Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/09/19 in all areas

  1. Pancer nie rychliwy i nie upierdliwy Gardziołka me kochane, mam wycenę wyżerki finałowej. Musimy uzbierać 1400 zł a wystarczy nam i na wieczór i do południa dnia następnego. Do zbiórki liczę jedynie dorosłych - razem 20 osób. Za każdą z załóg poproszę również dychę na wstęp do pałacu Łosiów. Daje to w sumie zrzutkę w wysokości 75 zł od osoby dorosłej. Jutro na PW wyślę namiary na konto i uśmiechnę się do Was o wpłaty, co bym później wykończony po rajdzie nie latał za dziengami Na miejscu kaźni będzie czekać również na nas lokalny magik z eliksirami, proponuję zabrać
    2 points
  2. Dziękuję za miłe słowa No i kolejna dawka wspomnień z Gruzji
    2 points
  3. I dokładnie tyle jest mi potrzebne, możliwość przejazdu przez lekki teren bez obawy, że napęd się zagotuje jak mnie gdzieś spontanicznie poniesie dalej. Dlatego mam Subaru bo dla mnie jest to prawdziwy SUV a nie auto tylko udające SUVa.
    2 points
  4. Forumowicze na mecie Dolnośląskiego
    2 points
  5. dziękuję, rzutem na taśmę się udało
    2 points
  6. Wygląda mi to na ślady kota, który przyszedł się ogrzać na silniku.
    1 point
  7. Jesli mowa o stacjach sieciowych bp, shell itp firmy wazace dla nich sa scisle monitorowane poprzez kilkadziesiat czujnikow na klapach, zaworach zaladunkowych, odpowietrzajacych. Jak i mierzony jest nacisk na osie ciagnika i przyczepy. I wiem co mowie bo montuje te systemy. Niektore firmy maja nawet kamery na lusterkach by monitorowac proces rozladunku. I tak jak przedmowca napisal nie ma opcji by cos zostalo na dnie. Przed zmiana zawartosci grodzi cysterny cysterna jest plukana. Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka
    1 point
  8. OK. Skoro tak mówi, może tak robi, jednak nie wolno w ten sposób opróżniać cysterny. Musi zostać pusta, nie ma prawa pozostać więcej niż to, co "skapie" do kolektora rozładowczego, czyli praktycznie nic. Pilnują tego zwłaszcza koncerny. No i pilnujemy my, którzy cysterny ładują. Kierowca nie ma prawa przyjechać do mnie pod załadunek z nawet resztkami produktu. Niektórzy kierowcy kombinują i celowo zostawiają w beczce resztki produktu, żeby to później "upłynnić" albo uhodować i zlać na innej, "zaprzyjaźnionej" stacji. Ścigamy ich za to niemiłosiernie Dlatego też na większości porządnych stacji
    1 point
  9. Ja się zdecydowanie nie nadaję. Ale Ty dawałeś radę i jakbym Ci Gelendy nie zasłonił na starcie to kto wie Też tak jechałem po Lanosa w styczniu. Powodzenia w zakupach.
    1 point
  10. Nie jest i nie jest. To jest zawsze opcja, czy i ile jest warta to się nie wypowiem bo nie mam, ale z.tego co rozumiem z tych rozpórek to nie bardzo warto chyba że lubisz poszaleć w terenie lub rajdowo. Poza tym to raczej pic. Rozpórki kielicha to inna sprawa ale one usztywniają konstrukcję auta w zupełnie inny sposób. Co do regulacji to zasadniczo zajedno, chyba że auto po dzwonie. Jak masz lekko skrzywioną budę po jakiejś kolizji, to bez regulacji czasem ciężko je zamontować. Tak samo w starszym aucie, spracowane blachy po 20 latach będą rozj
    1 point
  11. A ja miałem piękny sen, że w 2020 do F1 wchodzi fabryczny team Audi z kierowcami RK88 i NH27 - oczywiście Niemiec miał być tam numerem 1, ale w sezonie zdobył tylko raz najniższy stopień podium (co i tak było życiowym sukcesem..). Natomiast Robert z dwoma zwycięstwami, kilkunastoma P2 i P3 oraz ukończonymi wszystkimi (!) wyścigami w sezonie (prawie wszystkie w punktach) do ostatniego wyścigu walczył o mistrzostwo z CL16, ale przegrał 8 punktami Obudziłem się gdy Ferrari oferowało angaż na 2021 zamiast SV5, ale nie było pewne czy w pakiecie wezmą też Orlen zamiast Shella
    1 point
  12. Temat napędów wraca co chwila przy wyborze auta więc proponuję fimik z mojego wątku o Subaru AWD. Z tego co zrozumiałem to prowadzący opowiadając o napędzie w Subaru zwraca uwagę, że podczas wielu prób terenowych nigdy nie przegrzał układu a w SUVach innych producentów zdarza się to w co drugim.
