Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/08/20 in all areas

  1. Hejka ;D Na dziś przygotowałam krótką relację z Legacy No to tak - na początek walka z wydechem. Wydech to istna tragedia... Same nieszczelności, niektóre rzężące osłony, gdzieś tam brak uszczelki był no i ta wisząca końcowa lufa. Pierw była zmiana kolektora, bo tam kata nie było, kolejna sprawa, to na tej takiej flanszy, co łączy się rurą był problem, bo występuje taki rowek i nie można było dobrać uszczelki, więc zostało zaspawane, zeszlifowane i dopasowana uszczelka, drugi katalizator został wycięty, usunęłam osłony, które już się ledwie trzymały i końcowy na razie został założony od
    7 points
  2. 6 points
  3. Jestem po jeździe testowej A110. Niestety S'ka nie była tego dnia dostępna. Najpierw jazda po drodze publicznej. Bez fajerwerków, samochód posłuszny do bólu, osiągi gorsze niż mój obecny samochód do zabawy, więc emocji raczej nie czułem. Wydech dość głośny ale przyjemny dla ucha. Trakcja bardzo dobra, hamulce świetne. Zawias całkiem komfortowy jak na sportowy wóz. Ogólnie nadaje się na co dzień. Jazda torowa dopiero obnażyła potencjał samochodu. Na semislicku po ich dogrzaniu istne szaleństwo. Zwinność i lekkość z jaką auto wykonuje polecenia budzi zdumienie. Mega mega wóz do zabawy. Co c
    5 points
  4. Osłona dyferencjału ogranicza prześwit, a ochrona jest umowna, ponieważ atakujemy przeszkody przodem i to przedni dyferencjał wymaga chronienia. Przedni dyferencjał w Subaru jest w skrzyni biegów. Jeśli wogóle chodzi o bezpieczeństwo dyferencjałów to jedynym słusznym rozwiązaniem jest silna pokrywa która nie obniża prześwitu, a chroni mechanizm. Bo to pokrywa ma być wytrzymała aby chroniła wnętrze i była odporna na uderzenia. Wymiana pokryw tylnego dyferencjału to już bajer raczej ponieważ tyłem nikt z rozpędu nie atakuje przeszkód, a nawet jak cofa to już auto tam było.
    4 points
  5. Zabawna reklama Forestera z Bartem Simpsonem w roli głównej. Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem prezentacją tego filmiku w tym wątku.
    4 points
  6. @Agnieszkaz pytanie umieściłaś w dziale Subariad, który dotyczy raczej samych wyjazdów niż przeróbek. Wątek przeniosłem więc do działu technicznego i połączyłem z istniejącym tematem. Jeżeli planujesz wybrać się na Subariadę to nie ma większego sensu przerabianie auta, gdyż wyjazdy te są planowane z myślą o możliwościach seryjnych samochodów Subaru i XV, szczególnie z automatyczną skrzynią biegów, świetnie się sprawdzi. Dla większej śmiałości można ewentualnie podnieść trochę auto i założyć opony odporniejsze na trudy wyjazdów terenowych ale i tak najwięcej korzyści przyniesie doskonalenie tec
    3 points
  7. 3 points
  8. Czy to aby nie będzie strasznie ciężkie? Kurczę wzięliby się ci japońscy inżynierowie do roboty i zrobili dobre 1.8 turbo. Wsadzaliby to do Imprezy, XV, Levorga i może podkręcone do WRXa i Forestera. Do Ascenta i Outbacka 2.4. Do tego wystarczyłoby im jedynie 2.0 ze sprawnym silnikiem elektrycznym, żeby to razem miało ~200 kucy montowane do XV i Forestera. Trzema silnikami ogarniają całą paletę. Każdy ma to co by chciał. Weźcie im wyślijcie moje mądrości, bo widzę, że chłopaki ewidentnie sobie nie radzą
    3 points
  9. Nie jest to może o prądach, ale na początek wolę dać informację Każdy, kto podejmuje się przeróbki kierując się tym poradnikiem robi to na własną odpowiedzialność!!! Oczywiście jest to DIY, jednak w trakcie pisania rozwinęło się do poziomu mikro historii przy czym dalej jest to DIY Skoro to mamy za sobą to jedziemy Na początek zacznijmy, co nam będzie potrzebne: 1. Gril (@adish24 dzięki ) 2. Dremel (miniszlifierka) z małą tarczką i kamieniem ściernym (@aplam13 dzięki ) 3. Papier ścierny - gradacja 180-400 (wg uznania może być drobniej). 4.
