Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/18/19 in all areas

  1. Zna Pan już specyfikację przyszłej generacji Outbacka w wersji EU ? Można prosić o więcej szczegółów ? Z góry dziękuję !
    6 points
  2. Paweł - to tylko część problemu. Do tego dochodzą liczne chore zachowania na drodze. Jazda na zderzaku, wyprzedzanie pasem awaryjnym, gwałtowne manewry, road-rage. Na odcinku A2 Stryków-Warszawa można się napatrzeć tyle, że jak mam jechać tą trasą to mnie telepie
    5 points
  3. Mycie + wosk bo w łikend off-road się szykuje
    5 points
  4. Niestety w znacznej mierze - tak. Kto nie wierzy, niech spróbuje na trasie zwolnić w miejscowości do przepisowych 50 km/godz. Ostatnio sam zamiast "standardowych" ( tak, przyznaję ) licznikowych 60 przyspieszyłem do 70, gdy wielka ciężarówka zbliżyła się na szacunkowo 1 m do mojego tylnego zderzaka ... Szczególnie "jazda na zderzaku", będąca przyczyną wielu kolizji i wypadków na coraz popularniejszych drogach szybkiego ruchu i autostradach powinna być pilnie uregulowana przepisami, podczas gdy udokumentowana agresja w ruchu drogowym skutkować natychmiastowym zatrzymaniem prawa jazdy i
    4 points
  5. "Jak masz jaja to nie trzeba eSTIaja." by @BaRy
    4 points
  6. Szanowna Dyrekcjo! Żartobliwa w tonie wypowiedź ma nie miała na celu urażenie kogokolwiek. Czasem mam wrażenie, że część Użytkowników (nie mam tu na myśli Szanownej Dyrekcji) nie potrafi odczytać ironii. Jak zatem łatwo się domyślić, nie znam specyfikacji OBK w wersji EU. O tym, że o wersji XT z silnikiem 2,4DIT nie będzie w EU Dyrekcja Szanowna raczyła już pisać w innych wątkach. O tym, że na auta właśnie z takimi silnikami część takich "szaleńców, co to im 2,5 175KM nie wystarcza" jak ja czeka - pisano wiele razy. I pewnie wiedziony sentymentem i sympatią do marki Subaru, szukając
    3 points
  7. Przyspiesz na wprost i hamuj przy słupkach dostarczyło najwięcej niejasności więc proszę Cie, nie komplikuj sprawy zakrętami.
    3 points
  8. U nas zamiast XT będzie E-boxer z osiągami 13,5s do setki. Oczywiście subiektywnie znacznie dynamiczniejszy, prawie tak szybki jak XT Do pełni szczęścia bak 45 litrów. pozostaje import
    3 points
  9. XT i w takiej cenie to brałby jak "madki" social
    3 points
  10. W końcu jest [emoji3526] Wysłane z mojego BL12000 PRO przy użyciu Tapatalka
    3 points
  11. No tak się domyśliłem. Tak jak wspomniałem, do Kartaginy nic nie mam Rozumiem, że zakładasz, że ja powinienem każdą wypowiedź kończyć "A Subaru w Polsce nie ma mocnych silników"? Mogę, to nawet zabawne by było Ale pewnie w końcu dostałbym wiekuistego bana, a cenię sobie to forum bo można prowadzić polemikę z fajnymi ludźmi i jest masa ludzi, która ma "benzynę we krwi" i o autach (nie tylko Subaru) bardzo dużo wie, więc można się dużo dowiedzieć. Szerokości i bezpiecznych podróży życzę. Przy nicku pozostanę swoim, jeśli nie masz nic przeciw temu off-top end.
