Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/05/20 in all areas

  1. Zamieniłeś Wiśnię na prawy reflektor? Nie wierzę! Starczyło?
    5 points
  2. Prezesie @Dj Brabus Nie pitolcie, że nie macie nawet pół zdjęcia. Na pewnych stanowiskach takie zachowanie nie przystoi! (Też się cieszę)
    5 points
  3. Może nie kupione dziś ale dziś przyszło kurierem [emoji1]
    4 points
  4. Tera @Dj Brabuspewnie będzie grzmiał, że to pucz!!! Oj, nie takich się zwalniało "bohaterów"! Nie takich!!!
    4 points
  5. Drugi sezon Drive to survive zupełnie mi nie podszedł. Jestem wręcz rozczarowany. Brak Racing Point i Alfy Romeo to jakieś totalne nieporozumienie. Gunther jest jaki jest, mi się podoba. Łzawa historia Hulkenbergu zamiast wzruszyć mnie znudziła. Wiadomo, było że Merc i Ferrari nie pokażą nic kontrowersyjnego i wyszła marketingowa papka. Szkoda, że nawet słowem nie wspomnieli o Norrisie bo to największy chyba śmieszek w aktualnej stawce, natomiast do znudzenia promowali mdłego Sainza. Odcinek o Williamsie to już w ogóle wyglądał jak sponsorowany przez Franka. Ciocia Cl
    3 points
  6. Ja się wybierałem... Teraz się wybieram na te przyszłoroczne, ofc Tur-Ter Przygotowania? Przejedziesz spokojnie serią, płyty pod silnik i dyfer mile widziane. ATki to już pełnia szczęścia Ps I tak lepsiejszy jest świniopas
    3 points
  7. Co tam czas...Okazja jest Trza dowołać @coocer (z dwoma wiadrami prądu) i resztę tych krakowskich popieprzeńców. W końcu nie codziennie Prezes kupuje auto. Mus pochwalić. Najlepsze są imprezy nieplanowane.
    3 points
  8. Naprawione!!! Zregenerowałem koła pasowe rozrządu i paska klinowego - wyszlifowałem identyczną kryzę na klin po drugiej stronie pilnikiem ręcznym i kupiłem dwa nowe kliny (2zł sztuka). Założyłem nowy pasek rozrządu, silnik odpalił i chodzi jak marzenie. Nawet lepiej niż poprzednio, bo mniej nim telepie. Nie wiem natomiast, co było powodem zerwania tego paska, nie był popękany, nic się nie zatarło, tylko to koło pasowe miało duży luz (na oko pół zęba). Olej wymieniłem, ale w sumie bardzo ładny był ten poprzedni, dobrze się wymieszała ta dolewka, mimo, że miała inne paramet
    3 points
  9. Jakby to powiedział mój poprzedni szefu: DO ZWOLNIENIA!
    3 points
  10. Miałem jutro zrobić zdjęcia za dnia i wtedy zaprezentować się w odpowiednim temacie, ale @thomson0073 groźnie zabrzmiałeś z tą pokutą, więc powiem w telegraficznym skrócie - od dziś posiadam poliftowe Legacy Kombi 2.0R z końcóweczki 2006 roku - oczywiście z automatem - w kolorze Diamond Gray. MEEEGA auto!
    3 points
  11. Planowałam udział w zeszłym roku, ale jeszcze przed zapisami trzeba było zrezygnować - kolizja terminów. Teraz zrobimy drugie podejście, może się uda. Trasa tur-ter, za kierownicą mój mąż, ja na fotelu pilota. No i oczywiście bez napinki
    2 points
  12. Miałem u siebie w Hondzie CR-V i szczerze odradzam...Jak kupowałem z takimi rurami to byłem zadowolony z super wyglądu.., ale potem już jako użytkownik z każdym tygodniem coraz mniej i mniej.., aż sam miałem zdemontować ale sprzedałem auto i kupiłem FXT 1. mocowania tych rur korodują i tym samym mamy kolejne ogniska korozji.. Wiem że można takie mocowania zrobić w "pancerny" sposób ale takie rzeczy robi się w wielkich terenowych autach gdzie kilkadziesiąt kilo w te czy we wte.., nie robi żadnej różnicy. Nie w suwach.. 2. W razie najmniejszej stłuczki z przodu uszkodzenia (własne
    2 points
  13. 2 points
  14. Możliwe, że ją rozbiorę na części i zezłomuję, więc jak masz jakiś ulubiony element mojej Wiśni, to mogę Ci zostawić na pamiątkę (np. tylne nadkole).
