Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/29/20 in all areas
-
3 points
-
3 points
-
2 points
-
Chyba @jasiem ze mną - kwestia do dogadania.2 points
-
2 points
-
2 points
-
ALK zwiększa kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i ma sztywniejsze tuleje, tutaj masz dokładny opis co i jak: https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?p=83843871 point
-
Sprzedaje również same zaczepy. https://allegro.pl/oferta/kosz-bagaznik-na-zwierzyne-na-hak-holowniczy-91823286531 point
-
Tak. Również zmianę położenia kosza na pionową.1 point
-
1 point
-
spray wykorzystaj do kanałów wentylacyjnych, a do parownika kup piankę. Ja najczęściej kupuję K2 (mają w lokalnym sklepie moto) przy użyciu tylko na parownik wystarcza na kilka lat używania wiosna+jesień.1 point
-
Zaczep na hak. Będzie do niego montowany kosz na namiot i inne wycieczkowe szpeje. Całość zaprezentuję w temacie "Wyprawowy Forester"1 point
-
Przeszedłem kiedyś etap takich zawieszeń. Na droge to prostu bezsens.Po pierwsze, różnorodność nawierzchni jest taka, że nie ustawisz "optimum". Po 2, 90% ludzi nie pozna różnicy między tym KW a pierwszym z brzegu MTSem czy nawet i badziewnym D2 (chociaż pewnie zaraz znajdzie się multum znawców co jednak pozna różnicę). Po trzy, na droge, to przerost formy nad treścią. Lepsze właściwości na drodze będzie miało nawet i B6 czy B8 i Eibach.1 point
-
ET55 z oponą 225 wejdzie ale będzie ciasno przy kielichu. Jeszcze kwestia szerokości felgi. Jesteś pewny profilu, bo do SJ przy 17" powinno być 225/60 :/1 point
-
To do czasu aż kiedyś trafi się w pobliżu radiowóz i poinformuje ile trzeba zapłacić za taką jazdę.1 point
-
Forek IV nie ma czasem w serii 7x17 ET48? ET55 za bardzo chyba się schowa w nadkola.1 point
-
Na podstawie 3 minut wyciągasz wnioski, brawo. Zjeżdżam na prawy pas bardzo często i generalnie lewego używam do wyprzedzania, ale nie mam zamiaru Cię przekonywać. Dokładnie, nikogo za mną nie było. Obwodnicą się jeździ albo 90 prawym pasem albo co najmniej 140 lewym. Rzadko można jechać normalnie. To ponoć jedna z najbardziej niebezpiecznych dróg w kraju. Ja też, ale serio nie było jak. Gdy robi się na prawym miejsce, zawsze puszczam tego, co się spieszy. Tak, ale nie spojrzałam w lusterko czy Dacia, którą wyprzedziłam przypadkiem nie zjechała n1 point
-
1 point
-
No raczej tak Będziemy negocjować w razie co. Na razie szukam ATków do kosiarki1 point
-
Gdybyś kiedyś był w okolicach Ropek lub okolicach, daj znać, zrobimy sobie mały spot, jest tam jeszcze jeden Forek I1 point
-
Czas na test prawdziwego subaru czyli STI S209: https://www.evo.co.uk/subaru/202517/subaru-wrx-sti-s209-2020-review-us-only-special-driven-on-uk-roads1 point
-
Sądzę, że w tym zdaniu diagnozujesz Twój kłopot z hamulcami. Na serpentynach przegrzewałeś tarcze i były chłodzone w stosunkowo szybkim tempie. Ale... serwis prawdę Ci powie Wymiana tarcz (+ klocków) powinna pomóc. Klocki trochę twardsze sugeruję. Jeżeli nie musisz stawać dęba, nie poczujesz przy normalnej eksploatacji różnicy. Miękkich używa się w sportowej lub wyczynowej jeździe. To podpowiedź1 point
-
P.S Pojęcia nie mam jacy „ONI”.1 point
-
Nie damy się złamać! Poczekamy. Oni chyba nie wiedzą, że złego diabli nie biorą.1 point
-
@Panzerpferd Matołusz własnie powiedział ze hotele otwieraja od 4 maja1 point
-
Hmmm... a te Brembo nie są miękkie? Miękki klocek daje większą siłę hamowania, ale po drugiej stronie mocno rozgrzewa tarcze. Też celowałbym w przegrzane tarcze, kolor na to wskazuje, choć serwis/porada przez zdjęcie... ehhh Piszesz, że od niedawna masz te klocki, zatem mogły trafić się warunki, gdzie przegrzana tarcza szybko się chłodziła (co normalnie nie powinno jej zaszkodzić), ale jak np.: zrobiłeś trasę w trudnych warunkach pogodowych - deszcz, śnieg - gdzie spadek temperatury był duży w krótkim czasie, to to mogą też być efekty. Tarcze mogły się rozhartować. Mnie przydażyło1 point
-
Temat jest rozwojowy ze względu na brak dostępności 160tek na rynku. Dwu metrówki leżą w sklepach i się uśmiechają1 point
-
Wierz mi, będzie za mała. Szerokość 1,6 podczas burzy niczego nie osłoni. Kilka intensywnych opadów przerabiałem po markizą 2x2 i to jest minimum. Patrząc na to co robisz przy/ze swoim Forkiem nie wątpię, że znajdziesz rozwiązanie na montaż dłuższej markizy No i taka markiza 1,6 będzie wyglądała na Forku jak ściągnięta z Malucha1 point
-
1 point
-
w cywilnym secie taki objaw to przegrzane hamulce lub koncowka klockow, ktore szybko lapia temperature. przy CL trudno o takie przegrzanie. ale widac, ze tarcza dostala temperature. Sprawdz, czy ktorys tloczek nie stoi, jak klocki wygladaja. z fotki to raczej ani rantu ani konca klocka nie widze. klocki nowki, czy uzywki/lezaki jakies?1 point
