Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/27/20 in all areas

  1. Szanowi Państwo, w związku z aktualnymi problemami spowodowanymi rozprzestrzenianiem się Coronoavirusa postanowiłem o przejściowej zmianie naszego logotypu i przesłania firmy. Wiem, że przekraczam swoje formalne kompetencje, ale Państwa życie i zdrowie jest dla mnie bardziej istotne od formalnych ograniczeń. I tego właśnie zdrowia w pierwszym rzędzie Państwu życzę.
    27 points
  2. 3 x o, czyli: obmyłem osuszyłem odkurzyłem
    4 points
  3. Umyłem z kurzu moją nieruchomość Odświeżyłem rozrusznik, środek w bardzo dobrym stanie, wystarczyło wyczyścić i przesmarować.
    2 points
  4. W XV podobnie. Nie wiem jak jest w OBK czy nowym Foresterze, ale mi się w XV akurat podoba, że jest duża lampka ostrzegawcza zamontowana obok lusterka, a nie taka malutka w samym lusterku, jak inni robią - dużo lepiej widać
    2 points
  5. Zaskoczony jestem że nikt nie optuje za białymi felgami. Też wyglądają zacnie.
    2 points
  6. tak, tak, druga po PZU była AXA z 2348zł ale moje stare zniżki przepadają a trzecia TUZ za 2533zł również bez uwzględnienia zniżek, nie uparłem się na PZU tylko po prostu dali najtańszą ofertę z uwzględnieniem moich zniżek 7) po której stronie mocowana jest kierownica
    2 points
  7. Algorytmy wyliczania składki są bardzo złożone. Jeżeli chodzi o OC to z grubsza ujmując największy wpływ ma: 1) szkodowość z ostatnich 2-3 lat pobierana z UFG (nie ma już w zasadzie czegoś takiego jak zniżki procentowe). Brak szkód to maksymalny rabat z tego tytułu. Z kolei brak historii zawierania umów OC to brak rabatu. Ubezpieczyciel ma dowolność interpretacji - może brać pod uwagę ostatnie 2 lata, a jeżeli chce to może brać i 5 lat. 2) wiek kierowcy (choć bywa to krzywdzące) 3) okres posiadania uprawnień 4) parametry pojazdu: wysoka moc najczęściej podwyższa ry
    2 points
  8. pozwól że uproszczę Ci powyższe rozważania: #zostanKwdomu ... ,a temat spania w aucie ciekawy, jak znajdziecie te materace to do akcesoriów można dać.
    1 point
  9. działająca od 3 lat
    1 point
  10. Komutator przeczyściłem czyściwem do miedzi. Po czyszczeniu wyglądał jak nowy, nie miał żadnych śladów zużycia.
    1 point
  11. 290 to już całkiem dobra cena, jak na Polskie realia. I jak ktoś niecierpliwy, to nie musi czekać ponad miesiąca na przesyłkę Mnie czekanie nie przeszkadzało, teraz czekam na wydech z Australii.
    1 point
  12. 1 point
  13. Jeździłem autem na ryby, ale kończyłem w namiocie. Problem jest z dziurą pomiędzy rozłożonymi fotelami tylnymi a przednim. Nie miałem czym jej wypełnić by podtrzymać głowę - używając dmuchanego materaca z decathlonu . Na długość mieściłem się ledwo przy 184, ale dałoby się. Na YouTube jest film Amerykanina (Nick jakiś tam) z XV, który kupił w końcu dedykowany materac do XV na Amazon i twierdził, że to najlepsze rozwiązanie do spania w środku. Wcześniej zbudował nawet platformę, ale porzucił to rozwiązanie. Wciąż rozglądam się za sensownym dachowcem (tylko sztywna pokrywa) ale to zamiast celem
    1 point
  14. Szlifowałeś/polerowałeś komutator? U siebie zauważam (po kilku odpaleniach od zamontowania) mega dużą różnicę, co prawda komutator był nawet w gorszym stanie niż u Ciebie (ciemny nalot), ale teraz, po porządnym przeszlifowaniu papierem ściernym i polerce, kręci jak dziki Niestety nie zrobiłem fotki przed czyszczeniem, ale tak wyglądał po.
    1 point
  15. 1 point
  16. Jak za Tobą nie śpi dziecko w foteliku to dasz radę przynajmniej fotel położyć (Sprawdzić czy nie ksiądz)
    1 point
  17. A to zgadzam się ,bo Stinger jest bardzo udanym autem, a wizualnie rewelacja. Sportage ,czy Tucson to bardzo ładne suvy ,generalnie Kia robi zacne auta ,jak i hyundai też atrakcyjne wizualnie,ale tutaj powyżej ...może na żywo rewelka będzie
    1 point
  18. Volk i Rays tak, Work to inna firma. A właściwie Rays to firma, a Volk Racing to jedna z linii modelowych felg tej firmy, inne to np. Gram Lights czy Versus.
