Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. To swoje 3 grosze wcisnę... Naciąłem się na takie gotowe kable głośnikowe bo najczęściej są to kable aluminiowe pomiedziowane zamiast czystej miedzi (szukać oznaczenie CCA na opakowaniu albo poskrobać sam drut to alu samo się pojawi) . Osobiście to wolę kable kupowane na metry z identycznym przekrojem niż te pseudomiedziane , zawsze to trochę mniej omów oporu a i lutuje się lepiej...
  3. Szacun, przed takimi nazwiskami na szutrze...
  4. Właśnie złożyłem wniosek o kartę Klubu Subaru, jakoś to wyleciało mi z głowy, a nikt nachalnie o tym nie przypomina Dziękuję Teraz tylko odpracuję straty na zrzutka.pl (utrzymanie Subaru) i zajrzę do salonu Skody
  5. Today
  6. Pozdrowionka dla kierownika srebrnego Forka z parkingu przy Centrum Wędkarstwa i do zobaczenia
  7. Cześć, Jestem nowy i to moje pierwsze subaru itd. itp.... bla bla.. Mam forestera 2015 2.0 diesel z CVT. Chcę nim jeździć w krzaczory. Do sedna. Chcę zamontować stalową osłonę silnika. Stalowa 2mm, bo wystarczy, a za mało cebuelionów mam na amelinium. Znalazłem 2 opcje, które wydają się warte rozważenia: 1. https://www.offroadmanni.eu/Unterfahrschutz-fuer-Subaru-Forester-SJ-2-mm-Stahl-Motor - niemieckie wynalazki z jakąś tam wentylacją, ale nie posiadają przedłużenia osłony na skrzynię do diesla. 2. https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-2013-2016-stalowa-oslona-silnika-8360602059?fbclid=IwAR0JUfwXaPCY81At4RBRyVCwcIyTktCIeTS_pnoyYoCsLMtunsrVUzzotGU - opcja z osłoną skrzyni, ale finezja wykonania bez żadnej wentylacji trochę mnie martwi jeśli chodzi o grzanie się skrzyni (w załączniku plik pdf z większą ilością info). Pytanie jest takie: Czy ma ktoś doświadczenie z dieslem z CVT i osłonami, czy to się grzeje? którą opcję wybrać 1., 2, czy może ma ktoś propozycję nr 3.? P.S. Upraszam o niezamieszczanie komentarzy w stylu: A ja to wjechałem kiedyś w kartoflisko i mnie to kartofle pogięły taką osłonę i to musi mieć przynajmniej 15mm grubości bo jak ruskie przyjdą z RPG to co wtedy? Albo: Po co ci synek osłona stalowa bo ja to objechałem równik 3 razy na fabrycznej i potrąciłem tchórzofretkę i jakoś żyję. Serio.. ja już za was bzdety tu napisałem i starczy. Będę wdzięczny za konstruktywną pomoc. 0487_Subaru_Forester_pl (1).pdf
  8. Pozdrawiam kierowcę bloba w jedynym słusznym kolorze widzianego popołudniu w Wyszkowie, było machane :D
  9. Masz generalnie dwa tematy: Oraz lift kit: Co prawda do SF ale z tego co kojarze to są poruszane kwestie też nowszych generacji:
  10. Przekładnia kierownicza. Nierówności, lekki skręt i waliła jak przy wybitych sworzniach. Opisano to w biuletynie w USA. Przykręcili, lekko ciężej chodzi, ale tak nie wali. Podobno wróci [emoji52]
  11. masakra. Mnie 6 letnie użytkowanie XV I kosztowało do tej pory czyli przez 6 lat tyle co Ciebie przez 2 lata. Ale ja całkowicie nie ufam ASO Subaru i nie korzystam z ich usług i może dlatego ustrzegłem się nie potrzebnych albo przed wczesnych wymian...
  12. Fiji

    Subaru BRZ

    https://spidersweb.pl/autoblog/nowe-subaru-brz-2021/ Czyli niby ma być
  13. To jakaś masakraka! O co chodzi z tymi tulejami, nikt na The Forum wcześniej nie wspominał o takim zużyciu po takim przebiegu. Tarcze i klocki - trochę słabo ale można zrozumieć. O jakiej przekładni piszesz? Mam niecały 1000 km do drugiego przeglądu. Po za kolejnym razem kiedy zgłoszę skrzypienie hamulców z przodu, bez nadziei na likwidację tego mankamentu bo wali ich to raczej, zgłoszę jeszcze osłabienie działania klimatyzacji oraz wibrujący dźwięk dochodzący z tyłu, przy prędkościach ~>120 km/godz. Jakby wydech wibrował? To nie jest jednoznaczne bo w poprzednim samochodzie gdy myślałem, że wyje mi łożysko z tyłu, to okazało się że mam pękniętą sprężynę zawieszenia. Poprzedni przegląd kosztował mnie (z kartą Klubu Subaru) chyba jakieś 1100 zł, w tym filtr kabinowy premium. Przy okazji została wykonana akcja serwisowa "cewka". 50/50 miasto/ trasa, w terenie niestety sporadycznie.
  14. boy

    Kubica w DTM

    Pozytywny dzień dla BMW https://pl.motorsport.com/dtm/news/pozytywny-dzien-dla-bmw/4856277/
  15. Ono ogólnie jakieś takie jęczące jest - szczególnie podczas upałów.
  16. Przegląd techniczny zaliczony pozytywnie.
  17. lutek34

    Wrx 2015+

    nie kontaktowałeś się z Cobb lub Maperformance odnośnie kosztów e-tuningu? Co do hamulców, to ja się zastanawiam nad założeniem takiego samego zestawu PowerStop jaki założyłem do Tribeci, w 2t samochodzie się sprawdziły, to w WRX też powinno być OK.
  18. allu

    Wrx 2015+

    Daj znać jak to hamuje. I jaka różnica jest.
  19. XV II 2.0i 79k trasa 90% i regularnie zabawa w terenie. Wymiana tarcz i klocków przód już sporo temu. Teraz wymieniłem klocki tył. Tuleje popękane i wypadałoby wymienić. Jeśli nie czuć w zawieszeniu to popękanie nie definiuje wymiany. Niestety pewnie przez teren również regulacja przekładni. Rozszczelnienie klimatyzacji i wymiana rurki przy chłodnicy. [emoji53] Daje też mocniej znać sprzęgiełko klimatyzacji.
  20. aflinta

    E-Boxer

    @dawidz jak Twoje przejścia z serwisem?
  21. Czyli nie jest nudno, bo można pojeździć innymi autami
  22. Masz kartę klubu Subaru? Wtedy koszty są sporo niższe. Szybko hamulce Ci zeszły jak na spokojny styl jazdy... Tuleje wahacza do wymiany? To chyba jakaś niezła dziura się trafiła. U mnie w 2,0i przebieg 54 kkm i szykuję się do wymiany hamulców z przodu - nie wiem jeszcze czy klocki same czy może jak u wielu klocki + tarcze, nie mierzyłem. Ogólnie poza kosztami przeglądów (z kartą Klubu Subaru dużo niższe) nic jeszcze nie musiałem robić ponad plan.
  23. Silnik umyty a potem pierwsze testy na doszlifowanej mapie. Wciąż nie są to finalne numery ale te okolice 5 sek do 100 robi video-1597408455.mp4
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...