Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/07/20 in all areas
-
9 points
-
@andrzej0811 @aplam13 @blejzu @coocer @Dj Brabus @Dr Zybertowicz @ech @elmot @Elpi @Ericsson @LosioDriver @MasteROOT @palmall @przemekka @R4RE @radek311989 @Sebastian32 @tarus @Tokio34 @trzymek @Tutek @thomson0073 @Waldek Woźny @> raven < @Michał Krupa @KubaXT @Sławo @Kamyl @adish24 @jkarp @spiderq @_Peter_5 points
-
3 points
-
3 points
-
Gosc w Ferrari delektowal sie spokojna jazda, byc moze nawet byl zapatrzony w odbicie auta w szklanych witrynach, i nawet nie zauwazyl, ze ktos z nim sie "sciga"?3 points
-
Jeśli łańcuch jest uszkodzony, zawsze jest wymieniany, nie regeneruje się go. Łańcuch uszkodzony, więc i bieżnie również.. Ale bieżnie mozna 'szlifowac, polerowac' do jakiegos stopnia, albo pakować drugie, używane, no i ślizgi łańcucha. Także cały środek praktycznie wychodzi, licząc że sterownik, sprzęgło itp jest ok.2 points
-
" Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają, oni je mają” "Mierz siłę na zamiary, nie zamiar pośród sił", jak napisał Wieszcz.2 points
-
2 points
-
Kompletnie ich nie trawię. Razem próbują być śmieszni, stworzyć duet podobny trójki z TG (Clasrkson, Hammond, May) jednak na siłę, dowcipy drętwe, a do tego haos i błędy, kiepski montaż, bardzo słaby dźwięk i ujęcia. Pan Robert robiąc test Wranglera zwyczajnie nie umiał zapiąć napędu, włączyć reduktora i opisując auto takie głupoty wygadywał, że smutno było patrzeć. Zresztą komentarze nawet Terenwizja zamieściła. O Wranglerze filmy nagrali dwa - jeden obaj panowie, drugi tylko Pan Robert - obejrzałem tylko dlatego że mam to auto, tego filmu już nie wytrwałem. Ale co kto lubi. Pertyna możn2 points
-
2 points
-
I to jest podejście ktore cenię. Świadomy zakup i cieszenie się z tego co się ma. Tak trzymać1 point
-
Zrobiłem szybki przegląd swoich uzależnień i ostatnio nabyte palenie cygar, relaksuje mnie. . Najbardziej męczącym uzależnieniem od lat jest praca zarobkowa ale w tym przypadku widzę światełko w tunelu. Niestety nie wiedziałem, że można było z pracą zrobić tak jak kiedyś powiedział o pracy Bogdan Łazuka, któremu praca obrzydła od czasu gdy mu do niej wpadł włos.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mówimy o ciągłych przeciążeniach jakie występują podczas ekstremalnej jazdy po wyrypach, dziurach, kamieniach czy kilkunastometrowych skokach. Normalny samochód po kolizji jedzie dalej laweta, rajdowka jak jest mobilna jedzie dalej ile tylko się da. Jeżeli nastapia uszkodzenia systemu hybrydowego to nie wiadomo czy taka jazda będzie bezpieczna dla załogi. Jak się zachowuje konwencjonalny napęd wiemy, jak hybryda z masa zmagazynowanego prądu na pokładzie nikt nie wie.1 point
-
Ten diesel jest Ok, daje radę. Pod warunkiem, ze nie przywykłes do 6-cylindowych diesli, wtedy będzie dychawiczny. Ja diesla na auto dla Żony już nie chciałem, a za hybrydę plug in czy elektryka na razie podziękuje. Daj znać jak się zdecydujesz. Jeśli uda Ci się na jedno auto 16% dostać to jesteś mistrz. Powodzenia. BTW znów mam na dwa tygodnie SQ7... fajnie to jeździ...No, ale raczej nie zamiast XV1 point
-
U mnie lusterka grzeją się wraz z tylnią szybą a do przedniej jest osobny przełącznik.1 point
-
Żony spytaj OBK, jeżeli w ogóle się pojawi, będzie pewnie kosztował 200-220, Mercedes po rabacie 250 i mniej (w zależności od kilku czynników).1 point
-
ze wszystkim co napisałeś się zgadzam. O wszystkim wiedziałem. Biorąc jednak pod uwagę stan mojej skrzyni i zużycie/zniszczenie elementów wewnątrz nie miałem wyjścia. Albo remont w ASO za 1/2 ceny auta, albo tam za 1/5. Całe szczęście auto zrobiło już grubo ponad 20k po remoncie i wszystko śmiga.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nie ma reguły z tymi aftermarketowymi. Jedne mają stożek inne kulę. Stąd się wzięło że do alu czasem muszą być inne śruby/nakrętki.1 point
-
Już nie mogę słuchać tych bzdur o przewadze boxera w przypadku zderzenia czołowego. Żadne testy zderzeniowe tego nie potwierdziły. A przy wyższej prędkości niż testy nie ma znaczenia czy jest boxer, V8, czy silnik z tyłu a z przodu jakaś specjalna konstrukcja bo przeciążenie działające na ciało jest zbyt duże.1 point
-
1 point
-
I jeszcze drugi oddzial Warszawy, 80km na wschod od niej, tam gdzie pracuje chyba, ze mowa o innym serwisie, nie bede tu z nazwami wyskakiwal.. zrobic dobrze CVT to zaden problem, jak dla mnie latwa skrzynia w naprawie i diagnostyce. Ale o rozsadnej kasie nie ma mowy, jak ma byc dobrze, przykro mi..1 point
