Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/05/20 in all areas

  1. Zamieniłeś Wiśnię na prawy reflektor? Nie wierzę! Starczyło?
    5 points
  2. Prezesie @Dj Brabus Nie pitolcie, że nie macie nawet pół zdjęcia. Na pewnych stanowiskach takie zachowanie nie przystoi! (Też się cieszę)
    5 points
  3. Może nie kupione dziś ale dziś przyszło kurierem [emoji1]
    4 points
  4. Tera @Dj Brabuspewnie będzie grzmiał, że to pucz!!! Oj, nie takich się zwalniało "bohaterów"! Nie takich!!!
    4 points
  5. Drugi sezon Drive to survive zupełnie mi nie podszedł. Jestem wręcz rozczarowany. Brak Racing Point i Alfy Romeo to jakieś totalne nieporozumienie. Gunther jest jaki jest, mi się podoba. Łzawa historia Hulkenbergu zamiast wzruszyć mnie znudziła. Wiadomo, było że Merc i Ferrari nie pokażą nic kontrowersyjnego i wyszła marketingowa papka. Szkoda, że nawet słowem nie wspomnieli o Norrisie bo to największy chyba śmieszek w aktualnej stawce, natomiast do znudzenia promowali mdłego Sainza. Odcinek o Williamsie to już w ogóle wyglądał jak sponsorowany przez Franka. Ciocia Claire ratuje sytuację, wiezie części w czarnej siatce ze złotym napisem Boss, wszystkiemu winny Paddy a Jerzyk będzie mistrzem świata. No proszę. A akcja, że Claire dostaje pytania i odpowiada na te które chce, pokazuje, że to nie jest prawdziwy dokument tylko materiał marketingowy towarzyszący wielkiemu, kolorowemu cyrkowi pod szyldem F1. Mam wrażenie, że pierwszy sezon był szczery, ale zespoły wystraszyły się, że mogą pokazać za dużo, a zarazem dostrzegły potencjał marketingowy tego serialu. Jestem przekonany, że drugi sezon był sponsorowany, a co najmniej autoryzowany przez poszczególne zespoły. Na drugi sezon czekałem, na trzeci już nie będę.
    3 points
  6. Ja się wybierałem... Teraz się wybieram na te przyszłoroczne, ofc Tur-Ter Przygotowania? Przejedziesz spokojnie serią, płyty pod silnik i dyfer mile widziane. ATki to już pełnia szczęścia Ps I tak lepsiejszy jest świniopas
    3 points
  7. Co tam czas...Okazja jest Trza dowołać @coocer (z dwoma wiadrami prądu) i resztę tych krakowskich popieprzeńców. W końcu nie codziennie Prezes kupuje auto. Mus pochwalić. Najlepsze są imprezy nieplanowane.
    3 points
  8. Naprawione!!! Zregenerowałem koła pasowe rozrządu i paska klinowego - wyszlifowałem identyczną kryzę na klin po drugiej stronie pilnikiem ręcznym i kupiłem dwa nowe kliny (2zł sztuka). Założyłem nowy pasek rozrządu, silnik odpalił i chodzi jak marzenie. Nawet lepiej niż poprzednio, bo mniej nim telepie. Nie wiem natomiast, co było powodem zerwania tego paska, nie był popękany, nic się nie zatarło, tylko to koło pasowe miało duży luz (na oko pół zęba). Olej wymieniłem, ale w sumie bardzo ładny był ten poprzedni, dobrze się wymieszała ta dolewka, mimo, że miała inne parametry. Teraz zalałem dość popularny Valvoline 10w40, do kupienia na każdej stacji w razie czego. Dziękuję wszystkim za pomoc, bardzo mi pomogły niektóre informacje. Liczę, że ktoś jeszcze skorzysta z tego wątku przyszłości. pozdrawiam, Marcin
    3 points
  9. Jakby to powiedział mój poprzedni szefu: DO ZWOLNIENIA!
    3 points
  10. Miałem jutro zrobić zdjęcia za dnia i wtedy zaprezentować się w odpowiednim temacie, ale @thomson0073 groźnie zabrzmiałeś z tą pokutą, więc powiem w telegraficznym skrócie - od dziś posiadam poliftowe Legacy Kombi 2.0R z końcóweczki 2006 roku - oczywiście z automatem - w kolorze Diamond Gray. MEEEGA auto!
