Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Pełna zgodność z moimi doświadczeniami ... ale ten dźwięk zasysania powietrza ... Dzięki temu filtrowi wszystkim Golfiarzom wydawało się, że mój Mitsubishi Colt miał dużo więcej niż 75KM.... z resztą, mi też się tak zdawało... Fajne czasy.
  3. Szmiglo

    CVT - awarie

    Dziś, po 7 tygodniach odebrałem auto. Początkowo było w serwisie ASB u Norbiego w Łodzi. W grę wchodziła jednak albo włożenie używanej (po sprawdzeniu) albo naprawa na nowych częściach (ponad 20k). Nie udało się znaleść odpowiedniej skrzyni. Sprawdzone zostały około 3/4 sztuki. Każda miała jakiś feler. W związku z tym po 3 tygodniach na lawecie outback przejechał do Warszawy. Tutaj podjęto się naprawy skrzyni. Dziś (równo 3 tygodnie od zostawienia auta) odebrałem samochód. Teraz najważniejsze. Koszt takiego kompletnego remontu CVT w moim Outbacku wyniósł 8 900 zł. Z dodatków i kombinacji widzę po rozpisce, że zamontowano dodatkową chłodnicę oleju. Na skrzynię po remoncie otrzymałem 1 rok gwarancji. Mam nadzieję, że to oznacza spokój na dłuższy czas
  4. Za późno przeczytałem Jak by ktoś jeszcze kupował to dajcie znać Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
  5. Jutro BP 12:30 spot - TJ - Palladinum - jasiem - Guliwer - kowal -MichalN -Golfstrom -Kriss
  6. Wszystko się zgadza, wersja w Dieslu nie posiada szyberdachu
  7. mits

