Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/07/20 in all areas

  1. 5 points
  2. Odmalowałem wg fantazji żony umęczone felgi z jej imprezy.
    5 points
  3. To super czas W Albanii po górach 52 km 5 godzin 30 minut, ale warto było...
    4 points
  4. Świniaka standardowo do roboty zagoniłem Tym razem 300kg kamienia i jakieś tam z 80kg ziemi.Pojechał bez problemu i tyle 40zł/tona taki kamyk -cudo
    3 points
  5. Po to jest forum aby każdy mógł wyrażać swoją opinie i wiadomo, że nie będzie ona pozytywnie odbierana przez każdego. Zresztą ja odniosłem się do posta gdzie była mowa o WMAWIANIU INNYM bo są tutaj na forum tacy co próbują nam wmówić, że nie potrzebujemy mocniejszego auta od E-Boxera i mowa tutaj nie jest o właścicielach nowego Forka którzy niech się cieszą z auta i oby bezawaryjnie pokonywali kolejne kilometry więc gdzie tutaj coś nieznośnego ?
    3 points
  6. Widzę że @koziolek mnie wspomnial to się podłączę. Jesli mówicie o SF jak w temacie to nie wiem czy ktoś robi osłony profesjonalnie. [Edit] https://www.skid-plate.com/steel-skid-plate-for-subaru-forester-1-1997-2002 https://www.offroadmanni.eu/Skid-plate-for-Subaru-Forester-SF-2-mm-steel-engine Miałem z obu firm do SG - przyszły szybko i były dobrze wykonane, tu jest co prawda 2mm blachy, u mnie były 3mm ale auto katowane i trzymało się wszystko jak trzeba. Odradzam "rękodzieło" chyba że będzie robił to ktoś kto ma pojęcie o akcesoriach do offroadu - panuje u nas przekonan
    3 points
  7. Pisane było o SPA, moja Plejada już po... Zhejtujcie mnie, ale niestety nie mam nerwów do takiej roboty... Poszla deironizacja, desmołowanie, glinkowanie, zakończone twardym woskiem i niewidzialnymi wycieraczkami (tylko na tych przyciemnianych szybach)... Wcale nie widać, ze za rok będzie pełnoletnia...
    3 points
  8. Cześć, w tym roku Plejad nie będzie, no chyba że będą ale w innym terminie, ale zakładamy że nie będzie. Nie będzie Plejad jakie znamy. Mogą być inne Plejady jakich nie znamy, na jakich nie byliśmy ale tam gdzie już byliśmy. Do brzegu. Tak sobie pomyśleliśmy czy by nie udać się w rejony, w których Plejady się już odbywały w latach ubiegłych, w sensie bez organizacji SIP ale spontaniczne wyjazdy w Plejadowe rejony, w Plejadowym czasie, co oznacza że "2020 Plejady Retrospekcja" odbyłyby się na terenie całego kraju, w pojedynczych autach, małych grupach, bez zor
    2 points
  9. Już to kiedyś napisałem, ale powtórzę: Gdyby gdzieś pod maską znajdował się tajny pstryczek-przełączniczek, po przestawieniu którego dochodzi nam dodatkowe 100 KM, to prawie wszyscy, jeżeli nie absolutnie wszyscy, przełączyliby go. Ale, nie ma. Nie ma nawet takiego modelu, który byłby mocniejszy. Więc ludzie biorą to co jest, robią dłuższe lub krótsze jazdy próbne i jeżeli taka dynamika w ich sytuacji im wystarcza, to kupują ten skądinąd bardzo dobry samochód i się nim cieszą. Widocznie inne cechy przeważyły. Ja sam mam 156 konną imprezę i choć nie jest rakietą, to w 9/10 przypadków jej dynami
    2 points
  10. Droga do Theth? W zasadzie bez znaku zapytania. Bardzo miło wspominam. Na Subariadzie spaliśmy nieopodal Theth na polanie pełnej ziół. Zrobiliśmy całą pętlę. Magiczne miejsce. Nawet trzeba było chłodzić XT-ki
    2 points
  11. Faktycznie nie doczytałem. Późno było Jeśli bez zmiennych to oczywiście będzie pasować.
    2 points
  12. A zmierz czy GND na głośniki ma obwód z GND USB z tyłu (dotykając metal wokół gniazda). Czasem geniusze inżynierii robią jeden GND dla USB i wyjść audio. Miałem tak w komputerze że mi piszczały głośniki i pomogło odseparowanie audio od USB używając skalpela.
