Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Racja, zmyliły mnie rysunki z wymiarami na aukcjach, teraz wszystko jasne.
-
Widać na odcinkach, na których komuś nie działa. Munstera nawet nie powinien podgryzać.
-
Samo to, żeby ograć każdą planszę to nie więcej niż godzina, ale żeby zdobyć czy odblokować jakieś rzeczy (zawsze grałem, żeby odblokować klipy wideo) to już trzeba trochę dłużej. Z klipami wideo to zawsze też można skorzystać z YouTube, ale tu chodzi właśnie o samodzielne zdobycie czegoś. Kiedyś dzięki temu dało się uzyskać uznanie u innych, pokazywało, że jesteś ambitny w dążeniu do celu. Dzisiaj są inne czasy i takie gry mają trudniej się przebić, a opcja online mnie nie interesuje.
-
Na pojedyńcze OSy można kupić bilety przy wjeździe na odcinek. Ceny ok 60-70zł / OS /osoba. Pewnie będzie info w tej sprawie bliżej rajdu.
-
SH 2,5 NA manual z USA to bardzo fajne autko , takie mieliśmy w firmie od nowości zaimportowane. Zaliczył dwie stłuczki i obcierkę boczną podczas użytkowania przez 15 lat. Dość gruba blacha w nim zastosowana i te stłuczki przyjął znośnie gorzej wyglądały te drugie auta. W naszym była robiona uszczelka pod głowica ale nie z powodu UPG a wycieku oleju z kanału do smarowania głowicy na łączeniu bloku i głowicy (ponoć to przypadłość tych NA) Wyrobił sie też wodzik od lewarka i dźwignia miała za duży luz ale naprawa tego to grosze. Ważne aby w tych SH sprawdzać poziom oleju co tankowanie bo brak w nich czujnika ciśnienia oleju.
-
Kurde kupiłem z rok temu, pograłem może z 8h i jakoś mnie nie wciągnęło tak jak kiedyś Za to pojutrze, 25/4, wejdzie current-genowy update do Fallouta 4 i tam chętnie wrócę poeksplorować
-
Pozdrowienia dla oświniaczonego Forestera SG PO 4LFxx, który stoi zaparkowany na Polnej w Poznaniu
-
Tuff obserwuje zawartość Swap diesel
-
Na grupie forestera na FB Marcin Górecki oferuje usługi przekładki diesla na benzynę to możesz do niego napisać i podpytać jak to wygląda i ile kosztuje - 502616757. Natomiast nie znam go, więc nie wiem jaka jest jakość usług
- Dzisiaj
-
Ta hybryda serio robi taką różnice ?
-
Jako że TPK znam dość dobrze to muszę powiedzieć że gruba impreza... Zgrałem sobie gpx żeby zobaczyć którędy to szło, 4k w pionie przy tym dystansie zupełnie mnie nie dziwi, mi żeby wyszło 1000 w pionie przy "niedzielnej pojeżdżawce" wystarcza 40-60km. Co do błędu to faktycznie, kojarzę zakręt i jak polecieliście prosto na trasie i nie było żadnej taśmy to lipa - przeskoczyliście całe lasy Oliwskie (mi najbardziej znane i chyba najbardziej wymagające). Gratuluje podjęcia wyzwania! Sam tydzień temu jechałem Harpagana i tam po niespełna 130km i 1500m w pionie miałem serdecznie dość, tym bardziej szacun za powyższe. ps. jak ktoś z TF będzie chciał polatać to TPKu to chętnie się spotkam (pierwszy spot bez samochodu :D)
-
Najlepsze jest to że nie sprawdzisz czy ta regeneracja magla nie polegała przypadkiem na wymianie części o których pisałem w tym wątku. Bo po takiej wymianie i dobrze ustawionym docisku listwy nie poznasz co było robione (sam magiel można od dołu w miarę porządnie umyć). Magiel chodzi prawidłowo,nie stuka,błędy się nie wyświetlają.. A koszt dla zakładu - ok 300zł.
-
-
-
RPReplay_Final1713849396.mov
-
Z tymi mocami to różnie było przeliczane, motor to EJ25 na pojedynczym wałku i pasku rozrządu czy FB25 na podwójnym, z łańcuchem?
-
Dzięki. Czyli zakładając, że wyszko było w aucie robione na czas, oleje, filtry, serwis LPG, weryfikacja luzów -> to nie ma czego się obawiać i takie auto pociągnie jeszcze kolejne 5/10 lat i kolejne 150k km na LPG bez problemu?
-
Ok, ale w sumie mi chodzi o Forestera SH. TAm benzynowe były chyba tylko 3: - 2.0 NA - tutaj obawiam się trochę o niedostatek mocy (nie planuję katować auta, ale czasem jednak trzeba wyprzedzić) -> na plus możliwość instalacji LPG - 2.5 z tubo - tutaj LPG raczej nie założę, i obawiam się tego nieszczęsnego UPG. - 2.5 NA - ten jakoś najbardziej do mnie przemawia, nie licząc tego że trzeba raczej dobrze zweryfikować, bo auto jednak z USA i całe raczej nie przypłynęło. Kwestia sprawdzenia co/jak zostało w nim zrobione. Wiadomo, auta nie są nowe, więc jakieś malowania będą, kwestia tego JAK zrobione. Odnośnie tego 2.5NA napisałem już w innym wątku, ale zastanawiam się właśnie jeszcze nad żywotnością tych silników, bo spotkam się z sytuacją, że mają LPG po około 10 lat założone, zrobione po 100-200k km na LPG. I nachodzi mnie myśl "czy to nie za dużo już zrobione na LPG i czy warto takie auto kupić z zamiarem jego używania przez np. najbliższych 5, albo i więcej lat"?
-
4EAT nie zmienia biegów szybko. Z łopatkami jest delikatnie szybciej. A i za wiele do zmiany też nie ma, raptem 3 biegi. Ale to dobra skrzynia, użyteczna. A co do silnika, to mogłaby nie wrzucać 4 biegu podczas jazdy 50 przez miasto. Ale jak się o tym pamięta i przyzwyczai to wiadomo jak głęboko wcisnąć pedał gazu żeby zrobić redukcję. Imo, silnik ma lżej, nie ma szans na kangura, strzały ze sprzęgła itd. bo ktoś nie potrafi nogą operować.
- Wczoraj
-
Dave_ zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Jest mnóstwo artykułów na ten temat w internecie. Silnik w automacie ma lżej. M.in nie zużywaj się w nim panewki oporowe. Robią większe przebiegi, jak używany silnik to lepiej z automatu kupić niż z manuala.
-
A kto przy telefonie?
-
-
Cicho ostatnio o naszym Pinokiu, potentacie ziemskim, a dziś jego święto