Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/20/15 in all areas

  1. Wentyl jest "gruszkowaty", więc ściołem go nożykiem tak aby go dość ciasno wkręci w otwór od przewodu właśnie. Będzie na pewno ciężej niż kompresorem, ale o niebo lepiej niż siłować się kombinerkami (też przerabiałem). I nie zapomnij wylać jak najwięcej płynu z zacisku, żeby po oczach nie dostać Ja miałem coś takiego: Daj znać czy sposób zadziałał u ciebie.
    1 point
  2. no, to zalezy jeszcze jakie to skrzynie - zwykle gietekowe 5mt beda raczej dosc tanie. Japonskie z STi, o krotszych przelozeniach, beda raczej juz nieco drozsze - zwlaszcza z dyframi. Nieco wytrzymalsze, ale tez nadal mowimy o uzywanych, paronastoletnich urzadzeniach, ktore nigdy nie wiadomo kiedy padna przy ostrym upalaniu. A i tak po prostu swoje limity, polozone wyzej lub nizej, maja. Duzo bardziej pancerne sa 6mt - ale sa i sporo drozsze no i ich instalacja wymaga wymiany paru czesci dokola skrzyni tez. Mozna ew. nieco taniej - 5mt z nowych WRX lub Forestera - tez juz sporo mocniejsz
    1 point
  3. Dobra wiadomosc jest taka - ze beda to z reguly zakupy ratalne Raz silnik, raz skrzynia, raz cos tam innego
    1 point
  4. A po co Ty pisałeś post nic nie wkładający do tematu? Problem był złożony i nie chce mi sie pisać i opowiadać całej historii jeśli nie ma to nikgoko zainteresować. A jak ktoś będzie chciał wiedzieć to mogę się poprodukować.
    -1 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...