    1 point
  13. Air Flow do wiatraka. Może wskazanie "UP" to jest coś innego. Co to za manual?
    1 point
  14. Powiedziałbym raczej na odwrót. Kup taniej ale dolicz do ceny kielichy. Zrobisz sam i dopilnujesz i wiesz jak jest. Tak zawsze będziesz się zastanawiał
    1 point
  15. tak u mnie jest ten co przyszedł
    1 point
  16. 1 point
  17. Spróbuj podłączyć szeregowo z zasilaniem radia cewkę, np z zasilacza komputerowego. Jest ich tam parę. Cewki dwie, na oba zasilania (stały plus i po zapłonie). Kondensatory nie są potrzebne, masz jeden duży w radiu. Wystarczający on jest. Podłączasz cewki szeregowo. Zrobisz tak prosty filtr przeciwzakłuceniowy. Mi to pomogło jak założyłem niefabryczne radio w Suzuki Ignis. Tam akurat był świst z alternatora. U mnie też mam chińskie radio z androidem ale takich dźwięków jak opisujesz nie mam. Dobrze by było jakbyś podłączył radio na krótko z jakiegoś akumulatora i do głośnika osobnego, mo
    1 point
  18. Jakoś przegapiłem twoje pytanie. Przewody do kierownicy w Forester SG9 to jasno niebieski i różowy. Podłączamy do masy i przewodu odpowiedzialnego za SWC1 (u każdego pewnie będzie inaczej). Bez różnicy, który gdzie. Podłączyłem i działa. Steruję z kierownicy ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
    1 point
  19. Pomysł na + i będzie okazja by ruszyć się z domu
    1 point
  20. Panie i Panowie, dziś tankowałem do pełna , po przejechaniu 516,4km weszło 37,16 l a całkowita pojemność baku to 48l. Po szybkim obliczeniu wyszło 7,19l/100km. Z tych 516,4km to dwie trasy dłuższe ekspresówka po ok 80 km na tempomacie 120/h, reszta po mieście do pracy czyli ok 356,4 km. Wynik jest rewelacyjny jak dla mnie . I w tym momencie ja przyjmuje ze mój forester średnio pali 7,2, pewnie zima trzeba doliczyć 1l wiecej. Teraz zostaje mi tylko długa trasa na autostradzie na tempomacie przy 140km/h
    1 point
  21. Kurcze! Dzięki, zapomniałem o tym wątku kompletnie.
    1 point
  22. @WOJO? Był temat opisywany w wątku o tutaj. Potrzebujesz wiązkę dorobić, albo kupić. Swoją drogą sam nie mam, ale na razie przymierzam się do tematu bo kierownica z przyciskami już jest. ;p
    1 point
  23. 1 point
  24. 11-14.06 jest weekend bożociałowo/plejadowy. Aż się prosi coś większego zorganizować - tylko znów, temat nocleg.
    1 point
  25. 9 biegowy automat dwusprzęgłowy, do Civica nie wyjedzie bo skrzynia w NSXie jest montowana wzdłużnie nie poprzecznie
    1 point
  26. A może by tutaj zapodać to zdjęcie? Tak dla wszystkich
    1 point
  27. Ja robiłem polerke na sonaxie pod Silesia. Nie pamiętam ceny, efekt raczej zadowalający. Trzeba się z nimi wcześniej umówić, nie robią tego od ręki.
    1 point
  28. Mocne Subaraki w natarciu. https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-subaru-forester-sti-jdm-rhd-ID6D1yGI.html https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-subaru-legacy-tb-sti-powstalo-tylko-600-sztuk-ID6D5e8k.html https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-legacy-3-6-260km-limited-exlusive-idealny-stan-najbogatsza-wersja-ID6D5dwr.html
    1 point
  29. U mnie 13 lat chłopak i 7 lat dziewczyna... też wariaty
    1 point
  30. Fiku mik korozja znikł
    1 point
  31. Banda debili, ale póki nie ma konsekwencji, to tak będzie
    1 point
  32. Dzięki za cynk, miło z Twojej strony ja osobiście nic nie mam, chciałem tylko podziękować
    1 point
  33. No przeciez niedlugo, przy okazji FL, ma zadebiutowac Nka z 8-DCT (Veloster juz debiutowal, sa filmy w sieci)
    1 point
  34. To powinno wystarczyć jego użytkownikom do szczęścia, ewentualnie tak jak proponuje @Andrzej Koper założenie o tym wątku i wspólne zachwyty nad tym jakże udanym autem. Niestety z jakichś niezrozumiałych dla mnie powodów (pewnie dla tego, że nie mam XT i odpowiednich cech charakteru nie ogarniam o co biega ) to im nie wystarcza i część ich użytkowników (Foresterów XT) notorycznie w wielu wątkach poświęconych Outbackom, wolnossącym Foresterom, XV lub E-Boxerom próbuje wmówić ich użytkownikom, że ich auta: „nie jadą”, „nie wyprzedzają”, „nie nadają się dla prawdziwych fanów marki Subaru” i w
    1 point
  35. może warto taki wątek założyć , żeby nie zaśmiecać informacji/wrażeń użytkowników E-boxer ( jeszcze niewielu) , wspomnieniami o poprzednim modelu którego od dawna nie ma w sprzedaży...
