Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/17/18 in all areas

  1. Harris to dobry dziennikarz motoryzacyjny, ale nie ma kompletnie talentu komediowego. A w takie buty ubiera go scenariusz. Wg mnie przez te udawanie kogoś innego jest najgorszy z całej trójki.
    3 points
  2. bez urazy ale po twoim poście wnioskuje ze nie masz pojęcia o prowadzeniu biznesu. Tak to już jest że firmy prześcigają się w nowinkach technicznych i wymyślają coraz to nowsze gadżety żeby ściągnąć do siebie klienta i sprzedawać jak najwięcej . Subaru aby utrzymać się na rynku musi gonić konkurencje zresztą jak każda firma chcąca zarabiać i sprzedawać . Dlatego jest 1.6dit , ledowe kierunkowskazy itp a niedługo pewnie pojawi się elektryk. Gdyby Subaru zatrzymało się na modelu imrezy gc to skończyłoby jak FSO, tego forum by nie było a o marce Subaru krążyłyby tylko legendy...
    2 points
  3. Subaru po dzisiejszych Bednarach wyszło zwycięsko. Cztery pierwsze miejsca w klasie 5 dla SUBARU. W generalce też Subaru najlepsze ! ! ! Gratulacje dla zwycięzców w szczególności dla Michała.
    2 points
  4. Fajny wywiad Jakoś mi umknął No i rzeczywiście chyba bardzo dobrze zdefiniowany Klient marki A FXT na autostradzie spisuje się bdb
    2 points
  5. Zależy też, czym wcześniej jeździłeś. Duży prześwit i wielgachne lusterka generują dużo większy szum przy wyższych prędkościach od "zwykłych" osobówek Mam takie momenty każdej zimy od lat
    2 points
  6. Przypomniało mi się 'black round Pirelli' bdb się to ogląda
    2 points
  7. Właśnie dojechałem Co do przejazdu z krk zako, spokojnie poniżej godziny da radę, przy wczorajszych warunkach, gdzie uważam ze połowie kierowców powinno się odebrac prawa jazdy, za to co wyczyniają na drogach, miejscami mgle ze nie było widać na 100 m, od jakiejś stacji jeszcze w Krakowie do wysokości mniej więcej McDonalda w Zako dojechałem w 1:10
    2 points
  8. Pozdrawiam dzisiaj pierwszy śnieg we Wrocławiu i kolegów którzy też przyjechali zobaczyć to zjawisko na Auchan Bielany I Pozdro dla nowego białego STI mrugającego na Czekoladowej o 22.00
    2 points
  9. Brawo Ty!!! Tam, gdzie Plejady - tam centrum Polski.
    2 points
  10. Prąd, można zawsze uzupełnić herbatą z prądem
    1 point
  11. Najbezpieczniej jest kupić zestaw skrzynia + dyfer z jednego auta.Na tabliczce przełożeń niema.W jednym roku produkcji mogły być zakładane zestawy o różnych przełożeniach.Otwóż swój obecny dyfer i policz zęby na kole,nowy musi mieć tyle samo :). Albo przerób skrzynie na napęd na tył i wtedy wszystko jedno jaki dyfer założysz ,pozdro.
    1 point
  12. Mnie trochę ciekawi dlaczego Subaru nie wdrożyło rejestratora pokładowego? Przecież pomiędzy kamerami ES mogliby jakiś obiektyw dołożyć z super optyką + slot na kartę microSD czy jak i wszystko byłoby w ładnej obudowie, a dodatkowo nie rzucałoby się w oczy. Dlaczego projektanci aut jeszcze na to nie wpadli żeby zrobić "fabryczny wideorejestrator"?
    1 point
  13. Znam ten problem, poniżej mój seryjny tłok . W 2.5T to standard, pękają pomiędzy pierścieniami. Często ludzie jeżdżą z tym długo bez świadomości, że coś jest nie tak. Objawy to trochę większe zużycie oleju.
    1 point
  14. Ałaaaaa, moje oczy płoną.... Ludzie, zamiast Subaru, kupcie sobie słownik ortograficzny - też jest na S Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
    1 point
  15. Tak wyglądała wczoraj Łódź. A po 21:00 ulice praktycznie opustoszały [emoji57]
    1 point
  16. Możesz spokojnie trzymać u mnie w garażu. Nie wiem tylko czy przy takim przetrzymywaniu uda się utrzymać śladowy przebieg A tak poważniej, to jakie masz wymagania co do tego miejsca przetrzymywania, że to jest jedyna rzecz która Cię blokuje?
    1 point
  17. Ok Pakiet dodatków z katalogu + wstawka błotnika z S207 Wyszedł trochę taki Swift "Joanna Brodzik" edition Już nie pamiętam, ale chyba około 3k kosztował
    1 point
  18. Głośny, głośny a ludzie zakładają ostatnie tłumiki Borli ale pewno są głusi i głupi bo to Amerykanie :p. Wydaje mi się że głośność jest sprawą indywidualną jednostki..... Głośny, za głośny na forum Subaru to takie "wesołe" podejście zwłaszcza przez pryzmat wrx, wrx sti,
    1 point
  19. Może strategia jest nie "first in class" a "Best in class"? IMHO elektryki nie maja sensu dopóki nie ma rozbudowanej sieci szybkiego ładowania. Do tego czasu hybryda wydaje się dobrym rozwiązaniem.
