Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/29/20 in all areas

  1. Standardowa Odpowiedź Administratora nr 1: U mnie działa.
    3 points
  2. Oglądać do końca.
    3 points
  3. 2 points
  4. Przeznaczenia nie oszukasz, widocznie ma być 2.
    2 points
  5. może dlatego, że podałeś wartości odwrotnie...
    2 points
  6. ALK zwiększa kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i ma sztywniejsze tuleje, tutaj masz dokładny opis co i jak: https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?p=8384387
    1 point
  7. Sprzedaje również same zaczepy. https://allegro.pl/oferta/kosz-bagaznik-na-zwierzyne-na-hak-holowniczy-9182328653
    1 point
  8. Tak. Również zmianę położenia kosza na pionową.
    1 point
  9. Przecież to moje tereny są jestem za
    1 point
  10. spray wykorzystaj do kanałów wentylacyjnych, a do parownika kup piankę. Ja najczęściej kupuję K2 (mają w lokalnym sklepie moto) przy użyciu tylko na parownik wystarcza na kilka lat używania wiosna+jesień.
    1 point
  11. Zaczep na hak. Będzie do niego montowany kosz na namiot i inne wycieczkowe szpeje. Całość zaprezentuję w temacie "Wyprawowy Forester"
    1 point
  12. Przeszedłem kiedyś etap takich zawieszeń. Na droge to prostu bezsens.Po pierwsze, różnorodność nawierzchni jest taka, że nie ustawisz "optimum". Po 2, 90% ludzi nie pozna różnicy między tym KW a pierwszym z brzegu MTSem czy nawet i badziewnym D2 (chociaż pewnie zaraz znajdzie się multum znawców co jednak pozna różnicę). Po trzy, na droge, to przerost formy nad treścią. Lepsze właściwości na drodze będzie miało nawet i B6 czy B8 i Eibach.
    1 point
  13. ET55 z oponą 225 wejdzie ale będzie ciasno przy kielichu. Jeszcze kwestia szerokości felgi. Jesteś pewny profilu, bo do SJ przy 17" powinno być 225/60 :/
    1 point
  14. To do czasu aż kiedyś trafi się w pobliżu radiowóz i poinformuje ile trzeba zapłacić za taką jazdę.
    1 point
  15. Forek IV nie ma czasem w serii 7x17 ET48? ET55 za bardzo chyba się schowa w nadkola.
    1 point
  16. Na podstawie 3 minut wyciągasz wnioski, brawo. Zjeżdżam na prawy pas bardzo często i generalnie lewego używam do wyprzedzania, ale nie mam zamiaru Cię przekonywać. Dokładnie, nikogo za mną nie było. Obwodnicą się jeździ albo 90 prawym pasem albo co najmniej 140 lewym. Rzadko można jechać normalnie. To ponoć jedna z najbardziej niebezpiecznych dróg w kraju. Ja też, ale serio nie było jak. Gdy robi się na prawym miejsce, zawsze puszczam tego, co się spieszy. Tak, ale nie spojrzałam w lusterko czy Dacia, którą wyprzedziłam przypadkiem nie zjechała n
    1 point
  17. No raczej tak Będziemy negocjować w razie co. Na razie szukam ATków do kosiarki
    1 point
  18. Gdybyś kiedyś był w okolicach Ropek lub okolicach, daj znać, zrobimy sobie mały spot, jest tam jeszcze jeden Forek I
    1 point
  19. Czas na test prawdziwego subaru czyli STI S209: https://www.evo.co.uk/subaru/202517/subaru-wrx-sti-s209-2020-review-us-only-special-driven-on-uk-roads
    1 point
  20. Sądzę, że w tym zdaniu diagnozujesz Twój kłopot z hamulcami. Na serpentynach przegrzewałeś tarcze i były chłodzone w stosunkowo szybkim tempie. Ale... serwis prawdę Ci powie Wymiana tarcz (+ klocków) powinna pomóc. Klocki trochę twardsze sugeruję. Jeżeli nie musisz stawać dęba, nie poczujesz przy normalnej eksploatacji różnicy. Miękkich używa się w sportowej lub wyczynowej jeździe. To podpowiedź