    2 points
  15. To nie może być schowek na parasolkę , wysiadasz na deszcz biegniesz do bagażnika, tam kupa gratów i sięgając głęboko do tego schowka upaprasz se spodnie
    2 points
  16. Mamy coś takiego w forku? Mówisz o tym schowku za kanapą co w nim trzymam młotek i klucz do kół?
    2 points
  17. Zapowiada się fajne
    2 points
  18. To po ile rozporek macie w furach? Przód góra, dół, tył góra i też dół? Rusztowanie będzie można stawiać
    2 points
  19. @radek311989 @aplam13 Tak to u mnie wygląda, nie zdarzylem jeszcze przyciąć osłon ale mam już patent od @rześki ;-) Wrzucam jak to wygląda z roleta i bez. Zdjęcie przedniej może niewyraźne bo ciemno i syf pod maską ;-P
    2 points
  20. Dla jasności - wracam do tego wątku nie dlatego, żeby Was dołować ale aby uświadomić: 1. Kielichy są na zewnątrz auta - w nadkolu. To wyjątkowo *ujowa konstrukcja pozwalająca na gromadzenie się błota i kumulację wilgoci. 2. Nadkola zbudowane są z blachy łączonej warstwowo. Jeśli widać rdzę od środka to wszystkie kolejne warstwy blachy w tym miejscu są przeszłością. 3. Kwiatek (nie dziura na wylot) wielkości 5zł widoczny od środka to wstawka wielkości pocztówki.. ale z Japonii:) 4. Zdjęcie tapicerki bagażnika daje spory ale niestety niepełny obraz zniszczeń. Sytuacja będzie jasna dopie
    2 points
  21. Jak ja kiedyś na to chorowałem.... i jak się teraz cieszę ze nigdy nie kupilem[emoji6] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    2 points
  22. Bo tak. Pozdrowienia
    2 points
  23. My będziemy. Po raz pierwszy "piętnastką" i pierwszy raz na TUR-TER. Do tej pory Imprezą tylko szosowa i tur-szos parę razy (jak w podpisie ).
    1 point
  24. Kiedyś wydawało mi się że Forester SG to samochód prawie terenowy i takie smaczki dodają uroku, teraz wiem że jest to podniesione kombi a wersji 2.5 XT zarąbista zabawka. Poza tym wizualnie mocno obciążają przód. Dodatkowe kilka kilo tak Daleko za przednia osią też nie poprawia wlasnosci jezdnych. Ale kwestia gustu. W przypadku późniejszych Forkow to samo- mocno optycznie obciążają przód nie dając nic w zamian. Dodatkowo nie jestem pewien czy nie ma kłopotów jakby się pieszego trafiło... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 point
  25. Hmmm... nie zadarzyło mi się patrzeć, czy ktokolwiek ma kamerę, ale to może dlatego, że nikogo nie atakuję i nie przyhamowuję Taki zestaw jest odpowiednio wyeksponowany Nawet ja bym zauważył
    1 point
  26. Zamówiłem dziś komplet. Zobaczymy czy jest tak ah i oh jak zachwalacie
    1 point
  27. zabolało?? bo mniało Już poprawiam
    1 point
  28. Jeszcze nie mam kamery, ale jak już miałbym kupić, to raczej z ekranem. Parokrotnie widziałem sytuację gdy ktoś dostojnie blokował lewy pas, ale że miał widoczną z tyłu kamerę z ekranem, to nikt nie odważył się dać takiemu lekcji zajeżdżając, przyhamowując, itp...
    1 point
  29. Przed Plejadami może nie zdążyć z naprawą zawieszenia "Karma is a bicz"
    1 point
  30. "Teraz za każdym razem straszą ich stuki tulei wahaczy bo wstawiłem poliuretanowe. Wcześniej gumowe co 20 tys. musiałem wymieniać. Ponoć tuleja z PUR jest na zawsze, zobaczymy. Wg mnie PUR ma zbyt dużą twardość i są za sztywne w porównaniu z kauczukami stosowanymi firmowo." Mogę zapytać jakiej firmy?
    1 point
  31. Ciesze się, że nie tylko ja tak mam bo przez to, że poznałem Miko, przed poprzednim sezonem, osobiście i w sumie pozostajemy w kontakcie, czasem myślę, że mam zbyt wyidealizowany jego obraz. Michał Kościuszko był przez jakiś czas chłopakiem mojej dobrej koleżanki i przez to z nim też byłem w stałym kontakcie (mniej więcej w okresie przed jego startami w WRC) i potem mi się wydawało, że Michał zawojuje Świat... a jak było wszyscy wiemy (zwłaszcza w ostatnim dniu w Rajdu Polski 2009). Oczywiście dziś mam blisko dwa razy tyle doświadczenia z Rajdami co wtedy, a i Miko to jednak inny poziom zaang
    1 point
  32. Myślałem o progach...Tylko, czy jeszcze są? A nawet jeśli są, to jak długo będą..
    1 point
  33. ... i dobrze że wiesz jak ja lubię Twoją Wiśnię...
