Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Ja przeglądam forum od 2012 roku i często coś czytałem ale nigdy nie czułem potrzeby by się jakoś udzielać aż do 2017 gdy chciałem zadać jakieś pytanie do Dyrekcji i tak się zarejestrowałem ale nadal nic lub prawie nic nie pisałem aż do czasu gdy zależało mi na ogłoszeniu i musiałem się jakoś wkręcić. Teraz sprzyjają mi jeszcze okoliczności bo odkąd dziecko poszło do przedszkola to cały czas jesteśmy na chorobowym, od września zeszłego roku całe mnóstwo przeziębień, gryp i angin. I tak siedzimy i zawsze znajdę moment by coś skrobnąć.
  3. chudy__

    Pompa wspomagania

    Tylko moja poprstu już wyje i chce wymienić. A są z wyglądu takie same jak moja tylko że z gf
  4. i to w tempie godnym pozazdroszczenia - musze jednak powiedzieć, że forum dla pasjonatów tematu zawsze uzależnia. Jak mam jakieś pilne tematy i mnie nie ma parę dni jest spoko ale jak juz zajrze to korci ciągle!
  5. A w temacie ogłoszenia o sprzedaży auta i wymaganych do tego 100 postów to powiem tyle, że chciałem sprzedać auto i się sprężyłem by je napisać i zrobić ofertę. Auto dawno sprzedane i to przez OLX a ja nie wiedzieć czemu klepię dalej kolejne posty.
  6. Ja próbowałem sprzedać przed przeglądem i przedłużeniem ubezpieczenia i sprzedałem 1 dzień po.
  7. Odnosnie ES, to zawiódł mnie już tyle razy, że przestałem mu ufać. Korzystam z adaptacyjnego tempomatu na autostradzie, jak najbardziej, mając jednak baczenie, czy nie formuje się przede mną stojący korek, bo przed nim za nic nie wychamuje (ogólnie, to stojący korek ZA zakrętem to jest jakaś masakra - a przydarzył mi sie na włoskiej autostradzie, które są bardzo wąske, bardzo kręte, a pasy ruchu oddzielone są betonem tak, że nie widać ponad nim niskiego samochodu ). Ale utrzymania pasa ruchu już nie włączam, chyba bardziej przeszkadza, niż pomaga Przydaje się jeszcze w pełzającym korku. Nie stałem chyba jeszcze dłużej niż 3 minuty, więc nie zaobserwowałem, czy po tych 3 minutach się wyłącza? Mnie zastanawia jeszcze jedno - jak jest ze sprawnością ES w miarę uszkadzania się szyby podczas eksploatacji - czy nie będzie coraz gorzej przez rysy, czy odpryski, których w żaden sposób nie da się uniknąć normalnie eksploatując auto?
  8. xemir

    Subaru Levorg

    Pisałem o tym wcześniej - na Filipinach znalazłem w ofercie 2.0, który był droższy od 1.6 zaledwie o 8k Pln https://www.subaru.asia/ph/assets/buying/pricelist.pdf Cena za 2.0 GT-S C to na nasze 145368.28 Pln czyli całkiem całkiem . To co mnie najbardziej zaskoczyło to różnica w cenie między 1.6 a 2.0 - zaledwie 8 000 Pln. Coś jest nie tak w cenniku, bo zarówno 1.6 jak i 2.0 mają podaną taką samą moc. Na tej stronie https://www.carguide.ph/2018/09/subaru-philippines-to-debut-levorg-20.html piszą, że to jednak 2.0 z WRXa gets the same mill as the WRX and this means having 265 horsepower and 350 Nm of torque to play with
  9. Prawdopodobnie przestaje, bo unosisz lekko oś nad (pewnie suche/zatarte) łożysko ślizgowe. Wymontuj wentylator i spróbuj wypuścić tam jakieś smarowidło.
  10. zabieram się w takim razie do pisania ogłoszenia i pewnie w weekend wystawię. Badanie techniczne zrobię tylko bo mam do 4 maja...
  11. Odnotowuję zdecydowany spadek aktywności w porównaniu z mienionymi latami.
  12. Skoro nie chcesz sprzedawać Subaru to proponuję wystawić za bardzo satysfakcjonującą dla Ciebie cenę, bo przecież nie wystawisz za jakieś marne 30 tyś. skoro prawie tyle w auto zostało dopiero włożone i jak znajdzie się kupiec to plik banknotów osłodzi sprzedaż a jak nie to przecież próbowałeś. Takie podejście do tematu da Ci sporą przewagę w ewentualnych negocjacjach i nadzieje na niezbyt szybkie rozstanie z Legacy. Ja już widziałem chyba Corsę B ze świnką naklejoną więc na podwyższonym Volvo, który jednak jest jakoś tam podobny do Outbacka przynajmniej typem nadwozia powinna pasować.
  13. MaMis

