Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/18/14 in all areas

  1. a po nocy przychodzi dzień......... nie peniaj jeszcze dla Ciebie zaświeci słońce i będziesz mógł się cieszyć mocą, a to w jakim aucie pozostanie kwestią drugoplanową trzymam mocno kciuki i dalej śledzę wątek
    1 point
  2. Klocek i klucz, reszta to znajomość fizyki, żadnych fikuśnych ściskaczy-wciskaczy nie trzeba Sorry @szamot
    1 point
  3. Najlepszą, bo w pełni odwracalną metodą, bez cięcia kabli jest wyciągnięcie bezpiecznika ABS i w jego miejsce włożenie obwodu z wyłącznikiem i bezpiecznikiem w oprawce na kablu. Obierasz bezpiecznik z plastiku, zostają Ci same metalowe nóżki, lutujesz do nich kabelki (są w nich nawet otworki) i zabezpieczasz koszulką termokurczliwą. Dalej, pomiędzy nimi szeregowo dajesz oprawę bezpiecznika, pstryczek a przylutowane wcześniej nóżki bezpiecznika wkładasz w oryginale gniazdo.
    1 point
  4. Razem z abs pójdzie die wietrzyć rozdzielacz hamulcow przod/tył a to troche przeszkadza
    1 point
  5. Sprawdź, czy jest bezpiecznik od ABS. Jeśli jest możesz go wypiąć i spróbować co będzie. Układ hamulcowy sam w sobie powinien działać bez elektroniki, wtedy wystarczy dołożyć dodatkowy włącznik w tym obwodzie. Jeśli nie ma trzeba pokombinować. Powodzenia.
    1 point
  6. Problem rozwiązany ale tymczasowo, ponieważ płytka przy immobiliserze jest w słabym stanie i muszę się liczyć z podobną awarią, a wtedy wymiana modułu immobilizera plus cały osprzęt wraz z nim. Ech
    1 point
  7. Przejechałem XV z CVT ponad 20 tys w 7 m-cy. Jestem bardzo zadowolony. Start na światłach do 40-60 km/h bez konkurencji. W korkach - super. W trasie też spoko, choć jeśli pootrzebujemy mocno przyspieszyć przy wyprzedzaniu to trzeba stuknąć manetką przy kierownicy (działają bez konieczności przełączania skrzyni na manual). Do spokojnej jazdy skrzynia idealna. Zużycie paliwa chyba mniejsze niż przy manualu - mnie średnio wychodzi 7.6
    1 point
  8. Mnie "złapała" zima na przełomie marca i kwietnia, kiedy sytuacja rodzinna zmusiła mnie do podjecia ok. 1.500 km podróży nowym, dopiero dwudniowym samochodem. Wyjechalem wiosna a wracalem zima, wiecej niz połowę tej trasy z tego ok. 700 km autostrada, przejechalem wiec na tych oponach w dosyc trudnych warunkach zimowych. Nie było tragicznie, ale nie zamierzam już tego powtarzac. Napęd 4x4 zapewnia wprawdzie i na tych kiepskich oponach dobra trakcję, ale to tylko złudne poczucie bezpieczenstwa... kiedy przychodzi do hamowania albo energicznej zmiany kierunku jazdy, to nasze autko nie roz
    1 point
  9. tu masz XV na 16 i balonowej oponie na sniegu blocie działa to lepiej nie mowiac o odpornosci na dziury i wiekszym komforcie jazdy
    1 point
  10. Witam mam Forester 99 zamontowany silnik od gt i ECU .No nie cały silnik tylko głowice ,a ECU wraz immo troszke kabelków ale 218 kucy
    1 point
  11. Miałem okazję jeździć i jednym i drugim.Zarówno w wersji 1.6 i 2.0. Oba są dobre i wszystko zależy od indywidualnych preferencji. Do miasta brałbym automat.
    1 point
  12. Zamiennikiem opon 225/55R17 bedzie 205/65R16 a nie podane przez Ciebie 205/55R16 ewentualnie 215/60R16 - takie opony miały chyba seryjnie niektóre forestery. Felgi 16tki 5x100 ET 45-55 podejda pewnie z WRXa us spec, Legacy Forka czy Imprezy GT
    -1 points
  13. Zamiennikiem opon 225/55R17 bedzie 205/65R16 a nie podane przez Ciebie 205/55R16 ewentualnie 215/60R16 - takie opony miały chyba seryjnie niektóre forestery. Felgi 16tki 5x100 ET 45-55 podejda pewnie z WRXa us spec, Legacy Forka czy Imprezy GT 205/55 R17 z takim profilem to raczej na lato a 205/65 R16 to jak dla mnie za duże balony - u mnie jest standardowy rozmiar na zimę i jest git. Wiem, że ten 1 cm to może nic - ale przy seryjnych XV czasami "pływa". Pozdarwiam
    -1 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...