Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/17/16 in all areas

  1. Jest nam ogromnie miło zakomunikować, że w największym w Europie motoryzacyjnym plebiscycie (organizowanym wśród czytelników pism motoryzacyjnych z rodziny "auto motor i sport") tj. Best Cars w klasie kompaktów, drugi rok z rzędu zwyciężyło Subaru WRX STI! Link: http://www.auto-motor-i-sport.pl/nowy_numer/szczegoly,36
    8 points
  2. Piotr Gradoń na FB: Tak jak obiecałem Wam mam nowe wieści dotyczące Pani Michaliny, posiadaczki Subaru WRX Sti . Łukasz Byśkiniewicz wraz z ekipą TVN nagrał dzisiaj w Katowicach program z udziałem naszej Bohaterki. A wy, jeżeli macie ochotę, już jutro w TVN Turbo o godzinie 18,00 oraz 22,00 możecie zobaczyć efekty tego spotkania. I tak oto post, którego autorem był Witold Rogalski Prezes Subaru Import Polska stał się być może początkiem popularności i kariery telewizyjnej, ponad 80 letniej, Pani Michaliny. Szczegóły już jutro .....
    7 points
  3. .....ok....jakąś jedną fotkę może znajdę.... @Ayu....na razie wygląda tak...
    3 points
  4. Po gęstniejącej atmosferze czuć brak pozytywnych wiadomości.
    1 point
  5. 1 point
  6. Chyba o mnie mowa i o moich świnkach
    1 point
  7. 1 point
  8. Cześć, Jest to właśnie wersja TOP mająca trochę dodatków dających ekskluzywny klimat STI względem wersji "podstawowej". Na naszym rynku wersja TOP nie ma spoilera
    1 point
  9. Jak nic nie wiadomo to skąd wiesz ,że głupoty ?
    1 point
  10. W sekwencji nie ma to znaczenia, montuję nawet "na leżąco".
    1 point
  11. Bardziej beznadziejnie umieszczonego wlewu gazu nie widziałem w życiu, mogli jeszcze neon dołożyć, żeby nie przegapić. Ktoś za zrobienie takiej dziury w stałym, niewymienialnym elemencie karoserii (zamiast w plastiku zderzaka bo już nie śmiem sugerować pod klapką) powinien zostać wybatożony. Tak przy okazji chciałem zapytać. Czy Legacy IV miał jeszcze tendencję do samoczynnego(znaczy nie spowodowanego ingerencjami stłuczkowo blacharskimi) rdzewienia tylnej ćwiartki czy odrobili lekcję z zabezpieczeniem antykorozyjnym? Konstrukcja ma już ponad 10 lat i jestem ciekawy czy wyciągnęli wnioski z p
    1 point
  12. Ale Clio 182 to przezabawka. Nie ma się co leczyć Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 point
  13. ...właśnie czytam opisy terenów..... co do @Pumexa...to wiem , że on był na wszystkich kiedyś mi opowiadał.... dzięki.. ...no wygląda na to, że "jakieś Morze- północny zachód" powinien się pojawić w Tym roku... byłoby ciekawie..
    1 point
  14. Tak, zdecydowanie tak. Gdybyś jechał lewym pasem przed rondem i na rondzie, to ten drugi pojechałby prosto i do kolizji by nie doszło. Gdy jechałeś prawym dookoła, to on musiał się zatrzymać na środkowym przepuszczając Ciebie. No i to jest bez sensu. Przez jeżdżących tak jak Ty, jazda na rondach nie jest płynna i dochodzi do kolizji jak Twoja.
    1 point
  15. Czy ja dobrze widzę? 5372 zł za podniesienie auta i to w dodatku netto????
    1 point
  16. Czemu chcecie fundować lepsze życie jakiemuś księdzu, w podziękowania za citroena, o którym ten ksiądz nie ma pojęcia?
    1 point
  17. Zwrot "Turbobabcia" nabiera nowego znaczenia!
    1 point
  18. Ostberg przejechał rajd 0,25 s/km wolniej niż Ogier. Nie sądzę by można jechać takim tempem bez ryzyka, emocji i ciśnięcia na maxa Fordem (a nie VW). Także nie przesadzałbym z krytyką Ostberga. Przejechał bardzo dobry rajd jak na pakiet, którym dysponuje. Tanak Fordem też nie podskoczył, a wiemy że jest mega szybki. Nie wiemy jednak jak spisują się teraz Dmacki (kiedys szybko gubiły kolce). Ogier - król i mistrz efektywnej i efektownej zarazem jazdy. Może jego dominacja jest nudna, ale jego jazda na pewno nie. Geniusz.
    1 point
  19. @@mahu i ten zespół bardzo lubię Swego czasu sporo ich słuchałam i grałam Metallica - Mama Said
    1 point
  20. Kawałki zespołu Iron Maiden bardzo lubię słuchać, więc Bruce Dickinson - Broken
    1 point
  21. Też sie udało przemknąć Kwapcio , dzięki Debiut na torze
    1 point
  22. 1 point
  23. Kolego artykuł, na który się powołujesz dotyczy "normalnego" skrzyżowania. Na rondzie masz prawo jeździć zewnętrznym pasem przez 8h. Ile Ci się tylko podoba. Idąc Twoim tokiem myślenia to na rondzie zjeżdżając 3 zjazdem skręcasz w lewo czy w prawo? Leżeli powiesz, że w lewo to spytam dlaczego w takim razie wrzucasz kierunkowskaz w prawo, sygnalizując zjechanie z ronda (bo mam nadzieję, że to robisz)? Jeżeli powiesz, że skręcasz w prawo to Ci powiem, że właśnie dlatego trzymam się prawek krawędzi jezdni. Mało tego - weź pod uwagę, że nie wiem gdzie chcę skręcić. Chcę skręcić w ulicę Kowal
    -1 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...