Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/27/17 in all areas

  1. 6 points
    Na początek zwróć uwagę na to co i w jakim temacie piszesz
  2. 3 points
  3. 3 points
    500+ na każdą rajdówkę w kraju
  4. 3 points
    Nie wiem czy o to chodziło, poza tym że jeden z największych producentów aut nie był w stanie, cytuję 'każdy silnik zorganizować w tydzień max' Albo dostaje dwa auta. Albo trzy. Nie byłem ale znam kogoś kto był
  5. 3 points
    Twoje auto nie musi Ci się podobać, ważne że nam się podoba
  6. 3 points
    Jakakolwiek próba blokowania jazdy "na suwak" to chamstwo.
  7. 2 points
    Ludzie to czytają! Litości Chłopie. Już się obraź całkiem na to Subaru, kup coś innego i przestań pisać bzdury...
  8. 2 points
    Dodatkowo powinny zapalać się w takiej sytuacji światła stopu dla zmylenia przeciwnika (tzw. false left foot brake assist system).
  9. 2 points
    ale jak pójdzie?? Sprzedaż XT'ków czy wrx'ow z silnikiem 2.0dit ma sie bdb. Na forach zza wielkiej wody gdzie tych aut śmiga xxx razy więcej niż u nas cisza o jakichkolwiek problemach z DIT. Pamiętajcie ze konsumenci rynku USA są bardzo roszczeniowi i z najmniejsza pierdołą idą na drogę sądową. zapomniałeś dodać "zakładają instalacje LPG" - sorry nie mogłem się powstrzymać. Honda do tej pory produkowała głównie silniki wolnossące. Teraz oferują turbo - bardzo młode konstrukcje. Też należy poczekać z jakimikolwiek osądami te parę lat. Ale znając Honde będą perfect.
  10. 2 points
    Chamstwo trzeba karać przykładnie. A nie jakieś tam blokady.... Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. 2 points
    Z modów na wyjazd - pierwszy raz mam stalowe felgi i powstał temat dekielków na piastę. W necie nic nie znalazłem, więc powstał prototyp jak na zdjęciu - sprawdził się. W weekend rusza produkcja masowa - pozostałe 3 sztuki.
  12. 2 points
    Niektórzy tutaj bardziej święci od papieża... Ale wyprzedzanie po poboczu to chamówa i tu żadnego tłumaczenia nie ma.
  13. 1 point
    Kubica za Massę.......... dobra zmiana
  14. 1 point
    @Miłosz Rzeźnik dzięki za "wydumankę" ... No i ok. nawet termin zdecydowanie bardziej pasujący. To ja trochę uporządkuję ... @Than_Junior z "urzędu" proponuję na "1" @Sebastian W zapraszamy na główną ... @marhof bądź czujny @Rafaelo zgodnie z życzeniem dopisałem do rezerwy. XIV Subariada - Północna Albania+Czarnogóra (drugi termin, potwierdzone na zielono): 30 sierpnia - 6 września 1. TJ + OhElaEla 2. Jastazen 3. MarkoV 2 os. 4. bvb 2os. 5. Gazik 2os. + 2 dzieci 6. pzast 2os. 7. 8. Opel 9. Kambol (4 os. dorosłe) 10. Bazan (2 os. dorosłe +2 dzieci) Rezerwowa XIV Albania+Czarnogóra: 11. Sebastian W 12. marhof 2os. dorosłe 13. WALBAT 2os. 14. pavca+1os. 15. Eclipse 16. Rafaelo 2 os. dorosłe
  15. 1 point
    Przyklejony drobiazg z ebaya - nowy emblemat z plejadami
  16. 1 point
    Nie wiem czy tutaj czy do rozluźnienia. To co zrobił policjant w 1.10.
  17. 1 point
    Ale profesor Miodek zezwolił na samo h. Ostatnio doszedłem do wniosku że filter oleju w FA20 jest za mały. Pomyślcie ile razy przez ten filter przepompowany jest olej w ciągu 15 tyś km ? 400 tys razy?Zmienne temperatury i lepkości, skroplona woda w oleju. Zbyt duże spadki ciśnienia mogą mieć katastrofalne skutki na pracę łożysk głównych oraz korbowych. Co prawda filtry mają wewnątrz zawór upustowy ale gdy on zadziała filtr nie spełnia swojej roli. Przydał by się na nim differential pressure indicator jaki oferuje firma Bollfilter.
