Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Ale pokrak... musieli zdrowo przyjąć że to klepnęli.
  3. Nigdy nie bylem fanem Forda, ale ta nowa Puma naprawde im ladnie wyszla
  4. W Fordzie się postarali Jeżeli z czegoś takiego wyszło im takie coś to
  5. Po polsku to selektor, ale od kontrolek powinny być też styki obok dźwigni wybieraka w kabinie, na rys poz 7. TRANSMISSION AND DIFFERENTIAL SECTION.pdf
  6. To prawda ale to niestety nie jedyny przyklad ze czesc startow niektorych zawodnikow jest finansowana z nie do konca legalnych zrodel
  7. Sensowny serwis 4x4 sprawdzi Ci wiskozę i wyeliminuje też łożysko na półosi. Tuleja na wahaczu czy łącznik stablizatora nie będzie dawał takich objawów. Łączniku tłuczą się na drobnych nierównościach, a tuleja przy hamowaniu, przyspieszaniu, i często samochód pływa po drodze. A u Ciebie sytuacja ma się tylko przy pełnym skręcie, manewrowaniu na parkingu. Pojedź sobie na parking pod jakiś market i zrób parę ciasnych kółek. Jeśli dobrze kojarzę to że wiskoza w subaru jest spięta już jakoś nominalnie a w innych samochodach jest dużo luźniejsza. Dlatego mechanik który nie miał styczności z napędem subaru szuka problemu gdzie indziej.
  8. nie jestem wróżbitą, ale jeżeli zimny jeździ i skręca normalnie rozgrzany przy skręcaniu przeskakuje / tłucze to dokładnie kilka dni temu sam wymieniałem wiskozę i na Twoim miejscu zacząłbym od tego w pierwszej fazie tłukło po przejechaniu 100 / 200 km i ostrym przegonieniu później wystarczało już 50 km spokojnej jazdy a na koniec i 10 km spokojnej jazdy przeguby jak tłuką to niezależnie ciepły / zimny cały czas łożyska huczą / wyją też bez przerwy
  9. Wystawiam Dziada na rynek (cena z kosmosu oczywiście) , pewnie skończy się tym samym co zawsze ale już nie mam czasu na niego i pitosu
  10. togus

    Stuki przy skręcaniu

    Czyli lepiej zabrać auto do serwisu 4x4 bo tak będzie że wszystko wymienią.
  11. Tak myślałem ze to prototypy AT-eków, dzieki za potwierdzenie
  12. A to Ty Seibona masz?
  13. To i tak dobry wynik 200 000 bez wymiany oleju z czego ponad połowa przejechanych km to już na samym syfie, a nie oleju.
  14. Today
  15. keyman

    Spalanie XV II

    Bardzo dziękuję U mnie wygląda to tak, XV 2.0: - Miasto, przejazdy ok 5km: 11-12 l/100km - Trasa na przykładzie ostatniego weekendu: śr. 8.8l/100km (2x200km S7 130km/h + 2x200km krajówki)
  16. Podlaskie maszyny kroczące.
  17. Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
  18. Jakoś trzeba zarobić na własny sponsoring.....
  19. No to lampy można wymienić nawet gdyby nie działało doświetlanie przy zakręcie. I tak będzie lepiej niż z tymi ksenonami.
  20. G012 miały podobno duże problemy z jazdą i hamowaniem na mokrym asfalcie. G015 użytkuję od 50tys km i nie odczułem żadnych negatywnych zachowań w takich warunkach atmosferycznych.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...