Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Jasne. Kiedyś z konieczności jeździłem przez 3 tygodnie długim Fordem Transitem. Też ustępowali miejsca ...
  3. Tak, kupiłem to na Subispeed. Ale nie wiem czy polecę bo kierunki sekwencyjne padły po ok roku. Oddam je do mojego magika od lamp i zobaczę czy da się to naprawić. Większość tuningowych gratów na Subispeed produkowane jest w Chinach i z jakością bywa rożnie.
  4. To będę musiał do jakiegoś mechanika podjechać żeby auto na podnośnik wstawić bo metodą chałupniczą na klockach trochę strach
  5. Co do diagnostów to rzadko kiedy trafi się na tyle kumaty żeby to wychwycić. Jakiś czas temu coś mi stukalo w zawieszeniu i diagnosta stwierdził, że wszystko jest w porządku i wydaje mi, jak sprawdziłem później w domu, bo nie dało mi spokoju okazało się że drążek kierowniczy był już tak wybity że prawie mozna było sworzeń wyciągnąć.
  6. Michelin Pilot Sport 4
  7. Cezary

    CVT - awarie

    To w porównaniu nawet znośna kwota wyszła. Rozumiem, że naprawa na nowych częściach. Gdzie robiłeś, jak możesz?
  8. Jedną z zalet Wranglera jest to, że ludzie natychniast ustępują miejsca przy zmianie pasa ruchu. Nie wiem o co chodzi szczerze mówiąc, jeździłem szybszym BMW i tak nie miałem. Może boją sie obcierki? Nie spieram się, na pewno mniejsze auto ułatwia parkowanie, jednak można się przyzwyczaić.
  9. Nie wydaje mi się że cos z tym zrobisz. W poprzednim samochodzie borykałem się z problemem "smrodu". Samochód mało jeździł tak jak Twój. Zmieniłem zmianę i musiał codziennie jeździć, problem smrodu się skończył. Kup Wurth do klimatyzacji i psiknij do wentylatora po wyjęciu filtra powietrza. Powinno przestać. Śmierdzi grzyb na parowniku. Możesz spróbować wysuszyć go po jeździe, tzn zostawić na parę minut, żeby się osuszył. Nie ma co dawać pokrętło na "ciepło". Bo nagrzewnica zazwyczaj jest za parownikiem.
  10. juz się tak nie kryguj też zdarzyło mi się jeździć z predkościami w których włączał się ogranicznik i uważam, że to jednak nie tylko pedał gazu i ręce na kierownicy. Skręcić jednak czasami trzeba.... Jak "podrosłem" ...i zaczęło mnie byc stać to uznałem, że warto jednak w siebie zainwestowac i troszkę pojeździłem na torze z prawdziwym kierowcą-instruktorem i uwierzcie mi, ze mimo tego że prawo jazdy mam ABCE i lata/tysiące km praktyki to oczy mi się ze zdziwienia otwierały. Dużo stereotypów w nas tkwi powielanych z pokolenia na pokolenie i tak naprawde przez niezbyt dobrą dostepność do dobrych fachowców. Szacunek mam ogromny do tych co potrafią szybko, skutecznie i bezpiecznie (nie tylko dla siebie!) przemieszczać się po drodze no i niestety jak widzę tych gości w wypasionych furach, które kupił tatuś lub mamusia ale umiejetności prawie żadnych to ręce mi opadają...
  11. W porównaniu z Wranglerem to mikrus, krótszy chyba o ponad 20 cm. Ja mieszkam w zatłoczonym centrum, dużo jeżdżę i parkuję w centrum. Czasem kilkanaście cm się liczy. XV - 16 cm, QX30 - 18,5 cm mniej od Forka. Zdarza się, że wzdycham - "Szkoda, że nie pojechałem Micrą żony."
  12. MKK

    CVT - awarie

    hm pojawiło się przy przebiegu ok 60kpln przedtem tego nie czułem
  13. Bez przesady tak naprawdę nie wymagało to żadnych umiejętności po prostu człowiek był młody i głupi a pracował przy samochodach wartości 15 lat pensji. Ciągle mnie to frapuje jak ludziom którzy zarabiają poniżej średniej krajowej nie boja się dawać takich samochodów.
  14. trzeba uważać, ale używany z rozsądkiem nie szkodzi (jak chyba wszystko)
  15. Moje autko miejskie to Jeep Wrangler JL - problemu z parkowaniem nie mam większych niz inni kierowcy samochodów. Forester to duże auto?
  16. Wiem, że teraz pewnie późno ale DEET w Mugga nie jest za zdrowy dla organizmu.
  17. Pełna zgodność z moimi doświadczeniami ... ale ten dźwięk zasysania powietrza ... Dzięki temu filtrowi wszystkim Golfiarzom wydawało się, że mój Mitsubishi Colt miał dużo więcej niż 75KM.... z resztą, mi też się tak zdawało... Fajne czasy.
  18. Today
  19. Szmiglo

    CVT - awarie

    Dziś, po 7 tygodniach odebrałem auto. Początkowo było w serwisie ASB u Norbiego w Łodzi. W grę wchodziła jednak albo włożenie używanej (po sprawdzeniu) albo naprawa na nowych częściach (ponad 20k). Nie udało się znaleść odpowiedniej skrzyni. Sprawdzone zostały około 3/4 sztuki. Każda miała jakiś feler. W związku z tym po 3 tygodniach na lawecie outback przejechał do Warszawy. Tutaj podjęto się naprawy skrzyni. Dziś (równo 3 tygodnie od zostawienia auta) odebrałem samochód. Teraz najważniejsze. Koszt takiego kompletnego remontu CVT w moim Outbacku wyniósł 8 900 zł. Z dodatków i kombinacji widzę po rozpisce, że zamontowano dodatkową chłodnicę oleju. Na skrzynię po remoncie otrzymałem 1 rok gwarancji. Mam nadzieję, że to oznacza spokój na dłuższy czas
  20. Za późno przeczytałem Jak by ktoś jeszcze kupował to dajcie znać Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
  21. Jutro BP 12:30 spot - TJ - Palladinum - jasiem - Guliwer - kowal -MichalN -Golfstrom -Kriss
  22. Wszystko się zgadza, wersja w Dieslu nie posiada szyberdachu
  23. mits

    Jakie opony do STI

    ja moge polecić nokian z-line, w gt99 oraz 350z wyśmienicie.
  24. jak się weźmie kontekst zdania o umiejętnościach szybkiej jazdy to jakoś mi nie pasuje ani 3 ani 30 Nie ma sie co napinać - luz w taki dzień i pogodę to podstawa. Wakacje się przeciez dla niektórych zaczęły!
  25. Pozdrawiam z Wawy i przy okazji parę Plejad z okolic szpitala na Wawelskiej - XV to jednak miejski pojazd
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...