Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Oktan

    Pozdrawiamy sie :)

    Tu się takich umieszcza https://tablica-rejestracyjna.pl/
  3. Jak ktoś pilnował luzów zaworowych to żadna różnica na czym przejechane te kilometry. Ja w styczniu kupiłem sh 2.0 z fabrycznym lpg, więc cały przebieg ponad 230tys. jest zrobiony na gazie, ale tutaj jest wzmocniona głowica. Z automatem spalanie to +- 10-11 litrów gazu + niecały litr benzyny (głównie trasa). Przy takiej samej jeździe golf 4x4 pali mi 6 litrów diesla. Co do wyprzedzania to było jako tako, a potem wrzuciłem ATki o jeden rozmiar większe i czuć zamulenie. Trzeba redukować na 2 z 4 biegów i cisnąć do końca obrotomierza, ale taki urok benzynowych silników
  4. sartek

    Kubica w F1

    W tę sobotę, o godz. 15.00, wyścig bolidów autonomicznych na torze Yas Marina. Jeśli tylko nie wypadnie mi nic ciekawszego, postaram się obejrzeć. Z czystej ciekawości, jak to wyjdzie.
  5. Racja, zmyliły mnie rysunki z wymiarami na allegro, teraz wszystko jasne.
  6. Widać na odcinkach, na których komuś nie działa. Munstera nawet nie powinien podgryzać.
  7. Dzisiaj
  8. Kiwi 4ester

    gry komputerowe

    Samo to, żeby ograć każdą planszę to nie więcej niż godzina, ale żeby zdobyć czy odblokować jakieś rzeczy (zawsze grałem, żeby odblokować klipy wideo) to już trzeba trochę dłużej. Z klipami wideo to zawsze też można skorzystać z YouTube, ale tu chodzi właśnie o samodzielne zdobycie czegoś. Kiedyś dzięki temu dało się uzyskać uznanie u innych, pokazywało, że jesteś ambitny w dążeniu do celu. Dzisiaj są inne czasy i takie gry mają trudniej się przebić, a opcja online mnie nie interesuje.
  9. GdaKon

    Rajd Polski

    Na pojedyńcze OSy można kupić bilety przy wjeździe na odcinek. Ceny ok 60-70zł / OS /osoba. Pewnie będzie info w tej sprawie bliżej rajdu.
  10. SH 2,5 NA manual z USA to bardzo fajne autko , takie mieliśmy w firmie od nowości zaimportowane. Zaliczył dwie stłuczki i obcierkę boczną podczas użytkowania przez 15 lat. Dość gruba blacha w nim zastosowana i te stłuczki przyjął znośnie gorzej wyglądały te drugie auta. W naszym była robiona uszczelka pod głowica ale nie z powodu UPG a wycieku oleju z kanału do smarowania głowicy na łączeniu bloku i głowicy (ponoć to przypadłość tych NA) Wyrobił sie też wodzik od lewarka i dźwignia miała za duży luz ale naprawa tego to grosze. Ważne aby w tych SH sprawdzać poziom oleju co tankowanie bo brak w nich czujnika ciśnienia oleju.
  11. Turbo

    gry komputerowe

    Kurde kupiłem z rok temu, pograłem może z 8h i jakoś mnie nie wciągnęło tak jak kiedyś Za to pojutrze, 25/4, wejdzie current-genowy update do Fallouta 4 i tam chętnie wrócę poeksplorować
  12. sartek

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia dla oświniaczonego Forestera SG PO 4LFxx, który stoi zaparkowany na Polnej w Poznaniu
  13. Tuff

    Swap diesel

    Na grupie forestera na FB Marcin Górecki oferuje usługi przekładki diesla na benzynę to możesz do niego napisać i podpytać jak to wygląda i ile kosztuje - 502616757. Natomiast nie znam go, więc nie wiem jaka jest jakość usług
  14. Ta hybryda serio robi taką różnice ?
  15. keyman