  18. 1 point
    No to może w Subaru jest tak samo : nic się nie dzieje z silnikiem tylko trzeba to i tamto itp itd .... W hondzie też nie ma akcji a wszyscy wiedzą że jest problem niestety kasa , ekologia i kolejny model
  19. 1 point
    A śledzenie samochodu za nami i automatycznie dodającego gazu w przypadku gdy samochód z tyłu zaczyna nas doganiać?
  20. 1 point
    Może był w sprawie reparacji wojennych? albo zamiast dawać państwu to Nico dogadał, że przeleją hajs na RK
  21. 1 point
    łoooooo grubo panie, widziałem foty na fb, niezla impreza ja sie tez zastanawiałem, ale byłem na 99% przekonany że to nie zabawa na mojego czarnucha, a i że pogoda w tym czasie może dodatkowo utrudnić zabawę. ale skoro już poznałeś teren, to może nas też kiedyś przeprowadzić bo mniej ekstremalnych ścieżkach w tej okolicy?
  22. 1 point
    Robert zostanie Ministrem Sportu
  23. 1 point
    Nie wiem jakim cudem chcesz wałki zrzucić z dohc.. no chyba że dziurę wywalisz w nadkolu.. to się wtedy da..
  24. 1 point
  25. 1 point
  26. 1 point
    Według mnie wygląda to tak: Zwalniam jedynkę na XIV Subariada - Północna Albania+Czarnogóra (drugi termin, potwierdzone na zielono): 30 sierpnia - 6 września Dopisuję się na rezerwę XII Subariada Lista uczestników Subariada XII północna Albania+Czarnogóra: 29 lipca – 5 sierpnia 2018 1. Dyrekcja 2. marraass 2os. dorosłe +2 dzieci 3. bielik 2os. 4. rutek111 2os. dorosłe +2 dzieci 5. AAD 3os. 6. KGSub 2os. dorosłe + 2 dzieci 7. Wipolak 2 os. 8. Subary 2 os. 9. sebekian 10. Drzemik +Koralek Rezerwowa XII Subariada Albania+Czarnogóra: 1. Daniel Janus 2. marhof XIV Subariada - Północna Albania+Czarnogóra (drugi termin, potwierdzone na zielono): 30 sierpnia - 6 września 1. 2. Jastazen 3. MarkoV 2 os. 4. bvb 2os. 5. Gazik 2os. + 2 dzieci 6. pzast 2os. 7. TJ + OhElaEla 8. Opel 9. Kambol (4 os. dorosłe) 10. Bazan (2 os. dorosłe +2 dzieci) Rezerwowa XIV Albania+Czarnogóra: 11. Sebastian W 12. marhof 2os. dorosłe 13. WALBAT 2os. 14. pavca+1os. 15. Gazik
  27. 1 point
    No cóż, takie życiowe wybory. Kupiłeś sportowy, piękny, rasowy i fantastycznie prowadzący się samochód, więc musisz nauczyć się z tym jakoś żyć.
  28. 1 point
    Nie ma co panikować, jednak jedno jest pewne. Aby powiedzieć coś więcej o silniku 2.0DIT należy poczekać jeszcze przynajmniej dwa lata. Co do silników Hondy - najlepsze silniki spalinowe.
  29. 1 point
    To jestem w takim razie redneckiem, bo ja bym Mustangiem nie pogardzil, szczegolnie w takiej wersji
  30. 1 point
  31. 1 point
    Foras już straszy na Mazowszu, wyżebrałem ładne blachy u miłych Pań w urzędzie (musiałem tłumaczyć, dlaczego tak bardzo chcę w numerze 555 - niestety nie było, więc wyszlo jak wyszło )
  32. 1 point
  33. 1 point
    Chodzi funkcję autonomicznego pojazdu?
  34. 1 point
    Oglądałem ostatnio Iron Mana i po szybkim przeleceniu wzrokiem wątku się zastanawiałem co to ten Stark Engine
  35. 1 point
    Hej, witam forum. Jestem na etapie zakupu swojego pierwszego subaru, na oku mam forestera. Mile widziale wszystkie uwagi na co zwrócić uwagę przy zakupie
  36. 1 point
    nie jest to jedyny pojazd z ta kombinacja w tym przedziale cenowym (Camaro, Charger, Challenger, o mocnych pickupach nie wspominajac) a jednak to wlasnie Mustangi slyna z tych przygod Czyli hipoteza, ze kupuja je Rednecki jest wciaz bardzo prawdopodobna W Stanach, oczywiscie, w Stanach!
