Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/18/19 in all areas
-
Zwykły GTek, "na wieśniaku", czyli niebiesko-złota klasyka4 points
-
2 points
-
2 points
-
A widzisz, ja musialem podrasowac. Pewnie go w poniedzialek rano skosni skladali i im slabszy wyszedl.1 point
-
Dzięki za dobre słowo, staram się dbać jak mogę choć wielkimi krokami zbliża się remont blacharki. Auto jest u mnie już ze 12 lat i ma u mnie dożywocie. Co do dokładnek to zdania są podzielone. I nie wiem jak wyjechało auto z salonu, w sumie można by się SIP zapytać jaki był spec auta. W pełni seryjny wydech jest zostawiony, 3 lata temu z ciekawości założyłem i żona kazała zmienić jednak na głośny Auto robi rocznie 1000-2000 kilometrów wiec niech sobie ryczy Auto jest w 100% sprawne wiec na wydech przymykają oko, Subarka musi hałasować1 point
-
Piękny ten GT-ek. Prawdziwy klasyk. Niewiele ich już zostało. Od zawsze miał lakierowane dokładki zderzaków i progów? Przeglądy to interesujący temat. Coraz trudniej przymykać oko (ucho) diagnostom na wydech (dB, emisja) . Złote chłopaki u mnie na wsi ale chyba już na przyszły rok wyposażę się w seryjny wydech i jak będzie trzeba to będę podmieniał na czas. Ze zdjęć wnioskuję że w GT-ku chojnego tez seryjna dwururka nie siedzi. PS. Mój gc8 wzbudza sporą sensację na pobliskiej stacji diagnostycznej po pierwsze z tytułu krótkiego VIN-u samego w sobie oraz zaraz po tym z faktu i1 point
-
Tamte 17 mnastki też były fajne . Ogólnie podobają mi się Twoje modyfikacje .1 point
-
Cześć wszystkim . Stało się mam nowego Forestera . Już rozumiem ten stan i pozdrawiam wszystkich którzy też tak mają .1 point
-
1 point
-
Już go dzisiaj oglądałem na OTOMOTO. ;-) Dzieci rosną , perspektywa się zmienia też i chyba bardziej wolałbym Dodge Chargera.1 point
-
Czy ktoś z Was zrobił światła 2w1 do jazdy dziennej i przeciwmgielne w miejsce fabrycznych halogenów w Foresterze SG przedliftowym, aby to wyglądało dobrze ?1 point
-
Wstępny termin kolejnego spota to sobota 25.05, godzina 17/18. Zapraszamy wszystkich z Bydgoszczy i okolicy.1 point
-
@xkorespondent z całą pewnością nie jest to auto do błota po klamki i zdaje sobie z tego sprawę, natomiast nawet do takiego wyciągania na plejadach czy subariadach mam ograniczone zaufanie do zaczepów które służą do mocowania auta na lawecie. tak czytając co napisałeś to mam wrażenie że może i lepiej zostawić to co jest żeby działało jako bezpiecznik który się podda zanim forek będzie wyglądać tak:1 point
-
1 point
-
Agrotuning to rzecz gustu. Mi się podoba. Listwy diodowe są bardzo różne w różnych przedziałach cenowych. Łatwo dobrać coś odpowiedniego do własnych potrzeb.1 point
-
1 point
-
odważnie. Turbo Subaru są specyficzne Inaczej: może nie tyle co nie potrafi co nie może. Kiedyś przeczytałem mocno inżynieryjny artykuł o różnych typach silników. Było to o tyle ciekawe, że treść wchodziła w obszary projektowania i budowy silników. Konkluzje były następujące: 1) silnik typu boxer ma dużą powierzchnię w stosunku do objętości co stwarza duży problem z równomiernym rozprowadzeniem temperatury. W konsekwencji niektóre elementy są mocno nagrzane a inne nie. Skutkuje to potrzebą większej tolerancji na rozszerzalność cieplną co ma przełożenie na spasowanie elementów.1 point
-
Nie wiem, czy podchodzi p&p ale jeśli zależy Ci na aktualnych i dokładnych mapach, to odpuść sobie fabryczne rozwiązania. Pierwszy lepszy chińczyk dedykowany do XV będzie miał dużo lepszą nawigację z mapami aktualizowanymi kilka razy w roku i solidnym odwzorowaniem rzeczywistości.1 point
-
1 point
-
Moja żona dzisiaj zadowolona pisze mi smsa z pracy: "Kochanie, dla Ciebie" Patrzę, a tu @trzymek!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