    2 points
  12. Przecież takie firmy istniały zawsze. Nie wiem, jak układają się ceny w przypadku Jeepa, ale taki OBK XT kosztowałby po sprowadzeniu zapewne jakieś 260 -270 tys. Na wyłożenie takiej kasy gotówką na auto bez gwarancji może pozwolić sobie jedynie absolutny fanatyk z zasobnym portfelem
    2 points
  13. jak sie mawia za wschodnia granica: za wasze pieniadze, spelnimy wszelkie kaprysy! pierwszy lepszy link - https://www.luxexclusivecars.com/
    2 points
  14. I jeszcze "smaczek" z naszego dzisiejszego biwaku
    2 points
  15. Na wstępie chciałbym podziękować wszystkim tym Państwu, którzy uczestniczyli w tegorocznym Zlocie Plejad ( zarówno uczestnikom, jak i wszystkim zaangażowanym po stronie organizacyjnej ). Dodatkowo specjalne podziękowania dla uczestników, którzy poświęcili trochę czasu na wypełnienie wysłanych do Państwa ankiet. Wyniki ankiety w punktach zezwalających na ocenę jakościową poniżej; skala sięga od "1" ( najgorszy możliwy wynik ) do "5" ( najlepszy możliwy wynik ). Aktualnej skali szkolnej do "6" nie używam, gdyż do szkoły chodziłem w czasach, w których takich ocen nie było ( ponadto, jak dowiaduje
    1 point
  16. No bo wlasnie sie zaniepokoilem i juz mialem dzwonic po sluzby. Ze dzieci sa zaniedbywane i nie dostaja podstawowej opieki medycznej.
    1 point
  17. Ja się cieszę, że mi nie pokazuje bo bym się tylko niepotrzebnie stersował
    1 point
  18. Wiem, żadna pociecha, ale na śląskich odcinkach "Gierkówki" i "Wiślanki" mam podobnie Nie wiem czy było, S1 w okolicach BB: Odnoszę wrażenie, że jazda z prędkościami przepisowymi stanowi pewien rodzaj ekstrawagancji i chyba w ogólnym odbiorze nie jest mile widziane. Za to w miejscach potencjalnie "zagrożonych" obecnością patrolu drogówki pojazdy poruszają się z prędkościami znacznie poniżej dopuszczalnych. Z kolei po ich ominięciu (podobnie, a nawet szczególnie fotoradarów) zaczyna się jazda Wtedy kierowca , który momentalnie nie przyspiesza (bo nadal obowi
    1 point
  19. Ja do czasu też zapewne zakupie i do 300 dołożę się
    1 point
  20. Jeszcze raz z ciekawości i... nie tylko Czemu nie wybrałeś oryginalnego lakieru zielony mat?
    1 point
  21. Twierdzę, że do tej pory była to kwestia dużo większej dostępności modeli w wersjach EU. Niewiele osób decydowało się na sprowadzanie STI bo był na naszym rynku, OK w nieco innej wersji, nie było limitowanych edycji ale jednak dostępny. To samo Wrangler z silnikiem 3,6V6 dostępny był, fakt nieco inna konfiguracja dla EU, nie wdając sie w szczegóły, brak wielu limitowanych serii i edycji, ale był. Całkowity brak dostępności pewnych modeli w EU rozkręca import, nawet nowych aut.
    1 point
  22. Mam dwa takie więc czuję się wezwany do tablicy Cena dosyć wysoka za auto bez historii (ewidentnie wystawione przez handlarza - nie brałbym na poważnie deklaracji z ogłoszenia). Ze zdjęć rzeczywiście nie ma się do czego przyczepić, ale też niewiele na nich widać. Byłbym zaskoczony jeśli tam rzeczywiście jest oryginalny lakier. Jeśli coś było lakierowane, w przypadku błotników i drzwi najszybciej zauważysz to na łączeniu kolorów (szary/niebieski). W przebieg nie wierzę, tym bardziej że nie ma ani jednego zdjęcia wnętrza. One nie mają kontroli trakcji, a w wyposażeniu na aukcji jest
    1 point
  23. Szanowny Panie ! Moja żartobliwa w tonie riposta nie miała na celu urażenia kogokolwiek Pozdrowienia
    1 point
  24. Kato lub Katon. Taki pan ktory kazda swoja wypowiedz konczyl slowami "A poza tym uwazam, ze Kartagina musi zostac zniszczona"
    1 point
  25. A co na to @Dyrekcja ? Dla mnie to jest dziwne nawet bardzo. Do aut montują stacje multimedialne Kenwooda ( przynajmniej montowali ) i na utratę gwarancji to w żaden sposób nie wpływało a montaż haka który wpinasz w istniejącą wiązkę bez żadnej rzeźby wpływa na gwarancje... To jakiś żart. Skąd masz tą informacje z ASO z czy SIP ? Wychodzi na to że zakup nowego Subaru nie ma sensu bo nie można do niego nic zamontować. Pewnie niedługo wymiana dywaników na nie Subaru będzie powodowała utratę gwarancji...