  37. 1 point
    Nie obraźcie się ale pitolicie XV czy stary czy nowy to najpiękniejsze auto tego typu na rynku odrobinę mu linie dachu psują relingi ale cóż taki koszt dodatkowej funkcjonalności
  38. 1 point
    Wynik jak VW Lupo TDI w trasie
  39. 1 point
    hehe, to czemu Mustangi wpadajace w tlum gapiow staly sie internetowa legenda? https://jalopnik.com/its-official-the-internet-hates-the-ford-mustang-1770432520
  40. 1 point
    Nie niestety tylko tak jest właśnie dobrze. Należy trzymać kciuki żeby ktoś teraz rzucił jokera na stół Gorsza sytuacja byłaby wtedy gdy RK nie było w tali, tylko był zwykłym blefem. Moim - kompletnie subiektywnym zdaniem - RK za swoją zgodą i obopólna korzyścią nie był jokerem w rozgrywce z Renault. Dzięki właśnie tej współpracy przeszedł na pozycję jokera i jest w realnej grze o fotel w F1. Rosberg wbrew Reanult wszedł do gry, wiec moi subiektywny zdaniem ta karta bardzo nęci i kokietuje inne zespoły
  41. 1 point
    Zmieniając deko drogę, w którą ten temat dąży, pochwalę się. Jakiś czas temu (niedziela 17 wrzesnia) w nocy przejrzałem cały temat. Moje odczucia opisałem tutaj No więc.. Pojechałem z samego rana do salonu, pojeździłem i FXT i Levorgiem (tak, dla zobaczenia co to), po czym ugadałem się jak trzeba. W czwartek (za dwa dni) odbieram MY2018 white pearl W sumie to dzięki temu forum zdecydowałem się na ten krok. Dzięki Wam też stwierdziłem, że trzeba działać szybko. Mój Forek 2.0d (2008) już dzisiaj mnie opuścił (salon go przejął), póki co więc mam 2 dni na testowanie Imprezy Dzięki jeszcze raz Panie i Panowie, mam nadzieję na szczęśliwe użytkowanie i częste udzielanie się na forum, aby dobre słowo głosić dalej. No i żeby może dzięki mnie też ktoś zdecydował się na posiadanie Subaru. No i przy okazji polecam salon EF Rzgów (Łódź), szczególnie Pan Jędrzej, który poprowadził cały proces - pełna profeska. Zobaczymy jak dalej, gdy przyjdzie do pierwszych problemów (odpukać!).
  42. 1 point
    Wystarczy najtanszy interfejs z netu kupic w cenie pewnie 40zl z wysylka sie zmiescisz i blad odczytasz. Nie musisz sie nikogo prosic a blad odczytasz w pare sekund.
  43. 1 point
    I to jest słuszny wybór. To auto zawsze na takich jeździło i wszystko było ok.
  44. 1 point
    niech rzuci kamieniem ten pierwszy , kto jest bez winy. Każdemu potrafi się chociaż raz zdarzyć podobna sytuacja za którą by się wstydził do końca życia. Ja taką miałem i jest mi wstyd ale nie oznacza że jestem pirat i cham drogowy który nagminnie łamie przepisy.
  45. 1 point
    Odgrzeję temat, ale coż, posiadam Subaraka od niedawna... Z tego, co wyczytałem na tym i innych wątkach (także na kresce) wynika mi, że: Nikt tak naprawdę nie wie, jaka jest tolerancja wiskoz, dyferencjałów itp. na różnicę w bieżniku, ciśnieniu, obwodzie itp. Są teorie, opinie, sugestie, "słyszałem że", "gdzieś widziałem", ale brak FAKTÓW. Jedni mówią o 2 mm średnicy, inni 2 mm promienia, procent obrotów lub procent obwodu, inni przejechali na dojazdówce 10'' pół Polski i mówią "spoko", a jeszcze inni mierzą laserem. Brak sensownych koncepcji, co zrobić w przypadku totalnej awarii jednej opony, gdy ma się jakieś trudno dostępne na rynku wtórnym. Do sensownych koncepcji nie zaliczam "kup 4 nowe", bo żyjemy w Polsce, nie w Niemczech i większości ludzi nie stać na taką "imprezę". Poprzedni właściciel mojego Forka kupił w kwietniu 2012 r. jedną nową Yokohamę 215/60R16 i założył (za radą oponiarza) z przodu po prawej. Nie mam pretensji, nie siedział godzinami na forach ani nie był fanatykiem marki, zdał się na fachowców. Auto (i oryginalne Yokohamy) miało wtedy ok. 65 tys. km przebiegu, rezerwa była puszczana w obieg. Te Yokohamy do dziś spokojnie mają bieżnik nadający się do jazdy (nie wiem, jaki, bo są obecnie w przechowalni, jeżdżę wszak na zimówkach). Wg