Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/21/19 in all areas

  1. Dziwny kraj Na najprostszą logikę. Skoro sznur samochodów na jednym pasie miał 400 metrów, to na dwóch jadących na suwak, miałby 200 metrów. I teraz jakieś skrzyżowanie, podporządkowana droga etc zawarta między 200, a 400 metrem bierze udział w korku i powoduje drugi na drodze poprzecznej. Można temu zapobiec, używając mózgu, a nie stojąc w rządku z innymi owcami. Po to są dwa pasy, do zwężenia, żeby z nich korzystać...tylko ci szeryfowie.... i normalni, uważani przez nich za cwaniaków....
    2 points
  2. Wczoraj wyciagnalem przewietrzyc swego gruchota i jakaz niespodzianka spotkala mnie dzis
    2 points
  3. Tak, przekłada graty z innego Forka, bo tamten dostał w dupsko tak że dach pofalowało.
    1 point
  4. Jeszcze trochę roboty mu zostało. Jak sam mówi na filmach to jest co robić [emoji3] generalnie to był kiedyś angol, z tego co pamiętam z jego filmów. Dużo można się nauczyć od faceta. Mega Gość. Subskrybuje Jego kanał i czekam na każdy nowy film.
    1 point
  5. witam ja odebrałem tydzień temu nowego obk oliwka i jak na razie po wyprawie nad morze razem ok 1500km jestem bardzo zadowolony a miał być nowy forek ale bałem się nowego silnika
    1 point
  6. Racja, trzeba nacisnąć pokrętło głośności na radiu.
    1 point
  7. Aaaaaa, kumam. Myślałem że skasowałeś ori puszkę z filtrem ale skoro tak to ok.
    1 point
  8. Spróbowałem, NX-a F Sport Edition, chociaż to jedno z tych aut, o których mówiłem „NIGDY w życiu” Znowu tylko w mieście i znowu krótko. Na pewno 2.0t jedzie! Jedzie wystarczająco dobrze i brzmi całkiem sympatycznie. Momentami czuć na kierownicy, że to FWD, a tył jest dołączany, ale pomijam. Wnętrze podoba mi się średnio (UX ma za to całkiem fajne) i nie podzielam zachwytów Pertyńskiego nad luksusem Lexusa, ich system multimedialny z laptopowym gładzikiem mi się nie podoba, niepełne spolszczenie interfejsu też mi się nie podoba Brak ACP i AA to... (obiecują aktualizację) No i
    1 point
  9. już to pisałem dawno temu w innym wątko ale na paliwie "bałkańskim" ( XV już 6 raz mnie dowiózł i przywiózł t tamtejszych rejonów) na baku bez problemu robiłem 700 czy nawet 800 km natomiast na naszym okolice 600. Jazda taka sama czyli przepisowa gdyż za bardzo boje się mandatów zza granicy. Mam wrażenie że nasze paliwo jest jakby mniej kaloryczne
    1 point
  10. Polskie paliwa, o takim samym składzie uszlachetniaczy jak w PL, nie mają szans wejścia w obrót paliwami na rynkach zachodnich. To co napisał @Gregorius jest absolutną prawdą. Identyczne doświadczenia mam z paliwami niemieckimi, czeskimi, autriackimi, chorwackimi, francuskimi itd. A najbardziej odczuwam to na przykładzie mojego 3.0d, bez dpf. W tym miejscu dodam, że mam nowe turbo, nowe wtryski i tylko w Polsce mój diesel kopci i śmierdzi przy rozruchu, pali więcej i gorzej jedzie. Co do benzyn, jeszcze raz podkreślam, wlewam tylko Shell Racing 100, bo mam świadomość, że jest to jedyne i
    1 point
  11. Aż piwo otworze za świetną decyzje odejścia z tego szamba.
    1 point
  12. Jak to sie mowi o gustach sie niedyskusyjne wiec jednemu leży drugiemu nie. Mnie śpię podoba zwłaszcza z tylu i tylni narożnik.Fajnie wtedy widac nadmuchane blotniki.Z wyglądu na dla mnie ciekawsze niz np: Alpine ktore oprócz tego ze retrofit to w sumie ma mało charakteru.Jechalem chwile za ta supra i praktycznie nie było nikogo kto by sie za nią nie oglądnął. No i sam fakt ze w Suprze niczym pęka 450 KM robi to na prawde ciekawa propozycje na na prawde szybkie sportowe auto.