    O rowerach

    Jako że TPK znam dość dobrze to muszę powiedzieć że gruba impreza... Zgrałem sobie gpx żeby zobaczyć którędy to szło, 4k w pionie przy tym dystansie zupełnie mnie nie dziwi, mi żeby wyszło 1000 w pionie przy "niedzielnej pojeżdżawce" wystarcza 40-60km. Co do błędu to faktycznie, kojarzę zakręt i jak polecieliście prosto na trasie i nie było żadnej taśmy to lipa - przeskoczyliście całe lasy Oliwskie (mi najbardziej znane i chyba najbardziej wymagające). Gratuluje podjęcia wyzwania! Sam tydzień temu jechałem Harpagana i tam po niespełna 130km i 1500m w pionie miałem serdecznie dość, tym bardziej szacun za powyższe. ps. jak ktoś z TF będzie chciał polatać to TPKu to chętnie się spotkam (pierwszy spot bez samochodu :D)
  16. Najlepsze jest to że nie sprawdzisz czy ta regeneracja magla nie polegała przypadkiem na wymianie części o których pisałem w tym wątku. Bo po takiej wymianie i dobrze ustawionym docisku listwy nie poznasz co było robione (sam magiel można od dołu w miarę porządnie umyć). Magiel chodzi prawidłowo,nie stuka,błędy się nie wyświetlają.. A koszt dla zakładu - ok 300zł.
  17. Blixten

    Co zamiast XV???

    Udało mi się trafić w dziurkę.
  18. radekk

    Kubica w F1

    RPReplay_Final1713849396.mov
  19. 555marcin

    LPG w Subaru

    Z tymi mocami to różnie było przeliczane, motor to EJ25 na pojedynczym wałku i pasku rozrządu czy FB25 na podwójnym, z łańcuchem?
  20. Major0013

    LPG w Subaru

    Dzięki. Czyli zakładając, że wyszko było w aucie robione na czas, oleje, filtry, serwis LPG, weryfikacja luzów -> to nie ma czego się obawiać i takie auto pociągnie jeszcze kolejne 5/10 lat i kolejne 150k km na LPG bez problemu?
  21. Ok, ale w sumie mi chodzi o Forestera SH. TAm benzynowe były chyba tylko 3: - 2.0 NA - tutaj obawiam się trochę o niedostatek mocy (nie planuję katować auta, ale czasem jednak trzeba wyprzedzić) -> na plus możliwość instalacji LPG - 2.5 z tubo - tutaj LPG raczej nie założę, i obawiam się tego nieszczęsnego UPG. - 2.5 NA - ten jakoś najbardziej do mnie przemawia, nie licząc tego że trzeba raczej dobrze zweryfikować, bo auto jednak z USA i całe raczej nie przypłynęło. Kwestia sprawdzenia co/jak zostało w nim zrobione. Wiadomo, auta nie są nowe, więc jakieś malowania będą, kwestia tego JAK zrobione. Odnośnie tego 2.5NA napisałem już w innym wątku, ale zastanawiam się właśnie jeszcze nad żywotnością tych silników, bo spotkam się z sytuacją, że mają LPG po około 10 lat założone, zrobione po 100-200k km na LPG. I nachodzi mnie myśl "czy to nie za dużo już zrobione na LPG i czy warto takie auto kupić z zamiarem jego używania przez np. najbliższych 5, albo i więcej lat"?
  22. 4EAT nie zmienia biegów szybko. Z łopatkami jest delikatnie szybciej. A i za wiele do zmiany też nie ma, raptem 3 biegi. Ale to dobra skrzynia, użyteczna. A co do silnika, to mogłaby nie wrzucać 4 biegu podczas jazdy 50 przez miasto. Ale jak się o tym pamięta i przyzwyczai to wiadomo jak głęboko wcisnąć pedał gazu żeby zrobić redukcję. Imo, silnik ma lżej, nie ma szans na kangura, strzały ze sprzęgła itd. bo ktoś nie potrafi nogą operować.
  23. Wczoraj
  24. Jest mnóstwo artykułów na ten temat w internecie. Silnik w automacie ma lżej. M.in nie zużywaj się w nim panewki oporowe. Robią większe przebiegi, jak używany silnik to lepiej z automatu kupić niż z manuala.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...