy mozna sie spodziewac czegos innego na forum fanow Subaru?
    2 points
  17. Na szczescie znajdzie sie grupka wybitnych specjalistow ktora sprowadzi TF na ziemie i wyjasni dlaczego tylko oni maja racje
    2 points
  18. Po taką górkę to nie tylko hybrydowy Lex podjedzie ale nawet służbowa Fabia da radę. A tak poważniej, w dzisiejszych czasach, przy modzie na auta elektryczne i hybrydowe, IMO jedynym słusznym kierunkiem rozwoju napędu 4x4 będzie umieszczenie silników elektrycznych na tylnej osi. Ostatni test RAV4 Prime pokazuje że może to nieźle działać, a zyski przy konstrukcji aut przy rezygnacji z wału napędowego są znaczne - weźmy chociaż wielkość zbiornika paliwa czy mityczne koło zapasowe. Stawiam dolary przeciwko orzechom że Subaru w niedalekiej przyszłości złamie kolejny mit i wyprodukuje auto 4
    2 points
  19. Caly przewód jest aluminiowy i rozchodzi się o końcówkę która wchodzi do chłodnicy. Ale powoli to ogarniam, tzn. czekam na nową chłodnice, a stary przewód będę musiał regenerować (spolerować i uzupełnić wżery w aluminium) przynajmniej taki mam plan
    1 point
  20. Wymieniłem klocki z tyłu. Miałem w garażu zapasowe DS2500, zobaczymy jak się będą sprawować w komplecie z Mintexami 1155 na przodzie.
    1 point
  21. Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Samochodów Subaru Impreza! To impreza dedykowana każdemu posiadaczowi tego kultowego samochodu - bez względu na posiadane umiejętności, wiek czy płeć. Co nas czeka? Treningi i próby sprawnościowe z pomiarem czasu przy użyciu fotokomórki. Próba sportowa składa się zarówno z otwartego toru, jak i z wymagającej pętli leśnej. A ponadto jak zawsze: ciepła, rodzinna atmosfera, wielkie emocje, dużo adrenaliny i dobrej zabawy oraz wspaniali ludzie - prawdziwi fani! Wybierzemy trzech najszybszych kierowców, których nagrodzimy pucharami. O
    1 point
  22. Mam poprzedniego i wg mnie z zewnątrz wyglada lepiej
    1 point
  23. Co więcej, przy przebiegu 110 tys. miałem pęknięcie smoka olejowego, ale ponieważ zostało to w porę wykryte (później gasnąca lampka oleju przy rozruchu), nie przyniosło to żadnych szkód - jedyna możliwa tego drobna konsekwencja to lekko zarysowany jeden z wałków. Nawet gdy silnik brał prawie litr oleju na 1000 km, stopień sprężania na wszystkich cylindrach był powyżej 10. Koszt całej tej remontowej operacji razem z częściami to około 6 tys. PLN. Zrobiłem też małą rewizję turbiny i okazało się, że wymaga nieznacznej regeneracji, co oczywiście zleciłem i teraz WRX zasuwa lepiej niż p
    1 point
  24. O jeździe Focusem RS mogą napisać sporo @Offtza i @Leniwiec , także na ich blogu znajdziecie kilka artykułów o RS: http://antymoto.com/
    1 point
  25. Średnica calej piasty, czy otwór centrujący? Otwór centrujący to 56.1, to niemal we wszystkich subarkach chyba
    1 point
  26. A ktoś się ogląda za Azjatką, która ubrała się w droższą sukienkę, żeby zamaskować pochodzenie z biedniejszego domu?
    1 point
  27. Z czystej ciekawości się zapytam w jakim celu chcecie wykręcać mocowanie dyfra ? przecież uszczelniacz półosi jest do wyjęcia i zamontowania bez demontażu tej części.
    1 point
  28. Dzięki, ale już chyba każdą podklejałem, zostały te dwie
    1 point
  29. Jak zgubisz to mam caly napis Subaru Forester plus znaczek Symmetrical AWD
    1 point
  30. Ponieważ czasem wystarczy zwykła rewizja właśnie z wymianą pierścieni i ewentualnie panewek bez jakiegoś kucia czy innych podobnych gratuluję stanu silnika i wyboru opcji naprawy!
    1 point
  31. Liczę na taki rozwój sytuacji w swoim przypadku... Zdrówka! Luke
    1 point
  32. Witam, są nowe wieści w temacie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 point
  33. Ja wsiadając do e-boxera z Opla Signum 2.0T 230KM mam podobne wrażenie, że czasami jakby się sprzęgło ślizgało a samochód nie jechał. Dziewczyna wsiadając ze Fabii 1.9 SDI uważa, że samochód super przyspiesza, podoba jej się też to w jaki spośób przyspiesza - liniowo. Siostra, która ma Toyotę Celicę też uważa że Forek dobrze przyspiesza, po kilkunastu kilometrach na nic nie narzekała. Także wydaje mi się, że w głównej mierze odbiór tego silnika zależ od przyzwyczajeń i oczekiwań.