    2 points
  10. Co prawda nie w XV a Forku mamy opony Michelin Latitude Cross i uważam, że to niezły kompromis między asfaltem i terenem. W sam raz dla takich aut jak Forester czy XV. „Zesunąłeś” się za bardzo w to błoto XV nie jest i nigdy nie będzie autem terenowym. Co nie przeszkadza dobrze bawić się w terenie. Rozsądnie planując trasę wystarczy zabrać saperkę... a wyciągarki, pasy i trapy najlepiej zostawić dla aut innego przeznaczenia. Jakbyś nie zauważył to był po prostu żarcik taki... a w całej offroadowej zabawie chodzi głównie o to by przeć ku przygodzie do świtu
    2 points
  11. Jak auto zawisa na brzuchu to nie jest to wina auta tylko kierowcy Branie kolein między koła prędzej czy później kończy się przechadzką po traktor... większy prześwit powoduje tylko, że przechadzka jest dłuższa
    2 points
  12. No i taka powinna być osłona. Dokładnie tak. Nie jakieś tam popirdółki. Ja też mam 5mm stal. Mocowanie do ramy. Wtedy to ma sens.
    2 points
  13. Ano było, było... Moja małżowina przeszcześliwa, kazała mi kilka razy sprawdzić forum bo "z takiej ślicznej czerwonej Imprezy jej ktoś pomachał"... Akurat teściową na grilla wiozła...
    2 points
  14. Potwierdzam (ani trochę przy tym się nie chwaląc ): Swoją drogą to wszystkie przednie górne rozpórki pasują do Legacy wymiennie między sobą
    2 points
  15. Przednia "Sti" Pasuje do H6
    2 points
  16. Dzięki za miły spocik
    2 points
  17. Ależ skądże, pisałem że fajnie jak coś wrzucasz. Olej marudy. To Twój wątek!
    2 points
  18. Żona zobaczyła oponki i mówi: „to ja ide obczaić trasę na weekend a to zobacz w necie ile kosztuje lift” wychowałem potwora
    2 points
  19. a w czwartek filmik z upalniaalania
    2 points
  20. Akurat automat tutaj jest atutem. 3 rzeczy podstawowe, płyta pod silnik i lift na podkładkach i opony AT. Problem w xv jest przedni zwis więc można pomyśleć o podcięciu zderzaka ale szczerze mówiąc to xv 2.0 a automacie to biały kruk, może lepiej zamienić na Forestera? Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
    2 points
  21. https://crawfordperformance.com/collections/billet-power-blocks/products/crawford-billet-power-blocks-bpb-18-crosstrek?fbclid=IwAR2tDSYRayx-IKxGNqGo5A9yBaMXn7e82ZjxRWIw88SRLtpNeFfWBVpwUhM Już pozamawialiście?
    2 points
  22. 2 points
  23. Coś pięknego! https://vimeo.com/55595896?outro=1&fbclid=IwAR0bpprvyIRXTWWGYn1bWaze-P6j9m1vUhl5f83rLJguYMHOc6_kmR4uPeA
    2 points
  24. Frekwencja dopisała! Szkoda tylko, ze tak szybko uciekliście... My się rozjechalismy o polnocy...
    2 points
  25. Nieeee, chodziło mi o efektywność ekranowania blachy 2 cm i 1 mm! Bez kitu, wiem mniej więcej, jak są zbudowane statki, nawet słyszałem o grodziach, wręgach, śluzach, zęzach, cumach, bulajach, kojach...
    1 point
  26. Wiem wiem ale w sobotę zawsze jakas impreza rodzinna wypada... Trzeba się w końcu poklócic i wpaść na zlot
    1 point
  27. Plyty pod silnik robi kolega @grzegorzp, ale chyba glownie do Forka. Zapytaj po prostu bezposrednio.
    1 point
  28. I Kurrrrrrara, kusi i zniewala.
    1 point
  29. Ale ze ja nie dam rady?
    1 point
  30. Oem tyle kosztują ( nawet poza ASO ) , dobry zamiennik typu ATE / ferrodo połowę, "sportowe typu hawk hps/hp+ , ferrodo performance w cenie oem. Cena za wymianę jak to w ASO ...
    1 point
  31. Mi to się kojarzy z magnetyzerem paliwa w Polonezie
    1 point
  32. Już są firmy które wynajmują auta rejestrowane w Czechach z uwagi na VAT. Teraz pewnie rozszerzą działalność i będzie wynajem "na pojemność". Takiego 2.4 nie ma co do Polski sprowadzać, bo akcyza dobije, ale na czeskim wynajmie można kilka lat pojeździć.
    1 point
  33. Racja, mój błąd. Barta to Ty chyba miałeś kiedyś w logo.
    1 point
  34. A czemu za miesiąc? A czemu za miesiąc? Przecież są jeszcze urodziny SKP - 20.06
    1 point
  35. Zregenerowana bez problemów powinna przejeździć 100 tys.km i więcej. Wziąłeś mocniejsze spięcie bo jeździsz po terenie?