zawsze można założyć zawieszenie gwintowane- odpowiednim kluczem regulujesz wysokość auta. Można też założyc zawieszenie od imprezy - wtedy zrobisz z XV impreze Dla mnie prześwit XV to mega zaleta i m.in dla prześwitu kupiłem ten samochód - łatwo się wsiada wysiada żaden krawężnik mu nie straszny.1 point
-
Wpadły koła letnie do greyhounda. Wysłane z mojego mądrego telefonu1 point
-
Mam dokladnie te same rozmiary felg (wr1) i opon i dla tej specyfikacji Prodrive zaleca standardowe wartosci (2.3 przód 2.2 tył)1 point
-
Spłukałem błoto i zmieniłem koła z letnich na całoroczne Jestem otwarty na rekomendacje ciśnienia opon 18x7,5 225/40 Na początek dałem 2,5 Bar z przodu i 2,35 Bar z tyłu.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Wymieniłem alternator w Greyhoundzie w ciekawym otoczeniu nadodrzańskim... Wysłane z mojego mądrego telefonu1 point
-
1 point
-
bzdury bzdury bzdury FXT to nie F1 czy prom NASA żeby było trzeba ten samochód traktowac jakos specjalnie. Auto jak auto . Wszystko się psuje, pechowy egzemplarz i tyle1 point
-
Kupiłem we Wrocławiu 3 samochody - fakt, że MB. Stan zdecydowanie ponadprzeciętny. Samochody przez nich sprzedawane są UŻYWANE. Jeżeli pojawiały się jakieś problemy starali się pomóc i na staraniach się nie kończyło. Były to samochody z rynku japońskiego. Mają ogólnie wysoką wiedzę o motoryzacji, ale to fakt, że specjalizacja to MB i BMW. Na Subaru się nie znają tak jak osoby "wkręcone" w tematykę tej marki. A co do ceny? Czy za wysoka? Hmmm. Nie wiem. Wartość youngtimer'ów jest oceniana nie tylko przez pryzmat stanu zachowania ale także podaży - a ta w odniesieniu do SVX jest zdecydowanie pon1 point
-
Jak im wytknąłem że nie ma w SVX czegoś takiego jak "oryginalny automat z usuniętymi wszystkimi wadami fabrycznymi" to zaczęli ckliwe historie o magicznym warsztacie w Szwajcarii co robi nowe automaty do SVX lepsze niż fabryka. Także no...1 point
-
1 point
-
Bawiłem się kilka lat w off-road, ale nie używałem do tego celu Forestera, tylko zmotanego Terrano. A co do przygody z SUVem w terenie raz spotkałem całkiem daleko od drogi zwykłego Tiguana na ATekach. Jechał sam i wjechał w takie bagno, że ja bym się nie odważył tego robić będąc bez asekuracji innego pojazdu. Ale do rzeczy. Skoro już tam się pojawiłem to postanowiłem pomoc biedakowi. Najpierw zapieliśmy linę o hak i delikatnie naprężając próbowałem go wytargać. Nic to nie dało. Był wklejony na maksa. Kinetyka się bałem użyć bo drzewa w koło i nie koniecznie kontrolowany ruch wykrywanego sam0 points
-
Maj, długi weekend a Forester nadal w serwisie... ;-) w sumie to chyba nawet lepiej bo przynajmniej nie ma okazji bardziej się popsuć, chyba że już od samego patrzenia na niego. No to lecimy dalej... "Decyzją Centrali Subaru przyznano Panu blok silnika + uszczelki podgłowicowe na koszt Subaru. Koszty operacji robocizny i materiałów eksploatacyjnych pozostają po Pana stronie." Taką dostałem wiadomość. Fajnie dziękuję Subaru, koszt wymiany silnika wyceniono na 7000 PLN, zaakceptowałem go i chciałem odebrać jak najszybciej sprawny samochód, niestety nie tak szybko. Okazało się że,: "W nawiąz0 points
-
Poluzuj majty. Kupiłem swojego Szarego Mnicha bez żadnej łachy, zapisów czy innych dziwactw. Umowę przedwstępną podpisałem 1 marca, w połowie kwietnia już był w Polsce i mogłem odebrać go przed Świętami ale miałem inne sprawy na głowie. Co prawda, po za dywanikami x2 i maty do bagażnika, nawet breloka czy jakiegoś T-shirta nie dali a papiery auta dostałem w koszulce z OfficeDepot. Nawet nie w jakiejś obwolucie z logo Subaru czy choć w takiej reklamówce. Przysłaną ankietę wypełniłem i już wiedzą co na ten temat uważam. Szczerze,nie narzekam..... Ty tak o fabrycznych Yokoham-1 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00