Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/09/14 in all areas

  1. To fakt. 100ml jeszcze nikomu krzywdy nie zrobiło. a i większa dawka też nie zaszkodzi
    1 point
  2. To fakt. 100ml jeszcze nikomu krzywdy nie zrobiło.
    1 point
  3. http://lmgtfy.com/?q=dobieranie+%C5%9Bwiec+ngk
    1 point
  4. Kiedyś było coś takiego jak turbotimer . Moje całe dotychczasowe średnie spalanie - 9,8l/100km - jestem nadal pozytywnie zaskoczony spalaniem na plus, tym bardziej, że większość przebiegu to miasto ! Da się tym pojechać przepisowo, z spalaniem rzędu 8,0l/100km, oczywiście jak trzeba 15,0l/100km też wciągnie. 25,0l/100km w dłuższym odcinku nie udało mi się osiągnąć, a trzeba mieć na uwadze, że miałem wcześniej m.in. STI .
    1 point
  5. Wielka pętla bieszczadzka to fajna droga Zdaje się, że widziałem Twoje auto 28 września na parkingu w Wołosatem.
    1 point
  6. Pali ogólnie rzecz biorąc mniej niż się spodziewałem, znacznie mniej
    1 point
  7. Chyba nie o takim Subaru piszesz. Nowy XT zamyka się między 8 a 13, wyjść z tego przedziału w którąkolwiek stronę to już trzeba mocno się starać normalna jazda (nie emerycka ale i bez przeginania i ryzykowania utraty prawa jazdy) to 8,5 do 10,5. Na autostradzie też nie przekroczyłem 18 przy jeździe Wawa-Poznań poniżej 2h, od rogatek Wawy do terenu MTP Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka
    1 point
  8. Fortis najlepiej podjedz do dealera i sie przejedz kazdym z aut. 2.0i jedzie podobnie jak suvy konkurencji wyposazone w wolnossace silniki - demonem predkosci nie jest podobnie jak zaden suv wyposazony w podobny silnik ( toyota rav 4 , mazda cx5 itp). Cale szczescie najpierw kupilem subaru (i nie zaluje) a dopiero pozniej zarejestrowlem sie na tym forum bo gdybym zrobil odwrotnie to pewnie subaru bym nigdy nie kupil czytajac komentarze niektorych uzykownikow : 1) biczujacych sie uzytkownikow sbd - twierdza ze maja nie sprzedawalne auta i ogolnie boja sie pojechac w trase bo zaraz im peknie wal 2) uzykownicy wymagajacy aby wolnossacy 150 konny silnik w ciezkim aucie ze stalym napedem na 4 kola posiadal osiagi zarezerwowane dla aut typu hot hatch 3) uzykownicy stwiedzajacy ze nowy forester xt to fajny zonowoz i nic pozatym ( zazwyczaj posiadaja starsze wersje forka xt) mam nadzieje ze nikogo nie urazilem. Obecnie produkowane auta nie sa juz takie jak kiedys: sa ciezsze, silniki musza spelniac wygorowane normy spalin itp. Oczywiscie sa na rynku szybkie malo place suvy ze stalym napedem na 4 kola o osiagach zblizonych do hot hatch'y ale niestety nie w tych pieniazkach co subaru forester
    1 point
  9. Szczerze, uważam, że trochę przesadzacie... 2.0 to nie rakieta... Jeździe jak zwykły wolnossący silnik. Jeśli będę kupował kolejne Subaru to pewnie spróbuję ugryźć 2.0DiT w XT. Jeśli ktoś jeździł czymś co ma lepszy stosunek mocy do masy lub dieselem powyżej 220 NM (czyli większość obecnie produkowanych) to będzie rozczarowany. Wcześniej miałem Rav4 D4d 116km 240NM i na początku brakowało mi momentu na dole. Tu trzeba zredukować czasem o dwa biegi. Pobieżnie czytałem wątek i wydaje mi się, że nowy Forek wogóle tu odpada. Brak możliwości wyłączenia ESP skreśla go przy zabawach na śniegu. Swoim Forkiem zrobiłem 20K Owszem marzy mi się XT, ale wyszło, że jest zwykłe 2.0 i jakoś jeżdżę. Fajnie by było wyprzedzać Forkiem XT, ale jest jak jest. Jeśli kogoś stać na XT to niech kupuje. Mi się marzy z konkretnych powodów Platinium. Gdybym w momencie kupna mógł dołożyć do XT to bym to zrobił. Gdyby w ofercie nie było XT i nie wiedział że on istnieje to bym wogóle o niczym nie myślał ;-) Z obecnej Nieruchomości jestem zadowolony. W pracy mam 2.0 Mondeo i nie czuje różnicy na minus.
