Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/26/20 in all areas

  1. 12 points
  2. Dobrze że Robert nie umie zarządzać oponami jak Russell bo by 1:15 zrobił...
    7 points
  3. Bajecznie śnieżnie na dojeździe. FullSizeRender.mov FullSizeRender.mov
    5 points
  4. Nawet ten Pan się nie powstrzymał przed małym pstryczkiem w nos https://twitter.com/DanielObajtek/status/1232658962333544448?s=20 No i ta wypowiedź Roberta że trudniej było zrobić rok temu 1:19 niż dzisiaj 1:17. No cudeńko
    5 points
  5. Zasilacz 12v potem stabilizator na 5V dwa rezystory 330ohm i do elektrod. Elektrody to kawałki aluminium z zaklepanym przewodem w środku, przewód pocynowany. Rezystory ograniczają prąd do ok 15mA. Jest to na balkonie, testowane w warunkach atmosferycznych. Może coś z tego będzie a może i nie. Nie przekonam się puki nie przetestuje. Będę zlewał to woda z solą.
    3 points
  6. Eeee tam, 288GTO najpiękniejsze (niestety nie zdążyło się pościgać..)
    3 points
  7. Hold Your horses jak to mówią starzy górale Jak tak lubisz czytać polecam wątek "olejowy"
    3 points
  8. Robię z forka więźniarkę [emoji41] Taptane Tapatalkiem
    3 points
  9. Nie kupiłem a zrobiłem i nie dla subarka a dla siebie ale w klimacie
    2 points
  10. nje wjem, morze po morze, warto rzebys zprawćił
    2 points
  11. Dziś rozpoczynam testy.
    2 points
  12. Z taka mocą powinien był wyjść z fabryki model MY15 żeby nie był odgrzewanym kotletem którego mocniejsze dizle wyprzedzają na światłach przy połowie mniejszym spalaniu.
    2 points
  13. @guma, wszystkiego naj z okazji urodzin Otwierajże ten wątek już
    2 points
  14. Ale przy bliższym poznaniu zyskuję ! może kiedyś będzie okazja ? Moja postawa zależy od serwisu jak podejdzie do sprawy. Na pewno zacznę grzecznie, ale stanowczo W piątek się okaże - sprawdzę czystość i niestety .... nie spuszczę mechanika z oka podczas montażu.
    2 points
  15. Nie, nie, tę serię co nią na pojeżdżawki nią jeździsz i klepiesz innych
    2 points
  16. O widzicie, jeszcze nie ma auta a już jest na co marudzić
    2 points
  17. Wiem ze watek pojawial sie juz odnosnie lamp. Ze slabo swieca, jakie zarowki itp. dzisiaj przeprowadzilem renowacje. Ok 2h na lampe. Zaczynamy od: Papier scierny 800woda Scierny 1000woda Scierny 1500woda Scierny 2000woda Scierny 2500woda Pasta do polerowania Lakier bezbarwny. Checi i minimalne umiejetnosci. Efekt przed i po. Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka
    1 point
  18. Czyli trzeba wolne wziąć
    1 point
  19. Trafiłem kiedyś na film z USA. Facet demaskuje przekręty sprzedawców. W środku był układ taki sam układ. Tylko prąd na jedną elektrodę wynosił 20mA. A nie miałem mniejszego rezysora pod ręką. Dlatego akurat 15mA zamiast 20mA. Jak będzie mało to kolejne podejście będzie z wyższym prądem. Blachy to zwykle gołe, z miękkiej stali. Totalnie nie odporne na korozję.
    1 point
  20. Nic w sumie nie znaczy a cieszy.
    1 point
  21. Od zeszłego roku nie liczy się data kiedy przyjechaliśmy na przegląd tylko data poprzedniego przeglądu. Czyli jak przyjedziemy tydzień wcześniej to następny przegląd jest za rok i tydzień od przeglądu.
    1 point
  22. Jeżeli pojedziesz na badanie techniczne wcześniej np. 7 to z taką datą dostaniesz pieczątkę, badanie jest ważne rok od tego momentu a nie od daty wpisanej na wcześniejszym badaniu. Sam pomiar emisji możesz wykonać na stacji diagnostycznej, w najgorszym wypadku, tj. stwierdzenia przez diagnostę "usterki stwarzającej zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu lub ochrony środowiska" może on zatrzymać dowód rejestracyjny.