    1 point
  36. Mowa tu o tylnej górnej? Bo chętnie bym taka STI "przytulił" i ja Co do feelingu po założeniu przedniej to muszę przyznać że dawno nic mnie tak nie zaskoczyło jak ta różnica jaką dała właśnie rozpórka. Zmiana zawieszenia na Bilstein i sprężyny STI pink z przodu nie zrobiła tak dużej różnicy jak właśnie ta rozpórka. Jeśli myślisz o usztywnieniu auta to najtańszą opcja i chyba najbardziej odczuwalna będzie właśnie rozpórka. Polecam od tego zacząć [emoji1]
    1 point
  37. Poszło:) Ma ktoś może jakieś roadbook do szos-tur z Plejad w Gronowie ? Chętnie bym się tam wybrał. Fajnie jakby dało się zorganizować dostęp do repozytorium z wszystkimi roadbookami i podpiąć je do pierwszego posta zamiast każdy prosić z osobna.
    1 point
  38. Czyż mniej kierujących nie oznacza wzrostu bezpieczeństwa na drogach?
    1 point
  39. Różnica między tymi dwoma modelami jest taka, że ten z końcówką 11 jest "lakierowany w technologii UV". Cała reszta jest ta sama.
    1 point
  40. Pozdrawiam grupę subaru jadąca na zlot od krosna... Mijaliśmy się na wlocie do Rzeszowa.
    1 point
  41. Trochę tu jak w przedszkolu ;d Mam szybki motocykl Nie masz Mam, jest szybki Nie ten jest szybki Tak jeżdżę A ja jeżdżę tak, lepiej jeżdżę Co do nowego Forestera, jedzie normalnie, nisz nadzwyczajnego jeżeli chodzi o przyspieszenie, raczej nie nadaje się na jazdę lewym pasem, będzie trzeba od czasu do czasu wyskakiwać z prawego żeby wyprzedzić kilka tirów ale jest za to bardzo wygodny, przynajmniej takie mam odczucia po 1h jazdy
    1 point
  42. Tak, ale pojedziesz na wyprawę np. na Bałkany, deszcz lub mgła, pare zakrętów i nic nie słyszysz. Do tego inna bardzo ważna kwestia - jakości nadawania. Jechaliśmy odstatnio z takim w kolumnie i szlag wszystkich trafiał jak nadawał z tymi szumami - masakra - miał zakaz gadania bo znieść tego nie było można. Może to brutalne, jak masz szumofon to nie tylko Ty cierpisz.
    1 point
  43. @TichyMimo, "jak cię widzę to cię słyszę" jestem zadowolony, zasięg ok 3 km po autostradzie i 2km w lesie na moje potrzeby wystarcza... Zestaw kupiłem używany, lata już 2 lata...(Billy+Virginia) PS Virginia wygląda jak wiele anten radiowych, i czasem jak się odezwę, to widzę zdziwienie bo "bata" nie ma, a gada... I Policja nie kuma , że mam CB
    1 point
  44. Ostatnio przerabialem to samo tylko z głośnikami audiosystem . Wpiąłem się w przewód, który zasilał dolny głośnik. Tam podpiąłem zwrotnice, a do jednego rozgałęzienia zwrotnicy woofer, a do drugiego przez zwrotnice tweeter. Pamiętaj żeby nie pomylić plusa z minusem bo źle to będzie grało. Na tweeterze będziesz miał napisane, który to plus.
    1 point
  45. Antena ze zdjęcia jest nazywana przez mojego kolegę krótkofalowca "obciążeniem zastępczym" ("dummy load"). Pozwala na komunikację na zasadzie: jak Cię widzę, to Cię słyszę oraz na nie spalenie końcówki mocy nadajnika. Zaleta: nie musisz jej zdejmowć przed wjazdem do garażu w supermarkecie Zdrówka! Ł.
    1 point
  46. Bo mogą Ci puszczać gaz do kolektora. Czytaj nie będą szczelne.
    1 point
  47. Pirelli Scorpion AT Plus 225/65R17 Mieszczą się, nie ocierają w żadnym miejscu, przy pełnym skręcie są "na styk". Opona mniej agresywna od BFG, całoroczna, również z homologacją zimową. Właściwości terenowe w trakcie prób. Uprzedzając pytania o felgę: 17x7 5x100 ET55 z oficjalnych akcesoriów do XV. W temacie felg polecam również nieco zapomniany wątek forum.subaru.pl/topic/101655-dobór-felg-17 jest tam dużo istotnych informacji. ps. nie udało mi się nigdzie w sieci znaleźć zdjęcia tej felgi z oponą na samochodzie, są jedynie grafiki. Tak więc - premiera!!
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...