Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/14/20 in all areas

  1. 7 points
  2. 6 points
  3. Problem do rozwiązania w minutę ..... Wypnij pod maską w skrzynce bezpieczników , głowny bepiecznik od ABS i się przejedź , jak się będzie dalej grzały to sprawa mechaniki , jak przestanie to sprawa elektroniki.
    5 points
  4. Jeżeli Vettel ma sporo hajsu to może sobie wykupić miejsce na 2021 w Williamsie
    4 points
  5. Ale ze niby wg Ciebie Hamilton i Bottas mają równy status tak ?
    4 points
  6. Kochani, jeszcze jedna sprawa. Każdemu na PW wyślę spis naszych rajdowych pandemicznych zasad bezpieczeństwa. Ponieważ w miejscu spotkania, na rynku w Czersku, zaraz bankowo pojawią się smerfy z wiadrem pytań, zmienię też miejsce startu na gdzieś w pobliżu, ale bardziej na uboczu. Chodzi o to by minimalizować prawdopodobieństwo wtopy i jej końsekwencji.
    3 points
  7. Numer się znalazł !! 499/555
    3 points
  8. napęd jest na prawdę niezły a twoje auto zepsute w dodatku oddajesz je w ręce mechanika "wymieniacza" który wymienia na ślepo a nie szuka przyczyny ale twoje auto twoja sprawa Subaru są jakie są ale w sprawnym aucie nie ma prawa się coś takiego dziać. U mnie się nie dzieje, u innych użytkowników tez. Uwierz mi jakby Subaru paliły tarcze przez napęd byłoby o tym głośno w szczególności na tym forum. Zmień mechanika lub oddaj do ASO który porządnie zdiagnozuje układ hamulcowy , łożyska, system kontroli trakcji . Niestety tak czasami bywa z używanymi autami
    3 points
  9. Sokiem z myszy japońskiej dziewicy.
    3 points
  10. Wyczyszczone i pomalowane Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka
    3 points
  11. To od początku był rajd dla dorosłych. Taki odpoczynek od dzieci ( teraz bardzo wskazany) Oczywiście były wyjątki, ale dziecko było na tyle duże, że wieczorem zajęło się samo, albo tak małe, że mama i dziecko to jeszcze jedność.
    2 points
  12. Co prawda nie sam, ale wjechała nowa, lśniąca, błyszcząca, bez miliona malutkich kropeczek i rys
    2 points
  13. Idzie do Merca przecież HAM chce ostatecznie potwierdzić swoją wielkość i pokonać VET w takim samym aucie - taką mam wizję..
    2 points
  14. Poprzednie sezony może niekoniecznie, ale 2019 był w wykonaniu Sainza imponujący. Problem w tym, że ostatni sezon w F1 gdzie była jakaś wyrównana walka o mistrzostwo między zespołami to chyba 2008. Od tego czasu jedyne co ma znaczenie w walce o mistrzostwo, to siedzieć we właściwym bolidzie, a mniejsze znaczenie ma kto jest kierowcą.
    2 points
  15. Dociążenie przodu i redukcja podsterownosci
    2 points
  16. Bardzo dobry wybór, wg mnie jedno z najfajniejszych aut ze stajni subaru wogóle. A już w cenie 25-30 tys zł to nie ma dla niego godnych konkurentów. Do tego, z mojego doświadczenia widzę, że Legacy są dużo mniej zmęczone niż imprezy, szczególnie te mocniejsze imprezy.
    2 points
  17. bedzie stukało bo to Subaru. Użytkownicy chyba OBK z tym walczyli serwis cos tam przesmarowywał, wymieniał i za kilka k km znów wracało- poczytaj jest o tym wątek na forum. Jakby X mode się załączał bez przyczyny to pewnie byś czuł podczas jazdy.( charakterystyczne terkotanie kontroli trakcji ) Ze jeszcze ktos toczy tarcze hamulcowe - to się wogole opłaca? Komplet tarcz do XV w porządnym zamienniku to około 300PLN komplet przód , 200PLN komplet tył. Przetaczana tarcza zaraz będzie do wymiany -grubość nowej 24 mm a grubosc minimalna przy której tarcza jest do wyrzucenia 22 mm czyli milimetr n
    2 points
  18. w sti hamulca się nie ciśnie tylko gaz
    2 points
  19. 2 points
  20. San Rideau – fort pancerny klasy „Einheitsfort” projektu Moritza von Brunnera należący do zewnętrznego pierścienia fortecznego Twierdzy Przemyśl.
    2 points
  21. Legacy, szyba z podgrzewaniem wycieraczek jak w ori, cena w zależności co kto woli, chińczyk coś koło 400żł z wymianą, Pilkington wyszedł 780zł.
    1 point
  22. Ja dopiero w przyszłym tygodniu będę wiedział, czy na pewno wezmę udział. Mechanik musi się wyrobić. Raczej da radę, ale wolę uprzedzić.
    1 point
  23. W Ascencie zmiescilyby sie i 4 foteliki:)
    1 point
  24. No to jest bardzo ciekawa historia. Widzę, że lepiej znasz moje auto niż ja. Opowiedz mi coś jeszcze bo może dowiem się jakiś nowych ciekawostek.
