Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/01/18 in all areas

  1. Wystarczy klik manetką w dół i jest miło.. Zawsze mi się wydawało że zarówno S-Turbo jak i OBK 2.5 2008 chodzą bez wibracji.. Ale 3.6 to inna liga. Gdyby nie włączone zegary można pomyśleć że samochód jest niezapalony. I po pierwszych 500km - przyspiesza co najmniej zadowalająco :-) Podsumowanie - z grubsza bo nie będę rozpisywał każdej śrubki (choć akurat mam to w Excelu).. Nie liczę też dodatkowego doposażenia i detailingu Zakup - mniej więcej 40 tys Sprowadzenie plus opłaty - 30 tys Części - 18 tys Naprawa - 8 tys ---------- Suma 96 tys Realnie wyszedł oczywiście mniej bo 95% części b
    4 points
  2. Założyłem center NVIDIA z odzysku Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka
    3 points
  3. No to tak... jedna wódeczka za dużo, coś poszło nie tak i trafił do nas kilka miesięcy temu białas dziadunio Legacy "w sedanie". Wcześniej szukałem czegoś ciekawego ale podaż tych aut praktycznie zerowa, wersja turbo niedostępna, więc po rozmowach z pewnym mądrym człowiekiem, nabyliśmy wolnego ssaka. Wcześniej dwóch właścicieli w DE, typowy przykład gdzie Niemiec płakał jak sprzedawał... samochód w porównaniu do wszystkich 3 egzemplarzy do których warto było ruszyć tyłek w stanie celującym, co oznacza że tam gdzie trzeba już się coś działo ale w ilościach, które pozwal
    1 point
  4. Na tych innych się nie reguluje Spoko, róbcie i co 10 .....
    1 point
  5. Wolnossaca Impreza na Stany w 2006 miała 175KM z wolnossącego silnika. 230KM było w WRXie z turbo
    1 point
  6. 1 point
  7. Szyna jest w pionie lub pod niewielkim kątem, aby uzyskać wyższy przód dzięki regulacji podpórek. @Daniel Janus nie widać różnic, ten sam patent, Wildcamp to chyba nawet to samo patrząc na materiał
    1 point
  8. No to sie chyba zalapie na drugi wyjatek . 44 + Libero94 + Libero97 + Forek 2006. W sumie to jest jeszcze jedno Libero 95 ale robi za magazyn czesci i nie wiem czy sie liczy .
    1 point
  9. Są tylko te zwykłe kątowniki. Jeśli chcesz przymocować do belek to trzeba kupić śruby z prostokątną końcówką wsuwaną do szyn belek. Ja chciałem, żeby roleta była nieco wyżej i zamontowałem tak jak napisał @Subary
    1 point
  10. No to i ja się pochwalę. W piątek odebrałem swojego XV. Kolor Quartz Blue. Po dziewiczym rejsie średnie spalanie całkiem całkiem. Od Lublina do Rzeszowa spalanie było 6.0, potem troszkę wzrosło. spalanie
    1 point
  11. Odpowiedź na to pytanie znajdziesz po dogłębnej lekturze wątku olejowego w "nielegalu"
    1 point
  12. A żebyś nie miał tak lekko tylko się zadręczał jak inni zastanów się jaki olej wlać
    1 point
  13. I ja też wymieniłem olej ...tylko, że przy przebiegu 5000 km
    1 point
  14. Pozwolę sobie zauważyć, że często (nie tylko w motoryzacji) "dla siebie" to idziemy na uproszczenia i obniżenie kosztów (bo to nikt nie będzie oglądał...). Widziałem już parę "przekładek jak dla siebie" i ręce opadają. Więc raczej sformułowałbym oczekiwanie: "jak za pieniądze i na wystawę z podpisem autora".
    1 point
  15. Wydatek niewielki, na pewno nie zaszkodzi a może pomóc. Kiedyś to była reguła przy docieraniu silników. Ja też tak zrobiłem. Uważam, że warto! Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka
    1 point
  16. Mi w serwisie zalecono wymianę przy 3-4 tyś km i tak zrobiłem dla świętego spokoju... Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
    1 point
  17. przy pierwszym przeglądzie tzn. 15 tyś km ps. sporo osób jednak wymienia przy przebiegu +- 3 tyś km , nie ma to wpływu na obowiązkową wymianę przy 15 tyś
    1 point
  18. Pospawany i polakierowany tylny zderzak. Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka
    1 point
  19. Porównywać można wszystko, ale XV wymyka się trochę z klasyfikacji, bo jest zdecydowanie „pomiędzy”. Nie znam Kony, ale wnętrze CX3 (opartej na Mazdzie 2) to przy XV klaustrofobiczna puszka. Tam nawet siedzenia są za małe
    1 point
  20. Przecież wiadomo, dla jakiego artykułu rydzada kupił tą gazetę.
    1 point
  21. Tekst o UPG się załapał na afisz
    1 point
  22. Kolejna porcja liftów SG50/SF50 gotowa do malowania
    1 point
  23. @kunu: Potwierdzam - Alpy w Subaru to czysta radość:) Co prawda na Stelvio nie udało nam się dotrzeć w tym roku, ale nie mniej ciekawie było na Grossglockner Hochaplenstrasse - polecam gorąco.
    1 point
  24. Auto i Ty starzejecie się po równo, więc obstawiałbym połowę tego czasu.
    1 point
  25. Zjazd na punkt widokowy. Kamera samochodowa. J.
    1 point
  26. Ja bym zaryzykował tezę, że to jednak Kubica przynosi pecha każdemu zespołowi, nawet jako pomocnik pomocnika z-cy kierowcy działu zaopatrzenia. Upatrywałbym dla Roberta szansy gdzieś w para-olimpiadzie.
    -1 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...