tego, co wyczytałem, pewnie nie mam już wiskoz (obu, bo u mnie jest szpera z tyłu - tak mi powiedziano w Subaru po rozszyfrowaniu VIN-u), kołaczą się resztki skrzyni biegów, dyfrów i kilku innych szpejów Moi spece od opon (naprawdę nieźli fachowcy) mówią, żebym się taką różnicą nie przejmował, nawet w Subaru ;-) I że to mu nie zaszkodzi, a ja przesadzam. Pogubiłem się: jedni twierdzą, że w przypadku awarii wiskozy miałbym przeskakiwanie na zakrętach parkingowych (nie mam) lub uczucie spinania czy też blokowania auta w niektórych przypadkach (nie mam). Inni piszą, że wielu jeździ z niedziałającymi wiskozami nie wiedząc nawet o tym To jak, nie da się tego poznać czy co? Bo tak z ciekawości chciałbym wiedzieć, czy u mnie są jeszcze czy już nie ma... Jest jakiś prosty test, bez rozbierania itp.? Da się to poznać? Co mam zrobić w lecie, gdy przyjdzie czas na założenie opon? Różnica (obecnie) w bieżnikach jest ok. 2 mm między tą nową a starymi. Mam ją jakoś "zedrzeć" o te 2mm? Ale jak Co z pompowaniem kół? Jedni mówią "wszędzie po równo", inni "zgodnie z tabelką" (czyli z przodu więcej), inni znów radzą korygować ciśnienie w zależności od załadowania auta OK, mam w bagażniku ciśnieniomierz i kompresor na 12V, ale litości! To jaką korektę mam wprowadzić teraz, gdy założyłem gaz i zbiornik dociąża mi tył? Bić o 0.1 więcej do tyłu ciśnienia? Mój Tato jest geodetą, może skonstruujemy urządzenie pomiarowe i wzory do mierzenia ugięcia opon i obliczania różnic w obwodzie/promieniu? Idzie zwariować... Mam jedną koncepcję na podobne problemy, o której nikt nie wspomniał: a gdyby tak po założeniu jednej nowej opony (lub dwóch) pompować je mniej? Tak, żeby wyrównać większy promień... Co Wy na to? Konstatując: przede wszystkim dziwi jedno - zerowa reakcja przedstawicieli firmy! Naprawdę nikt z Subaru Polska nie może napisać do fabryki z pytaniem, jakie przyjęto tolerancje konstrukcyjne?! W dzisiejszych czasach to chyba nie problem, gołębi pocztowych nie trzeba, są e-maile... Zwykłemu śmiertelnikowi nie odpiszą, ale swojemu przedstawicielstwu na niemały zresztą kraj chyba muszą? To nie są dane tajne!
  46. 0 points
    We fordzie coś takiego widziałem
  47. 0 points
    Witam . Do dnia dzisiejszego żyłem w przekonaniu że to jest mój pech ale okazuje się jednak inaczej . Nie jestem jedynym posiadaczem XT z 2014 w którym tuż po gwarancji silnik odmawia współpracy . Przy przebiegu 82000 stanął na trasie z czterema dziurami w bloku ( tak serwis twierdzi ) . Ale zupełnie inna sprawa to sposób działania serwisu całkowita opieszałość i niesamowite luźne podejście do całej sprawy . Auto stoi od miesiąca i nic nie wiem jak za ile i na kiedy . Kupowałem Subaru z przekonaniem że dostaje coś więcej niż samochód . Nawet więcej po powrocie z wakacji na które nie dojechałem miałem zamawiać kolejnego XT ale już mi sie chyba nie chce . Licze na to że coś sie zmieni i dalej zostanę wierny marce Subaru .
  48. 0 points
    Witam Państwa, Na wstępie chciałbym się przywitać (nie do końca ten dział) Odgrzewam temat, upłynęło trochę lat od założenia wątku. Czy problem z trwałością bloku silnika, wału etc. faktycznie ograniczył się po II połowie 2010r i wprowadzonej rzekomo modyfikacji silnika ? Mam możliwość zakupu Subaru Forester wyprodukowany pod koniec 2010r (pierwsza rejestracja 2011) z pewnego źródła, zadbanego i serwisowanego do dnia dzisiejszego w polskim ASO z prawdziwym przebiegiem 112 000km jednak po lekturze szeroko pojętego Internetu pojawiła się poważna obawa o dalszą, tak samo jak do tej pory, bezawaryjną eksploatację przez najbliższe kilka lat ( w normalnych warunkach i przy przebiegach 15 000km rocznie ) Analizując strony z ogłoszeniami w Polsce i za granicą mniej jest SBD z awariami silnika > MY2010.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...