    1 point
  20. Ciekawe czy ktoś przyzna, że przeżywa każdą rysę Natomiast faktem jest, że porysowany lakier 'nie trzyma' wosku. Ale ja już 'lanosowi' odpuściłem. Chce być porysowany to będzie
    1 point
  21. No właśnie ponoć tak, od MY 17. Ja chciałem Levorga w 2016, ale po próbnej Żonka z tylu myślała, ze coś się zepsuło tak było głośno. Przesialdem się i faktycznie szum byl straszny. W OBK jest OK. XV nie jeździłem. OBK MY16 wydaje się być dobrze wyciszony, o Levorgu pisałem(choć wziąć uważam, ze to super auto!). Ciekaw jestem jak będzie z STI, na które czekam Zalezy jak dużo jeździsz szybko po trasach. Poza tym Subaru daje frajdę z jazdy. Dziś spadł śnieg. Moja Żonka jeździ OBK i stwierdziła, ze nie widzi różnicy, a inni po 40km/h.
    1 point
  22. Międzyrzec Podlaski pozdrawia
    1 point
  23. Odśnieżanie bokiem opony: Wrocław też melduje wykonanie zadania
    1 point
  24. Odśnieżanie bokiem opony: Biała Podlaska melduje wykonanie zadania
    1 point
  25. Tak naprawdę: złote felgi, dodatkowe spojlery STI, końcówki wydechu. IMHO niewielkie różnice wobec MY18 seria, dodatki, które można dokupić. Ten przedni spojlerek leci przy pierwszym krawężniku...
    1 point
  26. Lublin i okolice paraliż. Ciężko fotkę zrobić bo tak sypie i jak tak dalej będzie to rano będę miał po pachy śniegu
    1 point
  27. a czemu ma to byc ironia? To że napisałem ze nie rozumiem idei oferowania na naszym rynku Imprezy tzn niskiego auta z awd i mocno średnimi osiagami ( w 2018 roku oferowac kompakta mające 10s-100km za takie $$ dla mnie nieporozumienie ale nie jest to tu istotne) nie oznacza że nie rozumiem idei XV . Wręcz odwrotnie doskonale ją rozumiem ( dlatego też w 2014 r kupiłem poprzednika i nie dziwiło mnie że na naszym rynku nie ma imprezy czy na rynku DE oferowana jest z napędem na 1 oś) - auto ma mega prześwit -wszędzie wjedziesz, poza drogami utwardzonymi poradzi sobie znakomicie dzięki AWD i X mod
    1 point
  28. Cały cykl na jednym ładowaniu..
    1 point
  29. Ciekawe czy będzie LED-owy kierunkowskaz czy dalej pomarańczowa żarówka i świeczki przeciwmgielne z przodu...:)
    1 point
  30. 1 point
  31. Witaj. Poczytaj u mnie na wątku, jest opisana przeróbka stare na nowe, ale to druga sprawa jakie wtryski. Same rurki od listew paliwowych stosowanie skracasz, robisz delikatne kielichy (tak z 1 milimetr stożka) by przewodu nie zruciło. Czyli umieszczasz w otworze rurki mniejszy pręt, wiertło itd i ruchem okrężnym rolujesz kant. I stosowanie łączysz przewodami elastycznymi. A jakimi - decyduj, ogranicza Cię tylko fantazja: guma paliwo-odporna, zbrojone stalą, teflonowe zbrojone, zakuwane i skręcane na połączenia hydrauliczne - stożki alu, rurki nierdzewne, rurki aluminiowe) Szty
    1 point
  32. Pewnie z tego konceptu finalnie zobaczymy tylko znaczek
    1 point
  33. 1 point
  34. Jak Wam to pomoże w zabawie ( bo tylko tak to można nazwać ) to mogę wkleić ilość sprzedanych shortbloków
    1 point
  35. Jeziora zamarzły na beton bawimy się w najlepsze
    1 point
  36. Może oni po prostu ostatni rocznik nazwali Final Edition i nie robią limitki ?
    1 point
  37. https://wartadirect.pl/app/travel/showStep1
    1 point
  38. Mam ten sam przypadek w lanos 2.0 terz silnik f z zamulwniem ponizej 3000 poradzilem sobie montujac czujnik stukowy na skrzyni,ale tak jak ty muj silnik nie ma ducha powyzej 3000 jedyna obcja moze byc przydkany katalizator chociaz kreci do konca i osiaga maksymalna pretkasc wydaje mi sie ze te silniki tak poprostu maja slabe sa poprostu zadnych bledow nie mam dawaj znac jak do czegos dojdziesz
    0 points
  39. Kto się podejmie zebrania statystyk 2.5T i 2.0T?
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...