    Nowy XV II-generacji

    II etap tylko Kielce, koszt około 750 zł za osobę- sprawdzalem zaraz po szkoleniu w Pszczółkach Jak pięknie wyczyszczony. Witam w 3 miejskiej grupie XV:)
  14. No to po co ten katalog z limitowaną wersją, w której jest zarówno SBD jak i XT?
  15. Guliwer

    Jaka benzyna do XT

    My za namową TF przeszliśmy na 95, gdyż ponieważ na klapce jest 95 ONLY. Poza tym przy tankowaniu na "dobrych" stacjach nie widać żadnej różnicy. Wydaje mi się, że lekko wzrosło spalanie, ale to temat niemierzalny. Oczywiście po gwarancji nowy wydech, hamownia i mapa na 98 lub 100. Powrót do japońskich korzeni
  16. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    Nie mówię, że z tego coś się można nauczyć, tylko że ciekawe wrażenia Co do pożytku z reszty ćwiczeń, u mnie jedno było raczej bez sensu i więcej czasu zostało na nim stracone niż na ściankę
  17. Today
  18. He he, zdarza się, może masz awarię regulatora napięcia i alternator "usmażył" żarówki. Sprawdziłbym ładowanie, czy jest w normie.
  19. Kradną zwykle przy rozładunku w europejskich portach, a pracują tam zwykle mało wykwalifikowani pracownicy z... Na przyszłość - ściągnij sobie instrukcję, bo najszybciej tam znajdziesz takie podstawowe informacje (i wiele więcej). Na razie jest dla MY 2017, ale pewnie żarówki podobne http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/
  20. ale logo jednak inne - najwyżej sobie siemanko i świniaka na tył trzasnę i będę budził zaciekawienie u braci forumowej
  21. Zyzol

    Nowy XV II-generacji

    To nie sprawa kozaczenia Jedziesz i samochód hamuje... lub nie (Jak już pisałem, w mojej sesji jeden nie wyhamował). Niczego mnie to nie nauczyło poza tym, że może nie zadziałać. Jedna załoga jedzie, a reszta kiśnie z nudów Uważam, że wystarczyłby wykład teoretyczny oraz pokaz na jednym lub dwóch przykładach, a zaoszczędzony czas pozwoliłby na więcej prób w pozostałych ćwiczeniach (zdecydowanie bardziej pożytecznych) Nowe, czyli to, które mamy, czy jeszcze nowsze?
  22. Kolego, przede wszystkim mylisz znaki nakazu z uzupełniającymi (nakazu są okrągłe /strzałka na niebieskim tle, wskazująca wymagany sposób jazdy przed lub za znakiem/). Znaki uzupełniające (w tym przypadku F-10) wskazują kierunki jazdy na najbliższym skrzyżowaniu z wyznaczonych pasów ruchu. Jak się przyjrzysz, to zapewne zauważysz, że kawałek dalej stoi znak D-1 (wskazujący że jedziesz drogą z pierwszeństwem) a poniżej masz znak B-21 (zakaz skrętu w lewo na najbliższym skrzyżowaniu). Taksówkarz prawidłowo wykonywał więc manewr skrętu w lewo (lub zawracania) w miejscu gdzie taki manewr był dopuszczalny (linia przerywana, P-1). Powinien i w chwili, gdy "filmowiec" go zauważył, taksówkarz właśnie zjeżdżał do osi jezdni sygnalizując zamiar skrętu.
  23. W sprawie szkolenia to dodam, że chyba w 2014 roku odbył się pierwszy stopień SJS na torze we Wrocławiu i było o tyle super, że oprócz mnie był tam jeszcze ktoś ze Szczecina a ktoś inny nie dojechał. Dwa Outbacki, cały tor na kilka ładnych godzin jazdy O ile dobrze pamiętam to zrobiłem około 160 km i opony też to poczuły a ja miałem chwilowo dość jazdy. U mnie ES wyłącza się w korku dużo szybciej, nie po 3 minutach, może po 15 sekundach ale oczywiście kontrolki i sygnał ostrzega o tym.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...