    1 point
  13. Czyli wychodzi na to, że byliśmy niepoważni nabijając się z Sirotkina, a Rosjanie mieli rację mówiąc witajcie w piekle.
    1 point
  14. Wygląda na to, że RK zdążył zacząć kółko pomiarowe przed czerwonymi światłami ale zespół stwierdził, że nie zdążył i kazał przerwać okrążenie. GG Williams EDIT: Czyli w całej sesji jedno okrążenie i to na używanych oponach. Spoko. Czy przyczyną przerwania kółka pomiarowego Roberta był wyjazd poza tor Russela na ostatnim okrążeniu pomiarowym i realna szansa pokonania go przez RK? A gdzie tam. Teorie spiskowe...
    1 point
  15. Oba są poza asfaltową drogą, czyli w warunkach dla których jak mniemam nie opracowano ES. I całkowicie zgadzam się z resztą twojego postu.
    1 point
  16. z jednej strony to dużo i to nawet bardzo z drugiej strony ASO to firma która wystawia rachunki/faktury, płaci podatki, zatrudnia kilka/kilkanaście osób którym trzeba zapłacić, wysyła ludzi na szkolenia, kupuje nowe sprzęty a na samym szarym końcu też coś musi zarobic . Jakby robili za przysłowiową flaszkę to jak mieliby się utrzymać na rynku? Ten kto nie miał własnej działalności zatrudniającej ludzi i nie robiącej na czarno ( tzn nie wystawiającej faktur) ten nigdy nie zrozumie. Jeszcze gdyby Subaryn było jak Skód - wtedy cene usługi można by pewnie skalkulować inaczej. Nisza=drogo
    1 point
  17. Uszczelka kupiona i wymieniona. 20pln plus 40min roboty. Aso wyceniło naprawe na 1000. I jak ja mam mieć do nich bezgraniczne zaufanie?
    1 point
  18. Kiera, jak i cały samochód to JDM GT, tak jak napisałeś Tempomat nie podpięty, bo to był automat i został razem z kierą, a wleciał manual. Może kiedyś, choć przy moich przebiegach kompletnie nie potrzebuje. P.s.- kiera jak z Poloneza
    1 point
  19. Na logikę to ruch jest jednak bardziej płynny, gdy odbywa się z jednego pasa. Co z tego, że pas lewy i prawy mają po 200m, jak z efekt jest taki, że lewy jedzie, a prawy też jedzie, ale 3x wolniej (idealne suwaki nie istnieją ) To nie było miasto, nie był 10 kilometrowy korek, nikt niczego nie blokował. Są sytuacje, w których jazda na suwak jest niezbędna, a są też takie, gdzie sztucznie wymuszona nie daje nic, poza durnymi sytuacjami, jak na zamieszczonym filmie. Kraj może dziwny, ale na pewno te „owce” dysponują wyższą kulturą jazdy od naszej
    1 point
  20. Miło, bardzo miło się ogląda, aż chciałoby się tam wrócić
    1 point
  21. Bardzo fajni się ogląda - pojechałbym gdzieś .......
    1 point
  22. Pewnie podobnie jak ze Stanów, jeśli chodzi o opłaty. Transport morski też myślę że podobnie. Gorzej z logistyką - zakupem i nadaniem na miejscu i potem odprawą w europejskim porcie. Dobrze by było mieć jakąś firmę do pomocy. Można podpytać tych z polskiego offroadu, skoro ściągają te L300/400, to mają już wszystko rozpracowane. Wydaje mi się, że dla chcącego Levorg 2,0 DIT jest w zasięgu ręki.
    1 point
  23. Mam przyjemność przedstawić filmik autorstwa Hani. Miłego oglądania
    1 point
  24. orlen ma stacje pod nazwa star i wlasnym logo sie nie chwali super, super e10 i super plus dostarcza shell, diesla nie wiem kto tapatalked
    1 point
  25. wiedziałem, że poczujesz się wywołany do tablicy - całkowicie nie potrzebnie wiem, że dużo powietrza jest ok ale no strasznie ten wlot wygląda, jak narośl chorobowa
    1 point
  26. ten wlot pasuje tak do Dziada jak ja do opery
    1 point
  27. Jeśli to co napisał Gregoius się sprawdza to niestety ale nie świadczy to dobrze o naszych paliwach.. Aż trudno z tym dyskutować. I pozostanie tylko to co pisał Raju - V-Power 100..
