Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Dziękuję za liczne odpowiedzi . Widzę, że to jedno z niewielu forów, gdzie jest taka duża aktywność, super sprawa. A wracając do tematu, korek z hameryki przyszedł, przykręciłem... kontrolki nadal się świecą, w manualu przeczytałem, że należy go dokręcić do kliku, a potem jeszcze przez kilka jazd kontrolki mogą się świecić zanim znikną, no nic, wykonam kilka jazd i jak dalej nie będzie znikać to znów się odezwę
  3. Nie, nie były. Być może w 2.5 są TGV w STI EU ale tego nie wiem. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  4. to jedna z rzeźb terenowych cyklicznego Festiwalu - LandArt Festiwal. Kolejna z rzeźb jest za pałacem/hotelem - obecnie trochę zarośnięta - na fotce niżej stan w 2017 r. kilka innych na polach wzdłuż Bugu
  5. Z najlepszych według mnie w stosunku cena/jakość to GE White Xensation mam w Mini jestem bardzo zadowolony a z takich mega to Osram Xenarc Night Breaker Laser. Miałem porównanie z moimi D2S to światło jest bardziej jasne i jest go dużo więcej. W mojej opinii GE spokojnie wystarczą.
  6. Temat się zapewne pociągnie trochę. Po zakupie IV doświadczyłem awaryjnego hamowania i wiem że seryjne hamulce są mocno takie sobie. Sprawa oczywista czas na wymianę na 4 tłoczek GT/WRX. I teraz 1 pytanie seryjne 17 zapewne na zaciski wchodzą a co z seryjnymi 16?
  7. Spustowy masz od spodu, nawet jest podpisany DIFF OIL (klucz T70) a wlewu jest po stronie pasażera zaraz nad półosią (klucz jakiś imbus ale nie pamiętam już jaki numerek)
  8. Czy w waszych samochodach podłokietnik się blokuje jak go wyciągnięcie czy jest luźny (tzn. sam się cofa) ?
  9. Ale pokrak... musieli zdrowo przyjąć że to klepnęli.
  10. Nigdy nie bylem fanem Forda, ale ta nowa Puma naprawde im ladnie wyszla
  11. W Fordzie się postarali Jeżeli z czegoś takiego wyszło im takie coś to
  12. Today
  13. Po polsku to selektor, ale od kontrolek powinny być też styki obok dźwigni wybieraka w kabinie, na rys poz 7. TRANSMISSION AND DIFFERENTIAL SECTION.pdf
  14. To prawda ale to niestety nie jedyny przyklad ze czesc startow niektorych zawodnikow jest finansowana z nie do konca legalnych zrodel
  15. Sensowny serwis 4x4 sprawdzi Ci wiskozę i wyeliminuje też łożysko na półosi. Tuleja na wahaczu czy łącznik stablizatora nie będzie dawał takich objawów. Łączniku tłuczą się na drobnych nierównościach, a tuleja przy hamowaniu, przyspieszaniu, i często samochód pływa po drodze. A u Ciebie sytuacja ma się tylko przy pełnym skręcie, manewrowaniu na parkingu. Pojedź sobie na parking pod jakiś market i zrób parę ciasnych kółek. Jeśli dobrze kojarzę to że wiskoza w subaru jest spięta już jakoś nominalnie a w innych samochodach jest dużo luźniejsza. Dlatego mechanik który nie miał styczności z napędem subaru szuka problemu gdzie indziej.
  16. nie jestem wróżbitą, ale jeżeli zimny jeździ i skręca normalnie rozgrzany przy skręcaniu przeskakuje / tłucze to dokładnie kilka dni temu sam wymieniałem wiskozę i na Twoim miejscu zacząłbym od tego w pierwszej fazie tłukło po przejechaniu 100 / 200 km i ostrym przegonieniu później wystarczało już 50 km spokojnej jazdy a na koniec i 10 km spokojnej jazdy przeguby jak tłuką to niezależnie ciepły / zimny cały czas łożyska huczą / wyją też bez przerwy
  17. Wystawiam Dziada na rynek (cena z kosmosu oczywiście) , pewnie skończy się tym samym co zawsze ale już nie mam czasu na niego i pitosu
  18. togus

    Stuki przy skręcaniu

    Czyli lepiej zabrać auto do serwisu 4x4 bo tak będzie że wszystko wymienią.
  19. Tak myślałem ze to prototypy AT-eków, dzieki za potwierdzenie
  20. A to Ty Seibona masz?
  21. To i tak dobry wynik 200 000 bez wymiany oleju z czego ponad połowa przejechanych km to już na samym syfie, a nie oleju.
  22. keyman

    Spalanie XV II

    Bardzo dziękuję U mnie wygląda to tak, XV 2.0: - Miasto, przejazdy ok 5km: 11-12 l/100km - Trasa na przykładzie ostatniego weekendu: śr. 8.8l/100km (2x200km S7 130km/h + 2x200km krajówki)
  23. Podlaskie maszyny kroczące.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...