Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/15/18 in all areas
-
Dzisiaj dostałem informację, że samochód gotowy do odbioru3 points
-
2 points
-
Eeeeee.....nie przesadzaj....inaczej by nie było na liście tegorocznych zakupów mojego Ministra Finansów..... BTW....jeśli ktoś jeszcze z forum zacznie narzekać na XV/Crosstreka i nie rozumie dla jakiej grupy docelowej jest dedykowany ten segment Subaru niech poświeci chwilę na reklamy.... A jak szukacie "Złotego środka'" i ideału to tylko Skoda.....2 points
-
Tylko ten wyglad jak krecik.Jezeli miał bym wybrać najbrzydsze BMW wszech czasów w skali 1-10 to ta jedynaka zdecydowanie dostaje 20.Na całe szczesćie facelift troche pomogł bo przedlift to stylistyczne sepuku.2 points
-
2 points
-
Jeśli nie widzicie problemu chciałbym rozpocząć temat pt. Co dziś kupiłeś do swojego Forka / Co dziś przy nim zrobiłeś . Tak byście się trochę pochwalili publicznie. Ja kupiłem nowy rozrządzik ze wzmacnianym paskiem, przewody, świece, tuleje COBB plus chłodnice Mishimoto :).1 point
-
1 point
-
I jak duzo po Niemczech nie jezdzisz trzymajac 160-190 to tez bedzie dobry jezeli tak jest w instrukcji. Ale jak często bedziesz gwałtownie przypieszal to takie oleje szybko robią się jak woda i znacząco spada cisnienie na zegarach (tak mialem w imprezach). Ja po 15k wezme w30. Uważam, że jednak mamy wyższe temepratury w PL w lato a wtedy podczas wakacji lecisz na autostradzie i....robisz krzywde silnikowi. Ale napewno nic wyzszego bym nie polecał do normalnej jazdy niz 30-40 w tych mocach jakie ma levorg czy wolnossaca impreza. Ja rozumiem, że jest oszczednosc w zuzyciu paliwa na1 point
-
1 point
-
Forek pojeździł sobie po Suwalszczyźnie - szkoda, że wszystko zamarznięte, bo błotko zdawało się akuratne, żeby pobawić się a nie zakopać. Wybaczcie Młodemu komentarze, ale bardzo ekscytował się1 point
-
Lubię testy tego gościa, trochę pola, trochę autostrady. Jak komuś się nie chce całego oglądać polecam popatrzeć od 7,35s. Jest przyspieszenie od 120 do 168 km/h. Ja rozumiem, że 1 osoba i chyba lekko z górki (przynajmniej tak to wygląda), ale jednak jedzie.1 point
-
Ciekawe jest to, iż jeździ po drogach bardzo dużo doładowanych benzyn a tylko właściciele subaru montują takie urządzenia. Turbo timer dodaje 10pkt do lansu na dzielni, a wraz z blow off-em to już 100 pkt, takie dwa urządzenia rodem z agro tuningu.1 point
-
1 point
-
Cholera! Dopiero co przyjechałem od Marka, Chopy ! stało sie! jest jest, powrócił na swoje miejsce, mój osobisty święty graal Tomek dzieki za gotowość pomocy, poradziłem sobie , myślałem że noc spędzę w garażu, gadałem do niego do siebie, śmiałem sie przytuliłem go drapałem po spojlerku z tylu tam gdzie najbardziej lubi i podskakiwałem! Czyli wszystkie symptomy subaroholizmu, tylko Wam to mogę powiedzieć bo nikt inny mnie nie zrozumie ale miałem łzy w oczach , możemy robić spota!1 point
-
1 point
-
Dokładnie tak jest. Wolny ssak i CVT to nie jest duet do jeżdżenia przez cały czas z butem w podłodze. Jeździsz na 70 procent i jest fajnie i wcale nie dużo wolniej.1 point
-
być może, subiektywnie natomiast przyśpieszanie tym autem mimo niewielkiej stosunkowo mocy było przyjemne xv będzie szybszy, to nie jes wolne auto, po wciśnięciu jest nawet powiedzmy umiarkowanie dynamiczne, ale sposób w jaki to robi mi kompletnie nie odpowiada. Przeczytałem tutaj że skrzynia biegów jest super, ze imituje przłożenia, ze nie ma efektów znanych ze starych cvt. I wg mnie to nie odpowiada rzeczywistości, . Być może istnieje jakiś "sweet spot" w położeniu pedału gazu, gdzie auto już przyśpiesza, ale jeszcze nie wchodzi na maksymalne obroty, i być może super świadomy k1 point
