Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/12/20 in all areas

  1. Powiem szczerze. Ustalenie jakiegoś końkretnego menu z Kazikiem może być trudne Wstępnie stanęło na: Jakaś treściwa gorąca zupa Kiełbachy i kaszanki regionalne na grilla/ognicho (niezależnie od pogody damy radę, bo grill jest zadaszony) Najróżniejsze wędliny, zakąski, ogórki, smalczyki, jakieś sałatki Barszcz czerwony na podratowanie w nocy A na rano pierdyliard swojskich jajek i pieczywo - zrobimy śniadanie mistrzów Czy to będzie 40 czy 50 zł za łebka - dam znać po weekendzie. Proponuję by dzieci płaciły pół ceny oraz nienoclegowcy również
    7 points
  2. Ujawniła się kolejna zaleta nowych generacji Subaru - nie trzeba wozić papierowych torebek na wymioty dla dzieci
    6 points
  3. Oddam za darmo, bo i tak nikt by go nie kupił - przecież Subaru u nas reklamy w ogóle nie potrzebuje, ledwie co wyszarpią trochę aut w centrali dla stałych klientów... Salony puste jak spożycze za PRL-u
    4 points
  4. Dokładnie tak jak Pan napisał. Dzisiejszy rynek motoryzacyjny daje mnóstwo opcji. Nawet wyśmiewani niegdyś Koreańczycy robią ciekawe, szybkie auta (Stringer, N-ka Hundai’a), zdarza się Francuzom, ciągle ma też coś Japonia a Niemcy walczą we wlanej kategorii. A że Subaru nie kultywowało tego, czym zasłynęło to decyzja, z którą trzeba się pogodzić, tak jak Pan to zrobił, jak widać po wypowiedziach. „Starym” petrolhedom pozostaje zakup auta innej marki z listy „wielu aut szybkich i interesujących” na codzień i „stara” Subarka na weekendy z sentymentu. I nieocenione TF
    3 points
  5. Mniej stresu Nie widzisz Fabii siedzącej na zderzaku i mrugającej długimi.
    3 points
  6. Nie trzeba jest wiele ofert aut szybkich i interesujących ... Nie ma obowiązku katowania się "nudnym i mułowatym" XV 1.6 czy 2.0 , tym bardziej , że mogą na tym cierpieć przewożone np. do szkoły dzieci...
    3 points
  7. Niepoprawne strojenie, uszkodzony czujnik spalania stukowego, nieszczelność i spowodowany tym zły AFR... Generalnie powodów może być sporo, niekoniecznie wadliwe tłoki.
    3 points
  8. Panowie, istna petarda. Największa i najlepsza kolekcja zdjęć SWRT jaką w życiu widziałem. Enjoy! https://www.facebook.com/jon.hall.77/media_set?set=a.10218360747462502&type=3 PS. Zdjęcie Solberga w saunie wymiata.
    3 points
  9. lepsze to niż jazda w rajdach fiestą którą musiał sam reanimować. Tutaj jest szansa na ściganie się na profesjonalnym poziomie. Takiego dokonał wyboru, i tam będę mu kibicował. Zamiast stale płakać, że nie wybrał rajdów...
    3 points
  10. 2 points
  11. Odbiegamy od tematu. Mazda, infiniti, bmw są w stanie zaoferować sprawnie odpychającego się minisuva z 4x4, a subaru dba o komfort żołądkowy dzieci na tylnej kanapie.
