Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/15/18 in all areas

  1. Dzisiaj dostałem informację, że samochód gotowy do odbioru
    3 points
  2. 2 points
  3. Eeeeee.....nie przesadzaj....inaczej by nie było na liście tegorocznych zakupów mojego Ministra Finansów..... BTW....jeśli ktoś jeszcze z forum zacznie narzekać na XV/Crosstreka i nie rozumie dla jakiej grupy docelowej jest dedykowany ten segment Subaru niech poświeci chwilę na reklamy.... A jak szukacie "Złotego środka'" i ideału to tylko Skoda.....
    2 points
  4. Tylko ten wyglad jak krecik.Jezeli miał bym wybrać najbrzydsze BMW wszech czasów w skali 1-10 to ta jedynaka zdecydowanie dostaje 20.Na całe szczesćie facelift troche pomogł bo przedlift to stylistyczne sepuku.
    2 points
  5. tak , korbę bokiem
    2 points
  6. Jeśli nie widzicie problemu chciałbym rozpocząć temat pt. Co dziś kupiłeś do swojego Forka / Co dziś przy nim zrobiłeś . Tak byście się trochę pochwalili publicznie. Ja kupiłem nowy rozrządzik ze wzmacnianym paskiem, przewody, świece, tuleje COBB plus chłodnice Mishimoto :).
    1 point
  7. Całe popołudnie za mną chodzi
    1 point
  8. I jak duzo po Niemczech nie jezdzisz trzymajac 160-190 to tez bedzie dobry jezeli tak jest w instrukcji. Ale jak często bedziesz gwałtownie przypieszal to takie oleje szybko robią się jak woda i znacząco spada cisnienie na zegarach (tak mialem w imprezach). Ja po 15k wezme w30. Uważam, że jednak mamy wyższe temepratury w PL w lato a wtedy podczas wakacji lecisz na autostradzie i....robisz krzywde silnikowi. Ale napewno nic wyzszego bym nie polecał do normalnej jazdy niz 30-40 w tych mocach jakie ma levorg czy wolnossaca impreza. Ja rozumiem, że jest oszczednosc w zuzyciu paliwa na
    1 point
  9. Forek pojeździł sobie po Suwalszczyźnie - szkoda, że wszystko zamarznięte, bo błotko zdawało się akuratne, żeby pobawić się a nie zakopać. Wybaczcie Młodemu komentarze, ale bardzo ekscytował się
    1 point
  10. Lubię testy tego gościa, trochę pola, trochę autostrady. Jak komuś się nie chce całego oglądać polecam popatrzeć od 7,35s. Jest przyspieszenie od 120 do 168 km/h. Ja rozumiem, że 1 osoba i chyba lekko z górki (przynajmniej tak to wygląda), ale jednak jedzie.
    1 point
  11. Ciekawe jest to, iż jeździ po drogach bardzo dużo doładowanych benzyn a tylko właściciele subaru montują takie urządzenia. Turbo timer dodaje 10pkt do lansu na dzielni, a wraz z blow off-em to już 100 pkt, takie dwa urządzenia rodem z agro tuningu.
    1 point
  12. Cholera! Dopiero co przyjechałem od Marka, Chopy ! stało sie! jest jest, powrócił na swoje miejsce, mój osobisty święty graal Tomek dzieki za gotowość pomocy, poradziłem sobie , myślałem że noc spędzę w garażu, gadałem do niego do siebie, śmiałem sie przytuliłem go drapałem po spojlerku z tylu tam gdzie najbardziej lubi i podskakiwałem! Czyli wszystkie symptomy subaroholizmu, tylko Wam to mogę powiedzieć bo nikt inny mnie nie zrozumie ale miałem łzy w oczach , możemy robić spota!
    1 point
  13. Najpierw napisz, jakiego Forestera ma twój ojciec.
    1 point
  14. Dokładnie tak jest. Wolny ssak i CVT to nie jest duet do jeżdżenia przez cały czas z butem w podłodze. Jeździsz na 70 procent i jest fajnie i wcale nie dużo wolniej.
    1 point
  15. być może, subiektywnie natomiast przyśpieszanie tym autem mimo niewielkiej stosunkowo mocy było przyjemne xv będzie szybszy, to nie jes wolne auto, po wciśnięciu jest nawet powiedzmy umiarkowanie dynamiczne, ale sposób w jaki to robi mi kompletnie nie odpowiada. Przeczytałem tutaj że skrzynia biegów jest super, ze imituje przłożenia, ze nie ma efektów znanych ze starych cvt. I wg mnie to nie odpowiada rzeczywistości, . Być może istnieje jakiś "sweet spot" w położeniu pedału gazu, gdzie auto już przyśpiesza, ale jeszcze nie wchodzi na maksymalne obroty, i być może super świadomy k
    1 point
  16. ...nie specjalnie mnie to interesuje....dywagacjo-interpretacje prawa nie wrócą nikomu życia..... a BTW...czytam niektóre powyższe posty i wynurzenia kto/co/jak powinien zachować się za kierownicą....a prawda jest taka, że w sytuacjach krytycznych nie ma czasu na kalkulację i interpretowanie przepisów...stąd ważne są zasada ograniczonego zaufania, czy szkolenia doskonalenia techniki jak SJS, etc.....
