Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/17/16 in all areas

  1. Słuchaj, zrób eksperyment z zapałką. Dowiesz się w którą stronę przemieszcza się powietrze podczas odkręcania korka...
    4 points
  2. kurna, skąd wy bierzecie takie oferty. Rozważając zakup nowego XT'a sprawdzałem oferty konkurencji i ceny Q5 to było min. 70 -80k pln plus do Forka przy nie do końca takim samym wyposażeniu. Nawet roczne demówki ledwo schodziły poniżej 200kpln. Mówimy o jedynej słusznej wersji 2.0T 224KM w różnych wariantach wyposażenia.
    2 points
  3. Po 1 benzyna pachnie Po 2 miałem to samo w hyundaiu i teraz w subaru najbardziej sie to nasila w upalne dni lub gdy jest mało paliwa w baku i nie uważam żeby bylo to czym nie normalnym. Po 3 może cos z odpowietrzeniem baku nie halo skoro Ci to przeszkadza? Po 4 na pewno jest to podciśnienie i auto na pewno Ci od tego nie wybuchnie. A to ze zapach benzyny ucieka na zewnątrz jest wynikiem wyrównania ciśnień. Po 5 zostawiając auto z otwartym bakiem w zamkniętym i słabo wentylowanym garażu prosisz sie o kuku. Wystarczy mała iskra i juz masz po aucie w najlepszym przypadku. A pomyśl sobie c
    1 point
  4. poprosiłbym o merytoryczne uzasadnienie …
    1 point
  5. Nie, nie można w ogóle, bo to oszustwo. Jeśli auto jest w dobrym stanie i robione wymiany oleju, rozrządu, regulacje zaworów na czas to przebieg ma znaczenie marginalne. Przynajmniej dla mnie O to mi chodziło. Ale jak nie zmieni się rynek w Polsce i nie wprowadzą jakiejś regulacji prawnej nt. liczników to dalej cofanie będzie na porządku dziennym, bo Polacy wierzą w bajeczki że kombi w diesel'u z Niemiec po 16 latach "jeżdżone tylko przez dziadka w niedzielę" ma 200k km. Dziwne że 10 a nawet 5 letnie auta z Niemiec też takie podobne mają przebiegi.
    1 point
  6. Subarki to bardzo czesto zagazowywane auta wiec raczej prawie każdy gazownik ma wczesniej czy pozniej doczynienia z subarowskim boxerem
    1 point
  7. Na tym polega plus, że na rakutenie kupisz tylko Defi oryginały z papierami, gwarancją itp. Defi ściga piratów po całym świecie (http://www.defi-shop.com/info/important/counterfeit/) i nie ma opcji, żeby nie monitorowali jednego z największych site'ów na swoim własnym japońskim rynku. No w teorii jest tam jakieś promilowe prawdopodobieństwo, że trafi się jakiś japoniec-odszczepieniec i wystawi podróbkę tyle że jego kariera by się tam skończyła w ułamku sekundy a Ty i tak pewnie będziesz płacił Paypalem więc masz 6 miesięcy na reklamacje, dodatkowo znalazłeś towar u sprzedawcy z 4000 komentarzy
    1 point
  8. Zdjęcia opisy, wywiady, akademie, wizyty w zakładach pracy- wszystko będzie, wszystko! Kochaniutki tylko nie dzisiaj bo zarobiony jestem okrutnie!
    1 point
  9. Pamiętaj jeszcze o różnicach dyfrów rocznikowych. Znaczy między skrzyniami 752, a 754. Ty masz 754, więc jak chcesz zmieniać sam dyfer to musi być takie samo przełożenie i także od 754, bo tu są symetryczne półosie, w przeciwieństwie do 752.
    1 point
  10. Czyli masz w miarę krótką skrzynie z Forka 4.44 GT jedzie na drugiem biegu 100km/h. Ta z TypeR jest po prostu mega krótka. No skrzynie mają takie samo przełożenie główne, ale inne przełożenia poszczególnych biegów. Poszukaj sobie tabelek. Moim zdaniem skrzynie masz krótką. Ta z typeR jest jeszcze krótsza, ale pamiętaj o tym, że TypeR kręci się do ponad 8000RPM i ta krótkość tam nie przeszkadza. U mnie jest 4.44 taka sama jak w P1, a na drugiem biegu spokojnie osiąga się ponad 100km/h właśnie dzięki obrotom. W seryjnie kręcącym się GTku do normalnej jazdy nie zmieniam
    1 point
  11. O dokładność wskazań STRI to bym się raczej nie martwił, to renomowana firma a nie jakiś AutoGauge. Brak alarmu dźwiękowego to jednak baaardzo duży minus, jeśli uważasz, że w ferworze walki zobaczysz mrugającą kontrolkę to ok ale ja trzy razy bym się zastanowił czy warto wydać 3k na świecidełka. Rozważ też kupno Defi bezpośrednio w Japonii, ostatnio kupowałem BF (EGT, oil temp, oil press) i wyszło razem z cłem 800 za sztukę - na 3 wskaźnikach to już 900 zł różnicy w stosunku do tego co przyjąłeś w wyliczeniach.
    1 point
  12. witam! Minęło już trochę czasu od zakupu svx'a, trochę już w nim zrobiłem i pozamawiałem części, chciałem się jednak podzielić odkryciem- może komuś się przyda. Łączniki stabilizatora przód tak bardzo u nas niedostępne, że pozostaje aso, jebay lub rzeźba są niebanalnie łatwe od dostania- wręcz idealnie pasują łączniki stabilizatora tył z mazdy 626 GF 98-2002, koszt około 40-50zł. pod linkiem zdjęcia założonego obecnie u mnie i zamiennika tył do mazdy 626: https://1drv.ms/f/s!AiPODKg5Pir9n1GCLAAW9wfK7VM5 Chciałem się jeszcze zapytać o rzeźbę ze skrzynia i dyfrem z legacy twin turbo. Co prawd
    1 point
  13. https://www.youtube.com/watch?v=Zh7iqDGDdtY
    1 point
  14. Dla Zainteresowanych. Scenę ze Starszymi Subarkami kręcimy w Kuro Detailning o godzinie 12:30. Kraków ul. Chodowieckiego 3. Do zobaczenia. W razie potrzeby - 607 777 747
    1 point
  15. Jeździłem ostatnio Gulią w dieslu 185 KM i generalnie szału nie ma. Co do QV to po jeździe dieslem ranking zakupowy jest taki: C63AMG RS4 QV M3 Żebym wziął pod uwagę Alfę zamiast Merca lub Audi musiała by być z 50000 tańsza od tamtych.
    1 point
  16. Jesli myslisz o Bajecznej to odradzam. Zly adres. Mi juz SVXa popsuli. Szkoda kolejnego...
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...