    2 points
  12. umówmy się do stania w korkach 3.6 jest nieekonomiczny ;-) czy jest różnica miedzy "nowoczesnym" 2.0 turbo 4 cylindry nowoczesny automat ca. 250 KM a "starym" 2.8 V6 turbo 280 KM manual w spalaniu 1. przy 200 porównywalnie 2 przy 100 - 1,5 l/100 km na korzyść mniejszego silnika 3 miasto szczególnie w korku to już różnica rzędu paru litrów teraz jak ten "średni statystyczny" kierowca spędza dużo czasu w ruchu miejskim, okołomiejskim i na krajówkach z umiarkowanymi prędkościami to w skali gospodarki całej UE pojawia się efekt może faktyczni
    2 points
  13. I jeszcze auto subiektywnie lepiej przyspiesza! Subaru jak widać zaczęło tworzyć perpetuum mobile
    2 points
  14. jeździsz bezpieczniej, nie zużywasz worków na wymioty, oszczędzasz na paliwie - same plusy
    2 points
  15. 2,5 ma odrobinę większy moment, odrobinę więcej mocy i aż takiej przepaści do XT nie ma jak z 2.0 - takie są moje przypuszczenia.
    2 points
  16. Kwestia dostępności na naszym rynku, również demonizowanego zużycia paliwa. Okazuje się jednak ze te jednostki biorą praktycznie tyle samo. Tak czy siak pytanie wkrótce nie będzie aktualne, ponieważ kupujemy jeszcze jednego z silnikiem 4.0 lub 3.6. Zależy jaki się trafi.
    2 points
  17. Ale to wątek XV, to co tu mają do rzeczy cierpienia Forestera?
    2 points
  18. Nic mocnego spalinowego już pewnie nie wróci, ale bądźmy dobrej myśli o tyle, że skoro już mocno weszli w alians z Toyotą, pewnie skapnie im coś od matki z elektrycznej technologii i wyjdzie wreszcie jakaś porządna hybryda. Toyoty i Lexusy maja wiele modeli hybrydowych, gdzie nie ma co narzekać na osiągi i inne parametry silnika. Ogólnie Tojka nie stawia teraz tylko na modele dla matek z dziećmi o nadwrażliwych żoładkach
    2 points
  19. ... tym bardziej, ze po odwiezieniu dzieci ma sie auto dla siebie
    2 points
  20. To co dzieci zniosą na roller coasterach i to dwa dni "non stop colour" - to chyba można porównać z przejażdżką z Kubicą, więc tu się nie mogę zgodzić. Nasze jeżdżą z nami na OSie to są mega szczęśliwe. Tym samym autem odwozimy do przedszkola. Nie wiem skąd teza, że do pracy i na co dzień trzeba jeździć nudnym mułowatym autem.
    2 points
  21. Skoro Robertowi to odpowiada, to mi jako kibicowi tym bardziej.
    2 points
  22. Ja zawsze chętnie wpadnę o ile czas pozwoli, byłem na przedświątecznym tym razem się nie udało do następnego!
    1 point
  23. Dopiero jak dorosną, zrozumieją, jaką wartość dla kierowcy Subaru stanowią nieobrzygane foteliki
    1 point
  24. 1 point
  25. Oczywiście gdy padną, będę szukał najlepszej opcji. Poczekam
    1 point
  26. tak by było realnie- to "zejdź" do samo "bogaty"
    1 point
  27. Proszę o trochę cierpliwości - będę w firmie dopiero w poniedziałek. Główny wpływ ma nowa platforma. Ponadto trochę lepsze rozlożenie mas przód / tył.
    1 point
  28. @Dj BrabusMoja czujność rewolucyjna wskazuje jeszcze na jkarp
    1 point
  29. Mam, używam i chwalę sobie.
    1 point
  30. Zawsze można sobie założyć grupę na Telegramie albo Discordzie
    1 point
  31. Subiektywnie zauważalna lecz niewielka zmiana komfortu/prowadzenia, z tym że 17 mam letnie a 16 zimowe, więc miękki bieżnik też trochę przekłada się na różnicę.