    Jakie opony do STI

    ja moge polecić nokian z-line, w gt99 oraz 350z wyśmienicie.
  8. jak się weźmie kontekst zdania o umiejętnościach szybkiej jazdy to jakoś mi nie pasuje ani 3 ani 30 Nie ma sie co napinać - luz w taki dzień i pogodę to podstawa. Wakacje się przeciez dla niektórych zaczęły!
  9. Pozdrawiam z Wawy i przy okazji parę Plejad z okolic szpitala na Wawelskiej - XV to jednak miejski pojazd
  10. Napisałem że z dynamiką jest gorzej niż w Foresterze SJ z wolnym ssakiem i manualem. Dużo gorzej. Sam wiesz jak zachowuje się Subaru n/a na wyższych obrotach - błaga o litość. To nie jest silnik Hondy niestety, z całym szacunkiem dla boxera. Przepisowo można jeździć z silnikiem 250KM używając do tego 40% mocy, w tym nowym Forku przepisowa dynamiczna jazda to 80% - 90% obciążenia. Rozpedzanie do prędkości autostradowej w górę wzniesienia to dramat, widać to po parametrach, masie auta, mocy i momencie. Subariady tym autem? Fakt że to tylko lekka turystyka jednak bagaż trzeba zabrać. Lipa z tego wyszła, ale jasne, że podróże nie są obowiązkowe.
  11. Today
  12. Panowie - spokojnie nie ma się co sprzeczać @Jaca68 pisze o płynności ruchu i o tym, żeby jechac tyle ile można bez wariacji, z czym się całkowicie zgadzam. Mnie generalnie tez irytuje jak na autostradzie jedzie gość dużo mniej niż można i w dodatku wybiera prędkość którą nikt nie jedzie. Inna jest przecież dozwolona dla tirów a inna dla osobówek. Czym by się nie jechało - w którąś dozwoloną trzeba się wpasować! Ja też uważam, że się nie przyspieszy za wiele próbując jechać 160 tam gdzie wszyscy jadą w miarę równomiernie 120. Wg mnie trzeba się wtedy dostosować, najlepiej ustawić tempomat aktywny na troszkę wiecej i oddać przyjemności z jady, jak jadę sam to sobie włączam audiobooka, których mam na pendrivie zawsze kilka i to powoduje, że nie mam agresywnych ciągotek - generalnie polecam taką metodę, która na długie trasy sprawdza się świetnie! "3" z przodu? w mieście? no to szacunek! ...no chyba, że gdzieś jest taki tor w Warszawie, jest?
  13. 1. my kupiliśmy Mugga w pierwszej napotkanej aptece. 2. będzie lało, bo Forek właśnie wrócił z myjni. p.s. meldujemy się ze stolicy.
  14. A kto w godzinach nocnych lub porannych startuje? Ja zamierzam spruć rodzinkę o 2:00 w nocy i max o 3:00 jechać w trasę.
  15. Jeśli e-boxer poprawi reaktywność przy naciśnięciu gazu, by nie było tego "zastanawiania się co dalej" skrzyni, to subiektywnie będzie dobrze.
  16. U nas na drogach krajowych ale zwłaszcza na wojewódzkich średnia przejazdu zależy od tego jak ostro się jedzie. Jeśli jedziesz w miarę spokojnie, nie hamując ruchu ale też nie wyprzedzając na trzeciego, to można pokonać z reguły około 70 km drogi w czasie 1 godziny. Jeśli natomiast jechać agresywnie, wyprzedzając w każdym dostępnym slocie i wkręcając silnik na 7-8 tyś obrotów -lub więcej - zależy czym się jedzie, to w ciągu godziny pokonuje się dla odmiany jakieś 70 km drogi. Oczywiście jeśli po drodze jest miasto (z reguły bez obwodnicy) to nie udaje się wyrobić tylu km w 1 godzinie. Piszę to całkiem serio Mam na polskich drogach przejechane coś koło 700-800 tyś. km i sprawdzałem to wielokrotnie. Tak jest i koniec. Oczywiście zdarza się lepszy dzień albo gorszy - można tę samą trasę zrobić 2 razy szybciej w nocy albo utknąć w korku na A4 na 3h. Ale powiedziałbym, że moja średnia z tych 25 lat za kółkiem zawodowo i prywatnie jest właśnie taka. A wierzcie mi, że jak byłem młodszy to potrafiłem naprawdę b. szybko jeździć, zresztą teraz też mi się zdarza - przyznaję. Ale wielkiego sensu to nie ma - bo co z tego, że się wyprzedzi 20 aut jak 21 to jest ciągnik z naczepą, który jedzie 80kmh, po drugiej stronie jest sznurem pojazdów i nie wyprzedzisz przez następne 50-60 km kiedy to średnia się wyrównuje. Do tego dochodzą wioski/miasta/miasteczka gdzie jest jeszcze gorzej Oczywiście na autostradzie jest lepiej ale szału nie ma - zwłaszcza na A4 lub A1. Dlatego uważam, że bez względu czy się nastawiać na 80 czy na 100 na krajówce/wojewódzkiej - to efekt jest ten sam: 1-1.2km na minutę Po prostu blokują auta towarowe, które jadą wolniej i już. Natomiast oczywiście za granicą - zwłaszcza w Niemczech czy Holandii jest ogólnie większa kultura jazdy co czasem pomaga - zwłaszcza na autostradach. Ale wystarczy zerknąć na sieć dróg jaka tam mają - i od razu widać, że zagęszczenie towarowych samochodów na wąskich drogach jest mniejsze.
  17. My startujemy z Poznania Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  18. Pani na miejscu powiedziała, że zamówili już 700 sztuk
  19. Pozdrawiam kierownika czarnego Forka S-Turbo robiącego zakupy w Centrum Wędkarstwa. Oczywiście był rabacik dla swojaka
  20. Kolego powiedz mi skąd masz te światła? Subispeed/USA? Czy udało Ci się znaleźć w eu albo Azji? Identyczne mi wpadły w oko. Ale 500dolcow plus ok 300 opłat to jakos mnie studzi...
  21. Wyszedłeś z błędnym założeniem że piszesz do kapelusznika który blokuje lewy pasy bo jedzie na tempomacie. Jeździłem szybko umiem to robić a w warszawie pare razy miałem wynik z 3 z przodu. Nie próbowałeś nawet analizować tego co napisałem bo cały ten wywód zaczyna się od tego że jeżdżę w nocy. I w takich warunkach bezkolizyjnego potoku ruchu prędkość ma mniejsze znaczenie od ciągłości. Bardzo ciekawa sytuacja bo wepchano mnie do roli obrońcy zawalidróg któremu mocno przeczy historia wykroczeń. Natomiast patologią polskich dróg przy dużym natężeniu ruchu jest prędkość lewego pasa, czym większy ruch tym lewy pas szybciej jedzie. To jest paranoja że 100 km od warszawy można spokojnie jechać 140 na esce a 20 km nawet przy 180 jakiś debil siedzi ci na zderzaku. Z racji aktualnie wykonywanego zawodu związanego z wypadkami drogowymi skutecznie ostudziło moją agresją drogową na poczet ustępowania kretynom. Ale niech ktoś mi wytłumaczy że przeładowany bus popędza mnie przy 120 kiedy ja mam przed sobą 20 innych samochodów i nawet jak puszcze tego bęcwała to nie ma mocy żeby mnie wyprzedzić ? Wszystkich tych busiarzy powinno wysłać się kordonem na syberie bo tam wszystko jest na wałku od stanu technicznego pojazdu do prawnego gdzie wszystkie jeżdżą z ładownością 600-800 kg biorąc na pake 3-4 t na amfetaminie do hiszpani w 24h.
  22. Teraz w całym kraju trwa ogołacanie półek, firmy pozamawiają stany, producent się podjara a tu kiszka... kolejne Plejady dopiero za rok.
  23. W Decathlonie na Bemowie towar wyszedł
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...