    1 point
  36. To ja parę słów ... Po pierwsze primo ultimo - sprawa uszkodzeń silników Subaru na autostradzie - w tym przypadku niestety winna jest specyficzna konstrukcja silnika. W silnikach bokser panewki główne i korbowodowe są mniej więcej o 1/4 węższe niż analogiczne panewki klasycznego silnika rzędowego. To powoduje, że muszą przenosić znacznie większe obciążenia (naciski jednostkowe - dla inżynierów) niż w klasycznej konstrukcji silnika. W przypadku jazdy autostradowej dodatkowo dochodzi czynnik długoterminowego obciążenia termicznego w wyniku podwyższonych obciążeń silnika. To powoduje obniżen
    1 point
  37. są w castoramie małe,składane,dwustopniowe drabinki,wystarczają do załadowania rowerów na dach
    1 point
  38. Siema! Jestem Kinga, mam 24 lata, jestem fanką Subaru, posiadam Imprezkę 2.0 wolnossącą w kombi, pozdrawiam ze Śląska
    1 point
  39. Gratuluję. I jeszcze się tym chwalisz. Rozumiem, że sprawdziłeś na stacji benzynowej VIN, a następnie specjalnie pojechałeś porównać? Ciekawe, bo pracowałem w Kulczyk Tradex. Wszystkie samochody nowe jechały oklejone folią na lawetach. Przeładowanie z lor na własnej bocznicy kolejowej na terenie firmy, a następnie firmy Mostva, STS miały już zakontraktowany transport do dealera, a VW Bank wystawione faktury pod faktoring. A w Warszawie dealer należał do grupy Kulczyk Tradex, więc nikt nie pozwalał na takie zabawy. Używane/demówki - różnie. Ale nie opłacało się wysy
    1 point
  40. @Songo_86 Pozdrowienia. Mijaliśmy się dziś koło ronda przed Orzechem. Kiwałem ale chyba nie widziałeś
    1 point
  41. Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
    1 point
  42. Dokładnie tak. Sprawdzałem też jak będzie wyglądał ATS DTM 17x7,5 ET45 z oponą 225/45/17 i dystansem 11mm (to najmniejsza szerokość dystansu jaką da się zrobić z kołnierzem centrującym). Wygląda całkiem dobrze - wychodzi teoretyczne ET34, u mnie też nic nie przycierało, ale nie miałem okazji polatać po szybkich łukach. Tu byłem zmuszony założyć dystanse, bo chciałem zobaczyć jak auto prezentuje się na białych ATSch a mając długie szpilki i krótkie nakrętki inaczej bym ich nie założył . Dlatego do długich szpilek od razu proponuję wyposażyć się w nakrętki przelotowe - teraz używam i nie ma
    1 point
  43. 1 point
  44. Dzwoniłem do Oblasówki. Facet wie, że nic nie wie Ośrodek mu zajęli na cały maj mimo, że nikogo w nim nie trzymają. Kasy dają mu tyle, że nawet na pensje nie wystarcza. Próbuje dobić się do starostwa by się czegoś dowiedzieć, ale oni sami niewiele mu mogą powiedzieć. We wtorek ma jakieś spotkanie z lokalnym kacykiem, wtedy będziemy wiedzieli coś więcej, lub nie... Za tydzień będę dzwonić. Jest szansa, że pojedziemy w pierwszy lub drugi weekend czerwca. Trzymam rękę na pulsie. Jak się nie uda to najwyżej zrobimy jakąś pojeżdżawkę lub inną kombinację alpejską.
    0 points
  45. Demówki i "redaktorskie" to inny świat. To jest na stanie importera, nie dealera. Pamiętam jak "redachtory" lat 23-24 wzięły RS6. Na zimnym, kawałek za bramą było 150 (GPS). Wróciło na lawecie. Tylne zawieszenie kompletnie rozwalone o krawężnik, bo umiejętności były na poziomie artykułów sponsorowanych. Jedyne 30,000 PLN za kompletną naprawę. I nie ma, że zapłacą oni czy redakcja. Bo "redachtor" od razu zjedzie w gazecie, że szrot.
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...