Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/17/17 in all areas

  1. Po roku jazdy Levorgiem mogę sobie pozwolić na małe podsumowanie. Mój pojazd to Levorg 1.6 GT-S Exclusive 2016 bez Eye-Sight. Przebieg ponad 25.000 km, średnie spalanie z dystrybutora to 9,4 l/100km. Zalety: wygląd - za tym autem się człowiek zawsze ogląda, nie muszę też szukać mojego samochodu wśród dziesiątek podobnych na parkingu pod marketem. prowadzenie - mimo przeciętnych osiągów Levorg na zakrętach nadrabia stabilnością, neutralnością i przewidywalnością, czyli trakcją bez wzgledu na pogodę. S-AWD w wersji z CVT i ATV - Levorg uwielbia zakręty i poka
    4 points
  2. W końcu przerejestrowany i jest jedyny prawilny numerek
    2 points
  3. Jeden z punktów kontrolnych. Czasem tylko dobre słowo na drogę, czasem rejestracja z paszportami. Niestety obowiązki zawodowe popsuły kaukaską przygodę. Trzeba wracać... Dzisiaj po zakupach pamiątek w Machaczkale dotarliśmy do Wołgodońska przez Eliste. Pusta, nudna droga, z pewnym dreszczykiem, bo po Eliste nie ma stacji przez 160 km. Z polecenia Beaty zrobiliśmy ciekawy przystanek, dzięki.
    2 points
  4. Testują pracę z zespołem. Na Hungaro Robert już zrobił 142 kółka w jednym dniu i to przy 35 stopniach, w nowym bolidzie. Oni nie sprawdzają R.K. pod względem wytrzymałości. Nie było długich wyjazdów, za to częste przerwy. Normalna praca jak w sezonie.
    1 point
  5. Tak jak napisał house, zadzwoń, a dowiesz się wszystkiego. Od siebie dodam, że najprawdopodobniej nic lepszego nie znajdziesz.
    1 point
  6. To prawda, że są to silniki najczęściej po awarii. W moim przypadku padła UPG, silnik został naprawiony, zakuty i zostały poprawione błędy fabryczne typu pękający smok olejowy, a na koniec założone grubsze uszczelki pod głowicami. Ogólnie po tym auto jeździ jak wściekłe już dłuższy czas, konsumpcja oleju na poziomie zerowym. Nie masz się czego bać. A silnik 2,5 jest warty grzechu
    1 point
  7. Współczuję, i wiem jak to będzie ciężko zareklamować. wszyscy znamy triki warsztatów samochodowych. Pewnie skończy sie w sadzie. Szczerze jak bym byl osoba szukająca subaru jako pierwsze i po przeczytaniu Twojej sytuacji nigdy bym auta nie kupil tej marki. Sa na szczęście uczciwi ludzie, poleca mts rally, pogadaj z nimi pomogą z rzeczoznawca by sprawę ugrać później w sadzie. A auto wróci do żywych W każdym bądź razie trzymam kciuki!
    1 point
  8. Jak na razie nie odczuwam potrzeby wyciskania wszystkiego z Legasa, ale mój stary Daihatsu Applause daje rade jak na auto z 1990r.
    1 point
  9. a tym bardziej nie nalezy brać tych czasów na powaznie. Czasy mierzone w odniesieniu do drzewa xDDD
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...