    1 point
  28. Moje doswiadczenia z tankowania w Polsce sa takie, ze bezwzgledu na to co bym nie lal (95 i 98) i na jakiej stacji bym nie lal to polskie paliwo odstaje znaczaco jakosciowo od paliwa, na ktorym jezdze w Norwegii na codzien (najzwyklejsza 95). Takie same doswiadczenia ma z olejem napedowym. Po kazdym tankowaniu w Polsce zuzycie paliwa idzie 10-15% w gore. Ostatnio po zatankowaniu na Lotosie, czy tez Orlenie na autostradzie przy predkosci 140 km/h (jazda na tempomacie) mialem zuzycie paliwa 12 l/100 km, po zatankowaniu w Niemczech wrocilo do 9.5 l/100km.
    1 point
  29. 1 point
  30. No do końca się nie zgodzę jeśli chodzi o OBK 2020, który wydaje się znacznie lepiej wykonany niż 2015-19. Aż tak chyba 2020 od Volvo nie odstaje. Wykonaniem. Silnikiem - niestety tak - bo 2.4 DIT nie będzie. Mimo wszyskto to auta z podobnego segmentu - wygodne, duże rodzinne podniesione kombi.
    1 point
  31. Wersja XT przydałaby się na naszym rynku i pewnie miałaby niezłe branie zresztą jak Forek XT a tak ciekawe czy w ogóle u nas będzie OBK?
    1 point
  32. Można oglądać bez dźwięku. Miny prowadzącego w czasie testów przyspieszania mówią wszystko.
    1 point
  33. Wiem, że tych filmików to wszyscy mają już dość, ale na poniższym gość zrobił pomiar od 0 do 60 mil dla 2,5 i XT. 9,9 vs 6,9 Do tego przyspieszenie drogowe i dźwięk.
    1 point
  34. Leżakowanie paliwa odbija się negatywnie, ale przede wszystkim na oleju napędowym. Benzyna może sobie "leżeć" nawet dwa lata, bez odczuwalmych skutków ubocznych.
    1 point
  35. Na to wygląda... ale ja już nie nadążam za ich mobilnością
    1 point
  36. nie widze przeciwwskazan, wystarczy miesiac wczesniej zaklepac termin duza szansa ze spotkasz ludzi z calej polski (i nie tylko) tapatalked
    1 point
  37. Za jakieś 2-3 tys muszę umawiać przegląd to ja bym chciał w Dzierżoniowie
    1 point
  38. Chimeryczna praca na zimnym silniku: wczoraj wieczorem się wkurzyłem, bo ileż można, a poza tym dzisiaj zlot - znalazłem obluzowany cybant na dolocie powietrza i pomogło Poza tym mycie detailingowe i naklejki:
    1 point
  39. Proszę dopisac do listy mojego klienta, pierwszy motor, pierwsza XV, przebieg 512 000tys, ma się bardzo dobrze, nadal świetnie jezdzi, klient ani myśli sprzedać, wymieniony ostatnio dpf na nowy. Dla niedowiarków zdjęcia licznika, zrzut sterownika lub filmik. Pozdrawiam serdecznie całe towarzystwo ;-)
    1 point
  40. No coś Ty, przełoży wszystko w kupione nadwozie
    1 point
  41. P.S. Z powyższej trójki OBK wyróżnia się dynamiką, elastycznością i najlepszym zestrojenie silnika i skrzyni. Na tle OBK i Forestera kultura pracy silnika i skrzyni w XV to w mojej ocenie krok wstecz niestety.
    0 points
  42. Hej, od dłuższego czasu byłem nieaktywny na forum i dziś oficjalnie mogę potwierdzić koniec mojej historii z Subaru. Sprzedałem Już dawno nie zjechałem nim z asfaltu, a miłość została trochę przygaszona ciągłymi awariami i drogimi wizytami w serwisie. Mimo to, to było zdecydowanie najfajniejsze auto jakie dotychczas miałem. I super było Was dzięki tej marce poznać! Będę zaglądał, a może kiedyś wrócę za kierownicę Subaraka Pozdrowienia!
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...