-
Cześć, Robiąc porządek w składziku odkryłem, że po XV 2018 została mi fabryczna "plastikowa" osłona silnika (wymieniona przed odbiorem auta w salonie na alu). Gdyby ktoś chciał się po nią do mnie pofatygować (Kraków) oddam za darmola.1 point
-
Dzięki za film, dużo wyjaśnia, widać że markizy wystają mocno z tyłu, szczególnie 2,5x2,5 i są zamontowane bardzo wysoko. Ja nie jestem w stanie wysunąć rolety do tyłu, bo nie otworzyłbym tylnej klapy(bagażnik dachowy mam nisko). Wczoraj przymierzaliśmy weiserową 160tkę i to jest max co widzę u siebie na aucie. Jeśli będzie za mało, zawsze mogę dołożyć coś z boku.1 point
-
Dwie uwagi ogólne: uważajcie z wlewaniem mikstur do dolotu. Płyn w komorze spalania powoduje wzrost kompresji do wartości, przy której coś można uszkodzić. czyszczenie wodorem działa przez podniesienie temperatury w silniku do zakresu w którym dopalają się zanieczyszczenia. Żeby osiągnąć ten sam efekt wystarczy odpowiednia eksploatacja (jazda na dłuższych dystansach / z większymi prędkościami, 'niezamulanie' silnika na niskich obrotach i niskich obciążeniach).1 point
-
U mnie jest identycznie, tyle ,że klocki HAWK . Efekty akustyczne i wizualne na tarczy takie same. Na początku również było super z tym ,że lekko piszczały ale nic po za tym. Teraz hamowanie z prędkości 100++ przyprawia o ciary i zagryzanie zębów . Hałas straszny.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Zobacz na filmiku u @Daniel Janus bagażnik w stosunku do Twojego jest dany chyba maksymalnie do przodu i ta 2m wcale jakoś szczególnie nie wystaje. U @KGSub natomiast trochę wystaje (potwierdzasz Krzychu, że to 2,5x2,5?). Według mnie dla dwojga wystarczy 2x2,5 ale już przy 4 osobach celował bym w 2,5X2,5 a może nawet 2,5x3 - jest chyba jeszcze rozmiar 2x3... 1,6m bym sobie odpuścił ale może @weiser napisze coś tudzież jak pisałeś sprawdzisz organoleptycznie. roleta.mp41 point
-
Zamiast tych badziewnych plastików "C" polecam alu łączniki przód z Audi A6 C5, wszystko pasuje, cena niższa i spokój na lata.1 point
-
High Torque CVT (TR690) to mechanicznie nieco inna wersja skrzyni w porównaniu do zwykłej CVT (TR580). U nas była np. w Foresterze XT i bodaj w autach z SBD. Co ciekawe, Skrzynia TR690 opisywana jest jako pierwsza generacja, a TR580 (mniejsza i lżejsza) jako druga generacja.1 point
-
You made my day Każdy wie, ze piloci myśliwców bojowych nie potrzebują na codzień emocji przyspieszenia i do pracy (na służbę) dojeżdżają statecznym XV piłując je do odcinki by karmić zmysły pięknym dźwiękiem1 point
-
Nie, jeśli jego długość nie przekracza 6 metrów i nie jest przystosowany do ciągnięcia przyczepy (nie ma haka).1 point
-
1 point
-
Przednie i tylne amorki od TEINa do GRFa. Szukałem czegoś w lepszej cenie niż OEM i nie obniżającego. W "gratisie" regulacja twardości. Tein EnduraPro Plus1 point
-
1 point
-
Taką wersję przyjmę jak mnie za nie zatrzyma miejscowe Politi1 point
-
Koledze z koralikami na ręku z niebieskiego STI MY15+ na blachach WZ XXXXM, który ok 20 jechał z kolegą w czapeczce i odwalał na Radzyminskiej w Warszawie, radzę szukać obrazka na kartę miejską. Mam w pomarańczowym Audi kamerkę, a nagranie z akcji na skrzyżowaniu na pewno zainteresuje i policję i media1 point
-
będzie , na 100% ale w tych chorych czasach odpuszczam wszystko co planowałem . Grunt w tej chwili to utrzymać firmę i pracowników.1 point
-
Zrobiłem i ja aczkolwiek wydaje mi się, że po 150N na siłownik to ciut za dużo. Myślę, że po 100N byłoby OK. Podziękowania dla @rześki za natchnienie i @fiku za nakierowanie i reszcie za ten wątek Teraz mały DIY dla potomnych Taki zestaw nam potrzebny 2x sprężyna gazowa (skok 412-450mm) 2x mocowanie do sprężyny (z większym kątem) 2x uchwyt sprężyny Pręt m8 (trzeba tak dociąć, żeby wystawało z uchwytu sprężyny na około 22mm) 2x uchwt kulowy z gwintem m8, 17mm1 point
-
Kurde mnie to by było szkoda auta na takie figle. Taki Forek czy OBK to świetne auto, na jakiś szuterek, ewentualnie polna droga bez większych dołów. Takie oranie jak na tych filmach wydaje mi się przekraczaniem granic możliwości konstrukcyjnych tych aut. Fabia 1.0 i RS6 - oba te auta pojadą około 180 km/h. Tylko, że dla Audi to będzie lajtowa przejażdżka a dla Fabii pewnie szczyt możliwości. I zapewne to pierwsze po dłuższym czasie takiego traktowania padnie. Trudno byłoby się dziwić. Pisałem tu wyżej zdaje się o gościu w OBK w piaskowni w lesie legionowskim. Wprawdzie wjechał ta1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00