    1 point
  21. Nie damy się złamać! Poczekamy. Oni chyba nie wiedzą, że złego diabli nie biorą.
    1 point
  22. @Panzerpferd Matołusz własnie powiedział ze hotele otwieraja od 4 maja
    1 point
  23. Hmmm... a te Brembo nie są miękkie? Miękki klocek daje większą siłę hamowania, ale po drugiej stronie mocno rozgrzewa tarcze. Też celowałbym w przegrzane tarcze, kolor na to wskazuje, choć serwis/porada przez zdjęcie... ehhh Piszesz, że od niedawna masz te klocki, zatem mogły trafić się warunki, gdzie przegrzana tarcza szybko się chłodziła (co normalnie nie powinno jej zaszkodzić), ale jak np.: zrobiłeś trasę w trudnych warunkach pogodowych - deszcz, śnieg - gdzie spadek temperatury był duży w krótkim czasie, to to mogą też być efekty. Tarcze mogły się rozhartować. Mnie przydażyło
    1 point
  24. Temat jest rozwojowy ze względu na brak dostępności 160tek na rynku. Dwu metrówki leżą w sklepach i się uśmiechają
    1 point
  25. Wierz mi, będzie za mała. Szerokość 1,6 podczas burzy niczego nie osłoni. Kilka intensywnych opadów przerabiałem po markizą 2x2 i to jest minimum. Patrząc na to co robisz przy/ze swoim Forkiem nie wątpię, że znajdziesz rozwiązanie na montaż dłuższej markizy No i taka markiza 1,6 będzie wyglądała na Forku jak ściągnięta z Malucha
    1 point
  26. do zliftowanego przedlifta SF.
    1 point
  27. w cywilnym secie taki objaw to przegrzane hamulce lub koncowka klockow, ktore szybko lapia temperature. przy CL trudno o takie przegrzanie. ale widac, ze tarcza dostala temperature. Sprawdz, czy ktorys tloczek nie stoi, jak klocki wygladaja. z fotki to raczej ani rantu ani konca klocka nie widze. klocki nowki, czy uzywki/lezaki jakies?
    1 point
  28. Cześć, Robiąc porządek w składziku odkryłem, że po XV 2018 została mi fabryczna "plastikowa" osłona silnika (wymieniona przed odbiorem auta w salonie na alu). Gdyby ktoś chciał się po nią do mnie pofatygować (Kraków) oddam za darmola.
    1 point
  29. Dzięki za film, dużo wyjaśnia, widać że markizy wystają mocno z tyłu, szczególnie 2,5x2,5 i są zamontowane bardzo wysoko. Ja nie jestem w stanie wysunąć rolety do tyłu, bo nie otworzyłbym tylnej klapy(bagażnik dachowy mam nisko). Wczoraj przymierzaliśmy weiserową 160tkę i to jest max co widzę u siebie na aucie. Jeśli będzie za mało, zawsze mogę dołożyć coś z boku.
    1 point
  30. Dwie uwagi ogólne: uważajcie z wlewaniem mikstur do dolotu. Płyn w komorze spalania powoduje wzrost kompresji do wartości, przy której coś można uszkodzić. czyszczenie wodorem działa przez podniesienie temperatury w silniku do zakresu w którym dopalają się zanieczyszczenia. Żeby osiągnąć ten sam efekt wystarczy odpowiednia eksploatacja (jazda na dłuższych dystansach / z większymi prędkościami, 'niezamulanie' silnika na niskich obrotach i niskich obciążeniach).
    1 point
  31. U mnie jest identycznie, tyle ,że klocki HAWK . Efekty akustyczne i wizualne na tarczy takie same. Na początku również było super z tym ,że lekko piszczały ale nic po za tym. Teraz hamowanie z prędkości 100++ przyprawia o ciary i zagryzanie zębów . Hałas straszny.
