Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Takiego levorga albo wrx to chętnie bym przytulił w wersji europejskiej, oj przytuliłbym
  3. To mi nie wygląda na belke skrętną. TU masz elementy lewej strony.
  4. witam w temacie uszczelki przy naprawie konwertera mechanik poradził wyrwać silnik i sprawdzić zawory, szczególnie że w ostatnim czasie często zapalała się kombinacja w/w kontrolek, wyrwał no i masakra 3 i 6 cylinder brak kompresji , luzy zaworowe ok. , po zerwaniu głowic wszystko wygląda ok. zawory całe nie powypalane tak jak i gniazda ( czego się bałem ) rozbieramy dalej , luźne łańcuchy wyrobione ślizgi ale to nic po rozpołowieniu i wyrwaniu tłoków, większość pierścieni stoi, praktycznie wszystkie olejowe część zgarniających, jeden pęknięty i co wy na to auto 190 tyś. , 100 tyś na gazie olej raz w roku, ( minimum ) dodam że panewki korbowodowe też kiepskie , jedna "odparzona ", panewki główne normalne ślady zużycia pierwsza wycena części nie zachęca
  5. Dzixd

    Korozja ogólnie

    Jak masz ciepły garaż to ma spory wpływ Wysłane z mojego mądrego telefonu
  6. Witam, takie śruby podejdą? ŚRUBA DROBNOZWOJNA M10x1x70 KL.10.9 DIN 961 2szt Ja jestem przekonany do śrub z mniejszym skokiem gwintu o wiele mniejsza szansa że taka śruba zacznie się odkręcać. ja też zamówiłem 4cm jeśli będzie zbyt wysoko stał tył to tuleje 2cm pójdą na przody
  7. Czy Forester SF ma z tyłu wielowahacz czy belkę skrętną? Nigdzie nie mogę znaleźć
  8. Nie powiedział bym że chce. Ja to zrobiłem:) Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  9. Trochę odświeżę. Jak to w/g Waszej opini jest z garażowaniem samochodu zimą. Ma to wpływ na rdzę? Jej pojawianie się, itp.
  10. Te tuleje powinno prawdopodobnie wciskać się na prasie, jednak ja w swoim życiu już naciąłem się na tuleje które lepiej jest wbić na stole z czuciem 1,5kg młotkiem, natomiast na prasie tuleja zacznie się klinować w otworze i można narobić sobie bigosu teoretycznie bardziej profesjonalnym sprzętem... W większości prac mechanicznych trzeba mieć wiedzę spryt doświadczenie i trochę sprzętu. Metoda na tego typu tuleje rzeźnicza, wycinamy gumę bierzemy piłę szablastą nacinamy delikatnie blachę która stanowiła zewnętrzną część tulei w 2 miejscach blisko siebie. teraz bierzemy wąski przecinak uderzamy kilka razy w miejsce cięcia i wyrywamy mały plasterek a potem całość.
  11. Się naoglądałem i spać nie mogę. Wersja Onyx wymiata - wszystko mający Subarak dla krisa. Za 3 lata będzie stał taki u mnie pod blokiem
  12. umów się z jakimś forumowiczem który ma Legaca i podmień cewkę na chwilę. Niestety metoda mierzenia oporu wewnętrznego nie zawsze jest skuteczna gdyż cewka pracuje przy nieco większym przepływie ładunku podobnie jak kable zapłonowe i wtedy może następować problem. Jeśli masz cewkę uszkodzoną i LPG to na gazie temat będzie się nasilać. jeśli cewka ma problem gdy jest zimna to nagrzej ją dobrze przed odpaleniem suszarką do włosów bądź opalarką z dalsza. Jeśli silnik chodzi nie równo na któryś cylinder to będzie słychać w wydechu specyficzne cykanie. jeśli cewka jest już w średniej kondycji można spróbować zmniejszyć przerwę w świecy jednak to jest metoda maskowania problemu a nie jego usunięcia. Jeśli zawory niebyły regulowane to np na wydechowym z tego co widziałem u mnie i na filmikach często lubi się zmniejszać przerwa. jeśli przerwa będzie zbyt mała to zaczną się problemy z pracą silnika jednak wtedy odczuł byś spadek mocy przy dobrze rozgrzanym silniku. U Ciebie jest przepustnica na linkę, może być zabrudzona ale raczej czyszczenie nie przyniesie poprawy. wolne obroty są sterowane krokowcem tego dobrze jest wyczyścić. jednak aby prawidłowo to zrobić trzeba go wysterować i dokładnie czyścić. zlanie krokowca samym brake cleanerem często nie przyniesie żadnej poprawy.... Teraz proszę o informację czy auto po nagrzaniu jedzie normalnie nie ma muła, nie spala nadmiernej ilości gazu? świece wszystkie wyglądają tak samo? jeśli cylinder któryś nie osiąga właściwej kompresji to świeca na tym cylindrze będzie inaczej wyglądać, będzie ciemniejsza jednak ciemniejszy kolor może oznaczać przedostawanie się oleju do komory spalania. Na forum niestety nie pomożemy. ja radzę zakręcić LPG odłączyć aku na kilka godzin pojeździć obserwować czy problem występuje taki sam czy może jednak winne są korekty
  13. No niestety też średnio mi się widzi eksperymentować... Na prawdę było by to idealne, nie nudne kombi z awd gdyby przy miejskiej jeździe dało się spokojnie zejść do 10L lub iść w sprawdzone LPG. W tej chwili mam Mazde 6 z silnikiem 2.0 Disi i przy jeździe miejsko-autostradowej mieszczę się w okolicach 10L nawet przy maksymalnym ciskaniu gazu. Wiem że AWD robi swoje, jednak wynik 12-14L rujnuje portfel niestety. Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
  14. Today
  15. Akurat te dzienne są za słabe, żeby być dziennymi
  16. Napiszę może trochę kontrowersyjnie. temperatura płynu chłodniczego przy sprawnym samochodzie/układzie chłodzenia zależy od kondycji/rodzaju termostatu. u mnie siedział termostat pewnie oryginalny z temperaturą 82 stopni otwarcia natomiast teraz kupiłem również oryginał ale z temperaturą otwarcia 78 stopni to generuje inną temperaturę. Nowy termostat jest otwarty ok połowy a stary dopiero się zaczyna uchylać. Jeśli ktoś lubi mocno dawać w palnik to termostat dobrze jest zakładać z jak najniższą temperaturą otwarcia, wtedy mamy większy zapas bezpieczeństwa, kolejny zabieg to kupienie koncentratu płynu chłodniczego na bazie glikolu i zrobienie proporcji 70/30 wtedy płyn chłodniczy ma największą odporność na wrzenie jak i zamarzanie z tego co pamiętam. Ale lepiej poszukać w google bądź na etykiecie dobrego koncentratu.
  17. Jacky X