    1 point
  34. Ale kształtem idealnie na parasolkę Tak więc nie wiem. Rolls Royce też ma parasolkę tak, że trzeba się wystawić na działanie deszczu, (wprawdzie dużo mniej) no ale tam szofer podaje
    1 point
  35. Dzięki współczesnej technice dzisiejsi kierowcy raczej przeładowują sobie głowę ucząc się odcinków na pamięć z onboardów. W RSMP nic dziwnego, ale w WRC to jeszcze kilka lat temu każdy by powiedział, że niemożliwe. Pewnie nie da się zapamiętać wszystkiego, ale im więcej się pamięta tym lepiej. Mam wrażenie że w relacji z jakiegoś rajdu był materiał o Mikkelsenie i wynikało, że nawet w czasie rajdu, jak tylko nie prowadzi rajdówki, to gapi się w telefon i przypomina sobie odcinki (chyba wręcz padło, że na dłuższych dojazdówkach zmieniają się z pilotem). Trochę to n
    1 point
  36. Nie wiedziałem co znaczy prewencyjnie w cudzysłowach... ale skoro to samo co bez to spoko
    1 point
  37. Na tył można dać Cusco, odkręcasz 2 śruby i zdejmujesz samą rozpórkę, a mocowania do kielichów zostają na aucie. Ale raczej niedużo taniej niż Whiteline wyjdzie.
    1 point
  38. Odpozdrawiamy w imieniu brata, jeśli to był niebieski WRX a Twój srebrny STi.
    1 point
  39. Zamontowałem tylną rozpórkę kielichów. Nie spodziewałem się aż tak odczuwalnej poprawy prowadzenia. Szczerze polecam
    1 point
  40. O tym, że XV od forka nie odstaje dowiedziałem się już na plejadach, a teraz tylko w tym się utwierdziłem. Jest tylko jedno ale.. Na obu wyjazdach nie mieliśmy dużych poprzecznych nierówności gdzie nasze dzioby (w bezpośredniej rywalizacji) niestety mogą ucierpieć to raz, a dwa opony i lift jednak różnicę robią. Tu mieliśmy glinę więc na niej faktycznie nie robiło kto ma jakie buty, ale dochodzi jeszcze kwestia szybkości oczyszczania się no i zachowania w innym terenie. Lift to temat oczywisty. Tak czy inaczej mamy naprawdę fajne auta A teraz konkret - jaka felga 16" do X
    1 point
  41. https://moto.pl/MotoPL/7,88389,25751043,alfa-romeo-giulia-gta-i-gtam-oficjalnie-i-piekna-i-bestia.html
    1 point
  42. Czy to moja Żona przejęła konto@Dyrekcja ???
    1 point
  43. Pogody na sesję zdjęciową nie mają idealnej. Ale ciężko zgrać terminy wszystkich i ustrzelić okno pogodowe Tak, jak nie przepadam...delikatnie mówiąc...za ekipą rozdającą karty w naszym kraju, to za taki ruch wizerunkowy bardzo im dziękuję. Pokazać światu dobrych polskich sportowców promujących polską markę to o niebo lepiej niż pranie pieniędzy przez Polską Fundację Narodową. Brawo Orlen
    1 point
  44. Jednak czerwone mniej gniją[emoji6] niż zielone[emoji86] Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 point
  45. Z grubsza poskładałem serducho GT-ka (podkreślam "z grubsza" bo zostało jeszcze parę rzeczy do zrobienia - m. in. kolektor tylko chwycony lekko na śrubach bo muszę jeszcze pociągnąć pod nim wiązkę do wtrysków czy np. zamocować bagnet olejowy i wymiennik ciepła oleju). Pozdrawiam Wszystkich.
    1 point
  46. aż się dziwę, że biedny XV I w dieslu z manualem przetrwał śmierdzieć mogą klocki hamulcowe bo działają e-szpery robią sobie moment siły przyhamowywaniem "wolnego" koła
    1 point
  47. To kup starsze, a nie jeżdżącą bombę zegarową Wysłane z mojego mądrego telefonu
    1 point
  48. Niestety sprawa owiana jest wielka tajemnicą i nikt z Subaru nie chce się wypowiadać w tej kwestii. A wystarczyłoby odpowiedzieć, czy wymiana wału/panewek/tloków eliminuje problem. Niestety jak dotąd nikt (ASO, SIP) takiej odpowiedzi oficjalnie nie udzielił. Bo w ogóle zacznimmy od tego, że żadnego problemu z SBD nie ma ... to tylko plotki Więc jak nie ma problemu, to nie ma remedium. W załączeniu publikacja naukowców, którzy badali SBD i stwierdzili, że jest to wada konstukcyjna:
    1 point
  49. Wrzuce i na forum bo na temat, skończe też wrzuce jak wyszlo
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...