Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/24/19 in all areas

  1. Zakończyłem prace blacharsko lakiernicze Teraz wyglada tak [emoji41]: Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    5 points
  2. ok, doszły "pomarańcze" na grilla, zrobiło się trochę cieplej no to do dzieła. 1. Wpierw wymieniłem plejady z tyłu, niezły hardcore był (przód to przy tym pikuś). Ciężko podważyć emblemat. jest schowany we wnęce, nie ma jak podejść z łopatką plastikową i musiałem użyć małego, owiniętego śrubokręta... no i troszkę zmasakrowałem blendę klapy. Jest plastikowa, więc użyłem mazaka do korekty, poza tym pod emblematem i tak nie widać. Na oble (zdjęcie) powstały malutkie wgniotki od podważania, ale trzeba się dobrze przyjrzeć z bliska. Naprawdę nie jest łatwo ten emblemat z tyłu wyrwać, końcowy efekt jednak wynagrodził moje zmagania...mi się podoba. 2. Nakładki z alli są ok, pasują do pomarańczowych plejad na grillu...ale to nakładki i trochę "wchodzą" w emblemat (widać to z bliska). Jak już będzie mi się ekstra nudziło, to zdejmę oryginalne i pokryję folią, by zachować linię. 3. W poniedziałek dojdą ledy i wrzucę fotki po zmianie.
    2 points
  3. tak, plus mniej nerwowa jak pisali poprzednicy mozesz wykorzystac 93 zamiast 9 i za regensburgiem pojechac 15n do landshut i 92 do monachium omijasz kociol na krzyzowce holledau, poza tym masz kilka drog do wyboru od lotniska do miasta tapatalked
    1 point
  4. Jedź przez DE, szkoda nerwów.
    1 point
  5. Prawdopodobnie masz kolektor równo odległości owy. Więc kolektor też trzeba zmieniać. Napisz w tym temacie co wyżej, ktoś Ci powinien pomocy.
    1 point
  6. 3 x razy w roku latam do IT przez DE i zawsze byłem szybciej o ok. 2h niż kumple jadący przez Czechy.
    1 point
  7. 1 point
  8. Gdyby ktoś miał ochotę dołączyć - grupa na FB - XVI Zlot Plejad Subaru https://www.facebook.com/groups/324358061763440/
    1 point
  9. - winiety, - rygorystyczne przepisy - policja mająca awers do samochodów na polskich rejestracjach, - wysokość mandatów te oraz inne aspekty wiecznie odwodziły mnie od przejazdu do Monachium, a częściej Stuttgartu przez Czechy.
    1 point
  10. Oke, więc w tygodniu poruszę post i może coś sie uda, a tymczasem przyczepności!
    1 point
  11. To nie wyglada na awarie hamulca tylko zwykly blad.
    1 point
  12. Panie Andrzeju, gdyby w OTB był 2.0 DIT nie byłoby się nad czy zastanawiać. Za obecną cenę 180kPLN nie miałby na rynku konkurencji. Ale nie każdy chce płacić ~17 tys.* różnicy akcyzy między 2.0DIT (3.1%) a 2.5i (18.6%). Obecna cena OTB po prostu zbliżyła się do konkurencji, więc wielu zaczyna kalkulować. *) Przy założeniu 5% marży importera oraz 5% marży dilera.
    1 point
  13. Też polecam. Zwłaszcza w formie audiobooka. Świetnie się słucha podczas dojazdu.
    1 point
  14. Cześć, Mam dokładnie taki set na tylej osi czyli Bilstein B4 + Lesjofors, z przodu ORI i wszystko gra. Bierz LESJOFORS. 4288331Grubość [mm]: 13Średnica zewnętrzna [mm]: 105-110Długość [mm]: 315 Sprężyna jest wzmocniona i ma większą grubość co ogranicza "osiadanie" przy większym obciążeniu.
    1 point
  15. 1 point
  16. Brawo Łukasz Habaj, fantastyczny wynik !
    1 point
  17. Audi w 2016 roku wprowadziło "ultra quattro" gdzie cały wał napędowy jest odłączany, jeśli nie ma konieczności użycia napędu 4x4: "Na bazie centralnego dyfra" wyklucza się z "napęd dołączany". Jeśli masz centralny dyfer otwarty, masz podział momentu 50:50 - czyli kiedy przednie koła się ślizgają to tylne dostają taki sam moment, czyli bliski zeru i stoisz. Jeśli masz dyfer blokowany, to jesteś w stanie przekazać do 100% momentu na oś, która ma przyczepność (zakładając 100% blokadę dyfra i zerową przyczepność ślizgającej się osi).
    1 point
  18. Nie wiem jak teraz ale Fiaty były bardzo solidnymi autami wbrew obiegowym opiniom. Tata ma 16-letniego Fiata Punto i zero rdzy jakiejkolwiek. Reszta też w stanie bardzo dobrym. Jak miałem 5-letniego Forda to rdzę łyżkami się wybierało
    1 point
  19. Ale dobry materiał Ależ ten Senna perfekcyjnie prowadzi auto
    1 point
  20. Jak juz kiedys pisalem, moc w aucie daje komfort jazdy, ale to nie tylko moc sie liczy. Zauwazylem ze jadac mocnym niemieckim autem nie czuje predkosci tak jak w szybkim subaru, a nawet w wolnym subaru czy mazdzie. Wiadomo ze jazda w korku to nie jazda, i taki prius starczy, ale dla fanow motoryzacji jazda samochodem nie sprowadza sie do przemieszczania z punktu a do punktu b. Ja czasem jade z punktu a do punktu a tylko po to by doznac mocy i dzwiekow boxera. Wiadomo ze dochodzi jeszcze przyjemnosc prowadzenia auta na kretych drogach, widoki, itp. Jesli mozna miec mocne auto to polecam, jesli nie ma mozliwosci, to wystarczy slabsze o swietnym prowadzeniu i banan tez bedzie.
    1 point
  21. ja mam dokładnie taką taką konfigurację o jakiej piszesz z H&S właśnie - gada to tak: z Prodrivem osobiście nie miałem do czynienia ale z tego wiem to brzmi nieco bardziej łagodnie od H&S-a. to też kwestia gusty i subiektywnej oceny pewnie. niemniej życzę trafnego wyboru!
    1 point
  22. Weekend był udany pogoda dopisała.
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...