    Kubica w F1

    Sprawa jest arcyciekawa. Nie wygląda to na rejteradę a jednocześnie w ogóle nie wiadomo o co chodzi. Mogą to być np. rajdy a może to być Formuła E. Orlen to potęga. Mogli przebić ofertę Pereza, może wskoczyć za Giovanizziego albo Raikonnena. Nie wykluczony jest też jakiś dziwny układ z Haasem. Jedno jest pewne. Wiliams osiągami zawiódł na całej linii i naprawdę Cleire straciła reputację choć nie jestem pewien czy ją wcześniej miała. Żal było patrzeć na Kubicę na końcu stawki. Już było lepiej jak jeździł sam na testach bez tej całej...………….reszty z przodu PS. Co najciekawsze mimo tego co robiła FIA , że odebrali Kubicy szacun za wybranie najlepszym zawodnikiem zawodów(wałek), mimo wybrania najgorszym zawodnikiem to Robson jest popularny i ma Mega respect u wielu kibiców. IMHO Orlen ogłosi coś do czasu wyborów 13 października.
  18. Ostatni UPDATE w temacie: Forek odebrany. Wymiana pompy oleju rozwiązała problem. Padł zaworek. Przy okazji wymiana kompletnego rozrządu z pompa wody. Silnik chodzi elegancko. Czas pokaże co i jak. Temat do zamknięcia! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  19. @Skodziarz Głośniki na razie odpuszczam. Są na tyle odmienne, że wymagałoby to dorabiania dystansów i zmianę wtyczek kabli. Poczekam, może pojawią się zestawy dedykowane.
  20. Danko

    Audio w subaru

    Mordeczki, wiecie gdzie można kupić adapter/ramkę radia do Legasia IV z automatyczną klima? Jednak zmienię radio, ale chcę je wrzucić w miejsce starego
  21. Proszę o dopisanie do mojej załogi 2 osoby dorosłe, czyli w sumie 2+2=4 Czy mogę uzupełnić tabelkę?
  22. O dorabianiu nie słyszałem, ale wersje jdm, amerykanski i australijskie miały. Panel w tych wersjach, w górnej części jest inny. W wersji europejskiej jest zegarek a w tamtych wycięcie a cup holder się montuje. Ja mam coś takiego. Zdjęcia z czasu montażu.
  23. Co prawda nie w Subaru, a starej Maździe piastę/łożysko tylnego koła ze 3 lata temu i ok 40tys. km zrobione i jeździ bez problemu dalej, ale tak naprawdę to jakoś jak widzę te części to unikam i chyba nic więcej z tego nie założyłem do niczego.
  24. A zmieści się tam taki z Legacy II?
  25. Dosyć ciekawe (i tanie lusterka) https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F303167723607
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...