Chyba da sie przerobic wyswietlacz US aby pokazywal wartosci w EU Trzeba by bylo zadzwonic do firm ktore elektryka sie zajmuja a w WWA pewnie ich nie brakuje
Też mam wersję US, ale wydaje mi się że to kwestia komputera i tego co przekazuje na wyświetlacz. Sam wyświetlacz pokazuje tylko to co komp mu poda i mam wrażenie, że wyświetlacz US nie różni się niczym szczególnym od tego w wersji EU.
Pozginałem trochę pierścionki druciane które są w dyfrze i trzymają półoś , która ma na wielowpuście rowek i w ten właśnie rowek mają wskoczyć owe pierścionki .
Miałem taki przypadek ,że wyskakiwała mi półoś z tylnego dyfra . Auto ledwo jechało a silnik sie kręcił. Zobacz czy wewnętrzne przeguby tylnego dyfra nie wysuwają się z niego. U mnie po podniesieniu windą tyłu auta z jednej strony półoś wskakiwała na swoje miejsce i wszystko grało.Być może u Ciebie jest podobnie tylko ,że samo wskakuje. Ja musiałem podnieść i przekręcić kołem aby półoś wskoczyła. Łatwiej mogłem zdiagnozować.
niestety w 2,5 N/A dosc czesto pojawia wyciek oleju pomiedzy glowica a blokiem , ale operacja nie jest skomplikowana i zajmuje 1,5 dnia , ale niestety koszta sa trzeba wyjac silnik , zmienic uszczelki , przy okazji pozostale jak pokrywy zaworow , swiec, walkow , olej , filtr , itp. zbierze sie ze 3k. niestety bo chyba nikt zdrowy na umysle nie wymienia jednej strony
Pytanie tylko czy dobrze zinterpretowałeś (lub czy program ma odpowiednie opisy) te procenty, bo nie sądzę żeby to był procentowy podział momentu (bo jest on zależny tez od warunków drogowych. Wg mnie to bedzie prędzej % wysterowania selenoidu odpowiedzialnego za pracę pompy spinającej sprzegło lepkosciowe.