Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/03/15 in all areas

  1. Wątek jeszcze nie zamknięty? Padło przeklęte słowo OLEJ.... Pewnie temat założony przez jakiegoś ukrytego handlarza... Ja bym czym prędzej zamykał. Znowu ostrzeżenie dostałem.... Przez 9 lat obecności na Forum nigdy nie doświadczyłem takiej paranoi.... Koniec OT.
    2 points
  2. Witam wszystkich, wreszcie zabrałem się żeby napisać foto relacje z mojej operacji ulepszenia reflektorów. Pacjent to FXT z fabrycznymi xenonami bez soczewek. Efekt nie był dla mnie zadowalający i postanowiłem dołożyć soczewki. O tyle dobrze, że auto ma spryskiwacze do reflektorów, system samo poziomowania i fabryczne miejsce na przetwornice w reflektorach które też mają odpowiednią homologacje. Ogólnie po obejrzeniu tego filmiku stwierdziłem że to jest banalnie proste : W praktyce wyszło kilka niespodzianek, ale poradziłem sobie z tym i wszystko wyszło bardzo dobrze. Po założen
    1 point
  3. proponuje skupić się na doskonaleniu techniki jazdy...... ..mniejsze koszty...
    1 point
  4. Żeby to było takie proste i łatwe,to połowa "modzonych" Subaraków jeździłaby na takim setupie. Ale nie jest,problemy z chłodzeniem,wpływają również na temperaturę pracy oleju,pociąga to dodatkowe modyfikacje. 2,5T ma też swoje zalety,bardzo przyjemny i zdrowy dół,liczba niutków nie do pogardzenia,co w 2,0 czy w 2,2 będzie dość kłopotliwe do osiągnięcia. Wszystko jest w porządku gdy nie szalejemy z cyferkami,parametrami,dmuchawkami,doładowaniem,coolerami itp. Dobrze dobrane graty do remontu silnika i dostosowanie setupu pod sposób wykorzystywania auta,tylko pomogą przedłużyć żywotność i b
    1 point
  5. Wartościowe info, bo mam te wzmocnione mocowania i czekają na gruby stabilizator. Pewnie pchałbym gumy strongflexa.
    1 point
  6. Podsumowanie dla potomych: Produkt Strongflex pasuje do mocowań standardów z GT. JEŚLI ktoś ma mocowania wzmocnione stalowe (jak na foto) Whiteline starego typu to tutaj pasuje tylko oryginał: W0406-XX (XX-grubość staba)
    1 point
  7. Znany problem, wymiana kostki-wtyczki jeżeli styki przegrzane.
    1 point
  8. Też coś podobnego ostatnio zauważyłem i u mnie na 99% była wina samej wtyczki (czy jak to nazwać) na żarówkę, troszkę docisnąłem w środku blaszki i nie zanika teraz w ogóle światło Nie wiem czy pomoże u Ciebie też, ale zaczął bym od szukania przyczyny w samym kablu i mocowaniu żarówki by świeciła
    1 point
  9. Po długim oczekiwaniu na odpowiednią pompę wreszcie zainstalowałem do swojej Tribeci 3.6 instalację LPG. Ponieważ pojazd jest dość świeży i mam nim zamiar jeszcze pośmigać zdecydowałem się na instalację Vialle LiquidSi. Na początku miałem mieszane odczucia ale wraz z upływem kilometrów co raz bardziej zaczęło mi się podobać :-) . Zbiornik 55 l z zewnętrzną pompą, a sama instalacja wydaje się być prosta - żadnych parowników itp, itd, płynny gaz podawany prosto do wtryskiwaczy. Póki co przejechałem za mało na LPG na głębsze wnioski. Generalnie nie czuję strat mocy, a spalanie gazu jest na podej
    1 point
  10. Z całym szacunkiem ... ale gaz - nie tylko w Tribeca'e ale w jakimkolwiek aucie m-ki Subaru - IMO - żenada.
    -1 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...