    1 point
  34. Może być kłopot, upewnij się że zwykła żarówka pasuje, kiedyś miałem retrofity i w żaden sposób żarówka halogenowa nie pasowała, tylko żarnik hid. Opisy na stronach czy aukcjach niestety opisują że żarówka pasuje, a fizycznie lipa. W retrofitach nie ma co się bać xenona, one są do tego zaprojektowane, pięknie to świeci i nikogo nie oślepia.
    1 point
  35. No i poszło - wszyscy z listy mają dostęp do poczty, a tam kolejne kroki. Zakładamy, że za półtora miesiąca będzie można spokojnie jechać. Problem w tym, że te wszystkie strony (nawet oficjalna aplikacja UE) nie nadążają za zmianami. Dlatego śledzimy je na stronach ministerstw i konsulatów, co i tak nie jest proste. @coocer - dalej na rezerwie?
    1 point
  36. Jeden już by był jeszcze drugi i można wkładać soczewki. Te smugi to farba która odeszła od kopyta. Żeby nie było, nie chce się bawić w xsenony czy LED. Chcę normalną żarówkę halogenową.
    1 point
  37. @Czarne_Koronkowe to ze specjalistami to był sarkazm Jakiś czas temu broniłem OBK przed tą samą grupka bo przecież, ze swoimi 175KM, "on nie jedzie". Wtedy padały że strony ekipy te same argumenty i tak samo się nie dało przekonać, że komuś to auto może pasować. Raz to nawet zostalem ajatollahem Subaru
    1 point
  38. Mnie polecano Nissens oraz Hella. Jednak ostatecznie zakład, który się tym zajmuje, założył Koyorad. Jak się poczyta, to wszystkie trzy mają dobre opinie, a różnica w cenie nie przekracza 50 zł.
    1 point
  39. Zmieni się tylko retoryka. Wtedy to ten nowy napęd stanie się "naj", choćby subiektywnie.
    1 point
  40. Ojej, RAV poradziła sobie z jednym kołem z trakcją ! To co ? Wracamy do środka ciężkości (bo symetryczny eboxer już chyba nie jest) czy udowadniamy dalej, że poza napędem Subaru świat nie istnieje ?
    1 point
  41. Cóż, może mnie zaślepiło, ale dziesięć Subariad i mnóstwo przepięknych wrażeń mi między innymi ten napęd dostarczył. Łącznie z piaskami Sahary, z rodziną na pokładzie. Ważne, żeby widzieć gdzie są limity, ale już jest na głowie @Miłosz Rzeźnik -a.
    1 point
  42. Tak, ale auto ma przynajmniej jakąś linię nadwozia, o tym już pisałem przy okazji Superba czy Passata, które wyglądają jak gospodarna wiejska żona vs. Sofia Loren. Po drugie mam w rodzinie Fiata 500 i naprawdę wiem że auto może mieć 14 do setki, kosztować mniej niż 10 k Euro, być w bazowym biel gelato, i całą mocą 69 KM dawać mi wielką przyjemność z jazdy. Nieprzerwanie od ośmiu lat cieszę się siadając do auta wyglądającego jak połączenie tostera z ekspresem do kawy. A że zrobili Multiplę, to znaczy że mają naprawdę niesamowitą wyobraźnię. Czesi zrobili Roomstera, i patrząc na te
    1 point
  43. U mnie nie podskakuje, nie stuka, nie puka ani nie wibruje. I raczej większość użytkowników XV II wcale na te kwestie nie narzeka. Wygłuszenie faktycznie słabe, ale te auta były do 2018 umiarkowane cenowo, więc coś za coś. Co do tych podmuchów, to w OBK MY12 było to bardziej odczuwalne, chyba że wiatry wtedy mocniej wiały? Misja kontynuowana już 7 rok, pozazdrościć wytrwałości
    1 point
  44. Jeśli uważasz że SUV-y są bardziej przystosowane do jazdy po autostradach niż kombi, choćby podniesione, to pozostaje mi tylko uszanować Twoje zdanie. Podobnie sprawa ma się z rozwojem segmentu SUV. Tak jak pisałem, są kraje w których ten segment nie jest przedmiotem ślepego podziwu mas, podałem konkretny przykład Włoch. Oczywiście u nas jest inaczej, i każdy pogromca trójmiejskiej obwodnicy marzy o wielkim aucie, najlepiej szybkim i tak dużym żeby ze dwa miejsca postojowe zajmowało. Silnik min. 4 litry benzyna w gazie, i wszystkie kompleksy dnia codziennego są zaleczone. Warto jednak zauważy
    1 point
  45. 1 point
  46. 1 point
  47. E tam , @szubaru miałby to z autografem
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...