    3 points
  11. Planowałam udział w zeszłym roku, ale jeszcze przed zapisami trzeba było zrezygnować - kolizja terminów. Teraz zrobimy drugie podejście, może się uda. Trasa tur-ter, za kierownicą mój mąż, ja na fotelu pilota. No i oczywiście bez napinki
    2 points
  12. Miałem u siebie w Hondzie CR-V i szczerze odradzam...Jak kupowałem z takimi rurami to byłem zadowolony z super wyglądu.., ale potem już jako użytkownik z każdym tygodniem coraz mniej i mniej.., aż sam miałem zdemontować ale sprzedałem auto i kupiłem FXT 1. mocowania tych rur korodują i tym samym mamy kolejne ogniska korozji.. Wiem że można takie mocowania zrobić w "pancerny" sposób ale takie rzeczy robi się w wielkich terenowych autach gdzie kilkadziesiąt kilo w te czy we wte.., nie robi żadnej różnicy. Nie w suwach.. 2. W razie najmniejszej stłuczki z przodu uszkodzenia (własnego samochodu..) są (o dziwo..)znacznie większe (często poważne..) niż bez tych "osłon" one może i osłaniają ale przed zderzeniem z kotem lub lisem, bo już z sarną czy dzikiem na pewno nie... 3. Boczne rury utrudniają prace przy podnoszeniu auta, powodują wiecznie brudne nogawki w spodniach.., i zmniejszają boczne krawędzie prześwitu auta o ładnych 5-7 cm..
    2 points
  13. Możliwe, że ją rozbiorę na części i zezłomuję, więc jak masz jakiś ulubiony element mojej Wiśni, to mogę Ci zostawić na pamiątkę (np. tylne nadkole).
    2 points
  14. To nie może być schowek na parasolkę , wysiadasz na deszcz biegniesz do bagażnika, tam kupa gratów i sięgając głęboko do tego schowka upaprasz se spodnie
    2 points
  15. Mamy coś takiego w forku? Mówisz o tym schowku za kanapą co w nim trzymam młotek i klucz do kół?
    2 points
  16. Zapowiada się fajne
    2 points
  17. To po ile rozporek macie w furach? Przód góra, dół, tył góra i też dół? Rusztowanie będzie można stawiać
    2 points
  18. @radek311989 @aplam13 Tak to u mnie wygląda, nie zdarzylem jeszcze przyciąć osłon ale mam już patent od @rześki ;-) Wrzucam jak to wygląda z roleta i bez. Zdjęcie przedniej może niewyraźne bo ciemno i syf pod maską ;-P
    2 points
  19. Dla jasności - wracam do tego wątku nie dlatego, żeby Was dołować ale aby uświadomić: 1. Kielichy są na zewnątrz auta - w nadkolu. To wyjątkowo *ujowa konstrukcja pozwalająca na gromadzenie się błota i kumulację wilgoci. 2. Nadkola zbudowane są z blachy łączonej warstwowo. Jeśli widać rdzę od środka to wszystkie kolejne warstwy blachy w tym miejscu są przeszłością. 3. Kwiatek (nie dziura na wylot) wielkości 5zł widoczny od środka to wstawka wielkości pocztówki.. ale z Japonii:) 4. Zdjęcie tapicerki bagażnika daje spory ale niestety niepełny obraz zniszczeń. Sytuacja będzie jasna dopiero po wypiaskowaniu nadkoli. 5. Jeśli w nadkolu są dziury na wylot to koła podawały już wodę do środka X czasu więc korozja końcówek progów wysoce możliwa. ..a wszystko co wyżej wypisałem dla osoby nieświadomej problemu wygląda na niegroźną korozję rantów błotnika:) Taka konstrukcja nadkoli to ewidentny błąd konstrukcyjny i mam nadzieję, że ktoś został za to w najlepszym wypadku spoliczkowany..
    2 points
  20. Jak ja kiedyś na to chorowałem.... i jak się teraz cieszę ze nigdy nie kupilem[emoji6] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    2 points
  21. Zawias odświeżony, będzie pasowało do śrubek.
    2 points
  22. 2 points
  23. Tak jest @HannaXV bez napinki... u mnie też tak było choć pewnie dlatego, że przez wycie silnika i adrenalinę "Nie slyszalem" żonowego wołania "szybciej, dawaj szybciej"... ot takie wspomnienia.