    1 point
  32. Jeśli ktoś jeszcze broni silnika 2.0 w hybrydzie to niech zajrzy na stronę ASO Subaru w Rosji na katalog Forestera. https://subaru.ru/models/get-price-list/176/2020 Na tamtejszym rynku nie ma hybryd . I tak np w Foresterze są dwa silniki do wyboru 2.0 i 2.5 , oba wolnossące. 2.0 (150km)bez hybrydy ma 10,3 do setki a u nas hybrydowy 150+16,7km robi setkę w 11,8 . Spalanie w cyklu mieszanym 7,2 bez hybrydy , 6,7 z hybrydą. I co najważniejsze cena pojazdu jest znacznie niższa w wersji bez hybrydy. Właściwie 2,5 w Rosji kosztuje tyle co 2.0e-boxer u nas Przy XV różnice
    1 point
  33. Tak. Dokładnie, uznałem że lepiej nie widzieć goniących mnie Skód To Racaro, dodaje z 10KM i z 50 pkt respektu na dzielni, za kolor może nawet więcej
    1 point
  34. Tak, były. 95% zadowoliło się 175KM. Nie jest to zły konfig., a ograniczenia są przestrzegane rygorystycznie. Jak by mieli oprócz xt fb20, sprzedaliby więcej turbo, albo ktoś inny mocniejszych.
    1 point
  35. Świetny pomysł....ale to w żaden sposób nie chroniłoby i lobbowało europejskich koncernów
    1 point
  36. nie będzie. Każdy czujnik ma swoje własne indywidualne ID które jest wgrane w kompa TPMS lub wgrywa się w przypadku czujników nie klonów do komputera TPMS w aucie i na podstawie którego auto wie które koło ma za mało powietrza. Inaczej komp potrzebuje 4 różnych ID. Natomiast można sklonować ID każdego z obecnych czujników i wgrać w komplet nowych czujników klonów włożyć do 2 kompletu kół i w ten sposób masz bezproblemową wymianę kół z zimowych na letnie bez corocznego przeprogramowania. Akurat temat zgłębiałem w ostatnim czasie z serwisem wulkanizacyjnym . Dokładnie tak zrobili z czujnikiem
    1 point
  37. Powodem była cena. Najwięcej sprzedawało się wersji najuboższej z silnikem 2.5 . XT na Stany był oferowany tylko w dwóch najdroższych wersjach. Poza tym w Stanach dla statystycznego klienta silnik 2,5 zawsze będzie lepszy niż 2.0.
    1 point
  38. No nie ma.... i co gorsza.....widać, że przy kolizji przy nudnych 40mph jadąc mułowatym e-boxerem... następnego dnia będą mogły nadal cierpieć
    1 point
  39. No żesz! Drugi raz na tym forum widzę hasło reklamowe do folderu reklamowego albo i e-broszury. . Oddajesz za darmo czy zastrzegasz?
    1 point
  40. Ja już się pogodziłem. Pan Andrzej ma rację, jest MASA aut szybkich i interesujących. Także z napędem AWD. W wątkach Hot Hatch histeria i co zamiast STI jest sporo fajnych uwag na ten temat. Toyota też wiele lat nie miała nic o duchu sportowym, a teraz GT86, jest Supra (kopia dobrych wzorców BMW), będzie Yaris GRMN. Wracają. Może za 20 lat i Subaru wróci? Ale wtedy pewnie i ja będę wychwalał osiągi e-Boxera
    1 point
  41. w ASO OEM Parts: G3210FC010 cover/bracket
    1 point
  42. Z jednej strony lusterka to nie tylko cofanie... ... z drugiej strony dostawczaki nie mają wewnętrznych i jakoś jeżdżą
    1 point
  43. Pewnie już był ten materiał...ale proszę zwróćcie uwagę przy jakich prędkościach są testowane systemy bezpieczeństwa...
    1 point
  44. @Pan Dziedzic obczaj te: https://fenderist.com/ Są przezarąbiste ♥
    1 point
  45. Na plus że zintegrowane, na minus te czarne wstawki z przodu i z tyłu
    1 point
  46. Jest i on (znaczy śnieg, znaczy był). VID_20200211_083603.mp4
    1 point
  47. Ćwierć wieku temu też była (razem z Legacy).
    1 point
  48. DVD DL +/- ma znaczenie, podobnie jak zamknięcie sesji / lub nie, po nagraniu
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...