Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/01/18 in all areas

  1. Wystarczy klik manetką w dół i jest miło.. Zawsze mi się wydawało że zarówno S-Turbo jak i OBK 2.5 2008 chodzą bez wibracji.. Ale 3.6 to inna liga. Gdyby nie włączone zegary można pomyśleć że samochód jest niezapalony. I po pierwszych 500km - przyspiesza co najmniej zadowalająco :-) Podsumowanie - z grubsza bo nie będę rozpisywał każdej śrubki (choć akurat mam to w Excelu).. Nie liczę też dodatkowego doposażenia i detailingu Zakup - mniej więcej 40 tys Sprowadzenie plus opłaty - 30 tys Części - 18 tys Naprawa - 8 tys ---------- Suma 96 tys Realnie wyszedł oczywiście mniej bo 95% części było z fakturą no i oczywiście odliczenie amortyzacji też wpłynie na całkowity koszt. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
    4 points
  2. Założyłem center NVIDIA z odzysku Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka
    3 points
  3. No to tak... jedna wódeczka za dużo, coś poszło nie tak i trafił do nas kilka miesięcy temu białas dziadunio Legacy "w sedanie". Wcześniej szukałem czegoś ciekawego ale podaż tych aut praktycznie zerowa, wersja turbo niedostępna, więc po rozmowach z pewnym mądrym człowiekiem, nabyliśmy wolnego ssaka. Wcześniej dwóch właścicieli w DE, typowy przykład gdzie Niemiec płakał jak sprzedawał... samochód w porównaniu do wszystkich 3 egzemplarzy do których warto było ruszyć tyłek w stanie celującym, co oznacza że tam gdzie trzeba już się coś działo ale w ilościach, które pozwalały na dobre rokowania. Akurat miałem lecieć do Wilna kiedy go upatrzyłem, więc odwołałem lot, w samochód zobaczyć Legacy, nawrotka i ogniem do Wilna. Oglądanie auta na szybkości, z @BartZ na telefonie i doszliśmy do wniosku że trzeba brać. No to wzięliśmy. Samochód został nam dostarczony przez sprzedającego pod dom po jakiś 4 tygodniach od zakupu. Trzeba było jakoś zaplanować co dalej. No to robimy wiadomo co, rwiemy, klatkujemy, zmiana wszystkiego co trzeba aby była jak być powinno, tylko że trochę się pozmieniała sytuacja rodzinna, więc "Stefan" trafił na duży przegląd, plus do blacharni i lakierni. Tutaj wielkie podziękowania dla @Jumpman, który był kierownikiem projektu i ogarniał wszystko. Wymieniliśmy chłodnicę, zawieszenie, nowy akumulator, wszystkie płyny, tarcze, klocki, półoś i cała masę mniejszych czy większych dupereli. Auto zostało przygotowane do Plejad, gdzie miało małą premierę w ramach Subarowej rodziny a dalej i na dzisiaj to youngtimer na czas najbliższy. Dalej zobaczymy. Autko bez problemu pokonało trasę dojazdową, zniosło trudy zlotu i wróciło do domu. Część z was wie, że mieliśmy małą przygodę z przeszkodą wodną, więc jeszcze na Plejadach zostało rozmontowane wstępnie wnętrze a aktualnie jest rozebrane do gołej blachy. Po rozmontowaniu jeszcze większa radość, zdrowizna że ja Cię kręcę Kilka zdjęć "Stefana" poniżej i zobaczymy co będzie z nim dalej Samochodem jeździ się genialnie, nadal nie mogę uwierzyć jak bardzo nowatorskie i do przodu było w tamtych czasach Subaru. Wielki szacunek za to auto!