    1 point
  24. Hmmm... nie zadarzyło mi się patrzeć, czy ktokolwiek ma kamerę, ale to może dlatego, że nikogo nie atakuję i nie przyhamowuję Taki zestaw jest odpowiednio wyeksponowany Nawet ja bym zauważył
    1 point
  25. @Blixten załapać się na plejady to tak jak @keyman napisał- szybkie łącze i współpraca z F5 @Snuff gwarantuje Ci że jak tylko ją przekonasz to ona pokocha lekki offroad... been there, done that. Teraz moja żona chce prowadzić na następnych plejadach i świniopasie.
    1 point
  26. Ja chciałem w 2018 na XV zlot pojechać...ale szanownej jakoś nie przekonałem [emoji3517], może teraz ją urobię [emoji3] może... tur-ter biorę pod uwagę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 point
  27. Nie no jaki tam swiniopas, na to nie ma sensu jeździć. Same swiry, bloto, kamienie, urwać można coś... nie ma co ;p Dla XV nic poniżej TURTER i ja tak też celuje w tym roku. Na tym etapie przygotowanie sprowadza się do pewnego i szybkiego łącza w dniu 01.04. Dalej można pomyśleć o płycie pod silnik, a resztę zweryfikuje pogoda. Pytaj w głównym wątku o szczegóły, tam wszyscy chętnie pomogą i odpowiedzą (tak abyś tylko trochę spanikował )
    1 point
  28. Zamówiłem dziś komplet. Zobaczymy czy jest tak ah i oh jak zachwalacie
    1 point
  29. Jeszcze nie mam kamery, ale jak już miałbym kupić, to raczej z ekranem. Parokrotnie widziałem sytuację gdy ktoś dostojnie blokował lewy pas, ale że miał widoczną z tyłu kamerę z ekranem, to nikt nie odważył się dać takiemu lekcji zajeżdżając, przyhamowując, itp...
    1 point
  30. Przed Plejadami może nie zdążyć z naprawą zawieszenia "Karma is a bicz"
    1 point
  31. "Teraz za każdym razem straszą ich stuki tulei wahaczy bo wstawiłem poliuretanowe. Wcześniej gumowe co 20 tys. musiałem wymieniać. Ponoć tuleja z PUR jest na zawsze, zobaczymy. Wg mnie PUR ma zbyt dużą twardość i są za sztywne w porównaniu z kauczukami stosowanymi firmowo." Mogę zapytać jakiej firmy?
    1 point
  32. Jak macie czas - i Pan Panie Dyrektorze - to i nawet w ten weekend możemy zrobić hotspot.
    1 point
  33. Jak co roku kopiuj/wklej: Lista list 1. obecnosc na plejadach 2. Impreza wczesniakow 3. Szosowa 4. Terenowa 5. Turystyczna szosowa 6. Turystyczna terenowa 7. Apacze 8. imprezowicze 9. lista teamow 10. Przydasie 1. obecność na plejadach 2. Impreza wczesniakow 3. Szosowa 1xx 4. Terenowa 2xx 5. Turystyczna szosowa 3xx 6. Turystyczna terenowa 4xx 7. Apacze 8. imprezowicze 9. lista teamow 10. Przydasie
    1 point
  34. Może na wiosnę jak będzie ciepło do: http://kudlacze.pttk.pl/ parking na polu, kiełbaski, widok?
    1 point
  35. Nie wiedziałem co znaczy prewencyjnie w cudzysłowach... ale skoro to samo co bez to spoko
    1 point
  36. 1 point
  37. Na tył można dać Cusco, odkręcasz 2 śruby i zdejmujesz samą rozpórkę, a mocowania do kielichów zostają na aucie. Ale raczej niedużo taniej niż Whiteline wyjdzie.
    1 point
  38. Odpozdrawiamy w imieniu brata, jeśli to był niebieski WRX a Twój srebrny STi.
    1 point
  39. O tym, że XV od forka nie odstaje dowiedziałem się już na plejadach, a teraz tylko w tym się utwierdziłem. Jest tylko jedno ale.. Na obu wyjazdach nie mieliśmy dużych poprzecznych nierówności gdzie nasze dzioby (w bezpośredniej rywalizacji) niestety mogą ucierpieć to raz, a dwa opony i lift jednak różnicę robią. Tu mieliśmy glinę więc na niej faktycznie nie robiło kto ma jakie buty, ale dochodzi jeszcze kwestia szybkości oczyszczania się no i zachowania w innym terenie. Lift to temat oczywisty. Tak czy inaczej mamy naprawdę fajne auta A teraz konkret - jaka felga 16" do XVII? Opony (AT) wiem, felgi 17'' też wiem, ale pytanie jest czy wejdzie i nie będzie obcierać o zacisk 16''?