    1 point
  10. 1) 2.0. DIT jeździ już chwilę i u nas nie słyszałem o żadnych awariach. Póki co zalecane były jedynie dwie aktualizacje oprogramowania sterującego silnikiem. To nie jest ta sama jednostka co w BRZ z dodaną turbiną. I nie można go porównywać z poprzednimi jednostkami, w szczególności nie sugeruj się opiniami co do awaryjności silników EJ z turbo (2.0 i 2.5). To całkiem inna konstrukcja. 2) Jeśli użytkujesz auto głównie w mieście, to faktycznie nie ma się co zastanawiać nad dieslem, więc odpada temat czy nadal awaryjny, czy już nie. 3) Może i 2.0i na nie jest mistrzem dynamiki, ale na miasto wg mnie wystarczy w zupełności. Przemyśl jeszcze raz, czy nie wybrać tego silnika. Do takiego sposobu eksploatacji byłby najlepszy. 4) CVT też już kilka lat jeżdżą i o awariach nie słychać.
    1 point
  11. Tak jak podejrzewałem po włączeniu ogrzewania przedniej szyby (jest sprzężone z ogrzewaniem lusterek), po kilku minutach można było nawet dzisiaj rano (około 12 stopni) wyczuć że miejsce gdzie biegną druty grzejne jest wyraźnie cieplejsze niż reszta szyby - i to mimo tego, że ogrzewanie znajduje się w tej ciemnej części która nagrzewa się też w słońcu.
    1 point
  12. Jest rok modelowy oraz data produkcji, daty pierwszej rejestaracji w VIN nie ma, skąd producent ma wiedzieć kiedy ktoś zarejestruje furę oki, dawno mnie nie było i tak sobie spamuje Vin: JF1BHCLR5YG022670 Marka: LEGACY (B12) Region: Europe Ster: LHD Data: 1999/08/23 Rok modelowy:B ('00MY) Applied.: BHCBL7R Option: E9 SW Kolor.: ROYAL SILVER MET (792) Kolor wykoń.: GRAY (010) Nadwozie: WAGON (W) Silnik: 2500CC EMPI SOHC NA (EJ251) Napęd: FULLTIME 4WD (F4WD) Skrzynia: AUTOMATIC TRANSMISSION (AT) Opis: GX(KA:RX) (GX) Zawias:AIR SUSPENSION (A/S) VIN: JF1SG5LW46G077533 marka: FORESTER (S11) Region: Europe Ster: LHD Data: 2005/11/22 Rok modelowy: D ('06MY) Applied.: SG5DL2W Option: EL .: PM Kolor.: CRYSTAL GRAY M (48W) Kolor wykoń.: OFF BLACK (C20) Nadwozie: WAGON (W) Silnik: 2.0L EMPI DOHC NA & LPG (204) Napęd: FULLTIME 4WD (4W) Skrzynia: MANUAL TRANSMISSION (MT) OPis: 2.0X (20X) Zawias: NORMAL SUSPENSION (N/S) VIN: JF1SF5LD3YG078208 MARKA: FORESTER (S10) Region: Europe Ster: LHD Data: 2000/05/29 Rok modelowy: C ('00MY) Applied.: SF5CL5D Option.: E5 : FD Kolor.: BLACK MICA (47A) Kolor wykoń.: DARK GRAY (820) Nadwozie: WAGON (W) Silnik: 2000CC EMPI DOHC TURBO (EJ205) Napęd: FULLTIME 4WD (F4WD) SKrzynia: MANUAL TRANSMISSON (MT) Opis: TYPE-S (S) Zawias: NORMAL SUSPENSION (N/S) VIN: JF1BP5LK44G012175 MARKA: LEGACY (B13) Region: Europe Ster: LHD Data: 2004/01/29 Rok modelowy: A ('04MY) Applied.: BP5ALHK Option: EC : XZ Kolor.: ATLANTIC BLUE PEARL (33A) Kolor wykoń.: OFF BLACK (D20) Nadwozie : WAGON (W) Silnik: 2.0L SOHC NA (202) Napęd: FULLTIME 4WD (4W) Skrzynia: 5SP MANUAL TRANSMISSION (5MT) Opis: 20I (20I) Zawias: NORMAL SUSPENSION (N/S)
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...