    1 point
  4. Na tych innych się nie reguluje Spoko, róbcie i co 10 .....
    1 point
  5. Wolnossaca Impreza na Stany w 2006 miała 175KM z wolnossącego silnika. 230KM było w WRXie z turbo
    1 point
  6. 1 point
  7. Szyna jest w pionie lub pod niewielkim kątem, aby uzyskać wyższy przód dzięki regulacji podpórek. @Daniel Janus nie widać różnic, ten sam patent, Wildcamp to chyba nawet to samo patrząc na materiał
    1 point
  8. No to sie chyba zalapie na drugi wyjatek . 44 + Libero94 + Libero97 + Forek 2006. W sumie to jest jeszcze jedno Libero 95 ale robi za magazyn czesci i nie wiem czy sie liczy .
    1 point
  9. Są tylko te zwykłe kątowniki. Jeśli chcesz przymocować do belek to trzeba kupić śruby z prostokątną końcówką wsuwaną do szyn belek. Ja chciałem, żeby roleta była nieco wyżej i zamontowałem tak jak napisał @Subary
    1 point
  10. No to i ja się pochwalę. W piątek odebrałem swojego XV. Kolor Quartz Blue. Po dziewiczym rejsie średnie spalanie całkiem całkiem. Od Lublina do Rzeszowa spalanie było 6.0, potem troszkę wzrosło. spalanie
    1 point
  11. Odpowiedź na to pytanie znajdziesz po dogłębnej lekturze wątku olejowego w "nielegalu"
    1 point
  12. A żebyś nie miał tak lekko tylko się zadręczał jak inni zastanów się jaki olej wlać
    1 point
  13. I ja też wymieniłem olej ...tylko, że przy przebiegu 5000 km
    1 point
  14. Pozwolę sobie zauważyć, że często (nie tylko w motoryzacji) "dla siebie" to idziemy na uproszczenia i obniżenie kosztów (bo to nikt nie będzie oglądał...). Widziałem już parę "przekładek jak dla siebie" i ręce opadają. Więc raczej sformułowałbym oczekiwanie: "jak za pieniądze i na wystawę z podpisem autora".
    1 point
  15. Wydatek niewielki, na pewno nie zaszkodzi a może pomóc. Kiedyś to była reguła przy docieraniu silników. Ja też tak zrobiłem. Uważam, że warto! Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka
    1 point
  16. Mi w serwisie zalecono wymianę przy 3-4 tyś km i tak zrobiłem dla świętego spokoju... Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
    1 point
  17. przy pierwszym przeglądzie tzn. 15 tyś km ps. sporo osób jednak wymienia przy przebiegu +- 3 tyś km , nie ma to wpływu na obowiązkową wymianę przy 15 tyś
    1 point
  18. Pospawany i polakierowany tylny zderzak. Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka
    1 point
  19. Porównywać można wszystko, ale XV wymyka się trochę z klasyfikacji, bo jest zdecydowanie „pomiędzy”. Nie znam Kony, ale wnętrze CX3 (opartej na Mazdzie 2) to przy XV klaustrofobiczna puszka. Tam nawet siedzenia są za małe
    1 point
  20. Przecież wiadomo, dla jakiego artykułu rydzada kupił tą gazetę.
    1 point
  21. Tekst o UPG się załapał na afisz
    1 point
  22. Kolejna porcja liftów SG50/SF50 gotowa do malowania
    1 point
  23. @kunu: Potwierdzam - Alpy w Subaru to czysta radość:) Co prawda na Stelvio nie udało nam się dotrzeć w tym roku, ale nie mniej ciekawie było na Grossglockner Hochaplenstrasse - polecam gorąco.
    1 point
  24. Auto i Ty starzejecie się po równo, więc obstawiałbym połowę tego czasu.
    1 point
  25. Zjazd na punkt widokowy. Kamera samochodowa. J.
    1 point
  26. Ja bym zaryzykował tezę, że to jednak Kubica przynosi pecha każdemu zespołowi, nawet jako pomocnik pomocnika z-cy kierowcy działu zaopatrzenia. Upatrywałbym dla Roberta szansy gdzieś w para-olimpiadzie.
    -1 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...