    1 point
  25. No to namy chyba wszystko jasne. Ricciardo przechodzi do Mclarena wiec Sainz pewnie na numer dwa do Ferrari.
    1 point
  26. Ja mam serie. Dużo producentów robi stabilizatory do tej generacji. Tak na szybko, poza tymi co wymieniłeś: - Cusco (23mm/20mm) - jdl-performance.com - Agency Power regulowane (22mm/22mm) - topendpower.pl - Tommi Makinen Racing (21mm/20mm) - www.tmrparts.fi
    1 point
  27. @Panzerpferd my dziś potwierdzimy do wieczora jak to będzie wyglądać z naszej strony
    1 point
  28. Moje ulubione klasyczne Subaru bez AWD - 360. Nie pasuje do tematu (wiem, że nie wszyscy to lubią) ale podoba mi się ten K-Car a tworzenie nowego wątku dla tej grupy pojazdów było by chyba przesadą.
    1 point
  29. I nawet nadal jeździ... tylko boję się wymiany oleju U mnie skrzynia była wymieniana w komplecie razem z dyfrem.
    1 point
  30. Z XT, to się na tym forum nie żartuje
    1 point
  31. Jak ma bogatego sponsora to Claire go weźmie na kolejny sezon
    1 point
  32. 1 point
  33. Przyszedł... moja ulubiona marka wydechów do Subie HAYWARD&SCOTT
    1 point
  34. Szkoda że nie umówiłeś jazdy próbnej Toyotą zanim sprzedałeś Subaru. A odnośnie ludzi tutaj, to fakt, nigdzie nie zaznałem lepszego wsparcia. Społeczność tutaj na forum jest niesamowita
    1 point
  35. Pozdrawiam @Panzerpferd którego Forek stał dzisiaj zaparkowany ok 9:30 pod spożywczakiem w Miedzeszynie
    1 point
  36. Zalew Jeziorsko. 84BBED2F-6932-4BC7-85E2-273F77D7ACD4.mov
    1 point
  37. Ja ze swojego doświadczenia polecam Wróbla. Człowiek świetnie tłumaczy, ma cierpliwość, jego rozeta jest wymagająca a w dodatku sam jeździ subaryną i zna jej zady i walety A tu macie przedsmak
    1 point
  38. W czwartek i piątek zabrałem lanosa do stolicy bo jeszcze tam nie był a ja byłem ostatni raz trzydzieści lat temu. W parku w Łazienkach wiewiórka chciała mi zakosić klucze od auta.
    1 point
  39. Zima nie chce przyjść do nas więc całą rodzinka postanowiliśmy poszukać jej gdzie indziej. Bieszczady, dolina potoku Rabe, okolice bazy studenckiej i prawie Przełęcz Żebrak. Prawie, bo podjazd się nie udał. Śliski lód przysypany świeżym śniegiem w połączeniu ze sporym podjazdem pokonał Forestera na wielosezonowych oponach Tak na prawdę mało kto by tam wjechał. Zima odnaleziona, sanki odkurzone. Zaliczyliśmy nawet małą zamieć śnieżną. Jedno z moich ulubionych miejsc w Bieszczadach i jedna z największych ,,zielonych plam'' na mapie Bieszczad.
    1 point
  40. Na Przełęcz Lądecką skrótami z Lutynii
    1 point
  41. Forkenstein zawitał w górach, w Lutynii konkretnie [emoji6]
    1 point
  42. W miniony weekend Forester zawiózł nas nad San w okolice Sanoka. Dokładnie ośrodek Diabla Góra w Tyrawie Solnej. Spokojne miejsce, duży kemping (nr 112)z pełnym zapleczem dla kamperowców, bezpieczne miejsce do wymoczenia się w Sanie również dla dzieci. Dodatkowo cieszy mnie fakt że córki po raz pierwszy nocowały w namiocie i pewnie będziemy jeździć częściej
    1 point
  43. W sobotę cały dzień w Bieszczadach i 340 km. nawinięte. Wyjście z Ustrzyk Górnych i przez Połoninę Caryńską do Brzegów Górnych. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie to że pierwszy raz byłem na takim szlaku z czteroletnią córką która całą drogę dzielnie przeszła na swoich nogach, mimo że mieliśmy nosidło Jestem dumny Po drodze kilka napotkanych Foresterów w tym jeden zaparkowany nieopodal w Ustrzykach Górnych. Bieszczady są piękne jesienią. Oby więcej takich weekendów!
    1 point
  44. Albania. Droga do wioski Theth Macedonia Powrót spod szczytu Góry Korab Oraz Rumunia Droga Transforgarska
    1 point
  45. Za nami majówkowa objazdówka po Polsce, trochę na spontanie. Najpierw kilka dni w Beskidzie Sądeckim, potem trochę Roztocza i Ziemi Chełmskiej. A po drodze kilka miast, których jakoś nigdy nie było nam jeszcze dane zobaczyć. Zaczęliśmy od wejścia na Cyrlę koło Rytra, ale że byliśmy z niemowlakiem i wymusiły to na nas warunki, zamiast schodzić ja poszedłem po samochód i razem zjechaliśmy. Ale żeby zjechać, najpierw trzeba było wjechać. Podjazd nie był jakoś bardzo wymagający, bo na górze poza Hiluxami spotkaliśmy też Fiata Pandę, ale było fajnie. Na górze schronisko ze świetną kiełbasą po Łab
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...