-
Zawsze nikt nie wie o wyścigu albo mu dwójka nie wlazła pewnie zobaczył znaczek E-Boxer to pomyślał, że to jaki elektryk i go skopie potężnym niutem od zera1 point
-
Pomogła rada pięciu sekund. Odpaliłem silnik, przytrzymałem przycisk opuszczania szyby w drzwiach pasażera 5 sek. szyba zjechała do samego dołu, później przytrzymałem w górę podobnie aż do całkowitego zamknięcia. Zadziałało. Przycisk w drzwiach kierowcy znowu działa. Co więcej szyba opuszcza się przy lekkim przyciśnięciu tyle ile trzymam, a jak głębiej wcisnę, to zjeżdża do samego końca samoczynnie. Wcześniej bez względu na to jak przyciskałem, jeśli zwolniłem przycisk szyba przestawała się opuszczać. Klemy nie odpinałem. Dziękuję za rady i pozdrawiam.1 point
-
Może dlatego, że tylko w Polsce na forum zmieszano z błotem jakość Harmana.1 point
-
1 point
-
mhm... "Ferrari w Warszawie wyprzedzone przez Forestera" ....dla mnie to brzmi jak pasek w wiadomościach...naprawdę niezwykłe ja wczoraj wyprzedziłem fiata punto a tira już się nie odważyłem ... (droga krajowa nr 35 na odcinku między Świdnicą a Świebodzicami)...1 point
-
1 point
-
Temat znany. Dlatego na Trasie Terenowej podczas VII Zlotu w Cedzynie obowiązywał zakup jaj na trasie Pozdrowienia1 point
-
Dzień dobry Poczytałem właśnie trochę co to są te Plejady i myślę, żeby się wybrać. Polecacie?1 point
-
Za dodatkowe 5tys nie ma szans... Zacznij jeździć za dnia to w końcu przestaniesz być najszybszy1 point
-
1 point
-
Witam wszystkich. W 2019 zakupiłem Bloba n/a na dojazd do pracy. Jako że od zawsze VW towarzyszył mojej rodzinie, na pierwszy strzał miała to być jakaś polóweczka albo fabia. Na dłuższe trasy i dojazd Żony do pracy mam (jeszcze :p) Jette '07.. Ale do rzeczy. Postawiłem na Bloba z ciekawości... No i to był strzał w dyche! Jak uda się przekonać Żonę do sprzedaży Jetty, kolejny będzie Forester II. Dlatego też pragnę uczestniczyć, służyć pomocą i tej że poszukiwać na tym forum. Pozdrawiam, Michał.1 point
-
Siema! Już troszkę czytam i korzystam z tego forum, udało się kupić wymarzone autko, to i przywitać by się wypadało.. Z tej strony zmotoryzowany Rafał południe Dolnego śląska to moje rejony. (Do Jodłownika czy Kamionek, gdzie odbywały się wiele lat temu słynne rajdy mam rzut beretem.. - Jestem pewien, że wielu z was je kojarzy? Dajcie znać ), lecz aktualnie z powodu rozwoju swojej kariery siedzę we Wrocławiu Tak więc cześć wam, z moją niebieską strzałą przesyłamy wszystkim pozdrowienia! Do zobaczenia na drogach1 point
-
To ja złego słowa o jeździe żony powiedzieć nie mogę! Tysiące kilometrów ma za sobą i lubię jeździec jako pasażer bo czuję się spokojny i pewny kiedy żona prowadzi. Ale jak widać, każdy może mieć złą passę... Niech się styczeń kończy. Za tydzień na poniedziałek mam już zaklepaną wizytę na wymianę łożysk Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka1 point
-
Chimeryczna praca na zimnym silniku: wczoraj wieczorem się wkurzyłem, bo ileż można, a poza tym dzisiaj zlot - znalazłem obluzowany cybant na dolocie powietrza i pomogło Poza tym mycie detailingowe i naklejki:1 point
-
Po co Ci odpalanie w lecie na gazie? Możesz nam to wytłumaczyć? instalacja gazowa porządna u Jako ok 5k, u pierwszego lepszego gazownika 3400, tylko jest ryzyko, że spierdzieli i popłynie silnik. regulacja zaworów ponad 1k wymiana oleju co 7-8 tyś kilometrów i nie jakiegoś lotosa za 100PLN, tylko porządnego za 200-300PLN Moje pierwsze Subaru to było właśnie S-turbo z 99roku, przez 3 lata eksploatowania wsadziłem w niego ponad 20k pln, ale nie martw się przy kolejnym Subaru jest już dużo taniej...tej marki trzeba się nauczyć i poznać co można co nie, co znosi, czego nie Weź wyb1 point
-
po zdjeciu tapicerki masz na poziomie górnej krawędzi drzwi dwie blaszki na których zaczepiasz tapicerkę, pod nimi w strone szyby są takie szmaciane szczoteczki, mocowane ta sama śrubą co blaszki, odsuwasz je na maxa w strone szyby. trójkąt spod lusterka regulujesz na jego najnizszym miejscu, kręcąc śrubą która oddala lub przbliża trójkąt do uszczelki, w tm przypadku go przybliżasz. i teraz najważniejsze: prowadnice szyby, odpowiedzialne za docisk szyby do uszczelki w górnej części maja takie specjalne sruby regulacyjne, odkręcasz kontrę (klucz 12) krecisz srubokretem sama śrubę, zeby szyba wę1 point
-
0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00