Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/28/16 in all areas

  1. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    3 points
  2. Cześć wszystkim, w ostatnim czasie udzielałem się tylko w dziale Kupię/Sprzedam, dawno nie pisałem nic w pozostałych wątkach bo w sumie nie miałem o czym. W końcu na tym Forum wszyscy już wszystko wiedzą (czasem i co poniektórzy więcej ode mnie ) niemniej jednak, nie wszyscy mieli okazję poprowadzić Forestera wyposażonego w silnik Boxer Diesel i skrzynię Lineartronic jak również nie wszyscy mieli okazję usiąść za kierownicą najnowszego Audi Q5 2.0 TDI o mocy 190 KM z rozsławioną już skrzynią DSG. O ile Forester jest dla mnie produktem doskonale znanym, o tyle Audi w sensie produktowym je
    2 points
  3. Mnie się wydawało, że PoRD jest proste, a jak widać jednak nie ... Bardzo pouczająca dyskusja. Będę bardziej uważać na drodze...
    2 points
  4. Lądował chyba poza punktem konstrukcyjnym skoczni
    2 points
  5. Akcja od 0:30 - dla niecierpliwych.
    2 points
  6. Czy możecie mnie oświecić czy te uchwyty w kółku na zielono to zaczepy na liny do transportu czy co? Muszę dorobić takie cudo Odzewu żadnego, ale robota idzie dalej. Nigdy nie robiłem model z otwieraną maską, dlatego przy okazji zabrałem się z wzmocnienie i wygłuszenie maski żeby nie było lipy Najpierw wyciąłem kształt maski w polistyrenie i nawierciłem otwory na miejsce spoczynku podpórki potem zawiasy i stelaż maski Póki co oczywiście nie wygląda to wcale, ale myślę że za jakiś czas nabierze wyglądu
    1 point
  7. . Klient nastawiony na Q5 to klient lubujący się w niemieckiej motoryzacji, "potrzebujący" auta klasy premium i taki ktos raczej za forkiem się nie obejrzy. Jeżeli q5 z takim dieslem będzie dla niego autem za słabym kupi po prostu mocniejszą, albo uda się do salonu BMW, Porsche czy nawet Lexusa. Forek (ogólnie Subaru to żadne premium) to konkurencja dla Skody, Hundaya Rav4 czy Crv'ki. Jest parę aut klasy średniej jeżdżących lepiej niż odpowiedniki klasy premium ale co z tego, skoro to auta dla różnych odbiorców. wygląda pięknie Znajomy wie ze ma kolegę pracującego w salonie Subar
    1 point
  8. W związku z potwierdzeniem pewnego terminu dla drugiej w 2017 roku Subariady w Mołdawii uprzejmie proszę o zmianę numeracji niniejszej Subariady na Nr. X Czyli będzie pierwszy Subariadowy jubileusz ( już zaczynam myśleć, jak to uhonorować - propozycje ? ). Jako że najpewniej począwszy od Nr. IX Subariada będzie objęta patronatem medialnym National Geographic także ta jubileuszowa będzie gościła dziennikarzy z szacownego wydawnictwa. Pozdrowienia
    1 point
  9. W związku z pewnymi zmianami uprzejmie proszę o dodanie mnie ( 2 os ) do niniejszej listy. Ponadto chciałbym zarezerwować 2 dodatkowe miejsca ( po 2 osoby ) dla : - National Geographic ( będzie patronem medialnym Subariady począwszy właśnie od VIII' ) - .... na razie jeszcze niespodzianka Czyli w sumie 3 samochody. Zanim ew. wyślemy info per mailing o pozostałych wolnych miejscach zaczekam kilka dni ( czyli klasyczne "fory" dla p.t. Forumowiczów ). Finalnie, jako że termin jest już pewny, proszę o zmianę numeracji Subariady na IX Pozdrowienia
    1 point
  10. Witam. No i się zaczęło kopanie wszystkich i wszystkiego, ale też była pomoc osobom zaskoczonym przez zimę na letnich oponach, a było dużo takich osób. pozdr sebxyz
    1 point
  11. to fakt, może niekoniecznie mi po drodze z poglądami, jakie panowie prezentowali, ale muzyka była przezacna:
    1 point
  12. Ostatnio coś wracam do muzyki sprzed lat. Teraz jestem na etapie Rage Against The Machine. To było coś
    1 point
  13. Kurde cały czas myślałem, że to Mark Zuckerberg założył FB
    1 point
  14. To prawda. Jakość szkolenia jest na fatalnym poziomie. Jestem kierowcą z zaledwie 10 letnim doświadczeniem i doskonale pamiętam kurs. Jednym zdaniem jest to przygotowanie, żeby zdać egzamin na prawo jazdy. Na co dzień funkcjonuje wiele mitów drogowych i naszą (moją) winą jest nie zaglądanie do KD. Art. 22. 5. Kierujący pojazdem jest obowiązany zawczasu i wyraźnie sygnalizować zamiar zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu oraz zaprzestać sygnalizowania niezwłocznie po wykonaniu manewru. Oby więcej takich dyskusji.