    1 point
  19. Pakiet olejowy w trakcie wymiany zabieram się za robote
    1 point
  20. Posmaruj styk wysprzęglika z łapą sprzęgła ,a jak nie to łapę głębiej przez wejście do skrzyni, ale tu na ślepo -mało smaru wysokotemperaturowego.
    1 point
  21. 1 point
  22. Od ponad 4 lat non stop, auta zmieniam felgi te same, ponad 100 tyś km we wszystkich warunkach, mycie karcherem raz na dwa tygodnie [emoji41] Taptane Tapatalkiem
    1 point
  23. pomaluj i załóż do daily, pogadamy za pół roku
    1 point
  24. Powłoka to jest jakaś mieszanka bitumiczna z jakąś masą okrętową. Generalnie cały czas pracuje, nie ma twardej skorupy. Fach majster robił. Byłem na bezdrożach to w jednym miejscu mi zeszło, bo za bardzo przytuliłem się do gleby. Mycie - nie ma problemu.
    1 point
  25. U siebie mam zdjęte z sg.
    1 point
  26. Biorąc pod uwagę, że Subaru to marka, która łączy ludzi jak prawie żadna inna to aż ciężko się patrzy. Słusznie oczywiście, choć jednak stracony na dystans czas, będziemy musieli ostro nadrabiać w dalszej części roku.
    1 point
  27. Pompuj ile wlezie... jakoś to będzie.
    1 point
  28. Przy odrobinie zdolności, to nie potrzeba kupować. Matrycę można samemu stworzyć.
    1 point
  29. Dzwoń do niego, bo jak jest w trasie, to może nie przeczytać
    1 point
  30. Jeśli PZU było sprawdzane przez dwóch agentów i dało najtańszą ofertę , to raczej tak musi być ubezpieczyciele różnie profilują potencjalnych klientów. Ktoś "pożądany" dla TUW niekoniecznie musi być atrakcyjny dla PZU i odwrotnie
    1 point
  31. No raczej:) Dziś obadałem hak dokładnie, mój ma tabliczkę i zaślepkę z napisem "Subaru" i kontrolka faktycznie mryga jak się podepnie taki sportowo-rajdowy ekwipunek jak przyczepka. Jak żarówka nie stykała i nie mrugała to kontrolka też, więc faktycznie ma to sens.
    1 point
  32. Przy wysprzęgliku Ci świszczy.
    1 point
  33. W zawieszeniach Ohlinsa siedzą sprężyny Eibacha, zamiast dorabiać wynalazki przejrzyj ich katalog i sobie dokup odpowiednie.
    1 point
  34. Zobacz tu. https://www.polspring.eu @Rafaeloma dorobione pod Forka Sf i sobie chwali.
    1 point
  35. A jak z emisją stoi?
    1 point
  36. Nie ma bardziej nijakiego koloru dla felg niż czarny. Jest jakieś ogłoszenie tych złotych? Chętnie dowiem się więcej
    1 point
  37. Trochę felg na zapas... mam nadzieję że się sprzedający wywiąże i je wyśle.
    1 point
  38. Drogo jak za kawałek żelastwa, cena przesadzona conajmniej o 400, myślę że takie śruby szybkiego montażu da się bez problemu dokupić.
    1 point
  39. Służbowo do NS. Wyjazd o 5 powrót 17. Prędkości 120-150, oczywiście tam gdzie nie było remontu starej jedynki. Praktycznie zero zmęczenia. Nie sprzedaje, bede robił.
    1 point
  40. Ramie czujnika poziomowania ksenonów
    1 point
  41. Przewietrzyłem świnkę, pies się wybiegał i z kobitą posprzątaliśmy trochę las.
    1 point
  42. @Gazik ma rację, coś się zmieniło w materiałach. W XV na oryginalnych klockach tarcze mają brunatny kolor i u nas klocki skończyły się po 30 kkm. Po założeniu zamienników tarcze odzyskały normalny kolor. Nigdy wcześniej nie zmienialiśmy klocków przy tak małym przebiegu. Także w kilku Subaru. W OBK pękło 100 kkm na zestawie z fabryki.
    1 point
  43. pozdrowienia dla srebrnego forka z przełęczy jugowskiej...krótkie spotkanie na parkingu, za długo tam nie byliśmy bo niestety najmłodszy się buntował...
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...