    1 point
  40. Temat znany. Dlatego na Trasie Terenowej podczas VII Zlotu w Cedzynie obowiązywał zakup jaj na trasie Pozdrowienia
    1 point
  41. Świeżo sprowadziłem sobie (bo dawno nie miałem Forka, a turbo szczególnie) XT z 2004r., 280.000km. Zadziwienie:
    1 point
  42. https://moto.pl/MotoPL/7,88389,25751043,alfa-romeo-giulia-gta-i-gtam-oficjalnie-i-piekna-i-bestia.html
    1 point
  43. Będzie gotowy do walki. Ja nie. Dawno w nikogo tak nie wierzyłem jak w Mikołaja. Są wyniki, kasa się znajduje, idą do przodu zgodnie z planem, będzie dobrze. W 4 lata od jazdy "w koło trzepaka" do mistrzostw Europy, w topowym aucie, ze wsparciem giganta paliwowego. Samo się to nie robi.
    1 point
  44. Pogody na sesję zdjęciową nie mają idealnej. Ale ciężko zgrać terminy wszystkich i ustrzelić okno pogodowe Tak, jak nie przepadam...delikatnie mówiąc...za ekipą rozdającą karty w naszym kraju, to za taki ruch wizerunkowy bardzo im dziękuję. Pokazać światu dobrych polskich sportowców promujących polską markę to o niebo lepiej niż pranie pieniędzy przez Polską Fundację Narodową. Brawo Orlen
    1 point
  45. Z grubsza poskładałem serducho GT-ka (podkreślam "z grubsza" bo zostało jeszcze parę rzeczy do zrobienia - m. in. kolektor tylko chwycony lekko na śrubach bo muszę jeszcze pociągnąć pod nim wiązkę do wtrysków czy np. zamocować bagnet olejowy i wymiennik ciepła oleju). Pozdrawiam Wszystkich.
    1 point
  46. @Blixten te urządzenia nie mogą być i nie są hermetyczne - są zamknięte w obudowie, ale mają odpowietrzenia. Konwerter momentu to sprzęgło hydrokinetyczne, pracuje w oleju. Nie wiem czy poczujesz zapach spalenizny, gdy przegrzejesz olej, być może farba i brud na obudowie która odprowadza ciepło zacznie się "fajczyć". Wcześniej jednak poinformuje o tym odpowiednia kontrolka. Co bardzo ważne, jak pisałeś o szczelności, wiele osób uważa, że jeśli mechanizm ma obudowę to jest szczelny. Nic bardziej mylnego. Mechanizm faktycznie jest w korpusie, chroniącym przed uszkodzeniem mechanicznym, pozwalającym na wypełnienie olejem, jednak jest on atmosferyczny, to znaczy posiada otwory odpowietrzające, pozwalające na swobodną zmianę objętości płynów, prawidłowe chłodzenie, prawidłowy obieg cieczy smarnej. Dlatego też bardzo ważne jest, gdzie wyprowadzone są owe odpowietrzenia - czy to tylko otwory, lub krótkie końcówki przez które wleje się woda, czy są to przewody wyprowadzone wysoko do górnej części karoserii (jak np we Wranglerze). To dotyczy mechanizmów różnicowych, skrzyni biegów, przekładni. Producenci aut SUV, również Subaru nie deklarują dopuszczalnych glabokości brodzenia, dlatego warto znaleźć te miejsca i sprawdzić jak skonstruowano odpowietrzenia, na jakiej są wysokości. Można też dorobić rurkę i poprowadzić wyżej. Co do opisanego przypadku, zapach spalenizny jest niepokojący, jakby nie patrzeć. Być może zwarcie spowodowało stopienie jakiejś kostki. Trudno tak ocenić z daleka..
    1 point
  47. To kup starsze, a nie jeżdżącą bombę zegarową Wysłane z mojego mądrego telefonu
    1 point
  48. Niestety sprawa owiana jest wielka tajemnicą i nikt z Subaru nie chce się wypowiadać w tej kwestii. A wystarczyłoby odpowiedzieć, czy wymiana wału/panewek/tloków eliminuje problem. Niestety jak dotąd nikt (ASO, SIP) takiej odpowiedzi oficjalnie nie udzielił. Bo w ogóle zacznimmy od tego, że żadnego problemu z SBD nie ma ... to tylko plotki Więc jak nie ma problemu, to nie ma remedium. W załączeniu publikacja naukowców, którzy badali SBD i stwierdzili, że jest to wada konstukcyjna:
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...