    1 point
  23. Skoro takie poważne osoby robiły takie poważne testy i badania, to rozumiem, że powiadomiły odpowiednie organa o niespełnianiu norm dla benzyny 95 w Polsce. Przytaczane osoby są z pewnością dobrze znane Dyrekcji, więc zakładam, że Importer Subaru ma świadomość w tym temacie, jak również na temat wyników badań dotyczącej pracy silnika, jakoby nie pracował poprawnie na benzynie 95. Jeśli Importer Subaru nie wydał oficjalnych zaleceń (przynajmniej ja nie słyszałem o takich) co do stosowania w silniku DIT montowanego w Forester XT IV generacji, benzyny o min liczbie oktanowej 98, to mam
    1 point
  24. Lepsze strony E-Boxera jeżeli chodzi o mniejsze spalanie może uwidocznić głównie cykl jazdy miejskiej. W trasie to tylko zbędny balast. Trzeba wziąć też pod uwagę, że nowy Forester chyba też nieco urósł.
    1 point
  25. V generacja (z wtryskiwaczami LPG i pompą przy butli). Działa ponoć bezproblemowo od 5 lat. Po przełączeniu na gaz nie spala benzyny (brak dotrysku). Ogólnie całość wygląda ciekawie. Czy po tych 5 latach można sie spodziewać problemów, czy raczej nie ma co się bać auta z taka instalacją? Jak dla mnie d wszystko zalezy, jak ktos dbal. Mam rodzinie Astrę H, która ma gaz od przebiegu 150kkm. Obecnie ma chyba 350, minęło chyba 11 albo 12 lat (butla juz byla zmieniana). Najciekawsze w tym wszystkim jest to, ze ten Opelek ma ten konkretny 1.6, który kompletnie nie toleruje gazu. Mimo to, g
    1 point
  26. Tak, czytałem i odpowiednio skomentowałem już budżet trochę wyżej
    1 point
  27. To też kwestia do czego auto ma być używane, bo potwór 600KM z tematu raczej będzie mało konkurencyjny na krótkich krętych torach typu Modlin czy Słomczyn, ale jak ktoś zamierza takie auto katować np. na torze Poznań to już zupełnie inna bajka, o ile w parze z tym idą umiejętności i reszta projektu. Ale inną sprawą jest budowanie auta dla samej mocy, bo wtedy to czysta zabawa dla funu i niczego więcej, a wtedy lepiej jest mieć więcej niż mniej
    1 point
  28. Myśle, ze po prostu nie rozumiesz jak obsługuje się skrzynię CVT Subaru. Pomoc może SJS albo kilkugodzinna sesja szkoleniowa z Panem Andrzejem Swoją droga ciekawe, jaka jest droga hamowania tego auta jak leci 200... pewnie na suchym już za 200 metrów będzie stał, o ile coś nie wyhamuje go wcześniej
    1 point
  29. Będzie marudzenie na cenę bez marudzenia tu jakoś smutno
    1 point
  30. Tak sobie Norwedzy radzą śnieg odgarniają a lód frezują IMG_3263.MOV
    1 point
  31. Dzisiejsza aura wynagrodziła nam niedostatki, mogliśmy podziwiać śnieżną pustynię w pełnej okazałości. FullSizeRender.mov
    1 point
  32. Ja od paru miesiecy mam cały tyl na czerwonych strongflexach i póki co jestem zadowolony. Zwykle tuleje poddały się przez gwint
    1 point
  33. Ja nic nie przekładam w Legacy, wypruwam i wpycham do Forka. Update: silnik gotowy
    1 point
  34. Dłubu, dłubanie, będzie dwieściełosimdziesiont panie!
    1 point
  35. Przesadziłem z tym "... wszystkiego".
    1 point
  36. to nie jest tak czy jakiś egzemplarz toleruje a inny nie toleruje. FXT to nie jest zwierze czy nawet rękodzieło. To rzecz produkowana na masową skale w fabryce w której przechodziła kontrole jakości itp itd. Oznacza to że każdy samochód powinien być taki sam i to samo tolerować. Skoro wszystkie inne "tolerują" a ten konkretny egzemplarz nie to oznacza tylko jedno : coś nie działa poprawnie lub nie do końca poprawnie. Trzeba znaleźć przyczynę. A żeby ją znaleźć trzeba potrafić to zrobić - bez turystyki serwisowej się pewnie nie obędzie. Gdyby auto było na gwarancji na miejscu auto śmigałbym do
    1 point
  37. Taki test mam już dawno za sobą (wspomniane w pierwszym poście tego wątku). Przez około rok jeździłem wyłącznie na zwykłej 98 i stukania nie zauważyłem. Problem w tym, że o ile w Polsce benzyna 98 jest ogólnie dostępna, to nie jest już to takie oczywiste podróżując choćby po Europie. Problem w tym, że stosując się do zaleceń producenta, czy tego co pisze @Dyrekcja, samochód (w tym wypadku silnik) nie pracuje poprawnie. Problem w tym, że winy za taki a nie inny stan rzeczy, szuka się u użytkownika a nie producenta. Problem w tym, że rozwiązania szuka się w kiesze
    1 point
  38. Ta, napewno lejo 0w20, wujku dobra rada
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...