    1 point
  17. no właśnie .... a ze stukającym tłokiem jeszcze nie miałem ...przyjemności
    1 point
  18. Zaraz tłok... W tych silnikach zwykle hałasuje też napinacz łańcucha rozrządu, albo napinacz paska osprzętu. Podjedź na diagnostykę do zakładu specjalizującego się w Subaru.
    1 point
  19. Fakt, tyś wysyłał mnie na stacje PKP bym pociągami podróżował.
    1 point
  20. Primo, nie ja pisałem o "flegmatykach". Secundo, jeśli "flegmatyk" jest wyzwiskiem to jest nim także melancholik, choleryk i sangwinik Nigdy nie krytykowałem czyichś priorytetów odnośnie auta. Nie zgadzam się z czarno-białym malowaniem świata. Moc nie oznacza upalania, łamania przepisów, gnania na złamanie karku.
    1 point
  21. @Knurek1111 fajny pomysł , szkoda że nikt nie wpadł na to aby zrobić wątek "forum.subaru dla Orkiestry" , pewnie wątek byłby mocno atrakcyjny i byłoby sporo aukcji , trzeba pomyśleć na przyszły rok i dużo wcześniej założyć taki wątek.
    1 point
  22. Myślę, że jest grupa klientów, która kupując samochód ze znaczkiem Subaru o mocy powyżej 150 KM oczekuje innych emocji od tych ,że sporo pali,wyje i gdy trzeba wyprzedzić to „nie jedzie”.Jak wyje ale jedzie to nawet to że sporo pali jest łatwiejsze do przełknięcia.Co chyba pokazują wpisy właścicieli forestera XT na forum.Na przejazd z punktu A do punktu B przy spalaniu około 3 litry mniejszym na 100km i cenie zakupu niższej o minimum 20 do nawet 40 tysięcy jest wybór samochodów.
    1 point
  23. Dwa lata temu wygrałeś na LPG, w kolejnym przełączając na pb95 a w tym roku chcesz atakować na pb98 z turbo pod maską?
    1 point
  24. Nie za kółkiem co prawda, ale wczorajszy upominek od żony: Polecam cały album
    1 point
  25. I katalog, który zalinkowałeś podaje ten sam numer dla turbo i wolnossaka - 11008AA950. BTW, z tego co kojarzę to EJ25 semi closed był tylko w STI i to nie wszystkich.
    1 point
  26. Ja w swoim mam gładkie Zimmermanny + klocki Textar + Motul RBF660. Do codziennej (nawet dynamicznej) jzdy całkowicie wystarczają Jeśli chcesz coś lepszego (ale nie bardzo drogiego) to załóż gładkie Brembo + klocki Hawk/Ferodo DS2500/-Carbone Lorraine + Motul RBF660. Możesz założyć przewody w oplocie (koszt około 500zł) ale do codziennej jazdy obejdzie się.
    1 point
  27. Silnik się robi Z decyzji. Zdecydowałem się na: * nowy blok * śruby ARP i UPG Cosworth * wzmocnienie smoka OEM * reszta OEM
    1 point
  28. Hello. Jestem u rodziny na Podlasiu. Ktoś z Białego na nocne pośmiganie i jakąś bajerę? send from my spec.B H6
    1 point
  29. Skoro już oszkalowałeś serwis w Mikołowie to wypadałoby opisać co takiego zrobili źle.
    1 point
  30. Spokojnie, trzeba się wyspać najpierw Pacjent: Forek SG po lifcie, skórzane siedzenia Co potrzeba: klucze do odkręcenia mocowań fotela (uzyskamy dużo łatwiejszy dostęp), śrubokręt krzyżakowy, trytytki, obcążki boczne, lutownica, ostry nóż, cienki drut (na wszelki wypadek), woltomierz Niezbędne umiejętności: lutowanie i dużo cierpliwości Przyda się też druga osoba do pomocy... Powodem niedziałania grzania na którymś z 2 stopni grzania fotela są przerwane połączenia na macie grzewczej, a dokładnie w tylnej jej części. Znajduje się tam zatopiony w miękkim plastiku/gumie układ z 2 ele
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...