    1 point
  26. Widzę, że dużą szansę maja obecnie firmy oferujące auta które przestaly być dostępne na naszym rynku. Obserwuję jak to ma miejsce w przypadku marki Jeep. Uważam, że SIP powinien rozważyć działalność również na tym polu być może pod inną marką.
    1 point
  27. Zdecydowanie TAK. Kupienie nowego Jeepa Wranglera z silnikiem 3.6 V6 (nieoferowanego w Polsce) nie jest najmniejszym problemem. Koszt oczywiście wyższy niż kupno używanego i uszkodzonego auta. Są firmy które to oferują. Zastanawiam się czy jako kolejne auto nie wziąć wersji z US market.
    1 point
  28. Zasadniczo dealerzy w USA mają zakaz sprzedaży nowych samochodów poza granice kraju ( nie wiem, czy dotyczy to też Kanady ). Prawdziwy problem jest jednak gdzie indziej - w Polsce brak jest legalnych możliwości zarejestrowania nowego samochodu nie spełniającego obowiązujących norm unijnych ( a w USA obowiązują po prostu inne normy - nie wiem, czy bardziej czy mniej restrykcyjne, po prostu inne). Pozdrowienia
    1 point
  29. Jedno i drugie zachowanie jest dozwolone. W takiej sytuacji ważna jest kultura jazdy - jedna strona nie zamula a druga nie pogania. W praktyczne różnie z tym bywa.
    1 point
  30. Z uwagi na formalności muszę mieć dedykowany do MY18. W zasadzie to nie wiem czy w ogóle będzie to możliwe z uwagi na podejście SIP ” Dzień dobry, Pragniemy Pana poinformować, że montaż haka holowniczego wraz z instalacją elektryczną może skutkować utratą gwarancji. Producent nie może brać odpowiedzialności za ewentualne nieprawidłowości powstałe na skutek nieautoryzowanej ingerencji w strukturę pojazdu. Dlatego też zachęcamy do zakupu autoryzowanych produktów Subaru oraz do ich montażu w ASO Subaru. Pod następującym linkiem znajdzie Pan informacje dotyczące o
    1 point
  31. W zasadzie brak jest przeciwwskazań wobec jazdy autostradą z prędkością 80 km/godz poza ... no właśnie - ciężarówki jeżdżą szybciej. A wyprzedzania przez ciężarówkę ... trwa. Jeżeli natomiast będzie to płynna jazda z prędkością jaką "zadaje" prawy pas, to nie ma z tym żadnego problemu. Takie jest moje zdanie
    1 point
  32. @koziolek przy pewnej prędkości żadne mocowanie nie pomoże
    1 point
  33. jezeli rozmiarowo to bedzie +/- jak Kia Proceed, to bedzie w sam dla rodziny z podrastajacymi dzieciakami - nie kazdy potrzebuje stodoly z rozmiarem Superba/E-klasy/5er kombi
    1 point
  34. I się dziwi, rynek juesej to i czujnik inaczej wyskalowany
    1 point
  35. I jak coś może być nie tak, to będzie, Pilot mnie się wycofał z wyjazdu Ale... jego strata Mogę wziąć: - 2 składane stołki (więcej chyba nie mam - sprawdzę jeszcze) - kiszkę ziemniaczaną, kaszankę z zacnego sklepiku, który mam obok - dobry chleb, kupny ale dobry - i może jeszcze coś mi przyjdzie do głowy Z rzeczy nieżywieniowych: - muggę Może będzie jakieś błotko, to się przyda
    1 point
  36. Witam, Podczepimy się, jeśli można, będziemy w Tykocinie w sobotę rano o 10:00 na rynku. Weżniemy stolik turystyczny (4-6 osobowy), jakieś 3 zydelki i jakieś grillowe żarełko. Będę wraz z małżonką i młodszym synem (9 lat). Pzdr, Arek PS Jeśli by był ktoś kto zna się cokolwiek na CB to bardzo chętnie skorzystałbym z krótkiego instruktarzu... Zakupiłem alej jestem kompletny laik jeśli o to chodzi.