    1 point
  32. Tak ja mam 2,5x2 5, 4 osoby
    1 point
  33. Powinieneś napisać do polifta po lifcie
    1 point
  34. @arkadio Miło się wspomina. Thx
    1 point
  35. Zobacz na filmiku u @Daniel Janus bagażnik w stosunku do Twojego jest dany chyba maksymalnie do przodu i ta 2m wcale jakoś szczególnie nie wystaje. U @KGSub natomiast trochę wystaje (potwierdzasz Krzychu, że to 2,5x2,5?). Według mnie dla dwojga wystarczy 2x2,5 ale już przy 4 osobach celował bym w 2,5X2,5 a może nawet 2,5x3 - jest chyba jeszcze rozmiar 2x3... 1,6m bym sobie odpuścił ale może @weiser napisze coś tudzież jak pisałeś sprawdzisz organoleptycznie. roleta.mp4
    1 point
  36. Zamiast tych badziewnych plastików "C" polecam alu łączniki przód z Audi A6 C5, wszystko pasuje, cena niższa i spokój na lata.
    1 point
  37. High Torque CVT (TR690) to mechanicznie nieco inna wersja skrzyni w porównaniu do zwykłej CVT (TR580). U nas była np. w Foresterze XT i bodaj w autach z SBD. Co ciekawe, Skrzynia TR690 opisywana jest jako pierwsza generacja, a TR580 (mniejsza i lżejsza) jako druga generacja.
    1 point
  38. You made my day Każdy wie, ze piloci myśliwców bojowych nie potrzebują na codzień emocji przyspieszenia i do pracy (na służbę) dojeżdżają statecznym XV piłując je do odcinki by karmić zmysły pięknym dźwiękiem
    1 point
  39. Nie, jeśli jego długość nie przekracza 6 metrów i nie jest przystosowany do ciągnięcia przyczepy (nie ma haka).
    1 point
  40. Niski jest zajebisty. Moje ulubione "góry" w PL.
    1 point
  41. Przednie i tylne amorki od TEINa do GRFa. Szukałem czegoś w lepszej cenie niż OEM i nie obniżającego. W "gratisie" regulacja twardości. Tein EnduraPro Plus
    1 point
  42. Fajne ale kiedyś to było topgear
    1 point
  43. Taką wersję przyjmę jak mnie za nie zatrzyma miejscowe Politi
    1 point
  44. Koledze z koralikami na ręku z niebieskiego STI MY15+ na blachach WZ XXXXM, który ok 20 jechał z kolegą w czapeczce i odwalał na Radzyminskiej w Warszawie, radzę szukać obrazka na kartę miejską. Mam w pomarańczowym Audi kamerkę, a nagranie z akcji na skrzyżowaniu na pewno zainteresuje i policję i media
    1 point
  45. będzie , na 100% ale w tych chorych czasach odpuszczam wszystko co planowałem . Grunt w tej chwili to utrzymać firmę i pracowników.
    1 point
  46. Zrobiłem i ja aczkolwiek wydaje mi się, że po 150N na siłownik to ciut za dużo. Myślę, że po 100N byłoby OK. Podziękowania dla @rześki za natchnienie i @fiku za nakierowanie i reszcie za ten wątek Teraz mały DIY dla potomnych Taki zestaw nam potrzebny 2x sprężyna gazowa (skok 412-450mm) 2x mocowanie do sprężyny (z większym kątem) 2x uchwyt sprężyny Pręt m8 (trzeba tak dociąć, żeby wystawało z uchwytu sprężyny na około 22mm) 2x uchwt kulowy z gwintem m8, 17mm
    1 point
  47. Kurde mnie to by było szkoda auta na takie figle. Taki Forek czy OBK to świetne auto, na jakiś szuterek, ewentualnie polna droga bez większych dołów. Takie oranie jak na tych filmach wydaje mi się przekraczaniem granic możliwości konstrukcyjnych tych aut. Fabia 1.0 i RS6 - oba te auta pojadą około 180 km/h. Tylko, że dla Audi to będzie lajtowa przejażdżka a dla Fabii pewnie szczyt możliwości. I zapewne to pierwsze po dłuższym czasie takiego traktowania padnie. Trudno byłoby się dziwić. Pisałem tu wyżej zdaje się o gościu w OBK w piaskowni w lesie legionowskim. Wprawdzie wjechał ta
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...