-
...nie specjalnie mnie to interesuje....dywagacjo-interpretacje prawa nie wrócą nikomu życia..... a BTW...czytam niektóre powyższe posty i wynurzenia kto/co/jak powinien zachować się za kierownicą....a prawda jest taka, że w sytuacjach krytycznych nie ma czasu na kalkulację i interpretowanie przepisów...stąd ważne są zasada ograniczonego zaufania, czy szkolenia doskonalenia techniki jak SJS, etc.....1 point
-
1 point
-
Zaraz tłok... W tych silnikach zwykle hałasuje też napinacz łańcucha rozrządu, albo napinacz paska osprzętu. Podjedź na diagnostykę do zakładu specjalizującego się w Subaru.1 point
-
1 point
-
Primo, nie ja pisałem o "flegmatykach". Secundo, jeśli "flegmatyk" jest wyzwiskiem to jest nim także melancholik, choleryk i sangwinik Nigdy nie krytykowałem czyichś priorytetów odnośnie auta. Nie zgadzam się z czarno-białym malowaniem świata. Moc nie oznacza upalania, łamania przepisów, gnania na złamanie karku.1 point
-
@Knurek1111 fajny pomysł , szkoda że nikt nie wpadł na to aby zrobić wątek "forum.subaru dla Orkiestry" , pewnie wątek byłby mocno atrakcyjny i byłoby sporo aukcji , trzeba pomyśleć na przyszły rok i dużo wcześniej założyć taki wątek.1 point
-
Myślę, że jest grupa klientów, która kupując samochód ze znaczkiem Subaru o mocy powyżej 150 KM oczekuje innych emocji od tych ,że sporo pali,wyje i gdy trzeba wyprzedzić to „nie jedzie”.Jak wyje ale jedzie to nawet to że sporo pali jest łatwiejsze do przełknięcia.Co chyba pokazują wpisy właścicieli forestera XT na forum.Na przejazd z punktu A do punktu B przy spalaniu około 3 litry mniejszym na 100km i cenie zakupu niższej o minimum 20 do nawet 40 tysięcy jest wybór samochodów.1 point
-
Dwa lata temu wygrałeś na LPG, w kolejnym przełączając na pb95 a w tym roku chcesz atakować na pb98 z turbo pod maską?1 point
-
Nie za kółkiem co prawda, ale wczorajszy upominek od żony: Polecam cały album1 point
-
1 point
-
1 point
-
I katalog, który zalinkowałeś podaje ten sam numer dla turbo i wolnossaka - 11008AA950. BTW, z tego co kojarzę to EJ25 semi closed był tylko w STI i to nie wszystkich.1 point
-
Ja w swoim mam gładkie Zimmermanny + klocki Textar + Motul RBF660. Do codziennej (nawet dynamicznej) jzdy całkowicie wystarczają Jeśli chcesz coś lepszego (ale nie bardzo drogiego) to załóż gładkie Brembo + klocki Hawk/Ferodo DS2500/-Carbone Lorraine + Motul RBF660. Możesz założyć przewody w oplocie (koszt około 500zł) ale do codziennej jazdy obejdzie się.1 point
-
Silnik się robi Z decyzji. Zdecydowałem się na: * nowy blok * śruby ARP i UPG Cosworth * wzmocnienie smoka OEM * reszta OEM1 point
-
Hello. Jestem u rodziny na Podlasiu. Ktoś z Białego na nocne pośmiganie i jakąś bajerę? send from my spec.B H61 point
-
Wypada ze kiepska obsluga klienta.1 point
-
Skoro już oszkalowałeś serwis w Mikołowie to wypadałoby opisać co takiego zrobili źle.1 point
-
Spokojnie, trzeba się wyspać najpierw Pacjent: Forek SG po lifcie, skórzane siedzenia Co potrzeba: klucze do odkręcenia mocowań fotela (uzyskamy dużo łatwiejszy dostęp), śrubokręt krzyżakowy, trytytki, obcążki boczne, lutownica, ostry nóż, cienki drut (na wszelki wypadek), woltomierz Niezbędne umiejętności: lutowanie i dużo cierpliwości Przyda się też druga osoba do pomocy... Powodem niedziałania grzania na którymś z 2 stopni grzania fotela są przerwane połączenia na macie grzewczej, a dokładnie w tylnej jej części. Znajduje się tam zatopiony w miękkim plastiku/gumie układ z 2 ele1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00