    1 point
  37. Oki, załatwiam kiełbachy,keczupasy i zapas kofeiny.
    1 point
  38. Od siebie dodam jeszcze małą prośbę PKC przed próbami sprawnościowymi robić w miejscu gdzie można zjechać na bok i zrobić miejsce dla osób z wcześniejszymi numerami startowymi (tur-ter - próba sprawnościowa 2/3 - jak już się wjechało było naprawdę mało miejsca aby stanąć z boku i przepuścić, a wystarczyło zrobić PKC nieco wcześniej na polance). No i oczywiście to były MEGA PLEJADY i już nie mogę się doczekać 1 kwietnia 2020 aby zobaczyć gdzie @Dyrekcja rzuci nas za rok
    1 point
  39. Pozdrawiam czerwonego Forka SG (wydaje mi się że forumowego) z charakterystycznymi żółtymi halogenami widzianego na skrzyżowaniu Wojska Polskiego - Jana Pawła II w Piasecznie około 17tej
    1 point
  40. Dzień dobry. Kiedy już założycie spodnie i podejmiecie decyzję co do pikniku dajcie znać, bo choć Dziedzic wtrącać się nie lubi zjeść lubi.
    1 point
  41. To następnym razem ogień na tłoki i zobaczysz, że powyżej 60 przestaje telepać Powaga!
    1 point
  42. Taki tam e-bokserek... https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_B9_Scrambler
    1 point
  43. Forstera jeszcze w zróżnicowanych warunkach ni testowałem. XV e-boxer w mieście ( te same trasy, ten sam sposób użytkowania ) spala mniej od FXT między 2 -4 l ( ta wyższa wartość, gdy więcej korków). Ponieważ byłem teraz na Litwie ( gdzie nasz młody zawodnik wygrał swą klasę ) miałem też okazję sprawdzić spalanie na trasie: - droga szybkiego ruchu tempomat 140 : 8,8 - j.w. tempomat 150 : 9,2 - normalna droga, 100 : 6,2 Pozdrowienia
    1 point
  44. A teraz... Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
    1 point
  45. Czy można zamontować hak do MY18 poza Aso bez uszczerbku dla gwarancji?
    1 point
  46. Z białym błotko się tak pięknie komponuje
    1 point
  47. 1 point
  48. Przetestowalem XV- a 2.0 CVT na subariadzie w Bulgarii. Nie odstawal od forkow i bardzo dobrze sobie radzil w terenie , piachu i na kamlotach. Trudne podjazdy po skalach XMode i bez problemu wszystko poszlo. Wada nisko osadzony dziob przeszkadza troche w pokonywaniu trudnych wyrw i kolein na drodze. Reszta na plus.
    1 point
  49. Dzień drugi to przede wszystkim świetny przejazd wzdłuż rzeki Iskar, jaskinia z Oczami Boga i jakiś monastyr Wstyd bo dziś Subaraki śpią pod dachem...
    1 point
  50. Ja kupiłem ponad rok temu, wtedy trochę tańsze były. To prawda, niestety nowe są drogie. Jeśli chodzi o mocowanie foteli Recaro to maja inny rozstaw śrub w mocowaniu dolnym od standardowych kubełków dlatego żadne podstawy dolne na rynku (sparco, omp) nie pasują. A z tego co wiem to większość foteli Recaro ma taki sam rozstaw śrub. Tak wiec fotele od evo czy te sportstery, nie ma znaczenia, trzeba dorabiać mocowanie dolne lub kupić w Recaro (koszt okolo 300Euro za sztuka). Ja długo przerabiałem temat zmiany foteli w GD, ale ostatecznie jestem zadowolony z tych R
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...