    1 point
  13. "Możliwa przekładka" - mocne słowa jak na twin turbo
    1 point
  14. 1 point
  15. Albo tak https://tractormania.pl/ursusem-w-podroz-dookola-swiata/
    1 point
  16. W zeszłym tygodniu miałem okazje wykonać jazdę testową A35 AMG w sedanie i muszę przyznać, że ostatnio tak dobrze bawiłem się w moim byłym WRXie. To jest genialne auto na daily drive a osiągi są aż zbyt łatwo dostępne - to auto robi wszystko za nas - wystarczy wycelować w asfalt a nawet przy jakiejś absurdalnej prędkości A35 pojedzie jak po sznurku. Wnętrze dla mnie to jest bajka - tak właśnie powinny wyglądać współczesne auta. Jedyne czego brakowało to foteli AMG bo te standardowe są moim zdaniem nieadekwatne do reszty auta.
    1 point
  17. Obok nawet piszę co to jest niema ciśnienia
    1 point
  18. Filtr oparów paliwa. Raczej nie ma tam ciśnienia.
    1 point
  19. Wy tu o wrc, a w niedziele załoga Pryczek/Pryczek zgarnęła tytuł Mistrzów Polski RSMP w HR2, a drugie Subaru (Luty/Celiński) zgarnęło wazon za generalkę HRSMP.
    1 point
  20. Jakbym refleksował to dopiero by mi odbiło!
    1 point
  21. 1 point
  22. Dzisiaj foreczek na reszcie pięknie zabulgotał , jak na subaru przystało
    1 point
  23. @Infra tak mi się wydawało. Kierownik trochę podobny do Ciebie (okulary i broda) więc nadgoniłem i kilka razy zrównałem się aby lepiej się przyjrzeć I jeszcze taki Forek na Wilsona - pozdrawiam właściciela.
    1 point
  24. Masz całkowitą rację (vide: ja). Lubię swój samochód i kocham jazdę, szczególnie nim. A mocy ma on ok 50 KM...
    1 point
  25. Tak mnie ciekawi, a były w ogóle w polifcie bixenony? Jeśli tak to może ktoś wstawić zdjęcie? Aha, a tam na 3 zdjęciu to jak już to jest reflektor z soczewką, bo xenony nie występowały bez spryskiwaczy w tych latach.
    1 point
  26. Pożegnalna konsolacja Bez Islandii, beż Bociana. I jak to na stypie bywa, było dosyć wesoło.
    1 point
  27. Wg najnowszych danych wzrosła umieralność, a 500+ nie przynosi oczekiwanych efektów - naklejki na Skodach, Volkswagenach, BMW, Mercedesach potwierdzają, że to patologiczny program.
    1 point
  28. Proponuje poszukać ori używki jeżeli chcesz coś zaoszczędzić
    1 point
  29. Bedac w poznaniu robilismy jazdy prubne na autostradzie[dostawalem instrukcje kiedy deptac i na jakim biegu] zawory zmiennych faz pracuja wzorowo, czujnik spalania stukowego nadal dziala .Saschy tu nie ma ,to jak robienie mapy na odleglosc albo wgrywanie gotowca.Sprawdzilem mape robilem 2 lata temu
    1 point
  30. Dziwie sie ze kombinujecie kupujac drugie ecu wysulka a potem poprawki na meila .Pojechalem rok temu do mapteka 1600 zl dziury w obrotach brak, pompa powietrza wtórnego druga sonda i egry wyciete mapa zrobiona na 98 oct
    1 point
  31. Z innej beczki to : po przebojach mechaniczno-urzędowych z Imprezą uznałem ze nadszedł czas na uporządkowanie spraw z Legasiem H6 ,jak wiecie diesla 2.0 zastąpiła 3 litrowa H6-tka zaczęło się. Okazało się , że nie każda okręgowa stacja kontroli wie co robić! (Co pewnie nikogo z nas nie dziwi) dosyć ogarnięta w temacie jest katowicka Lambda , okazało się ,że bez rzeczoznawcy ani rusz , na miejscu w lambdzie są takowi, oczywiście musiałem wypełnić wniosek! Zadanie ,które nastąpiło później spowodowało "lekkie"trudności : musi Pan zważyć auto! cholera! Gdzie zważyć auto? Na wadze łazienkowej nie
    1 point
  32. Gość kombinował, zmieniał ceny, pojawił się w rozmowie ktoś kto wpłacił zaliczkę, i przelał kolejną cześć... wróciłem do domu. Jak w poniedziałek zadzwoniłem że ok. zapłacę ile chce i jestem we wtorek z lawetą, gotówką w ręce, zabieram to, to się zaczęły jeszcze większe jaja... Zwyczajnie odpuściłem... widocznie nie dla mnie to auto.
    0 points
  33. fura gnije w warsztacie a mnie służbowo do Poznania wygonili także ch...nia
    0 points
  34. witam odebrałem graty z warsztatu wał wypolerowany w normie , tłoki sworznie korbowody w normie , dotarte zawory wszystko w cenie 1200 regeneracja sprzęgła 700 garść uszczelek pierścienie panewki 3500 chore
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...