    1 point
  15. Cóż, widać jakość kształcenia w OSK ... o której od dawna mam wyrobione zdanie ... tylko jak z taką wiedzą zdaje się egzamin na pj, pojęcia nie mam.
    1 point
  16. Pany po co te uszczypliwości i nerwówka? Potraktujmy to jako okazję do nauki i niech niektórzy koledzy dowiedzą się na przykład że niezależnie od przebiegu drogi z pierwszeństwem ZAWSZE sygnalizuje się zmianę kierunku jazdy i jeśli jakiś instruktor nauczył inaczej to mieliście po prostu pecha że trafiliście na jakiegoś gamonia
    1 point
  17. Jadąc na wprost który byś włączył?
    1 point
  18. A skąd inni kierowcy mają wiedzieć czy nie jedziesz na wprost w podporządkowaną? np. tu:
    1 point
  19. Kiedyś już to na tym że forum chyba mówiłem. Można pieprzyć słodkie peany o "doskonałości" Subaru jak się samemu problemów nie miało, gdy się tego doświadczy - czego nikomu nie życzę - obraz tej firmy legnie w gruzach. tapatalk
    1 point
  20. Harvester, pamietam Cię z toru w Toruniu ( u Elka jeździliśmy)w latach 2009-2010 Ale żeś zarósł przez te lata:-) Zdjeca super. Szkoda , ze nie mogłem wpaść....:-(
    1 point
  21. Taki ponadczasowy kawałek, mi bardziej odpowiada w tej wersji
    1 point
  22. Słyszę, więc podejdę, pogłaskam, usiądę w fotelu, puszczę mu muzyczkę i powiem, że to dla jego dobra bo nie zardzewieje jak inni koledzy ...
    1 point
  23. To i ja się pochwalę Wczorajszej nocy gdy popadało trochę śniegu całkiem przypadkiem jadąc krętą drogą poza miastem zobaczyłem pewnego nieszczęśnika w rowie. Zatrzymałem się, ten mówi: ale mam szczęście. Już tu tkwię prawie godzinę, i to jeszcze Subaru, moje ulubione auto! Wyciągnąłem jego Fiata z rowu bez najmniejszych problemów
    1 point
  24. A'propos Dustera. Tydzień temu wracałem do domu po 21. 3 km przed domem minąłem stojącego na awaryjnych Dustera. Zawróciłem (dwupasmówka) nadkładając z 5 km. Podjechałem. Gościowi brakło paliwa kilometr przed stacją. Podwiozłem na stację, kupił kanisterek, zatankował i znów zawijka 5km. Był w lekkim szoku, chciał płacić. Może to nie koniecznie klasyczne kopanko, ale dla mnie było radością pomóc człowiekowi w potrzebie. No i niech ludziska dobrze kojarzą Subaru, bo z tym bywa różnie. I wcale nie uważam, że straciłem czas i paliwo. Przeciwnie!
    1 point
  25. Forek na autostradzie jest znośny tylko z wyładowanym bagażnikiem, bo toboły robią za wygłuszenie, którego brakuje we wnęce na koło zapasowe. Na pusto jest nieznośnie głośny na moje ucho. No ale to częściowo zależy także od subiektywnej oceny i tolerancji na hałas.
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...